رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

اخبار جام جهانی 2014 و حواشی آن

پست های پیشنهاد شده

[h=1]کي‌روش:بازي با بوسني، ??ينال جام جهاني ماست[/h]

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD][h=2] سرمربي تيم ملي ??وتبال کشورمان گ??ت: بهترين تلاش‌مان را براي ديدار با بوسني و هرزگوين مي‌کنيم.[/h][/TD]

[TD=align: left]00988371.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3] کن??رانس خبري کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي ايران پيش از ديدار تيم‌هاي ايران و بوسني آغاز شد و کارلوس کي‌روش درباره بازي ??ردا با بوسني گ??ت:‌ اول اينکه سلام و عصر بخير مي‌گويم، اين بازي خيلي مهمي است براي ما و توقعاتي از آن داريم، همان‌طور که مي‌دانيد هنوز کمي شانس داريم که به مرحله بعدي برويم، ولي من اينطور ??کر نمي‌کنم. ما ??قط داريم يک بازي ديگر انجام مي‌دهيم و بهترين سعي‌مان را مقابل يک تيم خوب خواهيم کرد، البته متاس??م براي تيم بوسني که از گردونه رقابت‌ها خارج شدند.

 

به نقل از ??ارس، وي در مورد اينکه با توجه به نياز تيم ملي به پييروزي آيا روش بازي ايران مقابل بوسني نسبت به دو ديدار قبلي تغيير مي‌کند يا خير گ??ت:‌ ??کر نمي‌کنم که ما بايد سبک بازي‌مان را عوض کنيم. نکته مهم اين است که ما نبازيم، ولي واقع‌بين هم باشيم، ما بايد ب??هيم که کجا هستيم و چه کسي هستيم و برابر چه کساني بازي مي‌کنيم؟ ما برابر تيمي بازي مي‌کنيم که پر از تجارب بين‌المللي است.

 

کي‌روش ا??زود: در چند بازي اخير واقع‌بينانه بازي کرديم و و در هر دو بازي ??رصت‌هايي براي برد داشتيم، به خصوص مقابل آرژانتين. مقابل اين تيم بازي کردن سخت بود اما وقتي شما مقابل بهترين بازيکن جهان بازي مي‌کنيد و داور هم وظي??ه‌اش را خوب انجام نمي‌دهد، شرايط سخت‌تر مي‌شود. ??ردا بايد مقابل يک تيم خوب که در اروپا عملکرد خوبي داشته و ما مي‌دانيم که چقدر مهاجمان خوبي دارند، به ميدان برويم، پس ما بايد سعي خودمان را بکنيم. ما سعي کرديم نه تنها يک مهاجم بلکه سه مهاجم بگذاريم اما اگر لازم باشد به موقع د??اع هم خواهيم کرد. مهم‌ترين چيز اين است که ما متواضع باشيم. در حال حاضر روحيه تيم ملي ايران براي ديدار با بوسني بهترين است.

 

سرمربي تيم ملي در خصوص ورزشگاهي که گل‌هاي زيادي در آن رد و بدل شده و آيا اينکه اين ورزشگاه مانند ديدار هلند و اسپانيا مي‌تواند براي تيم ملي ايران نيز خوش‌شانسي به همراه بياورد يا خير، گ??ت:‌ بله من هم اميداورم، البته به ??کر اين نيستم که چندين گل بزنيم بلکه مي‌خواهيم خوب ??وتبال بازي کنيم. با بازي خوب شانس ما هم براي صعود بيشتر مي‌شود. شما بايد در وهله اول تمرکزتان روي بازي خوب باشد در اين صورت گل هم خودش مي‌آيد. براي ما نتيجه زياد خوب نبود، بنابراين از حالا بايد خوب تمرکز کنيم مثل بازي با آرژانتين. ما بايد واقع‌بين باشيم. چهار تيم در گروه ما بودند که همه براي جايگاه اول و دوم جنگيدند، اما متأس??انه داوران خوبي نداشتيم که باعث شد چنين نتايجي رقم بخورد. اگر داور خوب بود ما الان چهار امتيازي بوديم.

