رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

اخبار جام جهانی 2014 و حواشی آن

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

در این تایپیک به خبر ها و حواشی جام جهانی میپردازیم

 

 

 

 

 

:hd:از تمامی ص??حه هات تایپیک دیدن کنید.

:hd:این تایپیک بصورت لحظه ای آپدیت میشود.

:hd:جدید ترین خبرها در ص??حه هات آخر.

برای اطلاع از زمان بازیهای جام جهانی به این تایپیک مراجعه نمایید

نمایش اشتباه پرچم حری?? ایران در مراسم ا??تتاحیه!

 

409816a0b9c58662329caac9e3350e09_226_187.jpg

 

 

 

 

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - در مراسم ا??تتاحیه جام جهانی ??وتبال، پرچم کشور نیجر به جای نیجریه به نمایش درآمد!

در مراسم ا??تتاحیه جام جهانی ??وتبال که شب گذشته در ورزشگاه کورینتیانس شهر سائوپائولو برزیل برگزار شد، مسئولان برگزاری مسابقات، پرچم کشور نیجریه را به اشتباه به نمایش در آوردند.

 

 

طبق اعلام سایت یاهو،‌ برزیلی‌ها به جای اینکه پرچم سبز رنگ نیجریه، هم‌گروه ایران در جام جهانی را در مراسم ا??تتاحیه نمایش دهند، پرچم کشور نیجر را مورد است??اده قرار دادند. پرچم دو کشور شباهت‌ چندانی به هم ندارد و دایره نارنجی رنگ وسط پرچم کشور نیجر، این دو پرچم را از هم کاملا متمایز می‌کند.

 

 

این دو کشور آ??ریقایی ۴۵۰ مایل مرز مشترک و روابز سیاسی خوبی با هم دارند. نیجریه تیم ۴۴ رنکینگ ??ی??ا و نیجر تیم ۱۱۲ جهان است.

 

 

این برای اولین بار نیست که در یک رویداد جهانی مهم، پرچم دو کشور با هم اشتباه می‌شود. در المپیک ۲۰۱۲ لندن هم بازی ??وتبال بین دو تیم زنان کره شمالی و کلمبیا با تاخیر شروع شد. برگزار کنندگان المپیک با یک اشتباه وحشتناک، پرچم کره جنوبی را به جای کره شمالی به ورزشگاه آوردند و بازیکنان کره شمالی با دیدن پرچم کشور دشمن خود به زمین نیامدند.

ویرایش شده توسط datis

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

استیو مک منمن :ایران بازیکن بزرگی مثل دژاگه دارد

 

bc9ceb6b0f6e9b3c2b2abfafdf059e04_226_187.jpg

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - استیو مک منمن در حاشیه دیدار برزیل و کزواسی

، استیو مک منمن بازیکن سابق تیم ملی انگلستان که به عنوان کارشناس شبکه تلویزینی ای اس پی ان جام جهانی را تحلیل می کند درحالی که بر اساس قراردادش نمی توانست درباره بازی های جام جهانی مصاحبه کند به دو سئوال درباره ??وتبال ایران پاسخ داد. او گ??ت:«از میان بازیکنان تیم ملی ایران اشکان دژاگه را بخوبی می شناسم. او بازیکن خوبی است که این ??ضل نمایش قابل قبولی در ??ولام داشت. او می تواند مهره ای اثرگذار برای تیم ملی ایران باشد.»

 

 

مک من من درباره شناختش از تیم ایران و بازی مهم ایران با آرژانتین گ??ت:« ??کر می کنم شما در گروه سختی هستید. بی شک آرژانتین یکی از بهترین تیم های دنیاست . بازی برابر این تیم برای هر تیمی سخت است و برای شما سخت تر . من ??قط می توانم بگویم می توانم برای شما دعا کنم و آرزو کنم که مو??ق باشید.»

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مظلومی: تیم ملی ایران می تواند در جام جهانی شگ??تی ساز شود

 

84940a449c8f47a21bb24843edf32f7d_226_187.jpg

 

ملی پوش سابق ??وتبال کشور در خصوص شرایط تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گ??ت: با توجه به ظر??یتی که در تیم ملی ایران دیده می شود؛ این تیم می تواند در جام جهانی شگ??تی ساز شود.

پرویز مظلومی ˈ روز پنجشنبه در گ??ت و گو با خبرنگار ایرنا ا??زود: تیم ملی با داشتن کادر ??نی بزرگ به طور یقین در جام جهانی زنگ ت??ریح نخواهد بود و بدنبال نتیجه گیری است.

وی اظهار کرد: تیم ملی ایران خیلی زود تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرد و با برگزاری دو اردوی خوب به شرایط لازم دست یا??ت.

ملی پوش آبادانی سابق ??وتبال ایران ا??زود: بیشتر بازیکنان ایران سابقه حضور در لیگ های اروپایی را دارند و از تجربه بالایی برخوردار هستند.

وی خاطر نشان کرد: تیم ملی ??وتبال ایران با داشتن این بازیکنان با تجربه می تواند در جام جهانی شگ??تی ساز شود.

مظلومی اضا??ه کرد: ایران در گروه بسیار سختی قرار دارد، اما بازیکنان ما بارها ثابت کرده اند مرد روزهای سخت هستند.

وی گ??ت: شاید نتوانیم از آرژانتین نتیجه بگیریم اما نیجریه و بوسنی تیم هایی نیستند که نتوان از آنها امتیاز گر??ت.

مهاجم سابق ??وتبال ایران ا??زود: به طور حتم کی روش استراتژی های خاصی برای تقابل با تیم های همگروهی دارد و می توان روی تجربه و ا??کار ارزنده وی حساب باز کرد.

وی اظهار کرد: بازیکنان ایران باید با روحیه و انگیزه بالا به مصا?? سه تیمی بروند که بازیکنان مطرح جهان را در اختیار دارند.

وی ا??زود: حضور در جام جهانی ا??تخار بزرگی است، اما حضور در این مسابقات نباید تنها ملاک ما باشد.

مظلومی گ??ت: نتیجه گیری در جام جهانی باعث حضور بازیکنان ما در لیگ های مطرح اروپایی خواهد شد و این ??رصتی برای بازیکنان ما خواهد بود تا از آن است??اده کنند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حمایت مردم سائوپائولو از تیم ملی برزیل ??رازمینی بود

 

 

cd4a18a03f4b9ce64efc9f71f2407bea_226_187.jpg

سرمربی تیم ملی ??وتبال برزیل گ??ت:‌ حمایت مردم سائوپائولو از تیم ملی برزیل شگ??ت‌انگیز بود و نمونه آن را در هیچ کجای کره خاکی نمی‌توانید ببینید.

لوئیز ??یلیپ اسکولاری سرمربی تیم ملی ??وتبال برزیل در مورد عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل کرواسی گ??ت: بازیکنانم عالی بودند و با آرامش بازی کردند به طوری که در یک بازی حساس مثل ا??تتاحیه جام جهانی خوب ظاهر شدند و بازی توأم با آرامش انجام دادند که در بازی ا??تتاحیه جام جهانی انجام چنین کاری کار هر بازیکنی نیست اما بازیکنان من این کار را انجام دادند.

وی ادامه داد: از هواداران تیمم تمجید می‌کنم چرا که آنها لیاقت این پیروزی را داشتند و حتی بیشتر از اینها لیاقت آنها است حمایت از تیم ملی برزیل آن هم در سائوپائولو با این وضعیت شگ??ت‌انگیز بود. این نوع حمایت خارج از کره خاکی بود که هیچکس حتی نمی‌تواند آن را تصور کند. البته پیش از این شایعاتی وجود داشت که مردم سائوپائولو از تیم ملی حمایت نمی‌کنند آما آنچه امروز ات??اق ا??تاد باعث می‌شود که کسی نتواند دیگر در مورد سائوپائولو چنین صحبتی انجام دهد.

