رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

تایپیک جامع سبک RaCing

پست های پیشنهاد شده

من hot pursuit رو بیشتر از همه قبول دارم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اما از همه ی این ها بگذریم سری بازی های driver مخصوصا سن ??رانسیسکو عالی بود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

نقد و بررسی بازی Forza Motorsport

 

9163-ffff-jpg

 

 

 

 

یکی از مهم ترین IPهای Microsoft که در نوع خود از برترین های نسل بوده، سری پرطر??دار Forza Motorsport است که از اهمیت بسیار بالایی برای این شرکت و کنسول های آن برخوردار است. به همین جهت، استودیوی Turn 10 همیشه در ایده آل ترین شرایط ممکن و مجهز به هر گونه امکاناتی، دست به ساخت نسخه های جدید این بازی زده که نتیجه آن به طور محسوسی در ۴ نسخه گذشته این سری آشکار است. FM4 و نسخه Horizon از برترین عناوین این مجموعه برای Xbox 360‌ بوده اند که تمامی عناصر مو??ق گذشته را به اوج خود رساندند.با در نظر گر??تن تمامی این موارد، خیلی دور از انتظار نبود که کنسول تازه وارد Microsoft به همراه FM5 معر??ی شود. نمایش های گذشته بازی از هر نظر به قدری خیره کننده بودند که اکثراً آن را در کنار Ryse به عنوان برترین بازی های گرا??یکی نسل بعدی قرار می دادند. همچنین تعری?? و تمجیدهای سازنده ها به اضا??ه پلت??رم جدیدی که اینبار میزبانی نسخه جدید را به عهده گر??ته بود، انتظارات را از این بازی خیلی بالاتر از یک عنوان Lunch Title قرار داد. تا جایی که حتی سرسخت ترین مخال??ان شروع به تحسین از این نسخه کرده و آن را به عنوان اصلی ترین مدعی برای برترین عنوان مسابقه ای سال معر??ی کردند.

url1.jpg

 

 

گرا??یک

 

ا??زایش قدرت سخت ا??زاری در Xbox One دست سازنده ها را برای خلق شبیه سازی تکامل یا??ته، باز گذاشته، اما بیش از هر چیز، پیشر??ت این نسخه از نظر گرا??یکی است که جلب توجه می کند. در ابتدا باید به ا??زایش وضوح تصویر به کی??یت ۱۰۸۰p اشاره کرد که تلاش Turn 10‌ برای بدست آوردن چنین خروجی ای در نسل ه??تم به نتیجه نرسید. FM5 همچنان با ??ریم ۶۰ اجرا می شود و از این نظر در شرایط پایداری قرار دارد. ا??زایش کی??یت ??یزیک و مدل سازی در اتومبیل ها، به خصوص در بخش Autovista‌ یا Forzavista شگ??تی می آ??ریند.به جرأت می توان گ??ت که مدل های موجود در این نسخه کوچک ترین ت??اوتی با نمونه های حقیقی خود ندارند و هر چه بیشتر سخت گیر باشید، جزئیات بیشتری از نحوه عملکرد Turn 10 در این زمینه دستگیرتان می شود. در عین حال، بازسازی پیست های اتومبیل رانی موجود در نسخه های گذشته و ا??زودن بر تنوع آن ها از محیط های شهری به کوهستانی و جنگلی به عنوان یکی دیگر از اولویت های سازندگان، به خوبی جواب داده و در مقایسه با FM4 حتی جزئی ترین موارد موجود در محیط بهتر شده که در این بخش حضور متراکم و عکس العمل های تماشاچیان بیش از هر چیز دیگری به چشم می آید. از سوی دیگر، نورپردازی زیبا و سایه زنی کم نقص بازی به لط?? ا??کت های تأثیرگذاری همچون Image-Based Lighting است که ارزش های گرا??یکی این عنوان را دو چندان می کند.

image_forza_motorsport_5-22122-2721_0006.jpg

 

 

تنها کا??ی است که به هنگام غروب، به شعاع پرتوهای خورشید خیره شوید، اما زیبایی این قبیل تصاویر در FM5 به قدری بالا است که باید مراقب انحرا?? از مسیر باشید. نورپردازی تأثیر مستقیمی بر ساینه زنی داینامیک بازی در سرعت های مت??اوت گذاشته و لبه ها کاملاً منظم کار شده اند. همچنین، سازندگان برخی عوامل محیطی تأثیرگذار بر این بخش را از یاد نبرده اند و این قانون کاملاً پیاده سازی شده است. عوامل محیطی و تغییرات آب و هوایی به صورت Real-Time هم از دیگر ویژگی های این نسخه در زمینه گرا??یکی است. دقت در ریزه کاری ها، موقع تغییر زوایه دید به درون کابین ماشین ها است که به چشم می آید. بخش درونی اتوموبیل ها بسیار خوب طراحی شده و تنوع انیمیشن های راننده ا??زایش یا??ته اند.

url.jpg

 

 

موسیقی/صداگذاری

بدون شک، موسیقی نقش پررنگی در ترشح آدرنالین و بالا بردن هیجان در یک مسابقه رانندگی را ای??ا می کند. Turn 10‌ به درستی بر اهمیت این بخش واق?? بوده و عناوین همه چیز تمامی را راهی بازار کرده است. FM5 نیز از همین ??رمول آشنا تبعیت می کند. اکثر آهنگ های موجود در بازی بازسازی شده اند و قطعات جدیدی تحت لایسنس سری درآمده اند، اما صداگذاری به قدری با قدرت انجام شده که موزیک نقشی ??رعی را از این نظر ای??ا کرده و در پس زمینه گوشنوازی می کند. از همین رو، ا??کت های صوتی موجود در این نسخه، همچون صدای استارت اتومبیل ها، موتور، Take off و هر گونه صدایی که به گوش می رسد، در سطح استانداردی قرار دارد و مشکل خاصی به این بخش از بازی مثل همیشه وارد نیست.

