رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
*Matarsak*

خوش‌خدمتی ضدایرانی سامسونگ + فیلم

پست های پیشنهاد شده

[h=1]خوش‌خدمتی ضدایرانی سامسونگ برای اسرائیل+ ??یلم [/url][/h]

 

در کلیپ تبلیغاتی کوتاهی که از سوی شرکت سامسونگ و یک شرکت تبلیغاتی اسرائیلی ساخته شده و از شبکه تلویزیون کابلی "هات" رژیم صهیونیستی پخش شده است، شرکت سامسونگ با خوش‌خدمتی قابل توجهی به این رژیم، به کشور و مردم ایران و به خصوص زنان ایرانی توهین‌های خاصی کرده است.

به گزارش سایت اوباما، در این تیزر تبلیغاتی که درست چند روز بعد از ترور دانشمند هسته‌ای ایرانی پخش شده، شرکت سامسونگ که محصولات آن به طور وسیع در ایران به ??روش می‌رسد، به نوعی موضوع ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را به سخره گر??ته و آن را به مثابه آب خوردن برای جاسوسان رژیم صهیونیستی دانسته است.

 

داستان این ??یلم کوتاه که با همکاری مشترک یک شرکت بازرگانی اسرائیلی و شرکت سامسونگ کره جنوبی ساخته شده، به 4 بازیگر اسرائیلی مربوط می‌شود که شوهای خاصی برگزار می‌کنند و شنیده‌اند که حتی در ایران نیز طر??دار دارند. به همین منظور، برای دیدار با طر??داران خود در ایران، به اص??هان س??ر می‌کنند.

 

این چهار صهیونیست برای اینکه شناخته نشوند لباس مبدل به تن می‌کنند. شرکت سازنده این کلیپ، با نوع پوششی که برای این 4 کاراکتر در نظر گر??ته، زن ایرانی را مورد تمسخر قرار داده است، به گونه‌ای که این 4 مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه ر??تن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب‌ا??تاده‌ای از زن ایرانی نشان می‌دهند.

 

در این ??یلم، ایران به مثابه بیابانی به تصویر کشیده شده که مملو از گرد و غبار است و مردم آن به دور از هرگونه تمدن و به صورت عصر حجری زندگی می‌کنند و زنان در هر گوشه‌ای روی زمین بر روی خاک نشسته‌اند.

 

این 4 ن??ر در جستجوی غذا به کا??ه‌ای می‌رسند که در این کا??ه یک مامور موساد را که نیروگاه هسته‌ای ایران در اص??هان را زیر نظر دارد، به طور ات??اقی می‌بینند. وجود تصاویر آیت‌الله سیستانی به عنوان چهره سیاسی ایران، بر روی دیوارهای این کا??ه نیز نشان می‌دهد که شرکت تبلیغاتی مزبور، حتی از اطلاعات سیاسی خاصی برای تولید این کلیپ برخوردار نیست.

 

این مامور موساد به بازیگران مورد علاقه‌اش توضیح می‌دهد تبلتی دارد که با آن تمام ??عالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کند. یکی از بازیگران اسرائیلی، تبلت مامور موساد را برمی‌دارد و همینطور که درباره قابلیت‌های آن از مامور سوال می‌کند، دوست دیگرش از روی کنجکاوی، دکمه‌ای را روی تبلت لمس می‌کند که به محض لمس دکمه، نیروگاه هسته‌ای ایران که پشت سر آن‌هاست، من??جر می‌شود!

 

همه بهت‌زده می‌شوند اما بازیگری که باعث این ان??جار شده، می‌گوید: چی شده؟ مگر چه ات??اقی ا??تاده؟! این هم ??قط یک ان??جار مرموز دیگر در ایران بوده! غصه نخورید!

 

ضمن پوزش از مخاطب ??هیم ایرانی، این کلیپ را که نشان‌دهنده میزان کینه و در عین حال، واهمه رژیم اسرائیل از مردم ایران است، در ادامه می‌بینیم:

 

 

 

 

 

 

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1390/11/12/131684_226.flv

 

 

 

 

 

 

اما نکات قابل توجهی که در این کلیپ به چشم می‌خورد، ساخته شدن این کلیپ برای شرکتی چون سامسونگ است که در ایران آزادانه به ??روش محصولات خود می‌پردازد و در ایام مختل?? نیز تبلیغ‌های مناسبتی خود را از صدا و سیمای ایران پخش می‌کند.

