رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

راهنمای خرید کنسول های نینتندو

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]8842[/ATTACH]

این روزها تب و تاب کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بسیار بالا است و دو کنسول تازه از راه رسیده اند. چندان توقعی هم نمی رود که یک کنسول در روزهای اول ارایه تعداد زیادی بازی داشته باشد که کاربران را ترغیب به خرید آن کند، بنابراین معقولانه ترین انتخاب در حال حاضر کنسول هایی هستند که 1 الی 2 سال از عمرشان گذشته و آینده تضمین شده ای دارند.

شرکت نینتندو سال 2011 را بد آغاز کرد، کنسول دستی 3DS ??روش بسیار پایینی داشت، سال 2012 هم همچنین، کنسول Wii U به شدت برنامه های نینتندو را به هم ریخت، اما 3DS امروز پر??روش ترین کنسول نسل بعد است که 2 سال از عمرش می گذرد. Wii U هم چند ه??ته ای می شود که از قعر جدول خودش را جدا کرده و بین رتبه های اول تا سوم در حال چرخش است.

این ها همه در حالی است که پیش بینی می شود کنسول دستی نینتندو یعنی 3DS، اگر به همین مسیری که در آن قدم گذاشته ادامه دهد، تا کمتر از 5 الی 6 سال دیگر برادر تنی خود یعنی NDS را کنار می زند و به پر??روش ترین کنسول بازی تاریخ تبدیل می شود. در مورد Wii U به طور قطع نمی توان صحبت کرد. نینتندو هنوز جای کار بسیاری دارد تا این کنسول را به گیمرها نشان دهد و تعداد بازی های انحصاری اش را بیشتر کند.

کنسول 3DS در دو مدل معمولی و XL ارائه می شود که دومی ص??حه نمایشی تقریبا 2 برابر بزرگتر دارد. البته از 2DS هم نمی شود گذشت. 2DS مدل ساده تری از 3DS است که قابلیت اجرای بازی های این کنسول را در حالت معمولی دارد. اما کنسول Wii U که تازه تولد یک سالگی خود را پشت سر گذاشته طراحی دوباره نداشته است اما آنچه که به شما معر??ی می کنیم باندل های مختل?? کنسول های نینتندو به همراه بهترین بازی هایی هستند که می توانید خریداری کنید.

توجه داشته باشید که در حال حاضر کنسول های نینتندو ارزان ترین محصولات بازار بازی های ویدئویی هستند و کنسول 3DS هم تقریبا به صورت کامل هک شده است و تنها با دانلود بازی ها و خرید یک کارت مخصوص می توانید کنسول را کپی خور کنید. چه ??رصتی بهتر از این برای اینکه با کمترین هزینه یک نینتندو گیمر شوید؟

[h=2]Wii U

 

[/h]xnintendo-wii-u-review-accessories-narenji-20131201.jpg.pagespeed.ic.ZT86288aPN.jpg

تقریبا 12 ماه و 13 روز از عرضه کنسول Wii U در آمریکای شمالی می گذرد و طبق آخرین آمار که مربوط به 3 ماه پیش می شود این کنسول در سراسر جهان نزدیک به 4 میلیون واحد ??روش داشته است که واقعا ناامید کننده است. اما نینتندو قصد دارد که اشتباهات سال اول خود را تکرار نکند و از اواخر 2013 با ورود کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازار خود را هم نگه دارد.

 

عرضه Super Mario 3D World و The Legend of Zelda: A Link Between Worlds در روز عرضه ایکس باکس وان نشان از این دارد که نینتندو اصلا رقیب این دو کمپانی نیست و در ??ضایی جداگانه به ??عالیت خود ادامه می دهد. در زیر می توانید بهترین پک های موجود برای این کنسول را با محتویات و قیمت پیدا کنید.