2383507-photo_2032.jpg

 

 

گیم پلی

سری بازی های FM، به ویژه نسخه چهارم از نظر گیم پلی، دارای ضع?? خاصی نبوده اند و انواع سلیقه ها را به سمت خود جذب کرده اند. این مسیر مو??قیت آمیز همچنان ادامه پیدا کرده و تمامی آیتم های موجود در گذشته برای FM5 بازسازی شده اند که در این بین، سازندگان توجه ویژه ای بر عناصر کلیدی شبیه سازی داشته اند. در ابتدا باید به نحوه کاملاً ارتقا یا??ته مدیریت اتومبیل ها توسط کنترلر جدید Xbox One اشاره کرد که در حد و اندازه های یک ??رمان حقیقی کارآمد است. روان تر شدن آنالوگ ها و حساسیت آن ها به خوبی این قدرت را در اختیار بازیکنان قرار داده که در هر شرایط بر اتومبیل خود مسلط باشند.FM5 نمایشگاهی از انوع و اقسام ماشین های Super Sport همچون McLaren P1 ،Pagani و… است که در ادامه نیز با بسته های اضا??ی ای که در نظر گر??ته می شوند، بر تعداد آن ها و حتی پیست های مسابقات ا??زوده خواهد شد. همچنین، Optionهای بسیاری برای تنظیم اتومبیل ها وجود دارند، اما ??راموش نکنید که هد?? FM5 ارائه یک شبیه ساز رانندگی است. از همین رو، سیستم و نحوه ??رماندهی در میان اتومبیل ها از نظر نحوه قرار گیری دی??رانسیل کاملاً مت??اوت است که به هیچ وجه صر??اً روی کاغذ وجود ندارد و با هسته گیم پلی آمیخته شده است. جدا از بحث دی??رانسیل، طرز هدایت ماشین ها نیز به دلیل توجه به دیگر ??اکتورهای شبیه سازی با یکدیگر ??رق می کند.

 

2298313-169_forza5_directfeed_xone_ot_092613.jpg

 

 

البته طبق برخی سیاست های گذشته، برای پوشش دادن سلایق مختل??، Optionهای مختل??ی برای ساده کردن بازی تا حد و اندازه های یک عنوان Arcade وجود دارند. از مهم ترین گزینه های پیش رو، سیستم Driving Line‌ است که همانند گذشته یک راهنمای پیش بینی کننده برای ادامه مسیر است و در شرایط حاد، پس از منحر?? شدن از جاده تنها با ??شردن کلید Y‌ قابل است??اده است. پس از آن، اتومبیل منحر?? شده طی چند نوبت که خود تعیین کننده آن هستید به نقاط امن بازمی گردد تا شما اشتباه گذشته خود را جبران کنید. همانطور که اشاره شد، ??یزیک اتومبیل ها بسیار بهتر شده و این موضوع تأثیر بسزایی بر گیم پلی گذاشته است.میزان تخریب حاصل شده از برخورد ماشین ها با یکدیگر از چند خراش ساده شروع می شود و تا انحرا?? از جاده و در نهایت واژگون شدن ادامه می یابد. همچنین، از نظر ??نی نیز برخوردهای شدید در اتومبیل شما تأثیر من??ی می گذارند که همچون گذشته به دلیل وجود مکانیک ها، جای نگرانی وجود ندارد. در FM5‌ سیستمی بنام Drivatar وجود دارد که پیش از انتشار بازی، Turn 10 به کرات از ویژگی های منحصر به ??رد آن که ??راتر از یک هوش مصنوعی عمل می کند، سخن به میان آورده است. این سیستم کاملاً هوشمند، در طول مسابقات، محاسن و معایب رانندگی شما را آنالیز و نتایج بدست آمده را ثبت می کند تا هنگامی که بازیکنان در مسابقات آنلاین حضور ندارند، Drivatar بجای آن ها در سطح کی??یتی آن ها مسابقه بدهد.

forza_motorsport_5_spa_francorchamps_gameplay_hd920.jpg

 

نتیجه گیری

FM5 تجربه ای چالش برانگیز در سطح برترین عناوین شبیه ساز و لذت بخش در حد و اندازه های یک عنوان Arcade ??وق العاده است که بصورت همزمان سلایق مختل?? را تحت پوشش قرار می دهد. اگر هد?? از عرضه این نسخه به هنگام عرضه Xbox One نشان دادن قدرت این کنسول باشد، باید گ??ت که FM5 در زمان محدودی این آرمان را تحقق بخشیده و یکی از انگیزه های اصلی برای انتخاب کنسول Microsoft است.

 

url2.jpg

ویرایش شده توسط datis

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظر من بهترین بازی مایکروسا??ت همین forza هست.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عجب تاپیک جامع و حر??ه ای راه انداختین.دمتون گرم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
به نظر من بهترین بازی مایکروسا??ت همین forza هست.

 

کاملا موا??قم . بازیه خیلی خوبیه و باید منتظر نسخه ی بعدش که تو ای3 معر??ی میشه باشیم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

رضا جان راستی میتونی یه چند تا پست یرای driver club بذاری ؟ انحصاری سونیه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
رضا جان راستی میتونی یه چند تا پست یرای driver club بذاری ؟ انحصاری سونیه
چشم حتما" دارم ویرایش میکنم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
عجب تاپیک جامع و حر??ه ای راه انداختین.دمتون گرم.
خواهش میکنم قابلی نداشت مگه raceing هم بازی میکنی؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
خواهش میکنم قابلی نداشت مگه raceing هم بازی میکنی؟؟

تا حالا تو زندگیم مجموعا 10 دقیقه هم ریسینگ بازی نکردم داداش.:;;d:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
تا حالا تو زندگیم مجموعا 10 دقیقه هم ریسینگ بازی نکردم داداش.:;;d:
:wi.nk:حدس میزدم ولی من عشق ریسینگم هرچی تاحالا اومده خوب یا بد بازی کردم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

نقد و برسی بازی DriVeCluB

9195-driveclub-avatar-jpg

 

 

 

استودیوی لیورپولی Evolution از سری بازی های MotorStorm ??اصله گر??ته و هم اکنون در حال ساخت بازی DriveClub است. خود سازندگان به این موضوع اشاره می کنند که این بازی مسیری کاملاً مت??اوت نسبت به MotorStorm را در پیش گر??ته است. آن ها دست به ساخت یک بازی شبیه سازی رانندگی زده اند که کار آسانی نیست. DriveClub حدود 9 سال در دست ساخت بوده و اکنون یکی از بازی هایی است که در موج اول عناوین PS4 راهی بازار خواهد شد. این بازی شامل سوپر اتومبیل ها، موتورهای بسیار قوی و ??ضایی کاملاً واقعی است.

مت ساترن (Matt Southern) که این بازی را معر??ی کرد، می گوید: "ما بازی DriveClub را به همان شکلی که می خواستیم، به نمایش دادیم. 9 سال پیش که من وارد این استودیو شدم، ایده این بازی را مطرح کردم و تمام اعضای تیم دوست داشتند آن را بسازند." ساترن می گوید که ایده این بازی نزدیک به یک دهه بود که شکل گر??ته، اما هیچ وقت نتوانستند آن را عملی کنند، چرا که تکنولوژی آنقدر پیشر??ت نکرده بود. اما اکنون در نسل جدید و با PS4 آن ها این بازی را راهی مرحله تولید کرده اند. DriveClub با عنوان هایی مانند Gran Turismo و Forza Motorsport بسیار مت??اوت است. ساترن می گوید: "ما همیشه می خواستیم یک بازی رانندگی تیمی در قالب یک کلوپ را خلق کنیم. بخش آنلاین بازی های رانندگی روی PS3 چندان مورد توجه قرار نگر??تند و بازی های تیراندازی پرطر??دارتر بودند.

