رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

مصاحبه ای از Real Racing 3: کارگردان استدیوی FireMonkeys جناب Kynan Woodman

پست های پیشنهاد شده

real-racing-3-faison-4.jpgتوجه: این مصاحبه قبل از انتشار این بازی صورت گر??ته

با وضعیت کنونی دلار استرالیا این منطقه دیگر جایگاه قبلیش را در ساخت بازی های ویدئویی و رایانه ای ندارد , حداقل در بخش ساخت بازیهای رایانه ای برای کنسول ها و PC.بخشی که بازیسازان استرالیایی در آن سرآمد شده اند بخش در حال ظهور و البته سودمند موبایل گیمینگ است , با توجه به اینکه تعدادی از ۱۰ عنوان برتر موجود در iTune اپل به بازیسازانی همچون Firemint و IronMonkey تعلق دارند(البته همانطور که مستحضر هستید این دو شرکت با یکدیگر ترکیب شده اند و تشکیل FireMonkeys را داده اند.) بعد از عرضه ی عنوان Flight Control Rocket که ادامه ای بر عنوان مو??ق Flight Control به شمار می رود , سوالاتی مطرح شدند در اینباره که ایا سازندگان این بازی بار دیگر سراغ دیگر عنوان بزرگشان خواهند ر??ت یا نه!خبر خوب این است که این سازندگان با ساخت Real Racing 3 دقیقا همین کار را انجام داده اند , {عنوانی که} با گرا??یک مرز شکنش و کنترلش در دو شماره ی اول تبدیل شد به یک عرضه ی بزرگ برای دارندگان گوشی های تل??ن همراه. بعد از عرضه ی این عنوان در استرالیا , وب سایت PC World توانسته تا با کارگردان سازنده ی استدیو ی FireMonkeys یعنی (Kynan Woodman (KW مصاحبه ای انجام دهد و درباره ی راه جدیدی که این بازی بر گزیده بحث هایی را با او داشته باشد. m_img_71427.jpg بر عکس دو بازی اول، شما عنوان Real Racing 3 را F2P ساختید. چرا از این مدل برای ساخت بازی است??اده بردید؟

 