 

[h=3]Mario & Luigi Premium Pack[/h]

x630x-narenji-20131201.jpg.pagespeed.ic.BQbVgCAv6J.jpg

این پک دارد کم کم جای خود را به عنوان اصلی ترین باندل Wii U تثبیت می کند و دیگر پکیج های معمولی را از دور خارج می کند. شاید تا چند ماه دیگر بیشتر نتوانید باندل های Basic که شامل یک کنسول س??ید رنگ هست و یا باندل پرمیوم که ??قط نینتندو لند را دارد پیدا کنید. اما در عوض این پکیج بسیار قوی و ارزشمند است. دو بازی New Super Mario Bros. U و New Super Luigi U به تنهایی 90 دلار ارزش دارند. در کنار آن ها با خرید این پکیج موارد زیر را دریا??ت می کنید:

 

 

 

Wii U مشکی رنگ با 32 گیگابایت حا??ظهگیم پد مشکی رنگ

 

New Super Mario Bros. U و New Super Luigi U در یک دیسکآداپتور AC برای کنسول و گیم پد

 

سنسور بارکابل HDMI

 

جایگاه شارژر گیم پداستند گیم پد

 

استند کنسولاشتراک پرمیوم نینتندو نتوورک

این باندل 300 دلار/300 یورو/250 پوند قیمت دارد که یکی از در دسترس ترین و بهترین باندل های نینتندو برای دوست داران نینتندو است.

 

[h=3]Mario Mega Bundle[/h]

x6130x-narenji-20131201.jpg.pagespeed.ic.BXw9vHvgG2.jpg

اگر در انگلستان زندگی می کنید یا اقوامی در این کشور دارید ??رصت را از دست ندهید. این باندل بهترین و داغ ترین باندلی است که می توانید خریداری کنید که البته ??علا در انحصار کشور انگلستان قرار دارد. در این پکیج می توانید Super Mario 3D World که 10 روز از انتشار آن نگذشته را هم پیدا کنید. در واقع عمر این باندل هم کمتر از 10 روز است و اگر ??روشگاهی، حتی ??روشگاه خود نینتندو هم این کنسول را داشته باشد باید تعجب کرد.

 

 

 

محبوبیت این باندل به حدی بود که در ساعات اولیه مرتبا عبارت Sold Out کنار آن نوشته می شد. انبارها دوباره پر می شد و به یک روز نمی رسید که باز هم نینتندو باید اقدام به پر کردن انبارهای ??روشگاه ها می شد. بنابراین اگر دیدید که در eBay این بسته با قیمت های کذایی به ??روش می رسد تعجب نکنید. این باندل شامل موارد زیر می شود:

 

Wii U مشکی رنگ با 32 گیگابایت حا??ظهگیم پد مشکی رنگ

 

New Super Mario Bros. U و New Super Luigi U در یک دیسک و Super Mario 3D World در یک دیسک دیگرکلاه ماریو و Wii Remote Plus با طرح ماریو

 

آداپتور AC برای کنسول و گیم پدسنسور بار

 

کابل HDMIجایگاه شارژر گیم پد

 

استند گیم پداستند کنسول

 

اشتراک پرمیوم نینتندو نتوورک

این کنسول با محتوایی که بیش از 450 پوند ارزش دارد با قیمتی معادل 300 پوند به ??روش می رسد. اگر این بسته وارد دیگر نقاط دنیا هم شود احتمالا قیمتی معادل 350 دلار/350 یورو خواهد داشت که یک معامله سراسر من??عت برای یک گیمر محسوب می شود.

 

[h=3]The Legend of Zelda: The Wind Waker HD Deluxe Set[/h]

x6302x-narenji-20131201.jpg.pagespeed.ic.ihCYJSpi2R.jpg

زلدا همیشه بهترین دلیل برای خرید یک کنسول نینتندو محسوب می شده حتی اگر این زلدا یک بازسازی از یک بازی قدیمی باشد. دلیل دیگر خرید پک های زیبا با طراحی های بسیار دوست داشتنی است. به عنوان یک طر??دار پر و پا قرص این سری، با وجود این پکیج دیگر دلیلی برای نخریدن یک Wii U پیدا نکردم. تنها کا??ی است به کنترلر زیبای این کنسول نگاهی بیندازید تا متوجه خاص بودن آن بشوید.

 

 

 

البته نینتندو با قرار دادن نسخه ??یزیکی Wind Waker HD در این پکیج می توانست آن را جذاب تر از گذشته کند اما نسخه دیجیتالی بازی هم کارساز است. خرید این باندل 2 دلیل کلی دارد: اولی گیم پد خاص و کمیاب آن که طراحی ??وق العاده زیبایی دارد و دومی نسخه دیجیتالی کتاب گران قیمت Hyrule Historia است که بزرگ ترین کتاب نوشته شده راجع به سری ا??سانه زلدا است. در این پکیج موارد زیر را خواهید یا??ت:

 