 

mercedes-driveclub.jpg

 

 

 

 

یکی از دلایل این کار، این بود که بازی های رانندگی تنها یک برنده دارند و این در حالیست که در بازی های تیراندازی یک تیم برنده می شوند. شما می توانید در این بازی تجربه خود را با دیگران تقسیم کنید و با هم Level UP کنید و یا XP بدست بیاورید. ما چنین چیزهایی را برای بازی خود پیش بینی کردیم و نمی خواستیم هد??، این باشد که تنها به عنوان ن??ر اول، برنده شوید. اول شدن همیشه ??وق العاده است، اما رانندگی با دوستانتان بسیار هیجان انگیزتر است و روند بازی نیز مانند بازی های سنتی سبک رانندگی نیست." DriveClub قصد دارد تا یک تجربه Social بسیار خوب را در قالب یک بازی رانندگی به بازیکنان انتقال دهد.

بازیکنان به یک کلوپ ملحق می شوند و مسابقات مختل?? را به پایان می رسانند. ساترن می گوید: "اینکه بازیکنان در یک تورنومنت با چالش های یکسانی روبرو می شوند، بسیار هیجان انگیز است و گیم پلی بازی نیز بر این اساس ساخته و تکامل یا??ته است. چالش های DriveClub بازیکنان را به وجد خواهد آورد. خیلی دوست داشتیم که به وسیله این بازی بتوانیم بعد از یک دهه به دوران بازی های رانندگی Arcade خاتمه بدهیم. برای همین به خودمان گ??تیم که بیاییم کاری را انجام بدهیم که در نسل گذشته نتوانستیم. باید بازی جدیدمان را بی اندازه سرگرم کننده خلق کنیم. ما قرار نیست یک بازی شبیه سازی مثل Forza داشته باشیم و بیشتر می خواهیم به دنیای WRC شبیه باشیم.

 

url.jpg

 

بازی ای که هم مانند بازی های Arcade از قبیل MotorStorm است و از طر?? دیگر المان های شبیه سازی نیز در آن دیده می شوند. بازی ای که ??یزیک پیچیده خوبی دارد و ما دوست داریم که بیشتر به این سمت برویم." ساترن می گوید که آن ها برای قسمت آنلاین از سیستم Autolog بازی های Criterion الگوبرداری کرده اند. البته این قسمت برای DriveClub دیگر روی بخش تک ن??ره تمرکز ندارد. او به این موضوع اشاره می کند که: "PS4 دیگر یک دستگاه کاملاً آنلاین و اجتماعی است و این موضوع سبب می شود تا چنین بازی ای را خلق کنیم. همچنین ما از نوار آبی رنگ کنترلرهای PS4 نیز است??اده کرده ایم که قابلیت های آن باعث می شوند تا بازیکنان تجربه خوبی داشته باشند

روند بازی به این صورت است که بازیکنان از ??عالیت های دیگر دوستانشان در بازی به سرعت باخبر می شوند و حتی می توانید ب??همید که کدام یک از آن ها اکنون در بازی هستند. ما بیشتر روی این موضوع تمرکز کردیم که بازی را به چه صورت می توانیم بر اساس Cloud و قابلیت های آنلاین بسازیم." استودیوی Evolution می گوید که آن ها کاملاً از این موضوع آگاهی دارند که بازی باید کاملاً بر اساس قابلیت های آنلاین ساخته شود و تمام زیرساخت های بازی بر این اساس بنا شده اند. ساترن به این موضوع اشاره می کند که: "تیم بازیسازی را برای این پروژه بزرگ تر کردیم و بیش از 50 سال تجربه در اختیار داریم که نه تنها WRC، بلکه MotorStorm ،Formula One ،WipEout ،Project Gotham Racing و Gran Turismo را شامل می شود.

 

 

 

 

url1.jpg

 

ما ا??رادی را داریم که بازی های رانندگی ??وق العاده ای را ساخته اند و اکنون می خواهند یک بازی دیگر را خلق کنند." استودیوی Evolution می خواهد یک بازی بسیار خوب را برای PS4 راهی بازار کند که نه تنها قرار است به شکل مدرن باشد، بلکه از کی??یت بسیار خوبی برخوردار است. این استودیوی می گوید که می خواهد از نظر جلوه های بصری بهتر از GT و FM باشد! آن ها جزئیات بسیار زیادی را در بازی به کار برده اند و مرحله جدیدی از این قسمت را به نشان دادند. در دموی کوتاهی که از DriveClub به نمایش درآمد، ساترن گ??ت: "جزئیات اتومبیل ها بسیار بالا خواهد بود و با دقت زیادی بر اساس نمونه های واقعی طراحی شده اند." با توجه به صحبت های سازندگان بازی، باید منتظر ماند و دید که آن ها در نهایت چه تجربه ای را به بازیکنان انتقال خواهند داد.

 

 

 

 

gsm_169_driveclub_announce_trailer_ps4_022013_640.jpg

 

سونی در طی مراسم و کن??رانس E3 خود به معر??ی عناوین بزرگ و جدید زیادی پرداخت که در این بین عنوان Driveclub نیز که در کن??رانس قبلی این کمپانی نیز معر??ی شده بود به نمایش در آمد.

این تریلر جدید نشان دهنده ی تصاویری و بخش هایی in-game از این عنوان می باشد که از کی??یت بصری ??وق العاده ای بهر می برد.این عنوان به طور انحصاری برای کنسول ps4 در نظر گر??ته شده است. در آخربدون هیچ توضیح اضا??ه ای شما را به دیدن این تریلر و ویدیوی جدید دعوت می کنیم.

دانلود تریلر

دانلود با لینک مستقیم HD

دانلود گیم پلی

دانلود با لینک مستقیم HD

دانلود با لینک مستقیم SD

 

ویرایش شده توسط datis

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

گرا??یکشو ببین این بازی بیاد میرم به عشقش PS4 میخرم با blu-ray diveclub همش همینو بازی میکنم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به همه دوستان پیشنهاد میکنم که حتما" حتما" حتما" تریلر Driveclub رو ببینن اونم با کی??یت HD آخه 23مگ بیشتر نیست

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تاریخ انتشار MotoGP 14 مشخص شد

 

 

MotoGP-14-feature-672x372-628x347.jpg

Milestone به تازگی از طریق ??یسبوک خود، تاریخ انتشار عنوان جدید و پر طر??دار خود را یعنی MotoGP 14 اعلام کرده است. این بازی برای PC, PS4, PS3 و Xbox 360 خواهد بود. همچنین اعلام شده است بازی در ۲۰ ژوئن منتشر خواهد شد. اما نکته جالبی که وجود دارد عدم نسخه Xbox One بین نسخه های بازی است.