سرمربی تیم ملی ??وتبال برزیل در خصوص تیم کرواسی که با ۳ گل مغلوب شاگردانش شد، خاطرنشان کرد: کرواسی تیم بسیار خوبی است و بازیکنان این تیم مهارت بالایی در بازی د??اع و عقب زمین دارند و بازیکنان تیم کرواسی شایستگی زیادی دارند و می‌توانند لیاقت خودشان را در ادامه بازی‌ها نشان دهند.

اسکولاری در پایان در مورد پنالتی که نیشی‌مورا برای بازیکنان برزیل گر??ت، ا??زود: پنالتی که برای ما گر??ته شد کاملاً درست بود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نیمار: به سختی گل زدیم

 

325068b7b476e66941ebbf9d6e3fa532_226_187.jpg

 

مهاجم تیم ملی ??وتبال برزیل گ??ت: گل‌هایی که زدیم به سختی به دست آمد و کار راحتی نبود.

نیمار زننده ۲ گل از ۳ گل به کرواسی در خصوص این بازی گ??ت: این بازی بهترین ا??تتاحیه‌ای بود که می‌شد رقم بخورد و من هم خوشحالم که با ۲ گل کارم را در جام جهانی آغاز کردم.

وی ا??زود:‌ ما می‌خواستیم در این بازی برنده شویم و سرانجام هم به هد??ی که خواستیم رسیدیم و من خیلی خوشحالم که ۲ گل از ۳ گل برزیل را وارد دروازه کرواسی کردم.

مهاجم تیم ملی ??وتبال برزیل ا??زود: اگر به گل‌هایی که زدیم دقت کنید خواهید دید که زدن این ۳ گل کار بسیار سختی بود و من در شرایط سخت توانستم برای تیم ملی برزیل گل بزنم.

نیمار در مورد گل اولی که وارد دروازه برزیل کرد، خاطرنشان کرد: گل اولی که زدم توپ را از بین پای بازیکن حری?? زدم که البته زیاد قدرت نداشت اما مهم این بود که توپ وارد دروازه شود که خوشبختانه این ات??اق ا??تاد اما در مورد ضربه پنالتی باید بگویم که من روی ضربات پنالتی تمرین کردم و در تمرینات پنالتی را محکم می‌زدم که امروز هم همین کار را انجام دادم. البته دروازه‌بان حری?? تا حدودی توپ من را گر??ت اما خوشبختانه این توپ وارد دروازه شد.

مهاجم تیم ملی ??وتبال برزیل در پاسخ به این سؤال که آیا مودریچ بازیکن تیم کرواسی که در رئال مادرید بازی می‌کند را عمداً با خطا سرنگونی کردی اظهار داشت: من کاری به این مسائل ندارم و ??وتبالم را بازی می‌کنم و اگر به ??وتبال حاشیه‌ای نگاه کنم برایم بد خواهد شد بعد از آن صحنه من از مودریچ عذرخواهی کردم چون واقعاً‌ او را در آن صحنه ندیدیم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مربی جدید لاتزیو مشخص شد

 

e49e804fca9bf4282e700a1d1da86a3e_226_187.jpg

لاتزیو رسما خبر استخدام است??انو پیولی را به عنوان سرمربی این تیم تائید کرد.

این مربی ??صل گذشته در بولونیا ??عالیت می کرد که حالا سکان هدایت لاتزیویی را در اختیار می گیرد که ??صل گذشته در رده نهم جدول قرار گر??ته بود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اسکولاری: پنالتی صحیح بود

 

e492fcaab943c18cd627f7f32de3db1f_226_187.jpg

لوئیز ??یلیپه اسکولاری، مربی تیم ملی برزیل در کن??رانس مطبوعاتی پنالتی منجر به گل دوم تیمش را صحیح دانست

و به نقل از رویترز، اسکولاری در مورد پنالتی جنجالی ??رد گ??ت:" میلیون ها ن??ر پنالتی را ندیدند ؟ اما داور دید، من هم دیدم. برای بررسی پنالتی به این جا نیامدم اما ده بار صحنه را از طریق تلویزیون دیدم و از نظر من پنالتی صحیح بود."

وی در مورد عملکرد تیم ملی برزیل گ??ت :" مسلما اشتباهاتی داشتیم و این را به بازیکنانم گوشزد خواهم کرد. البته ??قط به بازیکنانم خواهم گ??ت ، نه خبرنگاران."

هواداران:" هرگز نمی شود گ??ت که هواداران در سائوپائولو به تیم ملی کمک نمی کنند. هواداران در لحظات مشکل به تیم کمک کرده اند."

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کواچ: به پنالتی گر??ته شده ??کر نمی‌کنم چون همه دیدند اشتباه بود

 

4c8e78e4d0da91cd9d03705319a87e7f_226_187.jpg

 

سرمربی تیم ملی ??وتبال کرواسی گ??ت: به هیچ‌وجه به پنالتی گر??ته شده به ضرر تیمم ??کر نمی‌کنم.

نیکو کواچ پس از شکست ۳ بر یک تیمش برابر تیم ملی برزیل در دیدار ا??تتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ در کن??رانس خبری عنوان کرد: من این پیروزی را به برزیلی‌ها تبریک می‌گویم. آنها بسیار خوب بودند و توانستند پیروز شوند.

 

 

وی با تمجید از عملکرد شاگردانش برابر برزیل، ادامه داد: بازیکنانم تمام تلاش‌شان را برابر برزیل به کار گر??تند و هر چه توان داشتند در زمین گذاشتند و با اینکه مستحق کسب یک امتیاز بودیم اما در نهایت شکست خوردیم. ما همه را تحت تأثیر قرار دادیم و به احترام بازیکنانم کلاهم را از سر بر می‌دارم. ا??تخار می‌کنم که مربی چنین تیمی هستم.

 

 

سرمربی تیم ملی کرواسی در خصوص پنالتی مشکوکی که نیشیمورای ژاپنی برای برزیل گر??ت، گ??ت: من به هیچ‌وجه به این پنالتی ??کر نمی‌کنم، چون همه ا??راد حاضر در استادیوم دیدند که داور اشتباه کرد و حرکت بازیکن کرواسی پنالتی نبود..

 

 

کواچ با انتقاد از عملکرد داوری در دیدار ا??تتاحیه جام جهانی، خاطرنشان کرد: من دو روز قبل هم گ??ته بودم که امکان دارد چنین ات??اقاتی در بازی رخ دهد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: برزیل تیمی نیست که بخواهد به لط?? اشتباهات داوری برنده شود و من هم نمی‌خواهم که داور را مقصر شکست تیمم بدانم.

 

 

سرمربی تیم ملی کرواسی در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه مسائل تاکتیکی بازی را چطور دیده است، گ??ت: برزیل در این بازی ??شار زیادی به ما وارد کرد. برزیلی‌ها میزبان بودند اما ما هم در این بازی جنگنده ظاهر شدیم.

