رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

نينتندو در حال خلق کنسولي جديد براي رقابت با پلی استیشن 4 و اکس باکس وان است

پست های پیشنهاد شده

[h=2][/h]

nintendo.jpg

کمپانی نینتندو طی یک نشست مطبوعاتی خبر از برنامه این شرکت برای طراحی و عرضه نسل جدید کنسول بازی این شرکت با طراحی جدید و انقلابی است.ظاهرا نينتندو با عرضه اين محصول جديد قصد دارد تا به جايگاه قبلي خود در بازار کنسول هاي بازي بازگردد.

به گ??ته نینتندوعملیات ??از تحقیقاتی ساخت این پروژه مدتی است که به پایان رسیده است و این شرکت قصد دارد تا با کنسول جدید خود پلی استیشن 4 و اکس باکس وان را به چالش بکشد.

 

این کنسول قرار است در ابتدای سال آینده میلادی به بازار عرضه شود و حتی رییس نینتندو، ساتورو ایواتا نیز این موضوع را به‌صورت رسمی تائید نموده است. این کنسول قرار است در ماه ژانویه سال 2015 میلادی روانه بازار شود و در میان مدیران این شرکت، امید ??راوانی برای مو??قیت آن به چشم می‌خورد.

nintendo-1.jpg

ایواتا درباره این کنسول می‌گوید: « ما می‌خواهیم چیزهای جدیدی را خلق کنیم، می‌‌خواهیم ابزاری نوین بسازیم نه اینکه یک تکرار از داشته‌های ??علی خود را دوباره به مخاطب ارائه کنیم.» این گ??ته‌ها در حالی است که شرکت نینتندو پس از دوران با شکوه کنسول wii به شدت، دچار ا??ت شده است. در نسل ??علی کنسول wiiU به استانداردهای ??روش مطلوب دست نیا??ته است و نینتندو نیاز به تغییر را حس کرده است.

nintendo-2.jpg

کنسول wiiu برخلا?? پیش بینی شرکت نینتندو نتوانست تو??یقی در بازار داشته باشد و در سال گذشته میلادی به جای 9 میلیون دستگاه پیش بینی شده، تنها مو??ق به ??روض 2.8 میلیون دستگاه شد که این امر به منزله یک شکست تجاری برای این محصول محسوب می‌شود.??روش این کنسول در سایه عرضه کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسا??ت قرار گر??ت و تقریبا همه ??راموش کردند که محصولی با نام wiiU نیز در بازار وجود دارد.

نینتندو پیش از این نیز در دوره‌ای به وضعیت مشابه دچار شده بود ولی پس از عرضه کنسول نینتندو wii، این شرکت مجددا به ساحل آرامش رسید. کنسول‌های نینتندو در طول چند سال گذشته به داشتن بازی‌های شاد مشهور هستند و در ابتدا به خاطر وجود دسته‌های کنترل حرکتی، به صورت منحصر به‌??ردی مورد توجه قرار می‌گر??تند ولی با عرضه سیستم move برای پلی استیشن و کینکت برای اکس باکس، به صورت رسمی این برتری نیز از دست ر??ت.

nintendo-3.jpg

از نظر گرا??یکی کنسول‌های نینتندو قدرت رقابت با غول‌های موجود را ندارند وشاید در عرضه این کنسول جدید، ا??ق‌های سخت‌ا??زاری بیش از پیش مد نظر نینتندو باشند.البته این نکته بسیار مهم را هم نباید ??راموش کرد که مو??قیت کنسول آینده نینتندو منوط بر عرضه بازی های جدید و قدرتمند مطابق با استاندارد های روز است تا کنسول جدید نینتندو توان رقابت با سایر رقبای قدرتمند خود را داشته باشد.در مجموع چیزی که واضح است این است که تغییر تنها کلید بازگشت نینتندو به کورس کنسول‌های محبوب است و باید تا زمان عرضه جزئیاتی درباره این کنوسل مرموز، منتظر ماند.

 

منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...