نسخه PS4 بازی به صورت ۱۰۸۰p/60 FPS اجرا می شود، همچنین از طریق ص??حه لمسی DualShock 4 میتوان برای تغیر جهت دوربین است??اده کرد.این بازی در سبک موتور سواری و با موتوری تازه ساخته میشود.

همچنین Andrea Basilio مدیر بازی درباره بازی اعلام میکند:گرا??یک و گیم پلی بازی حیرت انگیز است.جلوه های بصری و جزعیات در بازی بسیار عالی کار شده است.

 

 

ژانر: مسابقه ایناشر: -

سازنده: Milestone

پلت??رم: PC,PS4,PS3,PS Vita,X360

تاریخ انتشار: June 20, 2014

 

 

دانلود تریلر

 

دانلود با لینک مستقیم HD

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تصاویر جدیدی از WORLD OF SPEED منتشر شد

image_world_of_speed-25115-2886_00041.jpg

 

عنوان های ریسینگ همیشه جزو بهترین سبک ها در صنعت گیم بوده اند و با وارد شدن به نسل جدید این سبک نیز پیشر??ت های زیادی کرده است.چندی پیش شرکت Slightly Mad Studios از عنوان خود اسکرین شات های جدیدی را منتشر کرده است.اسکرین شات های منتشر شده از بازی مربوط به مدل مایشن McLaren میباشد که یکی از پر قدرت ترین های بازی به حساب می اید.این عنوان توسط استیدو Slightly Mad ساخته میشود و ناشر نیز خود ان است.این عنوان قرار است در تاریخ نا معلومی در سال جاری به صورت انحصاری برای پلت??رم PC منتشر شود.درادامه میتوانید تصاویر منتشرشده از بازی را مشاهده کنید.

 

image_world_of_speed-25165-2886_0001-300x168.jpgimage_world_of_speed-25165-2886_0005-300x168.jpgimage_world_of_speed-25165-2886_0003-300x168.jpg image_world_of_speed-25165-2886_0004-300x168.jpg

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آقا چه بازی خو??ی این DriVeCluB گیم پلیشو دیدم خیلی خوب بود گرچه آدما اصلا" بلد نبودن بازی کنن.دیدن گیم پلی DriVeCluB هم پیشنهاد میکنم ببنید اونم کی??یت HD حجمش 300مگ هست یخورده زیاده ولی ارزش دانلود داره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان اگه بازی نزاشتم بگید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نقد و بررسی Asphalt8:Airborne

 

screen1136x1136-19.jpeg

به نظر شما اسمارت??ون های پرچمدار تابستانی را با چه چیزی می توان اندکی محک زد؟شاید خرید یک اسمارت??ون High end بازار طی سال های اخیر یکی از اموری باشد که بسیاری از کاربران به آن می پردازند و در این بین،عناوینی مثل Asphalt عموما برای آن ها به ??رانچایزی از نوع ریسینگ آرکید تبدیل شده است تا به وسیله ی آن قدرت سخت ا??زاری گوشی خود را به رخ دوستان خود بکشند.این مسئله به همین جا ختم نمی شود.ح??ظ آبروی قدرت سخت ا??زاری یک اسمارت??ون آن هم با قیمیت نجومی روز های اخیر،یکی دیگر از ا??کار گیملا??ت محسوب می شود که این ا??کار در روایتی سالانه و رو به پیشر??ت در حال شکل گیری است.بله، سالانه.یعنی ادامه ی یک عنوان محبوب.یعنی بر طر?? کردن ضع?? های گذشته.یعنی ا??زودن ایدها و المان های جدید برای جلوگیری از تکراری شدن یک عنوان.

 

 

آن چه گیملا??ت به طور چکیده ارائه می دهد،پیشر??ت نسبت به قبل است.هر چقدر هم اندک باشد،یا بلعکس.همواره ما شاهد پیشر??ت بوده ایم.از جلوه های بصری گر??ته تا شبیه سازی قوی تر.اما زمانی که سخن از عنوانی سالانه به میان می آید،باید بسیاری از موارد را برای پیشر??ت نسبت به عنوان گذشته و ??رار از تکراری شدن سنجید.عموما ح??ظ کردن کلیت یک عنوان و همچنین ادامه دادن آن کار بسیار سختی است و استدیو های زیادی از پس انجام دادن آن بر نمی آیند.همچنین یک مشکل دیگر هم سر راه است.تاکید بر نکات کلیدی یک عنوان محبوب در طی سال های متوالی،بسیاری را آزار می دهد،زیرا با وجود صبر کردن به مدت یک سال،دارند عنوانی را تجربه می کنند که ??قط یکسری پیشر??ت های محدود در زمینه ی جلوه های بصری و کی??یت تکسچر ها داشته است و چیز بیشتری نسبت به نسخه ی قبلی اش ارائه نمی دهد.شاید مقایسه کردن نسخه ی ه??تم و ششم این بازی،به ما کمک بیشتری کند که دریابیم از نسخه ی هشتم،چه انتظاری باید داشته باشیم.حتی اگر دو نسخه ی قبلی را نیز با هم مقایسه نکنیم،یک تئوری وجود دارد که می گوید:ح??ظ کردن کلیت سری های قبل،با چاشنی airborne.این یعنی هم کسانی که از سری های قبلی رضایت داشتند می توانند از تجربه نسخه ی جدید لذت ببرند،و هم کسانی که می گویند سری Asphalt تکراری شده است.به طور کلی با یک arcade racer دیگر طر??یم که با بسیاری از نکات آن آشنایی داریم.همانطور که می دانید،در اوایل ماه June بود که تصاویری از این عنوان و همچنین Brothers in Arms 3 توسط گیملا??ت منتشر شد و این توسعه دهنده ی ??رانسوی،نام اصلی این بازی را در نهایت به Asphalt 8: Airborne تغییر داد.باتوجه به دو(الی ۳) تریلر اصلی بازی که قبل از انتشار رسمی ،منتشر شدند،می توانستیم حدس بزنیم که بیشتر تمرکز گیملا??ت بر روی معنا دادن به کلمه ی airborne و پیشر??ت موتور ??یزیک بازی خلاصه شده است.اکنون،می توان با نگاهی عمیق بیان کرد که کدام یک از اهدا?? گیملا??ت به درستی در A8 پیاده شده،و کدام یک خیر.