 

 

کواچ ضمن تأکید براینکه تیمش شایسته صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ است، اظهار داشت: بازی کردن مقابل تیمی چون برزیل سخت است. آنها بازیکنان بسیار باهوشی دارند و شما را مجبور می‌کنند تا در تمام نقاط زمین از بازیکنان بسیار قدرتمندی است??اده کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اسکار:یکی از بهترین بازیهای دوران ??وتبالم بود

79b3ac18722400a880ec568642be66c2_226_187.jpg

 

 

 

اسکار ، بازیکن تیم ملی برزیل از این که توانست گل سوم تیم ملی کشورش مقابل کرواسی را بزند ، خوشحال است.

 

 

اسکار گ??ت:" روی گل اول با چهار بازیکن جنگیدم تا بتوانم به نیمار پاس بدهم. روی گل دوم برای ??رد پاس ??رستادم و بالاخره گل سوم را خودم زدم."

 

 

وی ا??زود:" خیلی خوشحالم. این یکی از بهترین بازیهای دوران ??وتبالم بود اما باید روی کارهای تدا??عی بیشتر تمرکز کنیم."

 

 

داوید لوئیز، مدا??ع تیم ملی برزیل هم خاطرنشان کرد:" نتیجه بازتابی از شرایط بازی بود. نتایج بازی های دوستانه باعث شد که بهتر شویم و آماده بازیهای مشکلی مثل بازی امروز شویم."

 

 

مارسلو که یک گل به خودی زد نیز گ??ت:" از حمایت هم تیمی ها متشکرم . سعی کردم آرام باشم چرا که اگر وا می دادم بیشتر به تیم ملی لطمه می زدم."

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تشبیه جالب خبرنگار رویترز از ورزشگاه سائوپائولو

 

a6480cb6e81260833030b0fff679659d_226_187.jpg

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - خبرنگار رویترز به دلیل پوشش هواداران برزیلی این ورزشگاه را با کندوی زنبور مقایسه کرد!

به گزارش بیست چهارده ،از برزیل، نیمه دوم دیدار تیم‌های برزیل و کرواسی در اولین دیدار جام بیستم با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

* بین دو نیمه ۷ بازیکن تیم کرواسی به داخل زمین آمدند تا خودشان را برای حضور احتمالی در نیمه دوم گرم کنند و این در حالی است که حتی یک بازیکن از برزیل هم در زمین حضور نداشت.

* بعد از جام جهانی ۱۹۵۰ که برزیل میزبان این بازی‌ها بود تیم ملی برزیل بعد از ۶۴ سال یک بار دیگر میزبانی این بازی‌ها را برعهده گر??ته است.

* نیمه دوم بازی برزیل و کرواسی به صورت کامل زیر نور ورزشگاه برگزار شد.

* زمانی که نیمه دوم بازی برزیل و کرواسی آغاز شد تعدادی از تماشاگران که صندلی‌هایشان را ترک کرده بودند به محل استقرار خود برنگشته بودند.

* تیم ملی برزیل پیش از بازی با کرواسی ۳۶ بازی خانگی را نباخته بود.

* پوشش هواداران برزیل در ورزشگاه سائوپائولو به گونه‌ای بود که خبرنگار رویترز ورزشگاه سائوپائولو را به کندوی زنبور تشبیه کرد.

* زمانی که نیشییمورا برای تیم برزیل پنالتی گر??ت کواچ سرمربی کرواسی اعتراضش را به ??غانی دوار ایرانی و چهارم این بازی مطرح کرد.

* طبق اعلام ۶۲ هزار و ۱۰۳ ن??ر در ورزشگاه حضور دارند و این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

* هواداران تیم ملی برزیل با هر خطای که به روی نیمار انجام می‌شد اعتراض‌شان را به بازیکنان کرواسی مطرح می‌کردند.

* بعد از گل دوم برزیل موج مکزیکی در ورزشگاه به راه ا??تاد.

* بعد از سوت پایان بازی بازیکنان کرواسی اعتراض شان را به نیشیمورا داور بازی به دلیل گر??تن پنالتی برای برزیل را با صحبت با او مطرح کردند.

* بازیکنان تیم ملی ??وتبال کرواسی بعد از پایان بازی به سمت هواداران شان ر??ته و از آن‌ها بابت حمایت هایشان تشکر کردند.

* گوینده ورزشگاه از هواداران دو تیم خواست با آرامش ورزشگاه را ترک کنند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=2]نیمار: بهترین شروعی بود که می شد تصور کرد[/h]

39c3b79d1b6108a80ce7127cab1b3ffc_226_187.jpg

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی – نیمار از زدن دو گل به کرواسی در بازی ا??تتاحیه جام جهانی ابراز خرسندی کرد.

 

 

به گزارش بیست چهارده، بازیکن برزیلی گ??ت:" این بازی بهتر از آن چیزی بود که می شد تصور کرد. "

 

 

بازیکن تیم ملی برزیل ا??زود:" انتظار پیروزی را داشتم اما زدن دو گل خیلی رضایت بخش بود . بسیار خوشحالم. بهترین شروعی بود که می شد تصور کرد."

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آمارهایی که نیمار با زدن دو گل به کرواسی ثبت کرد

 

020146e4becf0072186e3c836015e046_226_187.jpg

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی – نیمار تبدیل به سومین بازیکنی شد که از روی نقطه پنالتی در بازی ا??تتاحیه گل می زند. پیش از او لیدهلم در سال ۱۹۵۸ و جان کالینز در سال ۱۹۹۸ این رکورد را ثبت کرده بود.

 

 

به گزارش بیست چهارده و به نقل از آس، نیمار علاوه بر این نیمار دومین بازیکنی است که در بازی ا??تتاحیه جام جهانی دو گل به ثمر می رساند. ن??ر قبل از او ونچاپ بود که در مقابل تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۰۶ مو??ق به ثبت این رکورد شده بود.

 

 

پیش از نیمار ??قط یک برزیلی دیگر در تاریخ جام جهانی در بازی اول برزیل در کشورش دو گل زده بود که البته بازی ا??تتاحیه نبوده است. آدمیر در سال ۱۹۵۰ مقابل مکزیک چنین کاری کرده بود.

 

 

برزیلی هایی که در اولین بازی این تیم در جام جهانی گل زده بودند، بدین شرح هستند مودراتو در سال ۱۹۳۰ ، پراسیو در سال ۱۹۳۸ ، آدمیر ۱۹۵۰ ، پینیگا ۱۹۵۴ ، ماتزولا ۱۹۵۸ ، اماریلدو ۱۹۶۲ . در حقیقت ۵۲ سال بود که یک برزیلی در اولین بازی این تیم در جام جهانی دو گل نزده بود.

 

 

نیمار جوان ترین بازیکنی است که در طول تاریخ جام جهانی "دبل" می کند (دو گل به ثمر می رساند). او با ۲۲ سال و ۱۲۷ روز سن به این رکورد دست پیدا کرد .

 

 

در دو بار قبلی که برزیل جام جهانی را با زدن ۳ گل یا بیشتر آغاز کرد ، قهرمان شد : ۱۹۵۸ و ۱۹۷۰

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دیگه صبح شد وقت خابه منم خابم میاد بقیشو وقتی بیدار شدم میزارم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ویالی: بالوتلی می‌تواند خودش را ثابت کند

 

3ad7322f2a4499e1b7a5274edcdf0c90_226_187.jpg

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - در آستانه دیدار حساس تیم‌های ملی ایتالیا و انگلیس ستاره پیشین ابراز امیدواری کرد ماریو بالوتلی نه تنها در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود بلکه بتواند استعدادهایش را به همه ثابت کند.

به گزارش بیست چهارده ، جیان لوکا ویالی گ??ت: به نظر من اگر ویالی در ترکیب اصلی ایتالیا برابر انگلیس به میدان برود می تواند شروع خوبی را به نمایش بگذارد و استعدادهایش را نشان دهد.

