رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Deviance

فیلم های هیجان انگیز سال 2014

پست های پیشنهاد شده

اگر دیدید بیگانه ای به زمین آمده تا برای اربابان ??ضایی اش گوشت انسان ب??رستد، دانشمند دیوانه ای خودش را در کامپیوتر بارگذاری کرده، قهرمانی برای از بین بردن بیگانگی که می خواهند زمین را نابودکنند مجبو راست بارها و بارها یک جنگ را از نو آغاز کند، دانشمندانی که یک کرم چاله پیدا کرده اند و می خواهندس??ر در ??ضا را دچار تحول کنند، نظا??تچی قرار است پادشاه جدید کهکشان ها باشد و ... بدانید در انتهای سال 2014 هستید، سالی که تعداد ??یلم های علمی - تخیلی آن یک سر و گردن بالاتر از سال های قبل است.

 

اینها خلاصه داستان چند ??یلمی است که قرار است در 365 روز آینده با آنها دیدار کنیم اما مطمئنا نه همه آنها. در این مدت ما قرار است با چند دوست قدیمی تر هم تجدید دیدار کنیمن که گودزیلا، ایکس من، سیاره میمون ها و اسپایدرمن و البته روبوکاپ جزو آنها هستند اما اگر ??کر می کنیداینهمه داستان است، باید بگوییم اشتباه می کنید! چرا که سال 2014 سال ??یلم های علمی - تخیلی و??انتزی است و بیشتر از اینها برای شما سوغاتی دارد.

 

1- بازگشت نوستالژیک

 

RoboCop

 

کارگردان: جوزه پاجیلیا

 

بازیگران: جوئل کینامن، گری الدمن، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، ابی کرنیش

 

اکران: 23 بهمن امسال

 

248278_216.jpg

 

اغلب کسانی که دهه چهارم زندگی شان را تجربه می کنند با این نام آشنا هستند، پلیس آهنی! این ??یلم، بارها و بارها از تلویزیون خودمان پخش و به یکی از محبوبترین ??یلم های علمی - تخیلی بچه های آن دوره هم تبدیل شد. البته هنوز هم که داستان ??یلم را می شنویم، می بینیم که حق داشتند. در آینده ای نه چندان دور (سال 2028) پلیس ??داکار و خانواده دوستی به نام الکس مور??ی در یکی از درگیری هایش با تبهکاران به شدت زخمی شده و همه منتظر رسیدن خبر مرگ او هستند اما شرکتی چند ملیتی به نام OmniCorp با پیشنهادی سر می رسند؛ پیوند اجزای زنده الکس با یک روبات نتیجه کار روبوکاپی است که قرار است گوش به ??رمان ستاد ??رماندهی پلیس و کسی باشد که آن را برنامه ریزی کرده اما دانشمندان خبر ندارند که هنوز خاطرات مور??ی پاک نشده. حالا جوزه پاجیلیا برزیلی که با ??یلم پلیسی دو قسمتی «جوخه ممتاز» نامش سر زبان ها ا??تاده، باسازی این ??یلم را برعهده گر??ته و قرار است بعد از 26 سال خاطرت به یادماندنی ما را دوباره زنده کند.

 

2- انسان ها به کشتارگاه می روند

 

Under the Skin

 

کارگردان: جاناتان گلیزر

 

بازیگران: اسکارلت جوهانسن، آنتونیا کمپبل، هیوجز، پل برانیگان

 

اکران: 23 اس??ند امسال

 

248279_548.jpg

 

قهرمان ??یلم «زیر پوست»، بیگانه ای است به نام ایسرلی (با بازی اسکارلت جوهانسن) که از طر?? شرکت ثروتمندی به زمین ??رستاده شده تا برای آنها انسان شکار کند. او برای این کار سراغ مسا??رانسرگشته ای می رودکهوسیله نقلیه ندارند و منتظر این هستند که کسی به صورت رایگان آنها را به مقصدشان برساند اما قسمت وحشتناک ماجرا اینجاست که شکار شدگان بعد از تحویل ??لج شده وآنقدر به آنها غذا می خورانند تا به موجود ??ربه ای تبدیل شوند. حالا آنها غذای بسیار لذیذی برای بیگانگانی هستندکه برای رسیدن به غذایشان لحظه شماری می کنند. جاناتان گلیزر، کارگردان کم کار سینمای جهان که ??یلم «تولد»ش یکی از معدود ??یلم های مشهور اوست، ??یلمنامه را از روی کتابی به همین نام اقتباس کرده که در سال 2000، یعنی زمانی که منتشر شد، همه منتقدان نویسنده اش منایکل ??بر را ستودند. آنها طنز سیاه ??بر را پسندیدند و آنرا نقدی بر سیاست هایی مثل بنگاه های اقتصادی بزرگ، کشاورزی متمرکز و تباهی طبیعت دانستند.