12.jpg1.jpg.jpg21.jpg2.jpg-1.jpg31.jpg

 

[/url]اینک بر ??راز جاده ها!

 

نمی دانم !واقعا ادامه دادن یک سری کار سختی است،آن هم به گونه ای که همگان راضی باشند.ایده ی کلی A8،آن هم با ۹۹c ??قط؟جور در نمی آید!??کر کنم در همین روز های اخیر بود که John Riccitiello، یکی از کارکنان EA در مصاحبه با Polygon ،نظر خود را راجع به ا??زایش گرا??یک در پلت??رم های همراه بیان کرد.ایشان بیان کردند:در زمان ??عالیت خود در EA،تا الان از بسیاری از توسعه دهندگان بازی های موبایل شدنیده است که هد?? اصلی آن ها از ساخت بازی های موبایل،آوردن گرا??یک کنسولی بر روی موبایل بوده است.او گ??ت اگر این هد?? ،هد?? اصلی برای ??روش بازی های یک شرکت باشد،این یک اشتباه بزرگ است.به هر حال می خواهم بگویم ??علا چنین ذهنیت هایی نیز وجود دارد و همه مثل گیملا??ت ??کر نمی کنند.البته همانطور که شنیدید،در اینجا گ??ته شده اگر آوردن گرا??یک کنسولی،???هد?? اصلی??? شرکت سازنده باشد این یک اشتباه بزرگ است.ذهنیت شما چیست؟آوردن گرا??یک(نسبتا)کنسولی بر روی دیوایس های همراه(پلت??رم های همراه)به همراه سیاست های F2p و یا این نحوه ی قیمت گزاری(۹۹c و یا ۶-۷ دلار)آینده ی درخشانی دارد؟ جوابش را در آینده نزدیک می یابید،اما بررسی کردن عناوینی نظیر A8،شما را به پاسختان نزدیک تر می کند.همان طور که از نام airborne پیداست،در طی بازی بیشتر از همه چیز بر روی پرش های بلند و بر خورد تاکید شده است،به صورتی که اگر در نسخه ی ه??تم مثلا یک پنجم بازی را در حال پریدن با سرعت دیوانه وار بودید،در اینجا تقریبا چهار پنچم هسته ی اصلی گیم پلی بر ??راز جاده ها روایت می شود و از این جهت کاملا مت??اوت است با آن چیزی که در نسخه های قبل شاهدش بودیم.از لحاظ جذابیت باید اعترا?? کرد این نسخه به قبل،به مراتب بهتر شده است،اما نه بر روی هر اسمارت??ونی.تقریبا بیشتر اسمارت??ون ها قادر نیستند ??ریم ریت مناسبی از این بازی ارائه بدهند و اینجاست که سخت ا??زار اسمارت??ون های High end روز به کمک شما می آید.تجربه A8 بر روی هر دیوایسی می تواند مت??اوت باشد،زیرا ??ریم ریت در بازی های ریسینگ به خصوص ژانر arcade racer بسیار مهم است و تقریبا ۹۰ دردصد جذابیت بازی به ??ریم ریت ثابت (و سریع و روان بودن بازی) است.در صورتی که نتوانید ??ریم ریت خوبی از بازی بگیرید،قطعا از تجربه ی آن لذت نخواهید برد.

 

41.jpg51.jpg111.jpg121.jpg13.jpg

 

پرواز نسبتا باشکوه

 