 

وي ا??زود: واقعاً اميدوارم که ??ردا هر دو تيم ??وتبال خوبي بازي کنند و داور هم داوري باشد در سطح داوري جام جهاني. در واقع اميدوارم داور منص??انه عمل کند. مي‌دانم بايد محتاط هم باشم که در مورد داور چه مي‌گويم اما بايد حقيقت را گ??ت. رک بگويم داور صربستاني داوري نيست که مناسب بازي باشد. او واقعا اميد ما را کمتر کرد. ما تلاش زيادي کرديم و اميدوارم براي ديدار ??ردا داور با احترام با ما ر??تار کند و انصا?? را رعايت کند. مي‌دانيم که در جام جهاني قبل 22 سرمربي کار خود را از دست دادند، اين بار هم همين‌طور خواهد بود پس داورها بايد احساس مسئوليت داشته باشند. بايد داورها هم بدانند اگر اشتباه کنند، نمي‌توانند کارشان را نگه دارند.

 

سرمربي تيم ملي در مورد اينکه ت??اوت ??وتبال ايران با زندگي يک ??وتباليست در اروپا چيست و ارزيابي‌اش از چالش‌هاي ??وتباليست‌هاي ايراني با بازيکنان اروپايي چيست، گ??ت:‌ ??کر مي‌کنم در مقايسه بازيکنان ايراني و اروپايي خوب توضيح داده‌ام. بله خيلي از وسايل و تجهيزات مي‌تواند روي سرعت و عملکرد بازيکن اثر بگذارد. وقتي شما وارد مسابقه‌اي مي‌شويد بايد خيلي سعي کنيد تا توازني هم ??راهم شود، وقتي شما ورزشگاه و وسايل خوبي داريد بهتر مي‌توانيد عمل کنيد و روي همه چيز تاثير مي‌گذارد، البته سرعت بازي از همه چيز مهم‌تر است، در اين خصوص هنوز ايران ت??اوت‌هاي زيادي با اروپا و آمريکا دارد.

 

وي در مورد اينکه پيش‌بيني‌اش از بازي آرژانتين و نيجريه چيست، گ??ت: من هيچ چيز بر ضد نيجريه‌اي‌ها ندارم، برعکس از ??وتبال آ??ريقا لذت مي‌برم و خودم آ??ريقايي هستم. ??کر مي‌کنم ??ردا آرژانتين اگر ببرد موقعيت ما را خيلي بهتر خواهد کرد. من با بازيکنانم گ??ته‌ام بايد ما بازي خودمان را انجام دهيم ديگر بقيه‌اش دست خداست و ما نمي‌توانيم آن را کنترل کنيم. ما مي‌توانيم اراده خودمان را کنترل کنيم. گاهي هم بايد بتوانيم تنش‌ها را کنار بگذاريم.

 

کي‌روش گ??ت:‌ مردم گاهي مي‌‌گويند خدا گاهي کج و کوله حقايق را مي‌نويسد اما بدبختانه در آرژانتين مسي هست که کار خدا را کمي به هم زد. هر کس بهترين بازي را مي‌کند او مستحق بهترين نتيجه است. ما ??ردا مسي را نداريم و ??راموش نکنيد که پاپ هم آرژانتيني است. ??ردا بايد تمرکز ما به بازي باشد و ما اينجا هستيم تا خوب بازي کنيم و دوباره مي‌گويم نتيجه با خداست.

