رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
chia

شبی آسان برای بارسلونا و پاری سن ژرمن در جام قهرمانان اروپا

پست های پیشنهاد شده

در ادامه مسابقات جام قهرمانان اروپا، چهارشنبه (۱۲ مارس - ۲۱ اس??ند) تیم ??وتبال بارسلونا در اسپانیا میزبان منچسترسیتی از انگلستان بود و پاری سن ژرمن هم در ??رانسه میزبان ژرمن‌های بایرلورکوزن از آلمان بود.

بایرلورکوزن که با شکست چهار به ص??ر در خانه خود چیزی برای از دست دادن نداشت، خیلی زود با گل دقیقه شش سیدنی سام امیدوار به وقوع یک "معجزه" شد اما تنها ه??ت دقیقه بعد مارکوئینز پاری سن ژرمن‌ها را خوشحال کرد و تا پایان نیمه اول تساوی یک بر یک سه چهارم خیال پاری سن ژرمن را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی راحت کرد.

با وجود این، در نیمه آخر این بازی ر??ت و برگشتی، باز این پاری سن ژرمن بود که با گل دقیقه ۵۳ لاو??زی گل‌های خود در مجموع دو بازی را به عدد شش رساند و برای دومین ??صل متوالی به مرحله یک چهارم نهایی جام قهرمانان اروپا راه یا??ت.

اما مهمترین بازی سه شنبه شب در شهر بارسلون برگزار شد. جایی که تیم ??وتبال بارسلونا با گنجینه برد دو بر ص??ر در بازی ر??ت، به دنبال "شبی آسان" در برابر منچستر سیتی بود. شاید هم به همین علت، نیمه اول بازی بدون رد و بدل شدن گلی از خط دروازه ها به پایان رسید چرا که بارسلونا نیازی به "تب و تاب" نداشت.

اما در نیمه دوم، لیونل مسی، ??وق ستاره بارسلونا در دقیقه ۶۷ نخستین گل بازی را به ثمر رساند تا تماشاگران اسپانیایی در خانه هم پیروزی تیم پرستاره خود را جشن بگیرند.

بازی با همین نتیجه به دقیقه ۸۹ رسیده بود که وینست کامپانی گل تساوی را برای منچستر سیتی زد؛ به امید آن که تیم‌اش مسابقات امسال را با شکست به پایان نرساند اما تنها ثانیه‌هایی بعد از این گل دنی آلوز گل دوم را برای بارسلونا زد و در مجموع تیم‌اش را با پیروزی چهار به یک به جمع هشت تیم پایانی این رقابت‌ها رساند تا سودای قهرمانی اروپا باز هم در اسپانیا قوت بگیرد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...