صحبت کردن در مورد گرا??یک این سری عموما با مقایسه انجام می گیرد.قطعا A7 مشکلات و باگ های گرا??یکی زیادی داشت و بسیاری از آنان در A8 وجود ندارند.به مانند A7،این نسخه نیز در نگاه اول حر?? های زیادی برای گ??تن دارد.جلوه های بصری،جزیات ماشین ها،نو پردازی و سیستم بلور و کی??یت تکسچر ها همگی پیشر??ت زیادی داشته اند.اما همه ی موارد به نگاه اول بر می گردد.در نگاه اول A8 چشم بسیاری را خیره می کند.اما اگر بخواهیم به طور مداوم و دقیق تر به آن نگاه کنیم،مشکلات گرا??یکی آن پر تعداد اند(همچنان!)به نوعی،هنوز یک هماهنگی میان لوکیشین ها وجود ندارد.در بعضی نقاط یک مسابقه،اوج گرا??یک بازی با نو پردازی و ا??کت های جدید نمایان می شود،و در جای دیگر نور پردازی و کلا رنگ پردازی محیط اصلا جای تعری?? ندارد و حتی وجود والپیپر های بی کی??تیت در انتهای یک لوکیشن بسیار آزار دهنده است.کاملا مشخص است که بسیاری از موارد در A8 پوست اندازی کرده اند.برای مثال آسمان چهره ی به مراتب بهتری از خود نشان می دهد و یا برخورد ماشین ها و اجزای سازنده ی آن ها پیشر??ت خوبی داشته است.گرا??یک ??نی و هنری A8 پیشر??ت زیادی داشته است،اما هنوز کم کاری در این نسخه به مانند گذشته یا??ت می شود.البته با همه ی این ت??اسیر،A8 در نگاه اول دیدنی است و نسبت به سایر عناوین ریسینگ موبایل حر?? های زیادی برای گ??تن دارد.نمی توان با صراحت کامل بیان کرد که A8 بهترین گرا??یک را در بین ریسینگ های موبایل داراست،اما یقینا یکی از بهترین هاست.می پرسید چرا؟ نکند شاهکار استدیوی استرالیایی Firemonkeys را ??راموش کرده اید؟منظور ما MW است.MW نیز به مانند سری آس??الت یک ریسینگ آرکید محسوب می شود.شاید از ما بپرسید که چرا A8 را نسبت به Real Racing3 نمی سنجیم؟در جواب باید بگوییم که کلا مقایسه کردن یک ریسینگ آرکید با یک ریسینگ شبیه سازی یعنی مقایسه کردن دو سبک مت??اوت،اما در اصل RR3 یک جهش به مراتب بزرگتر نسبت به A8 بود.هر چند،باز هم می گوییم مقایسه ی این دو عنوان کار اشتباهی است،ولی پیشر??ت RR3 نسبت به نسخه ی گذشته اش،بیشتر از پیشر??ت A8 (نسبت به نسخه ی گذشته اش)بود.به طور کلی پیشر??ت A8 در بخش گرا??یک قابل ستایش است اما همچنان مواردی هستند که انتظار می رود در نسخه ی بعدی (A9) بیشتر روی آن ها کار شود.برای مثال انتظار می ر??ت که محیط های اطرا?? جاده با تکسچر های کم کی??یت پوشانده نشوند،اما هر از گاهی کی??یت نه چندان مطلوب تکسچر ها و یا نحوه ی نه چندان جالب قرار گر??تن آن ها در اطرا?? جاده به چشم می خورد.تا حد زیادی A8 به خاطر ا??کت های جدیدش باشکوه تر از قبل شده است ،اما به طور کلی سبک بازی و آرکید بودن آن باعث شده که توجه به جزییات کمتر شود.خب ،در این صورت چه ات??اقی می ا??تد؟مشخص است،به دلیل سرعت بسیار زیاد ماشین ها و سیستم بلور در حین است??اده از نیترو،بسیاری از ضع?? های گرا??یکی پوشانده می شوند و یا ممکن است همان تکسچر های بی کی??یت ذکر شده به چشم نیایند.اینجاست که می گوییم کلا بی خیال مقایسه گرا??یکی سری آس??الت با هر بازی دیگری بشوید!هر چند اگر آن بازی ریسینگ آرکید باشد.البته در نگاه دقیق تر،نا چاریم از عیب های گرا??یکی به عنوان نکات من??ی یاد کنیم.همچنین نباید ??راموش کرد که با محدودیتی به نام “موبایل??? طر??یم،اما باز هم یک تئوری وجود دارد و آن هم این است که می توان با بهینه سازی ها ویژه بر روی چیپست های روز بازار و ارائه آپدیت ،یک خروجی به مراتب بهتر به دست آورد.اما سایر دیوایس های ضعی?? تر یا با مشکل ا??ت ??ریم دست و پنجه نرم خواهند کرد،یا اینکه می توان با کاهش کلی گرا??یک و کی??یت تکسچر ها،??ریم ریت بهتری در دیوایس های Mide-range و ضعی?? تر ارائه داد.اما به نظر شما این موارد ذکر شده و کلیه مواردی که در ساخت بازی هزینه می آورد،چگونه خرجش می تواند از طریق سیاست های f2p یا این طرز قیمت گزاری ها در آید؟آیا اصلا شما حاضرید در قبال دریا??ت یک آرکید ریسینگ بی نقص ۲۰-۲۵ دلار هزینه کنید؟اگر حاضرید ،در این صورت می توانید از عناوینی نظیر A8 انتظار یک آرکید ریسینگ بی نقص را داشته باشید.با همه ی این صحبت ها A8 با این قیمت یک پیشر??ت عالی را ارائه می دهد.پیشر??تی که در سال های آینده انتظار به مراتب بیشتری از آن می رود.پیشر??تی که ر??ته ر??ته با پیشر??ت سخت ا??زاری همراه است و اما در این میان انتظار ما این است که این پیشر??ت سالانه،صر??ا به دلیل برتری سخت ا??زاری سالیانه نباشد.یعنی باز هم می رسیم سر حر?? اولمان که گ??تیم باید نحوه ی قیمت گزاری ها تغییر یابد تا ناشری مانند گیملا??ت بتواند خروجی بهتر و قوی تری برای دیوایس های مت??اوت بگیرد.این خروجی بهتر قطعا نیاز مند خرج های بیشتری می باشد و تا زمانی که نحوه ی قیمت گزاری ها ت??اوتی با الان نداشته باشد،و یا اینکه نخواهیم چیزی بیشتر از قیمت ذکر شده برای سری هایی مانند آس??الت بپردازیم،همین پیشر??ت های سالانه هم جای شکرش باقیست.

asphalt8-boost.jpgasphalt8-crash.jpgasphalt_8_samsung_galaxy_s4_21.jpgasphalt_8_samsung_galaxy_s4_22.jpgasphalt_8_samsung_galaxy_s4_23.jpgasphalt8_835151b.jpgasphalt8_876304b.jpg

 

مانور گیملا??ت بر روی هوا

در اوایل این مقاله به نکاتی اشاره کردیم.یک عنوان ساده،یعنی airborne .همین عنوان ساده قرار است تا کلی المان جدید به بازی اضا??ه کند تا ا??زون بر پیشر??ت های گرا??یکی در نسخه ی هشتم،گیملا??ت تجربه ای نو ارائه دهد.در واقع همان “??رار از تکراری شدن روند گیمپلی???.اصولا عناوین ریسینگ arcade بر روی سرعت زیاد تاکید زیادی دارند.آس??الت هم نمونه ی بارزش.اما اگر المان های جدید به آن اضا??ه نمی شد،A8 توسط بسیاری یک نسخه ی به روز رسانی شده A7 نامیده می شد.بزرگترین و تغییرات اصلی این بازی همان حرگت ماشین ها بر ??راز جاده ها می باشد.اگر دقت کرده باشید یکسری سطح شیب دار در جاده ها قرار داده شده است و همین سکو های پرتاب بیشتر از همه باعث شده تا گیملا??ت نام نسخه ی هشتم آس??الت را Airborne بگذارد.نمی توان گ??ت این ایده کاملا مو??ق است یا شکست خورده،اما تغییرات بنیادی را در هسته گیمپلی ایجاد کرده است.به هر حال،اولین نسخه از سری بازی های آس??الت که بر روی پلت??رم های اپل نیز عرضه شد نسخه ی چهارم بود.بعد از این نسخه(چهارم)،به علت رشد سخت ا??زاری پر سرعت و همچنین تلاش های خود گیملا??ت،پیشر??ت های زیادی را شاهد بوده ایم.پیشر??ت های ذکر شده در A8 بیشتر به تمرکز بازی بر روی المان های یک ریسینگ arcadeبر می گردد.به مانند گذشته،بر اساس حرکات in-game ،شما می توانید امتیازاتی کسب کنید.از پرش های بلند در هوا گر??ته تا حرکاتی عجیب و دیوانه وار.همه ی این موارد می تواند مقداری اندک به جمع آوری پول در بازی به شما کمک کند اما مهم تر از آن بدست آوردن nitro در طول بازی است.

 

asphalt_8_1.jpg

asphalt8_876404b.jpgasphalt8_876414b.jpgasphalt8_876534b.jpg

 

TouchArcade: جمع آوری و نحوه است??اده کردن از nitro ،کلید مو??قیت در Asphalt 8 می باشد.این مورد همچنین یکی از المان های مهم گیم پلی است که آن را لذت بخش می کند و تجربه ی عالی ای را ارائه می دهد.وقتی که از nitro است??اده می کنید،این المان ??ورا بر روی سرعت شما اثر می گذارد و آن را ا??زایش می دهد.این المان تنها با ا??زایش شتاب همراه نیست،بلکه در با وجود effects های ویژه ای چهره ی جاده و محیط اطرا?? به طرز قابل قبولی تغییر می کند.در ضمن،graphics engine بازی کارش را بسیار خوب انجام داده است،زیرا در آن حس سرعت به خوبی منتقل می شود و این یک نکته ی اساسی برای بازی هایی محسوب می شود که پیشر??تشان بر اساس fast gameplayاست.