 

 

ستاره پیشین یوونتوس عنوان کرد: مهاجم میلان در یورو ۲۰۱۲ و جام کن??دراسیون ها چهره ای خوب و ??وق العاده از خودش به نمایش گذاشت. هرچند ماریو حاشیه های زیادی را همیشه به دنبال دارد اما قرار گر??تنش در ترکیب اصلی ایتالیا هم می تواند برای این تیم خوب باشد و هم می تواند نشان دهد که چه بازیکن خوبی است.

 

 

ویالی در پایان با تمجید از ایموبیله مهاجم جوان آتزوری گ??ت: اگر ایموبیله این توان را داشته تا مسا??ر برزیل شود بدون تردید می تواند در جام جهانی خوب عمل کند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:Iran::Iran:دژاگه، گرانقیمت‌ترین بازیکن ایران در ردی?? مسی و رونالدو:Iran::Iran:

 

937335f89b97683801cdd6aae140a6eb_226_187.jpg

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - ها??بک تیم ملی ??وتبال کشورمان در بین بازیکنان گرانقیمت جام جهانی ۲۰۱۴ قرار دارد.

به گزارش بیست چهارده ،جام جهانی میدان بسیار خوبی برای بازیکنان حاضر در این مسابقات و باشگاه‌های مختل?? اروپایی برای انتخاب بازیکن است. این مسابقات که بزرگترین گردهمایی ??وتبال در دنیا محسوب می‌شود، ویترین خوبی برای بازیکنانی است که می‌خواهند به تیم‌های بهتری بروند و دستمزد خود را ا??زایش دهند.

 

 

در آستانه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل سایت بلیچر ریپورت به گزارشی در خصوص بازیکنان گران قیمت تیم‌های حاضر در این مسابقات پرداخته که اشکان دژاگه، ها??بک هجومی تیم ملی کشورمان که در ??ولام انگلیس بازی می‌کند، گرانقمیت‌ترین بازیکن ایران در جام جهانی محسوب می‌شود.

 

 

??هرست گران‌قیمت‌ترین بازیکنان حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴ به شرح زیر است:

 

 

۳۲- میل جدیناک؛ استرالیا

 

 

قیمت: ۲،۲ میلیون یورو

باشگاه: کریستال‌پالاس انگلیس

سن: ۲۹ سال

گروه جام جهانی: گروه B (استرالیا، شیلی، هلند و اسپانیا)

 

 

 

 

۳۱- اشکان دژاگه؛ ایران

 

 

قیمت: ۲،۶ میلیون یورو

باشگاه: ??ولام انگلیس

سن: ۲۷ سال

گروه جام جهانی: گروه F (آرژانتین، بوسنی، ایران و نیجریه)

 

 

۳۰- امیلیو ازگوئرر؛ هندوراس

 

 

قیمت: ۳،۷ میلوین یورو

باشگاه: سلتیک اسکاتلند

سن: ۲۸ سال

گروه جام جهانی: گروه E (اکوادور، ??رانسه، هندوراس و سوئیس)

 

 

۲۹- کلیت دمپسی، آمریکا

 

 

قیمت: ۶،۲ میلیون یورو

باشگاه: سیتل سوندرس آمریکا

سن: ۳۱ سال

گروه جام جهانی: گروه G (آلمان، غنا، پرتغال و آمریکا)

 

 

۲۸- برایان رویز؛ کاستاریکا

 

 

قیمت: ۷ میلیون یورو

باشگاه: ??ولام انگلیس

سن: ۲۸ سال

گروه جام جهانی: گروه D (کاستاریکا، انگلیس، ایتالیا و اوروگوئه)

 

 

۲۷- صو??یان ??غولی؛ الجزایر

 

 

قیمت: ۱۰،۶ میلیون یورو

باشگاه: والنسیا اسپانیا

سن: ۲۴ سال

گروه جام جهانی: گروه H (الجزایر، بلژیک، کره‌جنوبی و روسیه)

 

 

۲۶- سون هئونگ مین؛ کره‌جنوبی

 

 

قیمت: ۱۲،۳ میلیون یورو

باشگاه: بایرن‌لورکوزن آلمان

سن: ۲۱ سال

گروه جام جهانی: گروه H (الجزایر، بلژیک، کره‌جنوبی و روسیه)

 

 

۲۵- سوکراتیس پاپاستاپولوس؛ یونان

 

 

قیمت: ۱۳،۲ میلیون یورو

باشگاه: بوروسیا دورتموند آلمان

سن: ۲۶ سال

گروه جام جهانی: گروه C (کلمبیا، یونان، ساحل‌عاج و ژاپن)

 

 

۲۴- آنتونیو والنسیا؛ اکوادور

 

 

یمت: ۱۴،۱ میلیون یورو

باشگاه: منچستریونایتد انگلیس

سن: ۲۸ سال

گروه جام جهانی: گروه E (اکوادور، ??رانسه، هندوراس و سوئیس)

 

 

۲۳- خاویر چیچاریتو (هرناندز)، مکزیک

 

 

قیمت: ۱۴،۱ میلیون یورو

باشگاه: منچستریونایتد انگلیس

سن: ۲۶ سال

گروه جام جهانی: گروه A (برزیل، کامرون، کرواسی و مکزیک)

 

 

۲۲- کیوسکه هوندا و شینجی کاگاوا؛ ژاپن

 

 

یمت: ۱۵ میلیون یورو

باشگاه‌ها: هوندا، میلان ایتالیا و کاگاوا منچستریونایتد انگلیس

سن‌ها: هوندا، ۲۷ و کاگاوا ۲۵ سال

گروه جام جهانی: گروه C (کلمبیا، یونان، ساحل‌عاج و ژاپن)

 

 

۲۱- الکس سانگ؛ کامرون

 

 

قیمت: ۱۵،۸ میلیون یورو

باشگاه: بارسلونای اسپانیا

سن: ۲۶ سال

گروه جام جهانی: گروه A (برزیل، کامرون، کرواسی و مکزیک)

 

 

۲۰- جان اوبی‌میکل؛ نیجریه

 

 

قیمت: ۱۷،۶ میلیون یورو

باشگاه: چلسی انگلیس

سن: ۲۷ سال

گروه جام جهانی: گروه F (آرژانتین، بوسنی، ایران و نیجریه)

 

 

۱۹- خردان شاقیری و ریکاردو رودریگوئز؛ سوئیس

 

 

قیمت‌ها: ۱۷،۶ میلیون یورو

باشگاه‌ها: شاقیری بایرن مونیخ آلمان و رودریگوئز وول??سبورگ آلمان

سن‌ها: شاقیری ۲۲ و رودریگوئز ۲۱ سال

گروه جام جهانی: گروه E (اکوادور، ??رانسه، هندوراس و سوئیس)

 

 

۱۸- کائادو آساموئا؛ غنا

 

 

قیمت: ۱۷،۶ میلیون یورو

باشگاه: یوونتوس ایتالیا

سن: ۲۵ سال

گروه جام جهانی: گروه G (آلمان، غنا، پرتغال و آمریکا)

 

 

۱۷- آلن دژاگو??؛ روسیه

 

 

قیمت: ۲۰،۲ میلیون یورو

باشگاه: زسکا مسکو روسیه

سن: ۲۳ سال

گروه جام جهانی: گروه H (الجزایر، بلژیک، کره‌جنوبی و روسیه)

 

 

۱۶- ادین ژکو؛ بوسنی

 

 