KW: ما عنوان Real Racing 3 با این ت??کر و هد?? در ذهن ساختیم که برای بیشترین ا??راد و بازیبازان ممکن در دسترس قرار گیرد.با رایگان کردن این بازی هیچ مانعی رو در روی کاربران وجود نخواهد داشت و هر ??رد با داشتن یک گوشی هوشمند واجد شرایط می تواند این بازی را دانلود کند و ان را انجام دهد. ایا استدلال خاصی وجود داشت برای زمان بندی تبدیل شدن (این سری) به یک بازی F2P؟ KW: بازی های رایگان شهرتشان بیش از پیش ا??زایش یا??ته است و ما تصمیم گر??تیم که عنوان Real Racing 2 را تبدیل به یک عنوان رایگان کنیم.اما ساخت یک عنوان رایگان به سادگی تغییر قیمت ان نیست , مسائل مختل??ی بودند که باید در نظر گر??ته می شدند و ما تصمیم گر??تیم که عنوان Real Racing 2 را به حال خودش رها کنیم و عنوان سوم را تبدیل به یک بازی رایگان کنیم. انتظار می رود که این بازی در هنگام لانچ بیش از ۹۰۰ مسابقه داشته باشد. چه تعداد از آن ها در اختیار بازیبازانی که توانایی in-app purchase را ندارند خواهد بود؟! KW: بازی Real Racing 3 یک سیر پیشر??ت استاندارد دارد که در آن شما با ماشین های سطح پایین مسابقات را شروع می کنید و با جمع اوری R$ (واحد پول بازی)، ماشین هایی با سطح بالاتر می خرید. بنابراین در آغاز بازی، شما تنها انتخاب های محدودی برای انجام مسابقات دارید. با خرید ماشین های بیشتر، دسترسی شما به سایر مسابقات نیز بیشتر می شود. اگر می خواهید در مسابقات ماشین های ??وق العاده شرکت کنید، می توانید با خرید R$، سیر پیشر??ت خود را تسریع بخشید. این بازی به صورت شبیه سازی شده برای پلت??رم های iOS و اندروید خواهد امد. FireMonkeys تجربه ی ساخت بازی مولتی پلت??رم برای اسمارت??ون ها را چگونه می بیند؟! KW: ما موتوری در اختیار داریم که در هر دو پلت??رم iOS و آندروید به خوبی کار می کند و کار را برای ما آسان می گرداند. با توجه به اینکه صدها دستگاه با توانایی های مختل?? (در بازار) وجود دارند، ما تمرکز خود را برای بهینه کردن بازی روی دستگاه هایی که رسما از آنها پشتیبانی می کنیم قرار داده ایم. زمان قدیم، هنگامی که FireMonkeys دو استودیوی جداگانه بود، توانایی خارق العاده ای برای بهینه کردن بازی ها برای iOS داشت. آیا چالش ویژه ای برای ساخت بازی بر روی دو پلت??رم به جای یک پلت??رم می بینید؟! KW: هر دو استودیو تاریخچه ی بلندی در ساخت بازی برای پلت??رم های J2ME و BREW داشته اند و موتورهایی که از هر دو پلت??رم به صورت همزمان پشتیبانی را برای مدت زیادی در اختیار داشته اند. ما همیشه منتظر ظهور پلت??رم های جدید و محبوب شدن ان ها بوده ایم، بنابراین با روی کار امدن iOS و آندروید ما اماده ی پشتیبانی از ان ها بودیم. قدیمی ترین iOS ای که بازی را می توان روی ان اجرا کرد، کدام است؟! KW: ما از همه ی iPhone ها و iPodهایی که ص??حه نمایش Retina دارند و همچنین iPad 2 و iPadهای جدیدتر پشتیبانی خواهیم کرد. FireMonkeys چگونه پلت??رم هایی که بازی قابل بازی روی انهاست را انتخاب کرده است؟! در هر حال، قابلیت های پردازنده های دستگاه های iOS در هر نسل به طرز چشمگیری ا??زایش پیدا می کند. KW: ما همه ی تلاش خود را می کنیم تا از همه ی دستگاه هایی که می توانیم، پشتیبانی کنیم. اما وقتی یکسری دستگاه ها از مد می ا??تند، دیگر ??ایده ای ندارد که مهندسان و برنامه نویسان خود را مشغول بهبود بازی برای ان ها کنیم در حالی که می توانند روی اضا??ه کردن ویژگی های جدید به بازی کار کنند. نظراتان در مورد Fragmentation ص??حه نمایش های مختل?? دستگاه های اندرویدی چیست؟! ایا کارکردن با چیپ Tegra کار شما را آسان کرده است؟! KW: ما موتوری داریم که از هر دو پلت??رم iOS و آندروید به خوبی پشتیبانی می کند و این موضوع احتمال fragmentation را کاهش می دهد؛ با این حال، قطعا وقتی شما دستگاه هایی با سخت ا??زار مشابه داشته باشید، ساخت بازی مولتی پلت??رم نیز آسان می شود. Real Racing 2 هنگامی که Firemint یک استودیوی مستقل بود ساخته شد. ادغام دو استدیو و تشکیل FireMonkeys چه کمکی به ساخت Real Racing 3 کرده است؟! KW: استودیوی FireMonkeys دو استودیوی ??وق العاده که تجربه ی ساخت بازی های Racing موبایل شگ??ت انگیزی را داشته اند، کنار هم اورده است؛ بنابراین قطعا این تجربه به ساخت Real Racing 3 بسیار کمک کرده است. ماشین مورد علاقه ی شما در این بازی چیست و چرا؟! KW: در بازی من به راندن Pagani Huayra علاقه داشتم، ولی هم اکنون د حال جمع اوری پول لازم برای خریدن یک مدل واقعی از ان هستم!

 

androidkade

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...