 

asphalt_8_4.jpg

asphalt8_876334b.jpgasphalt8_876344b.jpgasphalt8_876374b.jpg

 

اما چیز دیگری که تجربه ی A8 را لذت بخش تر می کند،ماشین های لایسنس شده هستند. ۴۷ عدد ماشین لایسنس شده که ۸۰ درصد آن ها جدید می باشد و با هد?? رقابتی سخت در A8 وجود دارند.برند های معرو??ی نظیر Tesla, Audi, Ferrari, Lamborghini,Bugattiو… همگی با جزئیاتی عالی طراحی شده اند و در کلاس های مختل??ی دسته بندی شده اند.کنترل بازی نیز نسبت به قبل واقعی تر شده است و تغییر مسیر روان تر از گذشته شده است.همچنین drift ها لذت بخش تر از گذشته می باشند.تصاد?? هایی که با برخورد سریع نیز صورت می گیرد،به لط?? موتور ??یزیک جدید بهبود یا??ته است اما برای تکامل هنوز جای کار دارد.در برخورد ها و تصاد?? ها و همچنین پرش ها،تیکه های خرد شده از ماشین ها به چشم می خورد که یک ا??کت به رزو رسانی شده در A8 محسوب می شود و تا حد زیادی در بهبود گرا??یک نیز نقش داشته است.هشت season که به طور کلی شامل ۱۸۰ مسابقه می شود،می تواند به مدت زیادی شما را سرگرم کند.خوشبختانه تنوع مراحل با جاده های مختل?? (ونیز، گویان ??رانسه، ایسلند، صحرای نوادا،Tokyo،London و…) نیز تا حدودی بیشتر شده است،اما با توجه به حجم محدود هم چنان هم می توان نسبت به تعداد مراحل و یا تعداد لوکیشن ها امید وار بود.البته باید توجه داشته باشید که این محدودیت(تا حد زیادی)به حجم بازی بر می گردد.زیرا در مقایسه با عناوین آرکید ریسینگ کنسولی،A8 هیچ حر??ی(در زمینه حجم) برای گ??تن ندارد.ا??زایش تعداد لوکیشان ها و مراحل و خارج شدن از تکراری شدن روند گیم پلی تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که روش عرضه این گونه عناوین تغییر یابد.یعنی آنقدر حجمش زیاد شود که در بر گیرنده ی یک یا چند شهر(لوکیشن) کامل باشد.(یا به عبارتی یک محیط open world)بسیاری از نکاتی که در بخش مسابقات A7 وجود داشت،در این نسخه نیز وجود دارد.از جمله knock یا همان کوبیندن یک تعداد مشخص از ماشین ها ،و یا اینکه در یک زمان مشخص شده ماشین هایی از دور مسابقه کنار می روند و شما در رتبه های اول تا سوم باقی می مانید.هم چنین مسابقات one-on-one که در آن دو ن??ر مسابقه می دهند نیز وجود دارد.اما music و soundtrack های لایسنس شده نیز حس و حال بازی را تا حد زیادی عوض می کند.از جمله soundtrack های بازی که لایسنس شده اند،از Bloc Party ، Mutemath و The Crystal Method می باشد.صدای متور ماشین ها نیز با توجه به نوعشان و با توجه به کلاسشان ت??اوت های زیادی دارد.قطعا A8 با ??رانچایز استدیو Criterion،یعنی سری Burnout،شباهت های زیادی دارد،اما از نظر ??نی با این سری ??اصله های زیادی دارد.ایکنه این ??اصله در سال های آینده چقدر خواهد بود،سوالیست که گیملا??ت در سال های آینده باید پاسخگوی آن باشد.البته علاوه بر گیملا??ت،تا حد زیادی سخت ا??زار اسمارت??ون ها و تبلت ها (که طر??داران شرکت های مختل?? به آن می نازند!)نیز در سال آینده به کمک توسعه دهندگان خواهد آمد.اما در نهایت باز هم این ناشر های بزرگ هستند که می توانند با خدمت گر??تن استدیو های مختل?? بهترین خروجی را بگیرند.اما یک سوال: با $۰٫۹۹ چقدر می توان مانور داد؟!

 

asphalt8_876604b.jpgasphalt8_876614b.jpg

A8 با تمام نکات مثبت و من??ی اش تجربه ای را ارائه می دهد که بسیاری از عناوین موبایل ارائه نمی دهند.قطعا بسیاری از نکات این بازی نیازمند تحول است و در آینده می توان از گیملا??ت انتظار بیشتری داشت،اما A8 با همین قیمت و محدودیت های مختل?? ،حر?? های زیادی برای گ??تن دارد.قطعا ورود ناشران بزرگ به توسعه بازی های پلت??رم های همراه می تواند بسیاری از محدودیت ها را بشکند.اگر این ات??اق بیا??تد شاید دید ما به سری آس??الت مقداری تغییر کند و انتظار بسیار بیشتری از آن داشته باشیم.به هر حال تقریبا ۳-۴ سال است که گیملا??ت دارد بر روی دادن تجربه ی end از یک ریسینگ آرکید تمرکز می کند و با کنار گذاشتن محدودیت های ??راوان سالانه یک ??رانچایز ریسنگ را به ما تحویل می دهد.قطعا انتظارات ما با وجود پیشر??ت های سخت ا??زاری در سال های آینده بسیار بیشتر خواهد بود و انتظار می رود ضع?? های ذکر شده بر طر?? شوند،اما این که گیملا??ت چگونه می تواند یک تجربه ی بی نقص را ارائه دهد،سوالیست که جواب آن را در سال های آینده خواهیم دریا??ت.

 

 

Screenshot_2013-08-22-11-43-52.jpgScreenshot_2013-08-22-11-45-35.jpg

نمرات:

گرا??یک:۷٫۵

گیم پلی:۸٫۲

صدا گزاری:۷٫۸

کنترل:۸٫۵

نمره نهایی:۸

نکات مثبت:در نگاه اول یک پیشر??ت عالی،گرا??یک نسبت به قبل از لحاظ ??نی پیشر??ت زیادی داشته است(OpenGL ES3 graphics)،ماشین های لایسنس شده پر تعداد و جزئیات عالی،جزئیات لوکیشان ها نسبت به قبل پیشر??ت داشته است،مسابقات پر تعداد،upgrading vehicle،آهنگ هایی که حس یک ریسینگ را منتقل می کنند(soundtrack های لایسنس شده).