 

سرمربي تيم ملي در مورد اينکه شما روز قبل از مسابقه ترجيح داديد که جاي ديگري برويد، علت آن چه بود، گ??ت‌:‌ جواب خيلي ساده است. ما قرار بود که از دو و نيم تا سه تمرين کنيم و اين براي ما زياد مساعد نبود. در حالي که کمتر از 24 ساعت مانده به مسابقه است. بنابراين من ترجيح دادم که در اين ورزشگاه تمرين نکنم و يک مورد هم اينکه تمرين در ساعت دو و نيم تاثير گذار است روي روحيه بازيکنان. اولويت ما اين است که مي‌خواهيم بازي کنيم پس ما بايد ببينيم به لحاظ ??ني چه چيز براي بازيکنان ما بهتر است. وقتي آمدم اينجا ديدم شرايط زمين اينجا خوب نيست. زمين بلوهورزيتنه هم کنسل شد اما اينجا مثل آنجا خوب نبود. من زمين را تغيير دادم براي تمرين، چون بهترين تصميم را براي بازيکنانم مي‌گيرم.

 

وي در مورد ناداوري‌هاي ديدارهاي گذشته ايران و آرژانتين و نيجريه بوسني و اينکه داوري‌ها مشکوک است، گ??ت: خير من ??کر نمي‌کنم. چنين چيزي به ذهن من نيامده است.

 

وي ادامه داد:‌ منظورم اين است که بعضي داوران آمادگي و تجربه بيشتري دارند و با سرعتي که بازي و توپ دارد و ريتمي که بازي دارد، به خوبي عمل مي‌کنند، به عنوان شخصي که بيش از 30 سال در ??وتبال تجربه دارد؛ ??کر نمي‌کنم که آينده‌اي براي ??وتبال باشد بدون تکنولوژي. اين ??قط بحث داوري نيست بلکه سرعت بازي ??وتبال خيلي زياد شده و اين اشتباهات در آينده ادامه‌دار خواهد بود اگر تکيه ??قط روي داور باشد. داور خودش مي‌داند که ميليون‌ها ن??ر عملکردش را مي‌بينند. در اين زمينه نشنيده‌ام که داورها کارهاي خلا??ي کرده باشند اما بعضي ات??اقات خيلي با سرعت مي‌ا??تد.

 

نمي‌گويم توطئه بود اما آنقدر سرعت هست که اين ات??اقات هم مي‌ا??تد. امروز حتي در بسکتبال و راگبي و ... نيز اين ات??قات زياد شده است. اعتبار ??وتبال در آينده زماني تأمين مي‌شود که به داورها با تکنولوژي کمک کنيم.

 

کي‌روش تصريح کرد:‌ گ??تن چنين چيزهايي درست نيست. به نطر من مثل اينکه انسان با تکامل پيش مي‌رود ??وتبال هم رو به تکامل است. وقتي 40 ميليون ن??ر پنالتي را مي‌بينند و تاييد مي‌کنند اما يک ن??ر مي‌گويد پنالتي نيست پس بايد به داورها با تکنولوژي کمک کرد. من از داورها د??اع نمي‌کنم اما مي‌گويم بايد آنها را هم کمک کرد بنابراين مشکل با داور نيست چون ريتم بازي ??وتبال عوض شده است. در جام جهاني کره و ژاپن و همچنين در آ??ريقاي‌ جنوبي هم ديديد که داوران چه اشتباهاتي داشتند. اما شما خبرنگاران هستيد و اين اشتباهات را ??اش مي‌کنيد.

 

کي‌روش يادآور شد:‌ پس ??وتبال بايد با دنياي مدرن خودش را تطابق بدهد در غير اين‌صورت همه با يأس به خانه برمي‌گردند.

 

سرمربي تيم ملي در مورد اينکه چه اندازه براي مهار مسي ??کر کرده بود، گ??ت:‌ اگر راستش را بگويم، ما ??قط يک‌بار تمرين اين کار را داشتيم اما کسي باورش نمي‌شود. 3 سال اين تيم را آماده کرديم. اردوها و سيستم‌هاي مختل??ي داشتيم. وقتي هم صعود کرديم به جام جهاني ما تمرکز کرديم روي تمام بازي‌ها و به ويژه بازي با نيجريه و بعد هم بازي با آرژانيتن. شما نمي‌توانيد در بازي جادو کنيد. ما 3 سال بازي کرديم و روي بازيکنان کار کرديم اما اعتقاد دارم که اگر بازيکنان من يک مقدار تجربه بيشتري داشتند ما آن گل را در لحظه آخر دريا??ت نمي‌کرديم.

