رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

کشف يک قابليت بسيار مهم در iOS 8 : تقسیم صفحه و نمایش همزمان ۲ اپلیکیشن در کنار هم !

پست های پیشنهاد شده

[h=2][/h]

تبلت های سر??یس (Surface) این شرکت با ویژگی Snap به کاربران امکان تقسیم نمایشگر تبلت و اختصاص آن به بیش از یک اپلیکیشن را داده اند و به این صورت کاربردپذیری سر??س ها بالاتر ر??ته. این ویژگی به خصوص در بین شاغلین شرکت ها مورد استقبال قرار گر??ته -که بازار مهمی است.

 

در اصل، مایکروسا??ت سر??یس با امکان تقسیم ص??حه توانسته خود را به عنوان جایگزینی مناسب برای لپتاپ ها معر??ی کند و این گامی بوده که مایکروسا??ت جلوتر از اپل برداشته. اپلی که با آیپد آینده دنیای تکنولوژی را به سمت رایانش همراه (موبایل کامپیوتینگ) سوق داد. اما منابع نزدیک به اپل می گویند که در توسعه این ویژگی برای آیپد، تنها به مشاهده همزمان دو اپ در کنار هم بسنده نشده و بده-و-بستان دو طر??ه اپها نیز آسان تر خواهد شد.

 

برای مثال می توانید محتواهایی نظیر متن، ویدیو، و یا عکس را از یک اپ گر??ته و به اپ دیگر منتقل کنید. این یعنی اپل سرانجام آماده پشتیبانی از XPC در iOS شده که معنای ساده آن می شود: باز شدن دست توسعه دهندگان برای دیزاین اپهایی که قادرند محتوا را با هم به اشتراک بگذارند.اکنون يک توسعه دهنده ادعا مي کند که کدي را کش?? کرده که اين قابليت را در iOS 8 نشان ميدهد.همچنین امکان تغییر سایز نمایش ۲ اپلیکیشن از ۱/۴ تا ۳/۴ ص??حه نمایش هم در این کد دیده می شود. اگر این خبر واقعیت داشته باشد ما شاهد یک ویژگی بسیار جذاب و جدید در iOS 8 خواهیم بود.

 

منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...