 

3- جهیش یا??ته ها در تونل زمان

 

X-Men: Days Of Future Past

 

کارگردان: برایان سینگر

 

بازیگران: هیو جکمن، جیمز مک آووی، مایکل ??اسبندر، جنی??ر لورنس، النپیج

 

اکران: 2 خرداد 93

248280_395.jpg

 

با احتساب دو ??یلم سینمایی ولوورین، ??یلم «روزهای گذشته آینده» ه??تمین??یلم از سری مردان - ایکس است که روی پرده خواهد آمد. از قرار معلوم داستان این ??یلم ادامه ای است برای دو قسمت «آخرین ایستادگی» (2006) و «درجه یک» (2011) اما با این پیش ??رض کهق رار است شرح حال تعدادی از مردان - ایکس باشد که بین گذشته و حال شان در ر??ت و آمد هستند. آنها قصد دارند با ر??تن به گذشته جلوی ات??اقاتی را بگیرندکه آینده جهش یا??ته ها و انسان ها را تغییر می دهد و از ??لاکتی که در آن گر??تار هستند، رهایی می بخشد.

 

4- دانلود تکمیل شد

 

Transcendence

 

کارگردان: والی ??یستر

 

بازیگران: جانی دپ، مورگان ??ریمن، ربکا هال، کیت مارا

 

اکران: 16 آبان 93

 

248281_790.jpg

 

دانشمندی به نام دکتر ویل کستر (جانی دپ) که درباره هوش مصنوعی تحقیق می کند، در عطش این است تا ماشینی خلق کند که بتواند ادراک و هوش جمعی داشته باشد. اگرچه در این میان مخال??ان پیشر??ت های تکنولوژی او را هد?? قرار داده انداما این باعث مین شود کستر بیشتر ترغیب شود تا بههد??ش برسد. علاوه بر این، کستر می خواهد خودش هم بخشی از این تکنولوژی جدید باشد، بنابراین بدنش را در یک کامپیوتر دانلودمی کند اما این آزمایش از او یک موجود غیرقاتبل کنترل می سازد. این ??یلم اولین تجربه ??یلمنامه نویس و کارگردانآن است. هر چند در پشت صحنه آن، کریستو??ر نولان به عنوان تهیه کننده حضور دارد.

 

5- در جستجوی غذای از دست ر??ته

 

Interstellar

 

کارگردان: کریستو??ر نولان

 

بازیگران: متیو مک کاناهی، ان هنوی، جسیکا جستین، مایکل کین

 

اکران: 16 آبان 93

 

248282_154.jpg

 

مثل اغلب کارهای نولان که تا اکران نشوند نمی شود ??همیدشان، هنوز مشخص نیست که در این ??یلم قرار است دقیقا با چه چیزهایی روبرو شویم. تنها چیزهایی که مشخص شده این است که طبق معمول خودش کارگردان است، برادرش نویسنده و همسرش تهیه کننده و البته به جای ??یلمبردار همیشگی اش والی ??یستر که در باکس قبل نقش کارگردان را دارد، هویت ??ن هویتما را جایگزین کرده. نقش اول هم به منیو مک کاناهی رسیده و کلیت ماجرا درباره این است که عده ای از ??ضانوردان دل به دریا زده و به کرم چاله ای می روند تا شاید بتوانند برای سیاره در حال مرگشان منبع غذای جدیدی بیابند.

 

6- دکمه continue را بزن!

 

Edge of Tomorrow

 

کارگردان: داگ لایمن

 

بازیگران: تام کروز،امیلی بلانت، بیل پکستون

 

اکران: 16خرداد 93

 

248283_110.jpg

 

داگ لایمن در نقش کارگردان ??یلم )خویت بورن) و کریستو??ر مک کوآری در نقش ??یلمنامه نویس (مظنونین همیشگی) شما را به میدان جنگی دعوت می کنند که همانند بازی های کامپیوتری، قهرمان داستان باید پس از مرگش بارها و بارها زنده شود و مبارزه آن روز را از سر گیرد.