 

وي ا??زود: بازيکنان ما کثي?? بازي نمي‌کنند، مثل آرژانتين. در دقايق آخر بازي با آرژانتين سعي‌مان را کرديم اما وقتي مقابل تيم با تجربه‌اي مثل آرژانتين 3 دقيقه آخر خيلي مهم است، بازيکنان با تجربه‌اي مثل مسي مي‌توانند جريان بازي را تغيير دهند. مسي سبک بازي‌اش ويژه و عالي بود. خيلي چيزها در آن بازي منص??انه نبود اما براي ما آن بازي گذشت و الان بايد به بوسني ??کر کنيم. امروز صبح هم با بازيکنان حر?? زديم و گ??تم که بازي با بوسني، ??ينال جام جهاني ماست.

 

وي ادامه داد: از وقتي که تهران را ترک کرديم همه مي‌دانستيم که براي بردن جام جهاني نيامده‌ايم و هيچکس چنين توقعي از ما ندارد اما ما روياي‌مان را بالا برديم. سعي مي‌کنيم خودمان را به مرحله حذ??ي برسانيم. مقاله‌اي خواندم که حتي از ايران در گروه ما نام برده نشده بود. يک ن??ر هم يادم نيست که بگويد ايران هم وجود دارد. ما خواستيم ايران را بگذاريم در نقشه جام جهاني ??ي??ا و اين اولين هد?? ما بود و اين کار را کرديم. حالا هد?? بعدي صعود است. اما آرزو م??ت و مجاني است پس بگذاريد اين آرزو را بکنيم. ??ردا طوري بازي مي‌کنيم که انگار ??ينال جام جهاني است.

 

کي‌روش در مورد اينکه اگر ايران صعود کند اين چه معنايي براي ??وتبال ايران خواهد داشت و اينکه آيا پرتغال هم مي‌تواند صعود کند، گ??ت: براي 80 ميليون ايراني اين يک ا??تخار بزرگي خواهد بود و همچنين براي بازيکنان ما. اميدوارم عملکرد ما چه ببريم و چه نبريم خوب باشد و بازيکنان ما بتوانند بهترين سعي‌شان را بکنند و نشان بدهند که چقدر تجربه کسب کردند و چقدر از لحاظ تکنيکي پيش ر??ته‌اند، چون 6 ماه ديگر براي جام ملت‌ها مي‌خواهند به استراليا بروند. پس اميدوارم اين ارثيه قهرماني جام ملت‌ها باشد چون بازيکنانم مستحق آن هستند. جام جهاني مي‌تواند تجربه‌هاي خوبي براي بازيکنان و مربيان تيم باشد.

 

وي در مورد پرتغال گ??ت: الان وضعيت کمي مبهم شد. مردم توقعاتي داشتند اما جام جهاني طور ديگري پيش مي‌رود، ??کر مي‌کنم روي هم ر??ته بازي در آمريکاي جنوبي روي تيم‌هاي اروپايي تاثير گذاشته است، ايتاليا، انگليس و ... . ??کر مي‌کنم پرتغال هم قرباني همين وضعيت بود، ضمن اينکه آنها خسته هم بودند. مشکل اما اميدي براي پرتغال هست، در ??وتبال چيزهاي غيرقابل انتظار زياد رخ مي‌دهد اما عملکرد پرتغال مثل اسپانيا بود.