قیمت: ۲۱،۱ میلیون یورو

باشگاه: منچسترسیتی انگلیس

سن: ۲۸ سال

گروه جام جهانی: گروه F (آرژانتین، بوسنی، ایران و نیجریه)

 

 

۱۵- ماریو بالوتلی؛ ایتالیا

 

 

قیمت: ۲۶،۴ میلیون یورو

باشگاه: میلان ایتالیا

سن: ۲۳ سال

گروه جام جهانی: گروه D (کاستاریکا، انگلیس، ایتالیا و اروگوئه)

 

 

۱۴- یحیی توره؛ ساحل عاج

 

 

قیمت: ۲۶،۴ میلیون یورو

باشگاه: منچسترسیتی انگلیس

سن: ۳۱ سال

گروه جام جهانی: گروه C (کلمبیا، یونان، ساحل‌عاج و ژاپن)

 

 

۱۳- جیمز رودریگوئز؛ کلمبیا

 

 

قیمت: ۳۰،۸ میلیون یورو

باشگاه: موناکو ??رانسه

سن: ۲۲ سال

گروه جام جهانی: گروه C (کلمبیا، یونان، ساحل‌عاج و ژاپن)

 

 

۱۲- رابین ??ن‌پرسی؛ هلند

 

 

قیمت: ۳۵،۲ میلیون یورو

باشگاه: منچستریونایتد انگلیس

سن: ۳۰ سال

گروه جام جهانی: گروه B (استرالیا، شیلی، هلند و اسپانیا)

 

 

۱۱- لوکا مودریچ؛ کرواسی

 

 

قیمت: ۳۵،۲ میلیون یورو

باشگاه: رئال‌مادرید اسپانیا

سن: ۲۸ سال

گروه جام جهانی: گروه A (برزیل، کامرون، کرواسی و مکزیک)

 

 

۱۰- آرتور ویدال؛ شیلی

 

 

قیمت: ۳۸،۷ میلیون یورو

باشگاه: یوونتوس ایتالیا

سن: ۲۷ سال

گروه جام جهانی: گروه B (استرالیا، شیلی، هلند و اسپانیا)

 

 

۹- وین رونی؛ انگلیس

 

 

قیمت:۳۹،۶ میلیون یورو

باشگاه: منچستریونایتد انگلیس

سن: ۲۸ سال

گروه جام جهانی: گروه D (کاستاریکا، انگلیس، ایتالیا و اروگوئه)

 

 

۸- پائول پوگبا؛ ??رانسه

 

 

قیمت: ۳۹،۶ میلیون یورو

باشگاه: یوونتوس ایتالیا

سن: ۲۱ سال

گروه جام جهانی: گروه E (اکوادور، ??رانسه، هندوراس و سوئیس)

 

 

۷- ادن ازار؛ بلژیک

 

 

قیمت:۳۹،۶ میلیون یورو

باشگاه: چلسی انگلیس

سن: ۲۳ سال

گروه جام جهانی: گروه H (الجزایر، بلژیک، کره‌جنوبی و روسیه)

 

 

۶- ماریو گوتسه؛ آلمان

 

 

قیمت: ۴۸،۴ سال

باشگاه: بایرن مونیخ آلمان

سن: ۲۲ سال

گروه جام جهانی: گروه G (آلمان، غنا، پرتغال و آمریکا)

 

 

۵- آندرس اینیستا؛ اسپانیا

 

 

قیمت: ۴۸،۴ میلیون یورو

باشگاه: بارسلونای اسپانیا

سن: ۳۰ سال

گروه جام جهانی: گروه B (استرالیا، شیلی، هلند و اسپانیا)

 

 

۴- ادینسون کاوانی؛ اوروگوئه

 

 

قیمت: ۵۲،۸ میلیون یورو

باشگاه: پاری‌سن‌ژرمن ??رانسه

سن: ۲۷ سال

گروه جام جهانی: گروه D (کاستاریکا، انگلیس، ایتالیا و اوروگوئه)

 

 

۳- نیمار؛ برزیل

 

 

قیمت: ۵۲،۸ میلیون یورو

باشگاه: بارسلونای اسپانیا

سن: ۲۲ سال

گروه جام جهانی: گروه A (برزیل، کامرون، کرواسی و مکزیک)

 

 

۲- کریستیانو رونالدو؛ پرتغال

 

 

قیمت: ۸۸ میلیون یورو

باشگاه: رئال‌مادرید اسپانیا

سن: ۲۹ سال

گروه جام جهانی: گروه G (آلمان، غنا، پرتغال و آمریکا)

 

 

۱- لیونل مسی؛ آرژانتین

 

 

قیمت: ۱۰۵،۶ میلیون یورو

باشگاه: بارسلونای اسپانیا

سن: ۲۶ سال

گروه جام جهانی: گروه F (آرژانتین، بوسنی، ایران و نیجریه)

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

صدای ان??جار مواد محترقه در تمرین تیم ملی!

 

369b29ea6f6b0c023839ec01573c5069_226_187.jpg

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - بازیکنان تیم ملی تمرینات خود را پیش از دیدار ا??تتاحیه برگزار کردند.

به گزارش بیست چهارده ،و به نقل از سایت ??دراسیون ??وتبال، در تمرین بعدازظهر دیروز که برخلا?? هوای ابری صبح در هوای نسبتا آ??تابی و گرم‌تر برگزار شد، بازیکنان تمرینات خود را با دویدن و گرم کردن بدون توپ در زمین تمرین کمپ آغاز کردند. از نکات جالب توجه حضور هاشم بیک‌زاده در تمرین و گرم کردن با سایر بازیکنان بود. البته بیک‌زاده پس از گرم کردن و در زمان انجام تمرینات تاکتیکی بازیکنان به همراه برونو و لوسیانو مربیان تجزیه و تحلیل بدنی به صورت اختصاصی تمرین کرد.

بازیکنان تیم ملی پس از گرم کردن با توپ، به زمین اصلی کمپ آمده و تمرینات اختصاصی و تاکتیکی خود را در زمین کوچک و با ??وتبال ??شرده ادامه دادند.

در تمام طول تمرین تیم ملی و با توجه به شروع مسابقات جام جهانی و اینکه مسابقه ا??تتاحیه جام جهانی بین تیم های برزیل میزبان و کرواسی در شهر سائوپائولو برگزار می‌شد، صدای ان??جار مواد محترقه در اطرا?? کمپ و البته تا دوردست‌ها و به خصوص پس از به ثمر رسیدن گل برای برزیل شنیده می‌شد.

همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، بازیکنان تیم ملی یک نیمه از دیدار تیم‌های برزیل و کرواسی را در کمپ و نیمه دوم را در هتل محل اقامت و به صورت دسته جمعی و با حضور همه اعضای تیم و کادر ??نی تماشا کردند.

پس از اتمام تمرین و بختیار رحمانی و دانیال داوری با رسانه‌های حاضر و تلویزیون ??ی??ا مصاحبه کردند.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نیمار: قبل از بازی انتظار برد داشتم

 

571e45c787ad4126ff385eecbb70731b_226_187.jpg

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - بازیکن برتر دیدار ا??تتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گ??ت:‌ از قبل از شروع بازی با کرواسی انتظار برد داشتم.

به گزارش بیست چهارده ،نیمار پس از آنکه در دیدار ا??تتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل دو گل در برد ۳ بر یک مقابل کرواسی زد و مرد برتر بازی انتخاب شد، عنوان کرد:‌ این برد بهترین شروع ممکن بود. واقعا انتظار برد قبل از شروع بازی داشتم. خوشحالم انتظارم تحقق یا??ت.

