رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

بیوگرافی enrique iglesias

پست های پیشنهاد شده

نام کامل:انریکه میگوئل ایگلسیاس پریسلر(Enrique Miguel Iglesias Preysler)

تاریخ تولد: 8 می 1975

ملیت : اسپانیایی

محل تولد : مادرید – اسپانیا

شغل: موزیسین ، بازیگر

نام پدر انریکه ایگلسیاس: خولیو ایگلسیاس

نام خواهر انریکه ایگلسیاس: ماریا ایزابل ایگلسیاس پریسلر ( خواننده و بازیگر اسپانیایی متولد 3 سپتامبر 1971 ).

نام برادر انریکه ایگلسیاس: خولیو خوزه ایگلسیاس پریسلر ( متولد 25 ??وریه 1973 )

خواهران ناتنی انریکه ایگلسیاس: ویکتور ایگلسیاس رینز برگر و کریستینا ایگلسیاس رینز برگر ( این دو دوقلو هستند که در سال 2001 متولد شده اند و مادرشان میراندا رینز برگر بوده که سابقاً یک مدل هلندی بوده است )

برادران ناتنی انریکه ایگلسیاس: الخاندرو ایگلسیاس رینز برگر ( متولد 9 سپتامبر 1997 که مادرش میراندا رینز برگر بوده است ) رودریگو ایگلسیاس رینز برگر ( متولد 3 آپریل 1999 که مادرش میراندا رینز برگر بوده است )

نام همسر انریکه ایگلسیاس: آنا کورنیکووا ( متولد مسکو-روسیه که جزء برترین تنیسورهای زنان دنیا محسوب می شودکه توانسته در یک مسابقه تنیس قهرمان تنیس زنان دنیا را شکست دهد. هم اکنون آنا به ورزش تنیس همانند گذشته نمی پردازد.

انریکه میگل ایگلسیاس پریسلر (به اسپانیایی: Enrique Miguel Iglesias Preysler)

خواننده و ترانه سرا در هشتم ماه مه ۱۹۷۵ در مادرید (اسپانیا) از تبار اروپایی-آسیایی دیده به جهان گشود.

 

ایگلسیاس پسر خوانندهٔ معرو?? اسپانیایی خولیو ایگلسیاس و روزنامه نگار ??یلیپینی، ایزابل پریسلر است. او در مادرید اسپانیا به دنیا آمد و والدین او وقتی سه ساله بود، از هم جدا شدند. پس از خبر وسیع ربوده شدن پدر بزرگ او دکتر خولیو ایگلسیاس پوگا توسط اتا باسک (که البته دو ه??ته بعد بدون هیچگونه صدمه‌ای پیدا شد)،در سال ۱۹۸۳ در سن ۸ سالگی به میامی، ??لوریدا، در ایالات متحده، نقل مکان کرد تا با پدر خود زندگی کند.با این حال پدرش به ندرت در خانه بود و او توسط دایه‌ای به نام الویرا الوارز پرورش یا??ت.و به مادر خود در هر تابستان سر می‌زد.

انریکو کوچکترین پسر خولیو ایگلسیاس ، معرو?? ترین خواننده ی اسپانیایی است که البته پدرش اذعان داشته که دوست داشته پسرش هر کار دیگری را پیش می گر??ته تا خوانندگی اگر چه انریکو پسر خولیوی معرو?? بود اما از همان آغاز رابطه چندان صمیمانه ای با پدرش نداشته زیرا او بیشتر وقتش را در خارج از منزل بوده و همچنین انریکو از اینکه مادرش تنها زن زندگی پدرش نیست ناراحت بود و این شیوه را نمی پسندیده .

در میامی، ایگلسیاس از نعمت و تجمل ??رزند یک ملیونر بودن لذت می‌برد ولی بعدها ذوق و قریحهٔ خود را برای چیزهای ساده تری توسعه داد، حقیقتی که بعدها نمای کنسرت او را با ظاهر شدن در البسهٔ ساده مانند تی شرت‌های نخی سپید و جین جلوه گر شد.

در هنگامیکه در دانشگاه میامی، مشغول به تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی بود، تصمیم گر??ت حر??هٔ موسیقی خود را دنبال کند اما ??اقد سرمایه لازم برای ضبط یک نمونه نوار بود.چون خواسته بود که بلند پروازی خود را از خانواده اش پنهان نگه دارد از دایه خود، الیوارس، ۲۰۰۰ دلار قرض کرد. آزمایش خوانندگی او را، مدیر برنامهٔ آیندهٔ او، ??رمن مارتی‌نز انجام داد و تحت تأثیر کار انریکه قرار گر??ت. با نام مستعار «انریکه مارتی نز»، این دو ترانه نمونه او را برای شرکت‌های مختل?? ضبط ??رستادند. ماه‌ها بعد، ایگلسیاس قرار دادی با ??ونوسیوا امضاء کرد و سپس به تورنتو، کانادا ر??ت تا نخستین آلبوم خود را در کمال گمنامی ضبط کند.