 

 


[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

خدا حا??ظ ایران هعی ایرانم حذ?? شد 1-3:sadface::crying:9347-14-6-17-04448ax_timi-jpg

ویرایش شده توسط mohsenbayate

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حقش بود با اون بازیه گندش همون بهتر اصلا.اعصاب نموند برام دیگه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بازیکنان تیم ملی رنگ سبز چمن رو به زرد تبدیل کردن... خجالتم نمیکشن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اونقدر که این مسی بنده خدا بره صعود ما زحمت کشید خودمون نکشیدیم اشصلا من مووووووووووووووووووووندم کجااااااااااااااااااااااااااااااااای دنیا اینجوری بازی میکنن به من بگین!!!!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]پاداش پيروزي برابر الجزاير براي ژرمن‌ها[/h]

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD][h=2] در صورت خلق شگ??تي و کسب برد مقابل آلمان،‌ هر بازيکن الجزاير معادل 880 ميليون تومان پاداش مي‌گيرند.[/h][/TD]

[TD=align: left]00989084.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]تيم ملي ??وتبال الجزاير بامداد سه‌شنبه (??ردا) ديداري حساس در مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني مقابل آلمان دارد.

 

براي آنکه شانس مو??قيت تيم آ??ريقايي برابر ژرمن‌ها ا??زايش پيدا کند، دولت اين کشور اعلام کرده ميزان پاداش مو??قيت را براي غلبه بر آلمان به دو برابر ا??زايش داده است.

 

بر همين اساس در صورتي که بازيکنان الجزاير بتوانند مقابل آلمان به برتري رسيده و به مرحله يک هشتم نهايي جام راه پيدا کنند به هر يک از بازيکنان تيم الجزاير رقمي بالغ بر 200 هزار يورو معادل 880 ميليون تومان پاداش داده خواهد شد.

 

اين مصا?? ساعت 30 دقيقه بامداد سه‌شنبه در پورتو آلگره آغاز خواهد شد.

 

 


[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]هشت کشته در جشن هواداران کلمبيا[/h]

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD][h=2] در جشن هاي روز گذشته هواداران کلمبيا در بوگوتا 8 هوادار جان باختند.[/h][/TD]

[TD=align: left]00988213.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]جشن صعود کلمبيا به مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني پس از پيروزي 2-0 مقابل اروگوئه در بوگوتا به قيمت جان هشت انسان تمام شد.

 

تيم ملي کلمبيا در مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني توانست که با نتيجه 2-0 بر اروگوئه غلبه کند و حري?? برزيل در مرحله يک چهارم نهايي مسابقات شود.

 

حالا حساب کن ایران میر??ت یک هشتم :O_O:

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]مارادونا: برزيل بايد حذ?? مي‌شد[/h]

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD]

[h=2] اسطوره ??وتبال آرژانتين بر اين باور است که برزيل بايد از جام جهاني حذ?? مي‌شده است.[/h][/TD]

[TD=align: left]00036766.jpg [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=width: 95%, align: center]

[TR]

[TD=colspan: 3]


[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]تيم ملي ??وتبال برزيل در ديدار مرحله يک هشتم نهايي خود مقابل شيلي مو??ق شد اين تيم را در ضربه‌هاي پنالتي شکست دهد.

 

نمايش برزيل در اين ديدار مورد انتقاد بسياري از کارشناسان قرار گر??ت. سلسائو در دقيقه‌هاي پاياني عملکرد بدي داشت و با شانس زيادي از حذ?? شدن گريخت.

 

ديگو مارادونا در مورد نمايش برزيل گ??ت: برزيل پيکار مقابل شيلي را در حالي به پايان برد که نزديک به تسليم شدن بود. آنها حمله نمي‌کردند و شايسته اين نبودند که ديدار را به ضربه‌هاي پنالتي برسانند. عملکرد آنها مرا نا اميد کرده بود. آنها بايد حذ?? مي‌شدند.

 

مارادونا در مورد تيم‌ ملي کلمبيا که يکي از شگ??تي‌هاي جام جهاني بوده هم گ??ت: کلمبيا ??وتبالي شناور و جذاب ارائه مي‌کند. آنها تشنه مو??قيت هستند و خيلي زياد براي رسيدن به مو??قيت تلاش مي‌کنند. نمي‌خواهم بگويم آنها در اين تورنمنت مي‌توانند قهرمان شوند اما اگر با همين شيوه ادامه دهند بايد صبر کرد و ديد تا چه مرحله‌اي بالا مي‌روند.

 

 


[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...