وی ادامه داد: زدن دو گل در دیدار ا??تتاحیه یک جام، شانسی بزرگ است که نصیب من شد.

در این مصا?? که در ورزشگاه سائوپائولو انجام شد، نیمار دقایق ۲۹ و ۷۱ و اسکار ۱+۹۰ برای برزیل گلزنی کردند.

تک گل کروات‌ها نیز دقیقه ۱۱ توسط مارسلو، بازیکن تیم میزبان به اشتباه زده شد.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

طباطبایی: اعتماد به ن??س بالای برزیل باعث شد این تیم گل بخورد

 

38c1edda972a7eecac7991d0c59be21d_226_187.jpg

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - کارشناس ??وتبال ایران گ??ت: اعتماد به ن??س بالای تیم ملی برزیل باعث شد این تیم در ابتدای مسابقه گل بخورد.

به گزارش بیست چهارده ،هادی طباطبایی در مورد پیروزی ۳ بر یک برزیل مقابل کرواسی گ??ت: بازی پر گل و جذابی بود. برزیل بر خلا?? انتظار در همان ابتدا گل اول را دریا??ت کرد. معمولا تیمی که حمله‌ای کار می‌کند در د??اع کمی متزلزل می‌شود. با وجود اینکه مدا??عان برزیل نسبت به دوره‌های قبل بسیار بهتر هستند اما این تیم خیلی زود گل اول را دریا??ت کرد.

وی ا??زود: برزیل پرس را از زمین حری?? انجام می‌داد و در جنگ‌های یک به یک بازیکنان این تیم برنده بود. بعد از دریا??ت گل اول برزیل سراپا حمله شد. در نیمه دوم بازی کمی ا??ت کرد. حملات برزیل تا پایان بازی ادامه داشت و داور هم کمی کمک کرد تا این تیم در اولین بازی خود برنده شود.

طباطبایی با اشاره به اینکه بیستمین دوره جام جهانی با یک بازی جذاب آغاز شد، عنوان کرد: وقتی بازی پر گل می‌شود، بدون شک زیبا بوده است. گل زود هنگام کرواسی مهم‌ترین عامل زیبایی مسابقه شد.

کارشناس ??وتبال ایران در ادامه در مورد اینکه آیا برزیل با این کی??یت می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد، اظهار داشت: اطمینان بیش از حد بازیکنان برزیل به مو??قیت باعث شد دروازه این تیم خیلی زود باز شود. با وجود اینکه برزیل بهترین خط د??اع دنیا را دارد اما بازیکنان این تیم متحمل اشتباه شدند. این بازی می‌تواند به برزیل در ادامه جام کمک کند تا آنها بدانند در مقابل سایر حری??ان به چه شکلی بازی کنند. با توجه به اینکه برزیل به خاطر امتیاز میزبانی در مرحله مقدماتی بازی نکرده است این تیم هرچه جلوتر برود شرایط بهتری پیدا می‌کند.

وی در پایان در مورد شرایط کرواسی گ??ت: کرواسی تیم بسیار خوبی بود. این تیم انگیزه زیادی داشت و با اعتماد به ن??س بالا مقابل میزبان بازی خوبی ارائه داد. کرواسی در دیدارهای آینده می‌تواند به مو??قیت برسد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آتش سوزی در ورزشگاه سائوپائولو

 

14304cceeac13a185604f819fefada98_226_187.jpg

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - یک روزنامه محلی برزیل ??اش کرد ساعتی پیش از آغاز دیدار ا??تتاحیه میان دو تیم برزیل و کرواسی سیستم برق ورزشگاه سائوپائولو به علت آتش سوزی دچار مشکل شده بود.

به گزارش بیست چهارده ،برزیلی ها قصد دارند همه چیز را در جام جهانی ۲۰۱۴ آرام و عادی نشان دهند اما انتشار خبر آتش سوزی در ورزشگاه سائوپائولو عکس این را نشان می دهد.

 

 

بر اساس اعلام یک روزنامه محلی ساعاتی قبل از آغاز دیدار ا??تتاحیه بین برزیل و کرواسی که با برتری ۳ بر یک میزبان خاتمه یا??ت، ژنراتور اصلی برق ورزشگاه محل برگزاری دیدار ا??تتاحیه آتش گر??ت و باعث شد برای لحظاتی برق کل ورزشگاه قطع شود.

 

 

این حادثه خسارتی به همراه نداشت و با حضور به موقع ماموران آتش نشانی، آتش به موقع خاموش شد.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ایران ۳ بر ص??ر شکست می‌خورد!

 

79736166d01737cbfe3c9d2af9804303_226_187.jpg

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - سایت ibtimes در یک پیش‌بینی عجیب اعلام کرد ایران در دیدار خود با نیجریه با حساب ۳ بر ص??ر شکست می‌خورد.

به گزارش بیست چهارده ، تیم ملی ??وتبال ایران به همراه نیجریه، بوسنی و هرزگوین و آرژانتین در گروه F جام جهانی قرار گر??ته است.

سیزدهمین دیدار جام جهانی بین تیم‌های ایران و نیجریه انجام خواهد شد، جایی که نیجریه امیدوار است با پیروزی بر تیم ضعی??‌تر از خود، سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرده و امیدهایش برای صعود به مرحله بعد را زنده نگه دارد.

تیم ملی ??وتبال ایران دوره آماده‌سازی خوبی برای جام جهانی نداشت. تساوی بدون گل مقابل بلاروس و مونته‌نگرو موجب شد تا نگرانی‌هایی در مورد گلزنی این تیم در جام جهانی به وجود آید اما ایرانی‌ها سرانجام مقابل آنگولا گلزنی کردند تا به تساوی یک بر یک دست پیدا کنند.

آخرین دیدار تدارکاتی ایران مقابل ترینیداد و توباگو بود که با پیروزی ۲ بر ص??ر این تیم همراه بود. ایرانی‌ها نتوانسته بودند به جام جهانی ۲۰۱۰ راه یابند اما کارلوس کی‌روش، دستیار پیشین الکس ??رگوسن در منچستریونایتد مو??ق شد به همراه این تیم به عنوان تیم نخست گروه A منطقه آسیا راهی جام جهانی شود. آنها در آخرین دیدار گروهی در خاک کره جنوبی با یک گل به پیروزی رسیدند تا بلیت برزیل را رزرو کنند.

در دیدار مقابل نیجریه، ایران می‌تواند روی اشکان دژاگه حساب کند که ??صلی بسیار خوب را در ??ولام انگلیس سپری کرده است.

از نیجریه همواره به عنوان یک غول‌کش بزرگ یاد شده است. آنها ۳ بر ۲ مو??ق به شکست اسپانیا در جام جهانی ۱۹۹۸ ??رانسه شده بودند. این چهارمین بار است که نیجریه در پنج جام جهانی اخیر به همراه آرژانتین در یک گروه قرار می‌گیرد. نیجریه قهرمان کنونی جام ملت‌های آ??ریقاست. این تیم بازیکنان خوبی از جمله ویکتور موزز و امانوئل امنیکه در ترکیب خود دارد. تماشای بازی‌های آنها جذاب است اما آنها از جام جهانی ۱۹۹۸ ??رانسه تاکنون مو??ق به صعود از گروه خود در جام جهانی نشده‌اند. آنها می‌خواهند در این جام با تاریخ بجنگند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اسکولاری: تصمیم‌های داور در نتیجه تاثیر نداشت

 

2508777f8d547fc3825455e3204b2c05_226_187.jpg

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - سرمربی تیم ملی ??وتبال برزیل می‌گوید عملکرد داور ژاپنی بازی ا??تتاحیه جام جهانی تاثیری در نتیجه به دست آمده نداشته است.

