رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

معرفی 5 سایت برای مشاهده رایگان و آنلاین جام جهانی 2014

پست های پیشنهاد شده

حتما می دانید که رقابت های جام جهانی امسال از حساس ترین رقابت هایی است که پیش رو داریم و از آنجا که تیم ایران هم در این بازی ها سهمی دارد حساسیت ها توسط ایرانی ها بیش از پیش شده است! بسیاری از ا??راد در برخی اوقات و مکان ها ممکن است به تلویزیون دسترسی نداشته باشند و بخواهند دیدارهایی را دنبال کنند که در تلویزیون رسمی پخش نمی شود! به هر حال مهم این است که وب سایت ها اقدام به تدارک راه هایی هستند تا شما بتوانید این رویدادها را مشاهده کنید! ما در این جا 5 سایت معتبر را به شما معر??ی می کنیم که می توانید از طریق آن به دیدارهای محبوبتان برسید و به طور رایگان، بازی ها را مشاهده کنید. با ما همراه باشید :

 

[h=4]FIFA.com TV[/h] fifa.jpg

 

در این وب سایت می توانید به راحتی تمام 64 بازی را مشاهده کنید. در واقع می توان گ??ت این سایت بهترین و درجه اول ترین سایتی است که می توانید، در آن رقابت ها را دنبال کنید. از سال 2007 که بخش صوتی و تصویری ??ی??ا به این سایت اضا??ه شده است، این سایت تمام رقابت ها را پشتیبانی می کند و جام جهانی 2014 هم در ادامه همین پشتیبانی پخش خواهد شد. البته بیشتر این رویداد ها در کشورهای اروپایی قابل پخش است. از طر??ی می توانید کلیپ های کوتاه از صحنه های دیدنی این رقابت ها را که به طور جداگانه در سایت قرار می دهند مشاهده کنید و لذت ببرید.

 

[h=4]BBC And ITV[/h] bbc.jpg

 

دوستانی که در انگلستان ساکن هستند می توانند رقابت ها را از طریق این شبکه مورد بررسی و بازبینی قرار دهند. این سیستم که از پلیر قدرتمند برخوردار است به شمت یک تماشای بی دغدغه را ارائه می دهد. ??عالیت این شبکه هم از سال 2012 آغاز شده و هد?? آن ها بیشتر پشتیبانی از رقابت های جهانی 2014 بوده است که به این هد?? نایل شده اند.

 

[h=4]ARD Das Erste and ZDF[/h] zdf.jpg

 

همچون انگلستان آلمان هم تصمیم دارد رقابت های جام جهانی را پوشش بدهد البته نا گ??ته نماند که در آلمان رقابت ها بین این دو سرویس تقسیم شده که هر دو آنها با تقسیم اساسی بازی ها را نمایش می دهند. البته هنوز مشخص نیست که ا??تتاحیه جام جهانی امسال را کدام یک از این دو تا ارائه دهند اما به هر حال یک سیستم یکپارچه برای پوشش دهی جام جهانی بوجود آورده اند. یک مزیت است??اده از این سایت ها این است که در دوربین هایی که برای نمایش در سایت است??اده شده زوایا و دوربین های بیشتری تعبیه شده به طوری که می توان دقت بیشتری در دیدن با سایت تجربه کرد به طوری که در تلویزیون این امکان وجود ندارد.

 

[h=4]NOS[/h] nos.jpg

 

این سایت هم یک سرویس هلندی است که به طور رسمی به رقابت های جام جهانی می پردازد! با است??اده از این شبکه نه تنها می توانید 64 بازی را دنبال کنید بلکه می توانید به راحتی، به هر صورتی که شده است، تمام اخبار ها و رویدادها و نقد و بررسی های مربوط به رقابت ها را مشاهده کنید. این شبکه از کامل ترین سرویس هایی است که می توان برای مشاهده آنلاین رقابت ها و نتایج و بررسی ها در اختیار داشت

 

[h=4]SRF Player[/h] srf.jpg

 

این سرویس هم مربوط به سوئیس می باشد که به طور رسمی به ارائه رقابت های جام جهانی می پردازد. جالب است که اگر آی پی شما یکی از آی پی های سوئیس باشد می توانید از ایران این رقابت ها را از طریق این سایت دنبال کنید. این امکان را خود ایرانی ها به راحتی می توانند ??راهم کنند. علاوه بر مشاهده 64 بازی می توانید رویدادهای دیگری که در مورد این بازی ها رواج دارد نظیر نقد و بررسی و … را همه از طریق همین پایگاه دنبال کنید!

منبع پی سی دانلود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حالا کدومش بهتره داداش

کی??یت رو میگم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

متن ??کر میکنم همون ??ی??ا از همه بهتر باشه علی جون.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بچه ها رسانه ملی همه بازی هارو قراره پخش کنه در ضمن صدا و سیما هم حق پخش مسابقات رو از برزیل خریده و کی??یت صدا و سیما ما با کی??یت شبکه های ماهواره ??رقی نداره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با چه سرعتی میشه خوب نگاه کرد؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
داداش یعنی من تو کامنت بالا داشتم بادمجون واکس می زدم:wi.nk:

نه داداش من قصد بی احترامی نداشتم

آخه تلوزیون ایرانو که میدونی چیه....کانال های دیگم که بازی های کشور خودشونو نشون میدن.

برا همین پرسیدم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...