رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

عشق با گذر زمان تغییر می کند!

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]559[/ATTACH]

 

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا، به طور طبیعی شدت و اشتیاق یک رابطه در طول زمان تغییر می کند. عموماً شدت یک رابطه بعد از ازدواج به طور غم انگیزی کاهش پیدا می کند. در ازدواج، ما خیلی نزدیک به هم زندگی می کنیم و این باعث می شود که به همدیگر عادت بکنیم و یا حتی از همدیگر خسته بشویم.

 

صادقانه باید گ??ت، اگر ما در طول زمان به شدت یکدیگر را دوست داشته باشیم، به زودی از یکدیگر خسته می شویم و نمی توانیم در دنیای واقعی عملکرد م??یدی داشته باشیم.

 

یک تحقیق انجام شده روی زوج های جوان نشان داد که در حدود نص?? همسران در زمینه ی ادامه ی ازدواج خود دچار شک و تردید هستند زیرا آنها طی سال اول ازدواج و نیز در ادامه، مشکلات زناشویی زیادی را تجربه کرده اند. در حدود 40 درصد ا??راد مورد مطالعه، ازدواج را سخت تر از حد تصور خود تجربه کردند و خاطرنشان کردند که همسر آنها بعد از ازدواج نسبت به آنها حساس تر شده است.

 

اگرچه اغلب مردم اعتقاد دارند که سالهای اول ازدواج بهترین سالهای زندگی هستند ولی حقیقت این است که سازگار شدن با یک شخص دیگر،ب رای بیشتر مردم کار سختی است.

 

آمار طلاق در سالهای اول زندگی مشترک زناشویی نسبت به سالهای بالاتر واقعاً زیاد است. تصور کبوتران عاشقی که با شادی در لانه ی عشق خود همنشین می شوند اغلب تصور غلطی است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...