Wii U مشکی رنگ با 32 گیگابایت حا??ظهگیم پد مشکی رنگ با طراحی مت??اوت

 

نسخه دیجیتالی The Legend of Zelda: The Wind Waker HDنسخه دیجیتالی کتاب Hyrule Histotia

 

آداپتور AC برای کنسول و گیم پدسنسور بار

 

کابل HDMIجایگاه شارژر گیم پد

 

استند گیم پداستند کنسول

 

اشتراک پرمیوم نینتندو نتوورکنسخه 7 روزه Wii Karaoke U

این بسته ??وق العاده با قیمت 300 دلار/300 یورو/250 پوند عرضه شده است که مسلما در عین حال برای مخاطبین سری ا??سانه زلدا هم ارزان ترین و هم ارزشمندترین پکیج است.

 

[h=3]Wii Party U Bundle[/h]

x63230x-narenji-20131201.jpg.pagespeed.ic.9p6DiNfbe1.jpg

باندل Basic که اوایل عرضه کنسول 300 دلار قیمت داشت و البته چندان طر??دار هم نداشت این بار با موارد اضا??ه ای بازگشته که به نظر این بار برخلا?? قبل پرطر??دار است. چندی پیش راجع به ??روش این باندل در ژاپن برای تان گ??تیم و همین موضوع ثابت می کند که بازی های گروهی چقدر برای ژاپنی ها ارزشمند هستند. این باندل شامل موارد زیر است:

 

 

 

کنسول س??ید رنگ با 8 گیگابایت حا??ظهگیم پد س??ید رنگ

 

Wii Remote Plus س??ید رنگWii Party U و Nintendo Land هر کدام روی دیسک های جداگانه

 

آداپتور AC برای کنسول و گیم پدسنسور بار

 

کابل HDMI

این باندل جایگاه شارژ گیم پد و استندها را کم دارد اما در عوض یک وی ریموت پلاس به همراه 2 بازی دارد که قیمت آن را نسبت به باندلهای اولیه بیسیک که هیچ کدام را نداشت تغییر نداده است و با قیمت 300 دلار/300 یورو/250 پوند به ??روش می رسد.

 

[h=2]3DS[/h]

x20130829041927616-narenji-20131201.jpg.pagespeed.ic.aOJqjmV184.png

این کنسول با ??روش 35 میلیونی اش طی 2 سال اخیر باز هم ثابت کرده که نینتندو در زمینه کنسول های همراه کاملا بی رقیب است. اما رقیب این کنسول که پلی استیشن ویتا نام دارد و متعلق به سونی است، تنها 4 میلیون واحد ??روش داشته. تقریبا یک هشتم کنسول 3DS. در مقایسه هایی که توسط نینتندو ارائه شدند، در برخی بازه های زمانی، 3DS از DS که الان با ??روش 155.5 میلیونی پر??روش ترین کنسول تاریخ محسوب می شود هم ??روش بیشتری داشته. بنابراین انتظارات از ??روش این کنسول بالاست.

 

 

 

جدا از مسائل ??روش که چندان به جماعت گیمر دخلی ندارد، بازی های این کنسول بسیار ??راوان هستند و از آن هایی که انتظار می رود کی??یت بالایی داشته باشند هم واقعا نمی شود گذشت. آخرین نمونه هم که The Legend of Zelda: A Link Between the Worlds بود که 8 روز پیش منتشر شد و البته یک باندل زیبا هم دارد.

 

 

 

[h=3]The Legend of Zelda: A Link Between Worlds Bundle[/h]

x612330x-narenji-20131201.jpg.pagespeed.ic.yiscOHtyal.jpg

بیش از 2 سال از عرضه 3DS گذشته و اگر شخصا تا به امروز دلیل قانع کننده ای برای خرید 3DS نداشتم، حالا با این باندل خوش قیمت یا??تم. این باندل به مناسبت انتشار بازی جدید از سری ا??سانه زلدا با پسوند A Link Between Worlds ساخته شده و البته اگرچه گران ترین 3DS بازار هست اما به محتویاتی که دارد کاملا می ارزد:

3DS XL با طراحی مت??اوت (Triforce در پشت و رو)کد دانلود بازی The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

 

آداپتور AC کنسول

 

استایلوس یا قلم

 

مموری 4 گیگابایتی SDHC

 

کارت های AR (با است??اده از دوربین های کنسول ویژگی جالبی را به نمایش می گذارند)

در حالت عادی 3DS نزدیک به 170 دلار قیمت دارد. مدل XL اندکی گران تر است و 200 دلار به ??روش می رسد اما این مدل با وجود اینکه یک بازی 40 دلاری و کنسول هم طراحی خاصی دارد تنها 220 دلار قیمت دارد.