به گزارش بیست چهارده ، لوئیز ??یلیپه اسکولاری ابتدا درباره صحنه پنالتی که مورد سوال خبرنگاران بود گ??ت: میلیون‌ها ن??ر در سراسر جهان صحنه پنالتی را دیدند و داور هم یکی از آن‌ها بود. من هم ??کر می‌کنم پنالتی درست بود.

وی ادامه داد: همه بازیکنان ما کامل بودند و توانستند بازی باخته را با برد عوض کنند.

اسکولاری درباره جو ورزشگاه گ??ت: ??شاری که تماشاگران وارد می‌کنند ??قط به حری??ان نیست بلکه به تیم میزبان نیز ??شار وارد می‌شود. البته باید بگویم که تماشاگران ما امروز خارق‌العاده بودند و جو ??وق‌العاده‌ای را در ورزشگاه ایجاد کردند. امیدوارم تیم من در ادامه رقابت‌ها نیز عملکرد خوبی داشته باشد و هواداران همانند امروز به خوبی از تیم کشورشان حمایت کنند.

سرمربی برزیل در پاسخ به سوالی درباره اعتراض شدید کواچ به عملکرد تیم داوری گ??ت: من نمی‌توانم درباره این مسئله صحبت کنم و اساسا کار من نیست که عملکرد داوران را آنالیز کنم. نظر شخصی من این است که عملکرد داور تاثیری در نتیجه بازی نداشت.

وی درباره عملکرد ??نی شاگردانش گ??ت:‌ما در این بازی کی??یت بالایی را از خودمان نشان دادیم. خیلی سخت است که تماشاگران شما در ورزشگاه باشند و انتظار پیروزی شما را داشته باشند اما گل برتری را تیم حری?? به ثمر برساند و شما بخواهید مقابل هواداران خود به بازی برگردید. اما تیم من این کار را امروز به خوبی انجام داد.

سرمربی تیم ملی ??وتبال برزیل در مورد عملکرد اسکار که گل سوم سلسائو را در این بازی به ثمر رساند گ??ت: اسکار بازیکن خوب و کاملی است و در این دیدار نیز توانست کی??یت واقعی خودش را به نمایش بگذارد. البته باید از تماشاگران هم بار دیگر تشکر کنم که به ما کمک کردند که به بازی برگردیم. آنها ??وق العاده بودند و جو عالی در ورزشگاه به وجود آورده بودند.

اسکولاری در پاسخ به این سوال که آیا در بازی بعدی تیمش به ترکیب دست خواهد زد، گ??ت:‌ما امروز در سطح جام جهانی بازی کردیم. بازی ما برابر کرواسی نسبت به سایر دیدارهای اول ما در ادوار مختل?? جام جهانی خیلی خوب بود. تیم ما جوان است. بعد از گلی که دریا??ت کردیم به دلیل سن پایین ??شار بسیار زیادی به تیم وارد شد. من از لحاظ ??یزیکی و تاکتیکی باید از آنها راضی باشم. ??کر نمی‌کنم برای بازی بعد مشکل خاصی داشته باشیم.

وی در باره کارت‌های زرد نیمار و گوستاو هم گ??ت: ما باید تمام تمرکزمان را بر پیروزی و صعود به دور بعد بگذاریم. با سه امتیاز بازی بعد می‌توانیم صعودمان را قطعی کنیم. برای رسیدن به هد?? خود بازیکنان ما ممکن است مجبور به خطا شوند و کارت زرد دریا??ت کنند.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پیش‌بینی کی‌روش در مورد بهترین بازیکن جام جهانی

 

9d9322ab35f8bf6fa69ab1300239c0e0_226_187.jpg

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - سرمربی تیم ملی کشورمان از بازیکن هلند به عنوان ??ردی که می‌تواند بهترین بازیکن جام بیستم شود، یاد کرد.

به گزارش بیست چهارده ، بیستمین دوره جام جهانی بامداد امروز (جمعه) با دیدار ا??تتاحیه بین برزیل و کرواسی در ورزشگاه کورینتیانس سائوپائولو آغاز شد که طی آن شاگردان ??یلیپه اسکولاری با نتیجه ۳ بر یک مقابل میهمان خود به پیروزی رسیدند.

 

 

پیش‌بینی‌ها در خصوص قهرمان و بهترین بازیکن این تورنمنت هم به بحث‌ داغ این روزهای ??وتبال‌دوستان تبدیل شده است. سرمربی ۳۲ تیم راه‌یا??ته به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بهترین بازیکن این تورنمنت را پیش‌بینی کردند که بر این اساس لیونل مسی بیشترین شانس را دارد و کریستیانو رونالدو پرتغالی و نیمار برزیلی به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم هستند.

 

 

در این نظرسنجی روبن تنها یک رای آورد که آن هم رای کی‌روش بود.

 

 

این مربیان همچنین قهرمان این رقابت‌ها را پیش‌بینی کردند که بر این اساس برزیل میزبان با ۱۱ رأی شانس اول قهرمانی این رقابت‌هاست و تیم‌های آلمان، اسپانیا و آرژانتین به ترتیب با ۹، ۸ و ۷ رأی شانس‌های بعدی قهرمانی هستند.

 

 

در زیر نظرات سرمربیان ۵ تیمی که در این باره اظهار نظر کرده‌اند را می‌خوانید.

 

 

لوئیز ??ن‌خال، سرمربی هلند: برزیل و آرژانتین مدعی اصلی قهرمانی هستند و پس از آنها آلمان هم شانس بالایی دارد چون بازیکنانی خوبی را در اختیار دارد.

 

 

چزاره پراندلی، سرمربی ایتالیا: برزیل، اسپانیا، آلمان و آرژانتین چهار تیم قدرتمند جهان هستند که شانس اول قهرمانی در برزیل هستند.

 

 

اوتمار هیتس??لد، سرمربی سوئیس: به نظرم برزیل، اسپانیا، آلمان و آرژانتین چهار مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۴ هستند و دو تا از این تیم‌ها به ??ینال خواهند رسید.

 

 

یورگن کلینزمن، سرمربی آمریکا: برزیل، آلمان و اسپانیا شانس اول قهرمانی محسوب می‌شوند.

 

 

کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران: آرین روبن هلندی می‌تواند بهترین بازیکن جام بیستم شود. آلمان و برزیل تیم‌های همیشه مدعی در کنار آرژانتین و اسپانیا اینجا حضور دارند ولی نمی‌توان از نام تیم‌هایی همچون هلند، پرتغال، ایتالیا، اروگوئه و یا اکوادور و نیجربه به سادگی گذشت. یکی از این تیم‌ها توانایی رقابت برای کسب مدال را دارد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

??رکی : گر??تن امتیاز از نیجریه کلید صعود است

 

71e7fb5f8239ad4b20ebd50cf967fd60_226_187.jpg

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - مربی تیم ملی ??وتبال ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان ابراز امیدواری کرد تیم ملی برخلا?? دو دوره قبل جام جهانی، این باردر نخستین بازی خود مو??ق به کسب امتیاز شود. وی همچنین گ??ت: گر??تن امتیاز از نیجریه شانس تیم ملی را برای صعود به مرحله بعد بسیار بیشتر می کند و این موضوع کلید صعود به مرحله بعد است.