 

ماجرا از این قرار است که سرهنگ ویلیام بیل کیج (تام کروز) که تا به حال جنگی را تجربه نکرده، در همان دقایق اولیه جنگ علیه بیگانگانی که قصد تخریب زمین را دارند، کشته می شود اما او به وسیله تجهیزاتی که برایش تدارک دیده اند، زنده شده وبه همان نقطه آغاز می رسد تا جنگ را از ابتدا شروع کند اما با این ت??اوت که او حالا تجربه بیشتری دارد و بهتر می تواند مبارزه کند.

 

7- به گودزیلا سلامی دوباره می کنیم

 

Godzilla

 

کارگردان: گرت ادواردز

 

بازیگران: آرونتیلور - جانسون، برایان کرنستون، ژولیت بینوش

 

اکران: 26 اردیبهشت 93

 

248284_526.jpg

 

«اگر این ??یلم ??قط درباره هیولا بود من نقش را قبول نمی کردم»؛ برایان کرنستون بعد از اینکه در سریال Breaking Bad در نقش والتر وایت بسیار خوش درخشید و جایزه های بسیاری را برد، حالا اولین ??یلم بلاک باسترش را تجربه می کند و ادعا دارد که ??یلم گودزیلای جدید بیش از اینکه درباره خود هیولا باشد، درباره این است که چگونه ا??سار قدرت را به کنترل خود درآوریم ودر مقابل مادر طبیعت متواضع باشیم و آن را به آشغال دانی مبدل نکنیم که چنین هیولایی از آن بیرون بیاید. این ??یلم همزمانبا 60 سالگی تولد خود هیولا اکران خواهد شد.

 

8- قهرمان جارو به دست

 

Jupiter Ascending

 

کارگردان: لاناواندی واچو??سکی

 

بازیگران: میلا کونس، چَنینگ تیتوم، شان بین

 

اکران: 27 تیر 93

 

248285_358.jpg

 

از این دست قهرمان ها کم نداشتیم؛ از اینهایی که یکد??عه یکی از در تو می آید و به قهرمان داستان که هنوز نمی داند چه چیزی در درونش نه??ته است، می گوید «پاشو بساطت را جمع کن، قرار است دنیایی را نجات بدهی»، یکی مثل بیلبو بگینز در هابیت «جوپیتر جونز» از این دست قهرمان هاست؛ او که یک مهاجر بدشانس روسی است، برای گذران زندگی مجبو راست سرویس های بهداشتی را تمیز کند اما یکد??عه سر و کله کین (تیتوم) پیدا می شود که می خواهد او را سر به نیست کند. کین به او می گویدکه ملکه کهکشان ها ??کر می کند جوپیتر یکی از کسانی است که می تواند تخت و تاج او را بر هم بزند و برای همین به ??کر کشتنش ا??تاده.

 

9- این بار بدونتارانتینو

 

Sin City: A Dame to Kill For

 

کارگردان: ??رانک میلر، رابرت رودریگوئز

 

بازیگران: جسیکا آلبا، جاش برولین، جوز?? گوردون - لویت، اوا گرین، میکی رورک، بروس ویلیس

 

اکران: 30 مرداد 93

 

248286_810.jpg

 

بدون حضور ا??تخاری تارانتینو، ??رانک، میلر و رابرت رودریکوئز ساخت قسمت دوم ??یلم شگ??تی ساز «شهر گناه» را شروع کردند. ??یلم دنباله ای است برای ماجراهای قسمت اول. البته بهتر است بگوییم از روی دومین کتاب مصور میلر «بانویی که به خاطرش می کشم» قرار است ??یلم ساخته شودو خود میلر قرار است به صورت اختصاصی بخش هایی را به ??یلمنامه اضا??ه کند. همانند قسمت اول، ??یلم به صورت چند اپیزود ساخته می شود (این بار چهار اپیزود) و ارجاعاتی هم به ات??اقات ??یلم اول داده خواهد شد. حالا باید ببینیم قسمت دوم «شهر گناه» می تواند همانند قسمت اول همه را شگ??ت زده کند یا بیشتر قصد تخریب خاطرات ما را دارد؟

 

10- کیسه جدید مارول

 

Guardians of the Galaxy

 

کارگردان: جیمز گان

 

