رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

شناسایی دسته اصل از تقلبی ps3

پست های پیشنهاد شده

با توجه به این که منابع زیادی تو اینترنت وجود دارند که مقایسه کردند دسته اصل و غیر اصل رو من یکی از سایت ها رو که یکی داخلش سوال کرده که ایا دسته من اصل هست یا تقلبی ؟ و شخصی که بهترین جواب رو به سوال داده و به عنوان

Best Answer در رابطه با این سوال انتخاب شدرو منبع قرار میدم و با توجه به عکس هایی که با دوربین 16 مگاپیکسلی و با وضوح بسیار بالا گر??تم رو در تاپیک قرار میدم

 

این سوال در سایت Yahoo Answer پرسیده شده و شخصی به طور م??صل در رابطه با دسته اصل و تقلبی بهش پاسخ داده که من بند هایی از اون رو اینجا میارم.

 

منبع مورد اشاره

 

Is my PS3 controller fake? - Yahoo! UK & Ireland Answers

 

مورد 1 - در این قسمت

 

~The LEDs lights on the controller that signify which Player it is controller will not be flush with the outside shell. Official controllers ARE level all the way across.

کاملا اشاره شده به همون LED های دسته ..که گ??ته شده در نوع اصلی LED ها یک دست هستند ولی در نوع تقلبی LED ها خوب تراز و یکسان نیستند.

 

عکس گر??ته شده از 2 دسته اورجینال و دسته تقلبی کاربر Saeed Engine

 

( عکس ها به خاطر کی??یت بسیار بالا به خاطر نشان دادن جزئیات در اپلود سنترها نشد اپ کنم از این رو در مدیا ??ایر اپ کردم..دانلود کنید و مشاهده کنید. )

 

و اما موارد دیگر که از منبع نیست ولی در دوسته اورجینال و ??یک کاملا مشهوده

 

مورد 2 - در قسمت بعدی که در همون عکس اول مشخص کردم

اگر به نوع ??ونت نوشته شده در چراغ led ها دقت کنید متوجه ت??اوت 2 دسته اورجینال با ??یک خواهید شد ( در شکل کامل نشان داده شده )

 

مورد 3 - ت??اوت سوکت اصلی با دسته تقلبی Saeed Engine

 

به سوکت درون 2 دسته اورجینال دقت کنید و بعد نگاهی به سوکت دسته Saeed Engine بندازید..در وسط سوکت ها ی دسته اورجینال 5 قطعه ??لزی ریز کاملا دیده میشه و این در حالی است که در وسط دسته قلابی اصلا چنین چیزی دیده نمیشه و دارای 5 سوراخ بزرگ می باشد.

 

 

عکس های تکمیلی بیشتر با وضوح بسیار بالا در مورد سوکت دسته تقلبی Saeed Engine

 

عکس های تکمیلی بیشتر با وضوح بسیار بالا در مورد سوکت دسته اصلی PS3 ( دسته شماره 1 )

عکس های تکمیلی بیشتر با وضوح بسیار بالا در مورد سوکت دسته اصلی PS3 ( دسته شماره 2 )

 

 

مورد 4 - در این قسمت

 

~The label on the back of a counterfeit controller will be paper sticker. The label on the back of an official controller will have a thin layer of plastic over the paper sticker, giving it a matte finish and a more protected feel.

اشاره به برچسب پشت دسته کرده که گ??ته شده در نوع رسمی برچسب کاغذی کاملا در وسط شیار قرار گر??ته و این در حالی هست که در نوع تقلبی این برچسب مقداری کج به نظر خواهد رسید و کاملا در وسط شیار قرار نداره و گویا انگار با دست چسبیده شده.

 

عکس از پشته دسته تقلبی Saeed Engine ( برچسب تقلبی )

 

عکس از پشته دسته اصلی ( برچسب اصل )

 

عکس از پشت دسته اصلی و دسته تقلبی Saeed Engine ( دو دسته در کتار هم )

 

 

مورد 5 - در این قسمت

 

 

When you turn on a counterfeit the controller, the flashing red lights on the outside will actually shine THROUGH the casing of the device, something that would never happen on an official product.

به نور LED ها اشاره کرده که گ??ته شده در نوع رسمی کاملا یکنواخت هست ولی در نوع غیر رسمی از لحاظ نور یکنواخت نیست و کاملا با نوع رسمی مت??اوت هست.

 

که من وقتی روشنش کردم و در کنار دسته اصلی گذاشتم ت??اوت ??احش بود..ولی با عکس نمیشه نشون داد..اگر نیاز بود و گ??تید ??یلم میگیرم و به تاپیک اضا??ه میکنم.

 

??یلم مورد نظر در رابطه با این مورد گر??ته شد...دسته راستی دسته غیر اورجینال Saeed Engine می باشد و 2 دسته چپی دسته های اصل PS3 می باشد...??یلم مورد نظر 125 مگ بود که با کانورت به mpeg به 22 مگ کاهش یا??ت

 

دانلود ??یلم

 

یه سری موارد دیگه هم هست که باید دسته رو تو دستتون بگیرید و کار کنید..مثل دکمه استارت و دکمه های دیگر که کاملا وقتی دستتون میگیرید متوجه ??یک بودن دسته میشید.

 

در کل در همون عکس اول همه چیز واضحه و عکس های بیشتر برای اثبات بیشتر بود..حتی از عکس های گر??ته شده میشه به عنوان مرجع هم دوستانی که قصد ??همیدن دسته اصل و تقلبی رو دارن است??اده کنن..عکس ها بسیار با وضوح بالا می باشد.

 

مو??ق باشید این ات??اق در یکی از سایت ها ات??اق ا??تاده که یک کاربر به نام saeed engine دسته تقلبی ps3 می??روخته:sad::bored:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...