 

سوال اینجاست که آیا ایران نیز می‌تواند چنین کلیپ‌های مشابه ضداسرائیلی از محصولات سامسونگ را در تلویزیون پخش و رژیم صهیونیستی را به ترور و خرابکاری در سرزمین‌های اشغالی تهدید کند؟ در صورتی که پاسخ من??ی است، شرکت سامسونگ چه توجیهی برای این کلیپ حاوی اهانت به زنان و مردان ایرانی و صنایع ایران دارد و در قبال این ات??اق، آیا به طور صریح از مردم ایران عذرخواهی خواهد کرد؟ آیا پخش این کلیپ که تنها چند روز پس از ترور دانشمند ایرانی پخش شده و به صراحت به دخالت موساد در ترور و خرابکاری در ایران اذعان می‌کند، راه ایران را برای شکایت حقوقی از شرکت سامسونگ برای حمایت از موضوع تروریسم باز نمی‌کند؟ و اگر یک شرکت ایرانی در اقدامی مشابه، چنین محصولی را منتشر می‌کرد تا چه مبلغی موظ?? به پرداخت غرامت به دولت کشور هتک حرمت شده، می‌شد؟

 

گ??تنی است که تلویزیون مرکزی چین این ویدئو را در پایان خبر ترور دانشمند هسته‌ای ایرانی نشان داده و عنوان کرده است: گرچه ممکن است برخی تصور کنند که این ویدئو خنده‌دار است اما حقیقت پشت پرده و زمان?? مرموز پخش این تبلیغ، حاوی پیام خطرناکی است که مخاطبین هرگز نباید آن را ??راموش کنند.

 

پیام دومی که با مشاهده این کلیپ به ذهن خطور می‌کند، است??اده بهینه از هنر در خدمت ایدئولوژی و اهدا?? سیاسی است. رژیم صهیونیستی در حالی به بهترین وجه هنرمندان را به خدمت اهدا?? سیاسی‌ غیرقانونی از قبیل ترور و ارعاب بکار گر??ته که بخشی از هنرمندان ایرانی معتقدند نباید هنر را برای ابراز عقیده هرچند عقیده‌های درست به کار گر??ت و شاید برخی دیگر معتقد باشند که تنها مورد است??اده از هنر، برهنه شدن یا بوسیدن مردان در برابر دوربین‌های خارجی است!

 

پیام سومی که با مشاهده این تبلیغ می‌توان دریا??ت، ??هم و شناخت واهمه‌ای است که ساکنان سرزمین‌های اشغالی از ایران و مردم این کشور در دل دارند. مشکل ترس و اضطراب موجود در ساکنان سرزمین‌های اشغالی، همواره بحرانی بوده که دولت این رژیم را وادار به صر?? هزینه‌های زیادی کرده است.

در حالی که موشک‌های کاتیوشای مبارزان ??لسطینی که تقریباً توان خاصی در تخریب اهدا?? ندارند، ساکنان صهیونیست را صدها متر از خانه‌های خود متواری و دولت این رژیم را مستاصل کرده است، در این کلیپ، چند بار به طور متوالی موشک‌های شهاب 3 ایران نمایش داده می‌شود که توسط حمل‌کننده در حال عبور هستند تا ترس مخاطب اسرائیلی را با طنز موجود در این کلیپ، در هم آمیزد. به علاوه، کلیپ مزبور، نکته دیگری را نیز به مخاطب خود نشان می‌دهد و آن ارزشی است که تاسیسات هسته‌ای ایران و در واقع ??عالیت هسته‌ای ایران برای مخاطب اسرائیلی دارد. به گونه‌ای که آن را به مثابه یک سوژه ارزشمند هرچند من??ی، در یک کلیپ دنبال می‌کند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پست های مت??رقه حذ?? شدند.

در صورت مشاهده مجدد هرگونه بحث سیاسی و مذهبی در این انجمن, کاربر خاطی بدون هشدار قبلی مسدود خواهد شد!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...