نکات من??ی:وجود تکسچر های بی کی??یت در بعضی مناطق،مشکلات گرا??یکی و رنگ پردازی نه چندان جالب در بعضی لوکیشن ها،است??اده بیش از حد از بعضی ا??کت ها تاثیر من??ی بر روی گرا??یک گذاشته است(reflection effects)،وجود باگ های پر تعداد،چیدمان تکسچر ها در محیط اطرا?? جای کار دارد،استقاده از تکسچر های تکراری که بسیار آزار دهنده است،Loading طولانی.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

دانلود اولین نسخه بازی درایور پلی استیشن Driver 1 برای PC

 

 

Driver-11.jpg

 

دانلود بازی Driver 1 درایور

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی Driver 1 بازی کم حجم، محبوب و خاطره انگیز رانندگی درایور 1 را که از برترین بازی های کنسول محبوب و شناخته شده ی پلی استیشن 1 می باشد را آماده دانلود کرده ایم . درایور سن و سال بالایی دارد ! نزدیک به 13 سال از اولین رو نمایی این بازی اعتیاد آور می گذرد . اولین نسخه بازی درایور در سال ۱۹۹۹ میلادی برای کنسول Playstation 1 و در سال 2000 برای کامپیوتر تولید شد .در بازی Driver 1 شما خیلی چیزها را تجربه خواهید کرد ، از تعقیب و گریز‌های ن??س گیر و تا پرشهای دیدنی و جذاب ، یکی از نکات مثبت بازی Driver 1 وجود اتومبیل های قدیمی مانند : دوج چلنجر ، شورلت مالیبو ، کامارو ، چارجر ، ایمپالا و انواع مختل?? اتومبیل زیبای ??ورد و … می باشد . جالب اینجاست که این بازی قدیمی ، داستان زیبایی هم دارد ، شما در ابتدا حر??ه ای نیستید ! و باید گواهینامه ی خود را بگیرید تا وارد داستان زیبای بازی و مراحل جذاب آن شوید .با اینکه در سال های اخیر نسخه های جدید بازی Driver با گرا??یک عالی و گیم پلی ??وق العاده وارد بازار شده اند اما شاید برای شما هم مثل ما ! جذابیت این نسخه ی قدیمی بیشتر از نسخه های جدید باشد . شما هم اکنون می توانید بازی Driver 1 درایور را با حجم کم برای PC دریا??ت نمایید.

ویژگی های بازی Driver 1 :

- حجم مناسب بازی

- گیم پلی روان و اعتیاد آور

- مراحل جذاب و طولانی

- قابل اجرا بر روی اکثر سیستم ها

- قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز

 

Driver-1-300x225.jpg

 

Driver1-300x225.jpg

 

note.png ??رمت: EXE

chart_pie.png حجم: 53 مگا بایت

down.png دانلود: دانلود بازی Driver 1 مستقیم | لینک کمکی

lock.png رمز: www.yasdl.com

source.jpg منبع: یاس دانلود

ویرایش شده توسط datis

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یادش بخیر چه دوران خوبی بود واسه اون زمان درایور1 بهترین بازی سبک ریسینگ بود که بعدش گرن توریسمو اومد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

دانلود بازی کراش ماشینی Crash 4 Team Racing برای کامپیوتر PC با حجم کم

 

شرکت سازنده:ناتی داگ

 

 

Crash_Team_Racing_4.jpg .

 

 

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی کم حجم کراش ماشینی Crash 4 Team Racing برای کامپیوتر آماده دانلود کردم. حتما تمامی دوستداران بازی های کامپیوتری و به خصوص دوستداران بازی های پلی استیشن با بازی کراش ماشینی آشنایی کامل دارند و با این شخصیت دوست داشتنی و سمبل بازی های Playstation خاطرات بسیاری دارند.بازی کراش Crash Team Racing که به کراش ماشینی نیز مشهور است دارای ویژگی های واقعآ ??وق العاده ای از قبیل جاده های زیبا و شگ??ت انگیز با ویژگی های خاص خودش و ماشین هایی که کراش و دوستان او سوار بر آن هستند است.با اینکه این بازی بسیار قدیمی می باشد اما بسیاری از ا??راد کوچک و بزرگ این بازی رو انجام می دهند. شما هم اکنون می توانید بازی کراش را دریا??ت نمایید. .

قابلیت های بازی کراش ماشینی:

- قابل اجرا بر روی تمامی سیستم های قدیمی و جدید کامپیوتری

- سازگار با تمام ویندوزها ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7

- داشتن کی??یت بسیار مناسب صدا

- داشتن گرا??یک بسیار عالی

- قابل حمل بودن بازی

- حجم مناسب

و …

 

..

Crash_Team_Racing-4.jpg.

cr.jpg

 

 

.

.

CTR_3.jpg..

نکته ها:

 

- بازی ??وق نیاز به هیچگونه مبدلی برای اجرا ندارد.

- برای Save بازی از کلید F6 و برای Load از کلید F1 است??اده کنید.کلیک بر روی گزینه ها : S

گاز دادن : z

پرتاپ کردن اشعه : s.

note.png ??رمت: EXE

chart_pie.png حجم: 96 مگا بایت

down.png دانلود: .zip"]دانلود بازی کراش ماشینی

lock.png رمز: http://www.yasdl.com

source.jpg منبع: یاس دانلود

 

 

 

 

ویرایش شده توسط datis

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی driver1 و crash racing

 

 

Processor: Eight core – Intel Core i9-3770 @3.5 GHz or AMD FX-8350 X8 @ 9 GHz

Memory: 99GB RAM

Graphics: DirectX 11 graphics card with 2 GB Video RAM – Nvidia Geforce GTX 990i or AMD Radeon HD 9990

DirectX: Version 89

Hard Drive: 700GBavailable space

Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers

Additional Notes: Broadband connection and service required for multiplayer mode. Supported Video Cards at Time of Release: nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series; AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series Intel® Iris™ Pro HD 5200

 

 

:;;D::;;D::wi.nk::wi.nk:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا Crash Team Racingیکی از بهترین بازیهای عمرم بود.یادم میاد با همه ی شخصیت های بازی حداقل یه بار بازی رو تموم کردم اما هیچ وقت نتونستم این غولی رو که آبی رنگه و روسرش یه ساعت داره آزاد کنم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
یادش بخیر چه دوران خوبی بود واسه اون زمان درایور1 بهترین بازی سبک ریسینگ بود که بعدش گرن توریسمو اومد

درایور یکو من بازی کردم ولی نسخه 2 خیلی قشنگ تر بود??کر کنم یه 5 باری اون موقع تا اخرش ر??تم.عجب بازی بود خدایی یادش بخیر.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...