[h=3]Luigi's Mansion Dark Moon

 

[/h]

x6303x-narenji-20131201.jpg.pagespeed.ic.hha_QT5Zr5.jpg

ساتورو ایواتا سال 2013 را مخصوص لوییجی می دانست. چندین بازی مو??ق با محوریت لوییجی منتشر شدند که یکی از بهترین آن ها بازی Luigi's Mansio: Dark Moon بود که مورد توجه 3DS داران قرار گر??ت. حالا این باندل از ??ردا قرار است به صورت رسمی در تمامی ??روشگاه ها به ??روش برسد که شامل موارد زیر است:

3DS XL

بازی Luigi's Mansio: Dark Moon از پیش نصب شده

آداپتور AC کنسول

 

استایلوس یا قلم

 

مموری 4 گیگابایت SDHC

این باندل هم با قیمت 170 دلار منتشر می شود که با توجه به قرار گر??تن یک بازی رایگان روی آن انتخاب بسیار ارزان و پر محتوایی است.

 

[h=3]Luigi Special Edition

 

 

[/h]

x630444x-narenji-20131201.jpg.pagespeed.ic.EDriXuv7ry.jpg

یک سال گذشته سال لوییجی نام گر??ت که علت آن را در بالا توضیح دادیم. حالا در پایان این سال، عاشقان لوییجی می توانند یک باندل مخصوص و کمیاب را پیدا کنند که مارک The Year of Luigi روی آن هک شده. البته اگر واقعا قصد خرید یک 3DS دارید این باندل را توصیه نمی کنیم. چرا که هم اندکی گران است و هم محتوای اضا??ه ای ندارد. ??قط ظاهر آن مت??اوت و البته بسیار زیباست.

3DS XL (با طراحی لوییجی)

استایلوس یا قلم

مموری 4 گیگابایتی SDHC

این باندل که ات??اقا بسیار کمیاب هم هست بیشتر برای کلکسیون داران ارزشمند است و قیمتی معادل 180 دلار دارد.

[h=3]2DS[/h]

x6312320x-narenji-20131201.jpg.pagespeed.ic.0juF_eN_Yn.jpg

این هم یک پیشنهاد عالی و ??وق العاده ارزان مخصوص کسانی که نمی خواهند مبلغ زیادی بابت یک کنسول بپردازند و یا آن هایی که نسبت به تکنولوژی 3D این کنسول حساسیت دارند، مخصوصا کودکان. این یکی برخلا?? 3DSه ها تاشو نیست و از یک ص??حه نمایش یک تکه تشکیل شده که در وسط به وسیله یک پوشش پلاستیکی به دو قسمت تبدیل شده. مواردی که داخل این جعبه میابید عبارتند از:

کنسول 2DS

آداپتور AC کنسول

استایلوس یا قلم

مموری 4 گیگابایتی SDHC

کارت های AR (با است??اده از دوربین های کنسول ویژگی جالبی را به نمایش می گذارند)

قیمت این کنسول 130دلار/130 یورو/110 پوند در نظر گر??ته شده است و قابلیت اجرای بازی های DS و 3DS در حالت عادی و بدون 3D را دارد.

با توجه به تمامی صحبت های ??وق، به نظر شما بهترین کنسول بازار در حال حاضر چیست؟ کنسولی که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم پشتیبانی از آن ادامه داشته باشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خداوکیلی نینتندو دوران خودش قول کنسول سازی بود اشتباه نینتندو هم زمانی بود که سونی cdاختراع کرد و سونی کنسول ps1 ساخت ولی نینتندو از سونی امتیاز cd رو نخریدو در کنسولش بجای سی دی از ??یلم است??اده کرد.اگه از سی دی است??اده کرده بود الان یکی مثل مایکروسا??ت واسش نمیتونست شاخ و شونه بکشه.من که به شخصه به جز سونی نینتندو هم دوس دارم آخه با اون هم بزرگ شدمو کلی خاطره دارم.

ویرایش شده توسط datis

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من که واقعا" خیلی حی??م میومد که نینتندو اینقدر داشت از عرش به ??رش میر??ت.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...