رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

تعداد بازی کنندگان Dota 2 از عنوان World of Warcraft پیشی گرفت

پست های پیشنهاد شده

2524129-dota2-250x140.jpg

 

در طی ماه گذشته بیش از ۷٫۸۶ میلیون بازی کننده در سراسر دنیا MOBA را تجربه کرده اند. MOBA سرویس میدان مبارزه های آنلاین چند ن??ره شرکت Valve است.

به کمک سرویس جدید و بسیار مو??ق شرکت Valve، یعنی MOBA، بازی Dota 2 به رشدی غیر قابل پیشبینی رسید. این بازی در حال حاضر از بازی بسیار قوی و مو??ق شرکت Blizzard، یعنی World of Warcraft بزرگتر است.

این خبر توسط وب سایت رسمی این بازی، Dota 2 blog منتشر شده است. این وبسایت هر ماهه آماری از بازی کنندگان این عنوان در ماه گذشته ارائه می دهد. با توجه به آماری که جدیدا در این وبسایت ارائه شده، این بازی ۷٫۸۶ میلیون بازی کننده در ماه قبل داشته است. حال این عنوان از بازی بسیار مو??ق World of Warcraft مقدار کوچکی جلو ا??تاده است. طبق آخرین آماری که شرکت اکتیویژن، ناشر بازی در ماه ??وریه منتشر کرد، World of Warcraft تعداد ۷٫۸ میلیون ن??ر بازی کننده دارد. با این حال مساله ی قابل تاملی در این میان وجود دارد.

عنوان World of Warcraft مجانی نیست. برای بازی کردن این عنوان و عضو بودن باید هر ماه ۱۵ دلار پرداخت کرد. این در حالی است که عنوان Dota 2 رایگان بوده و در بازی از شما پول های بی مورد نمی گیرد. برای مثال رقیب این بازی، League of Legends برای آزاد کردن کارکترها مبالغی دریا??ت می کند که در Dota 2 اصلا به این موارد بر نخواهیم خورد. این بازی سعی دارد که سود خود را از طریق ??روش لوازم ثانویه مانند آیتم های درون بازی، پک های صوتی جدید و چیزهای دیگری که اثر مستقیم بر روی بازی ندارند به دست بیاورد.

اگر بخواهیم واقع بین باشیم، تعداد بسیار کمی از بازیکنان این عنوان رایگان حاضر به پرداخت پول می شوند. در آماری که اخیرا اعلام شد تعداد این دسته از ا??راد ۲٫۲ درصد اعلام شده است. با این حال امکان اینکه کسانی در این بازی موجود باشند که بسیار بیشتر از ۱۵ دلار خرج کنند وجود دارد. در حال حاضر روشی برای ??همیدن میزان سود دو شرکت Blizzard و Valve از این دو بازی محبوب وجود ندارد.

لازم به ذکر است که با توجه به آمار بسیار خوب این بازی و پشت سر گذاشتن عنوان محبوب World of Warcraft، این بازی هنوز از دیگر رقیب خود، League of Legends عقب تر است. اوایل امسال، Riot Games سازنده ی این بازی اعلام کرد که این بازی به طور روزانه ۲۷ میلیون بازی کننده دارد. وی همچنین اعلام کرد که این بازی در هر ماه ۶۷ میلیون بازی کننده دارد. به نظر نمی رسد که عنوان Dota 2 در زمانی نزدیک بتواند به این رکورد برسد.

شرکت Valve اخیرا اقدام به ساخت ??یلمی در مورد بازی Dota 2 کرده است. داستان ??یلم در مورد ۳ بازیکن حر??ه ای Dota 2 است که برای شرکت در اولین دوره مسابقات جهانی این بازی آماده می شوند.

اخیرا به روز رسانی جدیدی برای این بازی عرضه شده که بسیاری از مشکلات و باگ های این بازی را ر??ع می کند. این به روز رسانی با نام Spring Cleaning update و به صورت رایگان قابل دسترسی است.

منبع گیم??ا

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مطلب تون بسیار عالی بود ...  البته که هنوز wow یکی از بهترین بازی های این سبک و یکی از پر مخاطب ترین هاست

ویرایش شده توسط تیتان گیم
  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...