رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

شایعه : نسخه PS4 عنوان Resident Evil 7 در E3 معرفی خواهد شد

پست های پیشنهاد شده

[h=1][/h] Resident-Evil-7-670x368-250x137.jpg

 

در این روز ها شایعات بسیار و تعجب برانگیز غیر رسمی توسط سری جدید بازی Resident Evil به گوش می رسد. یکی از این شایعات جدید معر??ی شدن سری جدیدی یعنی Resident Evil 7 برای کنسول PS4 در E3 امسال است. با این حال خیلی ها هنوز هم این حر?? را قبول ندارد و عنوان Resident Evil 7 را بازی ایی انحصاری برای کنسول Xbox one می دانند. تمامی این اخبار در یکی از مقاله های یک وب سایت ژاپنی یا??ت شد، که این مقاله مرتبط سازی شده با گ??ته های Sankei Shimbun در روزنامه بوده.

مقاله بیان و اشاره به نسخه PS4 می کرد. همانطور که می دانید شرکت کپکام قصد معر??ی بازی های بسیاری در E3 را دارد و همچنین انتظار می رود که یکی از این بازی ها عنوان جدید با نام Resident Evil 7 باشد. اگر خبر داشته باشید، نسخه قبلی یعنی شماره ششم بازی نزدیک به ۵٫۶ میلیون نسخه در تمامی جهان ??روش ر??ت.

مطابق با گ??ته های مقاله به نظر می رسد که بازی Resident Evil 7 ??قط به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی PS4 نیست. با توجه به اینکه مرجع این مقاله هم ژاپنی هست، احتمال مولتی پلت??رم بودن این بازی را هم می توان در نظر گر??ت. اشاره کردن به نسخه انحصاری PS4 برای عنوان Resident Evil 7 در ژاپن یک امر طبیعی و خیلی ساده است ولی متاس??انه در دیگر مکان جهان اینگونه نیست.

 

مطمئنا این اطلاعات در مورد معر??ی و انحصاری بودن عنوان Resident Evil 7 شایعه ای پیش نیست. هنوز هم خیلی ها منتظر تایید رسمی سری جدید این بازی را توسط شرکت کپکام دارند. ??علا ??قط می توان تا گ??ته های بعدی آقای Sankei Shimbun در این باره صبر کرد.

منبع گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببینیم این چه جوری از اب درمیاد نسخه 6 که مثل اینکه ورداشته بودن اکشنش کرده بودن خیلیا حال نکرده بودن و از اون تم خاص اویل دیگه خبری نبود منم هنوز بازیش نکردم ممنون بابت خبر:hd:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

امیدوارم بازش خوب دربیاد ؛ بیشتر ترجیح میدم داستان شماره ی 2و3 بازی رو بازسازی کنند .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

امیدوارم انحصار هیچ کنسولی نشه نه ps4 نه xbox one مولتی باشه بهتره همه کنسول های نسل جدید رو ندارن خیلی ها محروم میشن از بازی کردن همچین عنوان مهمی حالا چه بازی خوبی از اب در بیاد چه بد ??رقی نداره :scared::90:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...