رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

فیلیپس و رونمايي از اولین تلویزیون اولترا اچ‌دی 4k اندرویدی جهان

پست های پیشنهاد شده

سال گذشته بیشتر تلویزیون‌های بزرگ 4K معر??ی شده بود اما امسال در برنامه‌ی ??یلیپس تلویزیون‌های کوچک‌تر با امکانات جالب به چشم می‌خورد. سری 8800 شامل مدل‌های اندرویدی جدید می‌شود؛ به عنوان مثال مدل 55 اینچی 8809، رزولوشن ??وق‌العاده‌ی 4K را با اندروید ترکیب کرده است. بنابراین در کنار است??اده از نرم‌ا??زارهای اندرویدی Google Play می‌توان به حساب کاربری خود در Dropbox سر زد. در ضمن یادآور می‌شویم که این تلویزیون اولین تلویزیون 4K است که اندروید را در خود جای می‌دهد.

 

این تلویزیون از تکنولوژی سه بعدی اکتیو بهره می‌برد و برای بهبود کی??یت از ??رکانس 1000 مگاهرتز Perfect Motion Ultra است??اده شده است که البته با ??رکانس اصلی پنل مت??اوت است و روشی برای ا??زایش روانی حرکت و وضوح آن به حساب می‌آید. در این محصول برای بهینه کردن کنتراست از کنتراست ناحیه‌ی و میکرودیمینگ پرو است??اده شده که نور LEDهای پس‌زمینه را به صورت پویا کم و زیاد می‌کند.

 

یک حالت مخصوص بازی هم در این محصول تعری?? شده که سرعت پاسخ‌گویی نور را برای حرکات سریعی که در بازی‌های اکشن یا ورزشی وجود دارد، بهینه می‌کند.

 

در محصولات سری 8800 ??یلیپس هم مثل بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند بازار، دوربینی برای تشخیص حرکات وجود دارد. کاربرد این دوربین علاوه بر ??راهم کردن است??اده از ژست‌های حرکتی جهت است??اده از تلویزیون، در تنظیم وضوح است. به این صورت که موقعیت شما را تشخیص داده و وضوح بهینه را بسته به ??اصله‌ی شما از تلویزیون، تنظیم می‌کند.

 

است??اده از اندروید در کنار Amblight امکان‌پذیر است. با است??اده از Amblight نوری به رنگ محتوای در حال پخش روی دیوار پشت تلوزیون تابانده می‌شود که در زیباسازی تلویزیون و محیط اطرا?? بسیار موثر است.

 

در کنار این محصول، دو تلویزیون 48 و 55 اینچی ??ول اچ‌دی هم برای اندروید انتخاب شده‌اند. دو سری 8109 و 8209 نام این محصولات است.

 

اگر به گوگل و محصولاتش علاقه ندارید می‌توانید از سری 7809 در ابعاد 42، 49 و 55 اینچ است??اده کنید که همگی رزولوشن 4K دارند.

 

تمام مدل‌های سری 7000 و 8000 در نیمه‌ی دوم 2014 وارد بازار اروپا و روسیه می‌شوند اما نسخه‌ی اندرویدی احتمالاً برای برخی بازارها مثل انگلستان عرضه نخواهد شد. قیمت این سری محصولات هنوز مشخص نشده ولیکن نسبت به مدل‌های غول‌آسای 65 و 84 اینچی قیمت مناسب‌تری خواهند داشت.

 

منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ایول کاظم . مطلب جالبی بود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ما تو همین HD موندیم.چه برسه دیگه به ultra.

ممنون بابت مطلب.

ایول کاظم . مطلب جالبی بود

 

قابلی نداشت.:4::thumbup:

 

چه حالی میده tv سیستم عامل داشته باشه. وبگردی اینا هم که داره.ولی ما که تو LCD موندیم. :;)):

ویرایش شده توسط kazy

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دیگه همه چیز داره میره سمت 4k

 

به زودی شاهد ??یلم هایی با کی??یت 4k خواهیم بود و روز به روز این رزولوشن معمول تر خواهد شد! اول از همه همه ی تلویزیون ها 4k خواهند شد و بعد از اون لب تاپ ها و تبلت ها و در نهایت موبایل ها!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...