رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
djsaghy

گرانترین لپ تاپ های موجود در دنیا

پست های پیشنهاد شده

[h=2]گرانترین لپ تاپ[/h] گرانترین لپ تاپ های موجود در دنیا:thumbsup::love:

 

لپ تاپ یک وسیله کاربردی است که این روزها بسیاری به آن نیاز دارند از این رو بیشتر پیگیر اخبار آن خواهیم بود. در دنیا ا??رادی هستند که سیستم لپ تاپ برایشان اهمیتی ندارند و بیشتر به دنبال آن هستند تا وسیله ای تجملاتی خریداری کنند از این رو سراغ لپ تاپ های چندین هزار دلاری و پوشیده از الماس می روند.

۱۰- Acer Ferrari 1100

 

13869461651.jpg

 

 

هارد درایو بزرگ و ۴GB RAM آن، قیمت ۳۰۰۰ دلاری یا ۹ میلیون تومانی آن را توجیه می‌کند. این لپ‌تاپ دارای ??ینگر تاچ، کیبورد نرم، پردازشگر ۲٫۳ TL-66 AMD Turion 64، گرا??یک ۲۵۰ GB و ص??حه نمایش ۱۲٫۱ اینچی با وضوح ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل است. ظاهر این لپ‌تاپ شبیه به سوپر اسپورت‌های ایتالیایی است و در طراحی آن از ??راری کمک گر??ته شده است.

۹- Dell M6400

 

13869461672.jpg:love:

 

 

دارای حا??ظه گرا??یکی ۱۶B و ص??حه نمایش ۱۷ WUXGA LED اینچی است که وضوح آن ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل است. همچنین دارای پردازشگر Intel Core 2-Quad Core Extreme Edition است. قیمت این لپ‌تاپ ۳۰۰۰ دلار است که معادل ۹ میلیون تومان است.

۸- Toshiba Qosmio X770

 

13869461683.jpg

 

در بین لپ‌تاپ‌های توشیبا، این لپ‌تاپ گران‌ترین لپ‌تاپ است. دارای کارت گرا??یک GeForce GTX 560M است که برای گیم‌بازها بسیار قدرتمند است. دارای ص??حه نمایش ۱۷٫۳ اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل است. قیمت این لپ تاپ جالب ۳۵۰۰ دلار معادل ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

۷- Lenovo Thinkpad W 700 DS

 

13869461694.jpg

 

یکی از گران‌ترین لپ‌تاپ‌های لنووا محسوب می‌شود که به خاطر برخورداری از برنامه‌های اکسل و CAD ارزشمند است. قیمت آن در حدود ۴۵۰۰ دلار معادل ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. دارای ص??حه نمایش مکمل ۱۰٫۶ اینچی و ص??حه نمایش اصلی ۱۷ اینچی است. پردازشگر Intel Core 2 Extreme ، ص??حه گرا??یک مبتنی بر NVIDA Quadro FX و کالیبراسیون رنگ X-Rite از دیگر ویژگی های آن است. عیب این لپ‌تاپ، وزن و باتری کم‌عمر آن است.

۶- Alienware Area 51

 

13869461705.jpg

 

این لپ‌تاپ با طرح جالب و هارد درایو قابل گسترش به قیمت ۵۰۰۰ دلارکه معادل ۱۵ میلیون تومان است ??روخته می‌شود. مشخصات آن عبارتند از: حا??ظه ۳۲ GB DDR3 ، وایرلس، هارد درایو دوبل و ۲۵۶ MB RAM . دارای ص??حه نمایش ۱۵٫۴ اینچ است. پردازشگر آن از نوع Extreme 2ad Gen Intel Core i7 است.

۵- Rock Xtreme SL8

 

13869461716.jpg

 

بهترین لپ‌تاپ بازی و پرسرعت‌ترین لپ‌تاپ با قیمت ۵۰۰۰ دلار که معادل ۱۵ میلیون تومان است. دارای پردازشگر Intel Core 2 Quad Q9550 ، ص??حه نمایش ۱۷ اینچ با وضوح ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل است. وزن آن ۵٫۳ کیلوگرم است. از این رو این لپ‌تاپ برای ا??رادی که به دنبال بازی‌های سنگین و با سرعت بالاتر هستند بسیار مناسب است.

۴- Voodoo Envy H-171

 

13869461727.jpg

 

مشخصات این لپ‌تاپ عبارت است از: ص??حه نمایش واید ۱۷ اینچ با وضوح ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل، هارد درایو ۲۵۰ گیگابایت، RAM با ۴GB و ص??حه گرا??یک FX Go 2500 M . پردازشگر مورد است??اده در آن، Intel Core 2 Extreme X 6800 است. قیمت این لپ‌تاپ ۸۵۰۰ دلار معادل ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

۳- Ego for Bently

 

13869461738.jpg

 

سومین لپ‌تاپ‌ گران دنیا قیمت ۲۰ هزار دلاری معادل با ۶۰ میلیون تومان دارد. طراحی این لپ‌تاپ مخصوص خانم‌هاست. دارای محا??ظ چرمی در ۱۰ رنگ مت??اوت است. ??ریم پیرامون لپ‌تاپ از جنس طلای س??ید است. ص??حه نمایش ۱۲ اینچی آن دارای قدرت وضوح ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل است. مشخصه‌های آن عبارتند: از هارد درایو ۱۶۰، RAM با ۲GB و پورت‌های انتخاب ۳USB.

2- Tulip E-go Diamond

 

13869461749.jpg

 

یکی از مطلوب‌ترین و گران‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیاست. قیمت این لپ‌تاپ در حدود ۳۵۵۰۰۰ دلار معادل یک میلیارد و ۶۵ میلیون تومان است. روکش آن از جنس طلای س??ید و کروم و مزین به الماس است. ویژگی‌های آن عبارتند از: هارد دیسک ۱۶۰GB، دوربین اینترنت، DVD رایتر و RAM با ۲GB به همراه وب‌کم و بلوتوث ۲٫۰ .

۱-

Luvaglio

138694617510.jpg

 

گران‌قیمت‌ترین لپ‌تاپ دنیا که ویژگی منحصر به ??رد آن، روکش چوبی مزین به الماس آن است. به گ??ته متخصصان این لپ‌تاپ دارای ص??حه نمایش ۱۷ LED اینچی است که با ماده درخشنده ضد انعکاسی پوشیده شده است تا تصاویر روشن و واضح باشند. به جای کلید پاور در این لپ تاپ از یک قطعه الماس است??اده شده است. این لپ‌تاپ یک میلیون دلار معادل با ۳ میلیارد تومان قیمت دارد.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به به رسیدن بخیر ر??یق سالی یه بار سر میزنی :2lkfck5:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

همش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

اگه لپ تاپمنو ببینن چی میگن دیگه؟؟

کلا از جنگ جهانی اومده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واسه بعضی آدمای عقده ای مانند جنی??ر لوپز میسازن اینارو.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
به به رسیدن بخیر ر??یق سالی یه بار سر میزنی :2lkfck5:

 

:biggrin2: چه کنیم ! زندگی وقت نمیده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...