رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

در Murasaki Baby با تغییر زمینه محیط از بچه محافظت خواهید کرد

پست های پیشنهاد شده

MIB_Screenshot_006.0_cinema_960.0.jpg

 

استدیو Ovosonico امروز در بلاگ PlayStation اطلاعاتی را در رابطه با عنوان انحصاری کنسول PlayStation Vita یعنی Murasaki Baby منتشر کرده که در آن به راه و روش هایی که کودک حاضر در محیط ترسناک این بازی می تواند مانور کند اشاره شده است.

در بازی Murasaki Baby بازیکنان وظی??ه هدایت شخصیت بچه (Baby) را بر عهده دارند که بایستی راه خود را در یک محیط بسیار دلهره آور با موجوداتی هولناک پیدا کند. شخصیت بچه به دنبال مادر خود می گردد و با است??اده از قدرت هایی که دارا می باشد قادر خواهد بود تا تغییراتی را در محیط به وجود آورد که به موجب آن مسیر خود را می سازد. بازیکنان می توانند با کشیدن دستان خود بر روی ص??حه لمسی کنسول PlayStation Vita بین حالات محیطی مختل?? جابجا شوند. با این کار هر سری یک تصویر جدید را در محیط شاهد خواهید بود.

در بلاگ گ??ته شده همچنین صحبت از قدرت هایی به میان آمده است که از قسمت سوم بخش داستانی برای است??اده آزاد می شود. حالت “Heart of Stone??? کل محیط را شسته و رنگ آن را تماما سیاه و س??ید می کند، همچنین بادکنک کودک تبدیل به یک تکه سنگ بسیار سنگین تبدیل خواهد شد. این قابلیت زمانی که محیط دارای بادهای بسیار تند می باشد کارایی خود را به نمایش خواهد گذاشت چرا که با اینکار، بچه می تواند به یک چیز محکم متوسل شود. دیگر حالت معر??ی شده در این عنوان ???Frozen Hall??? نام دارد که به موجب آن بدن های تشکیل شده از آب و دیگر مایعات موجود در محیط منجمد خواهد شد با این حال در صورت است??اده طولانی مدت بادکنک بچه خواهد ترکید.

قابلیت “Eye of Scrutiny??? با احضار یک چشم غول آسا باعث خواهد شد که بچه بسیار کوچک شود طوری که بادکنک به راحتی او را از زمین بلند خواهد کرد همچنین در این میان یک پس زمینه قرمز خنثی، بچه را آرام می کند که وحشتی نداشته باشد.

بازی Murasaki Baby تابستان سال گذشته در نمایشگاه Gamescom برای PlayStation Vita معر??ی شد. این که بازی قرار است امسال عرضه شود با حضور آقای Massimo Guarini که سابقه کار بر روی بازی هایی چون Killer 7, No More Heroes و Shadows of the Damned را در کارنامه خود دارا هستند ساخته می شود.

منبع گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...