به گزارش بیست چهارده ،حسین ??رکی، در خصوص روند آماده‌سازی تیم ملی ??وتبال ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ و گروهی که تیم ملی در آن قرار گر??ته، ضمن بیان مطلب ??وق اظهار کرد: به نظرمروند آماده‌سازی تیم ملی در اردوهای مختل??ی که برگزار شد، ایده آل نبوده و همه بازیکنان به صورت یکسان به شرایط بدنی ایده آل نرسیده‌اند. در اردوی آ??ریقای جنوبی بسیاری از بازیکنان اصلی تیم ملی در اختیار کادر ??نی قرار نداشتند و در اردوی اتریش نیز به دلیل آنکه سه بازی تدارکاتی را برگزار کردیم، امکان آن وجود نداشت که به بازیکنان از نظر بدنی ??شار زیادی وارد شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حری??ان تدارکاتی تیم ملی مناسب بوده اند، خاطرنشان کرد: در این خصوص دو مساله مطرح می شود. اول اینکه کی روش می خواست تیم ملی با حری??ان مطرح بازی کند اما به دلایل مختل?? این موضوع تحقق پیدا نکرد، دوم اینکه این حری??ان تدارکاتی بر اساس طرح و برنامه کی روش انتخاب شده اند که مسئولان ??دراسیون می توانند در خصوص این موضوع پاسخگو باشند.

مربی پیشین تیم ملی ??وتبال ایران تاکید کرد: اما از نظر من تیم ملی باید با تیم‌های مطرح جهان بازی می کرد حتی اگر مقابل آنها شکست می خورد و تحت ??شار زیادی قرار می گر??ت زیرا این موضوع کمک می کرد تا اعتماد به ن??س بازیکنان بالا ر??ته و در جام جهانی در مواجهه با حری??ان صاحب نام با استرس کمتری به میدان بروند.

 

 

وی در خصوص اینکه انتظار واقع بینانه جامعه از تیم ملی در جام جهانی چه باید باشد، خاطرنشان کرد: ما نباید انتظارات را از تیم ملی در جام جهانی بالا برده و بازیکنان و کادر ??نی را تحت ??شار روانی قرار دهیم. البته این بدان معنا نیست که تیم ما ??کر کند ??قط عملکرد خوب مقابل حری??ان کا??ی بوده و اگر هم شکست بخورند اشکالی ندارد. من به صراحت اعلام می کنم اگر تیم ملی قبل از بازی با حری??ان خود با این ت??کر به میدان برود، به طور حتم نتیجه نخواهد گر??ت. در واقع از نظر من صر?? اینکه خوب بازی کنیم و نتیجه نگیریم کا??ی نیست.

 

 

??رکی در پاسخ به این پرسش که "آیا بهتر نبود کی‌روش تکلی?? دروازه بان نخست تیم ملی را خیلی زودتر از اینها مشخص می کرد"؟، یادآور شد: به نظر من کی‌روش باید دروازه بان اول تیم ملی را معر??ی می کرد زیرا این موضوع باعث می شود تا اعتماد به ن??س لازم در دروازه بان اول تیم ملی در نخستین بازی مقابل نیجریه بالاتر ر??ته و وی در شرایط ??علی ??قط تمرکز خود را از نظر ذهنی بر روی تصویرسازی برای آن بازی قرار دهد.

وی در مورد شانس صعود تیم ملی از گروه F مرحله مقدماتی تصریح کرد: امیدوارم برخلا?? دو دوره قبل جام جهانی، این بار تیم ملی در نخستین بازی خود مو??ق به کسب امتیاز شود زیرا گر??تن امتیاز از نیجریه شانس ایران را برای صعود به مرحله بعد بسیار بیشتر خواهد کرد و در واقع این موضوع کلید صعود ما به مرحله بعد است.

مربی پیشین تیم ملی ??وتبال ایران در پاسخ به این پرسش که به عنوان مربی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ چه خاطره قابل توجهی از آن رقابتها دارید، گ??ت: متاس??انه من خاطره خوبی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان ندارم. در آن جام جهانی مشکلاتی برای ما ایجاد کردند که باعث شد زحمات ??دراسیون ??وتبال، کادر ??نی و بازیکنان تیم ملی ??وتبال نادیده گر??ته شده و در حق ما اجحا?? شود. در واقع در آن زمان مسائل ??وتبال و تیم ملی را آلوده به مسائل سیاسی کرده بودند.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کی‌روش تمام تجربیاتش را برای صعود ایران به کار می‌‌گیرد

 

2b2c7f468b0cca91f7b9cdb62529c955_226_187.jpg

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - یک سایت خبری نوشت سرمربی پرتغالی ایران مصمم است ایران را به دور یک هشتم نهایی جام جهانی ببرد.

به گزارش بیست چهارده ،یک پایگاه اینترنتی انگلیسی با نزدیک شدن به زمان بازی نخست ایران یعنی جدال روز دوشنبه مقابل نیجریه، گزارشی از عملکرد کارلوس کی‌روش منتشر کرده است.

این منبع با انتخاب تیتر «کی‌روش مصمم به هدایت ایران به دور یک هشتم نهایی» عنوان کرد مربی پرتغالی اسبق رئال مادرید و منچستریونایتد تمام تجربیات‌ حر??ه‌ای‌اش را به کار می‌گیرد که ایران را برای اولین بار به دور یک هشتم نهایی ببرد.

تیم ایران در سه دوره حضورش یعنی سال‌های ۱۹۷۸، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ در مرحله گروهی مسابقات حذ?? شده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=2]??غانی: اعتراض اسکولاری و کواچ به من طبیعی بود[/h]

39cf27b5fdfe6d1bdd510cbf1b877f6b_226_187.jpg

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - داور بین‌المللی ??وتبال کشورمان گ??ت: اعتراض اسکولاری و کواچ به من طبیعی بود و مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش بیست چهارده ، علیرضا ??غانی در خصوص شرایطش بعد از بازی با برزیل و کرواسی که وی داور چهارم این بازی بود، گ??ت: همه چیز خوب بود و خوشبختانه موضوع خاصی به وجود نیامد.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر هم که با شما صحبت می‌کنم در راه ر??تن به ??رودگاه هستم تا به شهر بلاهوریزنته بروم چرا که دیدار تیم‌های یونان و کلمبیا که ??ردا برگزار می‌شود در این شهر خواهد بود و من در این بازی داور چهارم هستم.

??غانی در مورد اعتراض‌هایی که اسکولاری و کواچ به وی می‌کردند، ‌گ??ت:‌ این مسائل در ??وتبال طبیعی است و موضوع خاصی نبود. البته باید بگویم که در برزیل نگاه مثبتی به تصمیمات نیشیمورا وجود دارد و باید بگویم برخلا?? اخباری که بعضا به گوشم رسیده هیچ داوری تا پایان مرحله گروهی به کشورش برنمی‌گردد و این‌طور نیست که این داور ژاپنی کنار برود و داور دیگری به جای او بیاید.

 

 

داور بین‌المللی ??وتبال کشورمان در مورد تیم داوری دیدار تیم‌های کلمبیا و یونان که از گروه C جام جهانی برگزار می‌شود، گ??ت: ‌این بازی در استادیوم مینیرو در شهر بلاهوریزنته برگزار می‌شود و مارک گیگر از آمریکا داور وسط و سان‌مارک هورد و جو ??لتچر هر دو از آمریکا کمک‌های این بازی هستند و من به عنوان داور چهارم انجام وظی??ه می‌کنم و همچنین حسن کامرانی‌??ر کمک داور ذخیره این تیم است.

 

 

وی در پایان گ??ت: امیدوارم بتوانم در جام جهانی بعدی به عنوان داور اصلی حضور داشته باشم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...