رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

گوشی‌هایی که باید بخریم و نخریم!

پست های پیشنهاد شده

تحلیل روز: خوشبختانه بازار مدت‌هاست که بر روی یک ثبات گام می‌گذارد و دیگر از هیجانات گدشته خبری نیست! حتی به دلیل کاهش قیمت ارز در چند روز اخیر، بسیاری در انتظار کاهش قیمت هستند تا با شرایط بهتری به استقبال عید بروند!

مدل‌هایی که بایستی الان خرید!

[h=2]Sony Xperia L[/h] میان رده‌های سونی در بازار حکمرانی می‌کنند! این کمپانی مطرح که در بسیاری از محصولات خود به داشتن قیمت‌های بالا (در کنار کی??یت) مشهور است، روند مت??اوتی را در بازار موبایل اتخاذ کرده و قیمت کاملا رقابتی را برای محصولاتش برگزیده است. گوشی اسکپریا L حاصل همین ت??کرات است که با حدود قیمتی 590 هزار تومان به شما یک گوشی دو هسته‌ای (آن هم اسنپدراگون) با نمایشگر 4.3 اینچ و دوربین 8 مگاپیکسل می‌دهد.

sony-xperia-l.jpg

[h=2]Nokia Lumia 520[/h] وقتی یک گوشی عنوان پر ??روش‌ترین محصول ویندوز??ونی سال گذشته میلادی را از آن خود می‌کند، حتما نکته با ارزشی دارد که توانسته به چنین مهمی دست یابد. لومیا 520 یک ویندوز??ونی خوش رنگ و لعاب است که تنها 400 هزار تومان قیمت دارد و به لط?? نمایشگر 4 اینچی و پردازنده دو هسته‌ای خود، تجربه روانی را به کاربر عرضه می‌کند.

Nokia-Lumia-520.jpg

[h=2]LG Optimus L4 II[/h]

اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی با استایل خوب و قیمت مناسب هستید، نسخه دوم از رده اپتیموس L4 ال‌جی، تنها کمی بیشتر از 300 هزار تومان برای شما هزینه در بر خواهد داشت و در عوض یک گوشی با نمایشگر 3.8 اینچی با پردازنده ۱ گیگاهرتزی را نصیب شما می‌کند. شاید مشخصات سخت‌ا??زاری این مدل چنگی به دل نزند، اما به طور حتم قیمت بسیار خوب آن (به همراه گارانتی دو سالانه ال‌جی)، دل‌های بسیاری را ??ری??ته خویش می‌کند!

LG-Optimus-L4-II.jpg

[h=2]Huawei G700[/h] به تازگی هواوی گوشی‌های خوب و خوش قیمتی را روانه بازار کرده است که یکی از این مدل‌های با ارزش، G700 نام دارد، یک گوشی با نمایشگر ۵ اینچ و وضوح تصویر اچ‌دی که از چیپست ۴ هسته‌ای ساخت این کمپانی هم بهره می‌گیرد و به کمک دوربین ۸ مگاپیکسلی خود، قادر است تا به صورت ??ول اچ‌دی هم ??یلم‌برداری کند.

تمام این موارد را می‌توان با قیمتی کمتر از ۸۰۰ هزار تومان و با گارانتی اصلی تهیه نمود و به همین خاطر اگر به دنبال یک گوشی ۵ اینچی با مشخصاتی قابل قبول هستید، این گوشی گزینه‌ای عالی و ایده‌آل برای شماست.

Huawei-Ascend-G700.jpg

مدل‌هایی که نبایستی الان خرید!

[h=2]Nokia 515[/h]

برخی از کارهای نوکیا واقعا عجیب است! این کمپانی گوشی هوشمند خودش را ۴۰۰ هزار تومان می‌دهد اما مدل ساده‌ای همچون نوکیا 515 را بیشتر از ۴۰۰ هزار تومان قیمت گذاری می‌کند که تنها خاصیت مثبتش، دو سیم کارته بودن است! آیا پرداخت چنین مبلغی برای یک گوشی با نمایشگر 2.4 اینچی منطقی است؟!

nokia-515.jpg

[h=2]HTC One Max Dual Sim[/h]

??بلت اچ‌تی‌سی مدل زیبایی است که بررسی تخصصی آن را هم احتمالا در آی‌تی‌رسان خوانده‌اید. اما ظاهرا قیمت آن هیچ سر سازگاری با مشتری ندارد و با آنکه رقبای قدرتمندی چون نوت 3 و سونی زد اولترا بسیار ارزان‌تر هستند، مدل دو سیم کارته وان مکس با ثبت رقمی در حدود 2.300.000 تومان رسما نشان داده که یکی از کاندیداهای مهم برای خرید نشدن است!

one-max-9.jpg

[h=2]Apple iPhone 5c[/h]

قبل از معر??ی رسمی آی‌??ون 5c در بازار، بسیاری گمان می‌کرد که حر?? c ابتدای کلمه cheap به معنای ارزان است. هیبت این گوشی و ساختار پلاستیکی آن، چنین چیزی را هم در ذهن هر کسی متبادر می‌کرد. اما وقتی سری به بازار بزنید و ببینید این گوشی نه تنها ارزان نیست، بلکه از اکثر پرچمدارهای سایر کمپانی‌ها نیز گران‌تر است، متوجه تناقض شدید در قیمت بالای آن خواهید شد. جالب اینجاست که قیمت نزدیک به 1.700.000 تومانی این گوشی، مشابه با آی‌??ون 5 است، مدلی که ساختار و ظاهر شکیل‌تری داشته و هیچ کمبودی در مقابل 5c ندارد (اگرچه آن مدل هم خیلی گران است!). حتی با کمتر از این رقم شما می‌توانید پرچمدارانی چون ال‌جی G2، سونی اکسپریا Z1 و سامسونگ گلکسی S4 را بخرید!

apple-iphone-5c.jpg

itresan

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دیگه خرید گوشی جدید واسه ما مثل یه رویا شده با این قیمت ها

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...