بازیگران: برد لی کوپر، وین دیزل، جان سی، رلی، کریس پرَت

 

اکران: 10 مرداد 93

 

248287_287.jpg

 

مارولی ها که از کنار مرد عنکبوتی، هالک، مرد آهنی و انتقام جویان توانسته اند حسابی خزانه شان را پر پول کنند، این بار سراغ پروژه ای جدید ر??تند تا شاید راه های تازه ای برای کسب درآمد پیدا کنند. «محا??ظان کهکشان» اقتباس تازه ای است از یکی از معرو??ترین کتاب های مصور شرکت مارول به همین نام که همانند انتقام جویان، مح??لی است برای جمع شدن تعداد زیادی قهرمان و ضد قهرمان و تبهکار. البته در این سری خبری از بچه های انتقام جویان مانند مرد عنکبوتی نیست (هر چند نقشه هایی برای ورود آنها هم کشیده شده) و بیشتر شخصیت های آن برای شما جدید خواهند بود. علاوه بر این تم داستانی آن برخلا?? انتقام جویان ??ضایی تر و علمی - تخیلی تر است که جلوه های ویژه به مراتب سنگین تری را می طلبد.

 

دنباله دارها

 

The Amazing Spider-Man2

 

اکران: 12 اردیبهشت

 

248288_833.jpg

 

پیتر پارکر (اندرو گار??یلد) همچنان در حال متعادل کردن زندگی دوگانه اش است که سروکله چند دشمن جدید پیدا می شود: الکترو (جیمی ??اکس) و دشمن قدیمی اش (هری آزبورن) اما او کم کم متوجه می شود پشت این دو دشمن قوی تری نه??ته است که اس کارپ نام دارد. البته به غیر از مرد عنکبوتی، قسمت جدید کاپیتان آمریکا هم اکران خواهد شد.

 

The Hobbit: There and Back Again

 

اکران: 26 آذر 93

 

248289_106.jpg

 

در آخرین قسمت این سگانه، بعد از اینکه در?? ها و بیلبو بگینز مو??ق می شوند به گنج ها دست پیدا کنند، دشمنانتازه ای بر سر راه شان قرار می گیرند. پادشاه ال?? ها و گابلین ها، آنها هم سهم خودشان را از این سرمایه هنگ??ت می خواهند و این نویدیک جنگ بزرگ را می دهد. آیا ما دوباره به سرزمین میانه باز می گردیم؟

 

The Hunger Games: Mockingjay

 

اکران: 30 آبان 93

 

248290_979.jpg

 

آغاز یک پایان؛ طبق سنتی که رواج پیدا کرده، آخرین کتاب ??انتزی کودکان معمولا دو ??یلم می شود. برای «هری پاتر و گرگ و میش» این ات??اق ا??تاد و حالا عطش مبارزه در آن گر??تارت شده. در این قسمت کتنیس و دو دوستش خود را آماده می کنند تا پایان یک کار را آغاز کنند؛ پایان حکومت دیکتاتوری را!

 

Transformers: Age of Extinction

 

اکران: 6 تیر 93

 

248291_494.jpg

 

مایکل بی، کارگردان سری ترنس??ورمرز بالاخره تصمیم گر??ت مسیر این سری را تغییر دهد. حالا هم شخصیت های انسانی تغییر کرده و دیگر خبری از سم و دوستانش نیست و هم قرار است بوبات های جدیدی ببینیم. از همه مهمتر قرار است خط داستانی هم تغییر کند. حالا باید ببینیم این تغییرات، سری ترنس??رمرز را به کجا می کشاند!

 

من خودم بیشتر منتظر Interstellar و X-Men: Days Of Future Past هستم.

 

شما منتظر کدوم یکیشون هستید؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
چرا ??یلم need for speed رو تو این لیست نزاشتی؟

از جایی که من مطلبو گر??تم نداشت...

مگه نگ??ته بودن تا 2015 نمیاد؟!!!(چون این مربوط به ??یلم های 2014 هستش)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
از جایی که من مطلبو گر??تم نداشت...

مگه نگ??ته بودن تا 2015 نمیاد؟!!!(چون این مربوط به ??یلم های 2014 هستش)

 

need for speed اکران شده . این هم لینک imdb

Need for Speed (2014) - IMDb

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

??قط Sin City- A Dame to Kill For . خیلی منتظرشم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به شدت منتظر xman و godzilla هستتم:wi.nk:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...