پیشهٔ انریکه ایگلیساس در کمپانی مستقل ??نوسویا شروع شد که به او یاری کرد تا به یکی از محبوب‌ترین هنرمندان آمریکای لاتین و بازار لاتین ایالات متحده تبدیل شود، با ??روشی که بیش‌تر از اکثر آلبوم‌های اسپانیولی دیگر هنرمندان در آن دوره زمانی بود. پیش از سال ۲۰۰۰ او گذاری به جریان اصلی بازار انگلیسی زبان کرد و یک قرارداد منحصر به ??رد را برای چند-آلبوم با شرکت یونیورسال میوزیک به مبلغ بی‌سابقهٔ ۴۸٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار امضا کرد تا بخش لاتین این شرکت آلبوم‌های اسپانیولی وی و شرکت اینتراسکپ آلبوم‌های انگلیسی او را منتشر نماید.

۵ آهنگ ایگلسیاس در جایگاه شماره یک در ردهٔ جدول بیلبورد دارد، و رکورد ارائه ۱۷ تک آهنگ شماره یک اسپانیولی را در جدول ترک‌های داغ لاتین بیلبورد را داراست. آلبوم‌های او هم اینک بیش از ۴۰ ملیون ??روخته‌اند که او را پر??روش‌ترین هنرمند موسیقی اسپانیولی‌زبان در جهان می‌گرداند.

خواندگانی چون لایوئل ریچی در زمان جوانی روی او تاثیر گذاشته بودند .پس از آن آلبوم دیگری را به بازار عرضه کرد که برنده ی جایزه ی گرمی شد او حتی مو??قیت های دیگری را نیز تا سال 99 به چنگ آورد و ترانه های بایلاموس او به صدر صد آهنگ برتر در سپتامبر در انگلستان رسید.

انریکو تا کنون 116 جایزه پلاتینیوم رکورد و 227 جایزه (بهترین دستاوردهای هنری) را گر??ته.می توان گ??ت انریکو می خواهد رکورد پدرش را بزند پدرش 250 میلیون نسخه از آلبوم هایش را ??روخته که انریکو در صدد است این رکورد را بزند.

انریکو هچنین در ??یلم روزی روزگاری در مکزیک به کارگردانی رابردت رودیگوئز همراه بازیگرانی مانند آنتونیو باندراس و جانی دپ شرکت کرده.

ازدواج

انریکو ایگلسیس خواننده محبوب اسپانیا یی (من و همه ) با آنا کورنیکو ??ا تنیسور روسی ازدواج کرد . این زوج طی مراسمی مخ??یانه در پورتو والارتا مکزیکو با یکدیگر ازدواج کردند . هیچ کس از این ازدواج اطلاع نداشت تا این که آنا در یک مسابقه تنیس خیریه بدون مقدمه رو به تماشاگران کرد و به آنها اعلام کرد که یک ماهی است که با انریکو ازدواج کرده است.

او در حالی که می خندید گ??ت : می دانم همه شما شوکه شدید . ولی این تصمیم من و انریکو بود . می خواستیم یک ماه بدون درد سر در کنار هم باشیم و ماه عسل خود را با آرامش برگزار کنیم . باید بگویم انریکو همسر بی نظیری است و خوشحالم که با او ازدواج کرده ام .

آنا کورنیکو??ا تنیسور مشهور روسی در سپتامبر 2002 به خاطر کمردرد از دنیای حر??ه ای تنیس خداحا??ظی کردو اکنون بیشتر در مسابقات خیریه شرکت می کند . او در یکی از همین مسابقات با انریکو آشنا شد که این آشنایی پس از مدت کوتاهی منجر به ازدواج شد.

عکس هایی از انریکه ایگلسیاس

hhee11.jpg

 

hhee12.jpg

 

hhee13.jpg

 

hhee14.jpg

 

hhee15.jpg

 

hhee16.jpg

 

hhee17.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی دوستش دارم ممنون که گذاشتی چندتا از بهترین اهنگ هاشم معر??ی میکنم علاقمندان از دست ندن

Enrique Iglesias Finally Found You

Enrique Iglesias ft Pitbull I_Like It(بهترین اهنگش از نظر من همینه 100 % دانلود کنید )

Enrique Iglesias feat. Pitbull – Freak

Enrique Iglesias - Lloro Por Ti

enrique iglesias -tackin back may love (بعد ار iLike it این هم عالیه:5yt82hl_th:)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بهترین آهنگ از نظر من hero هستش و خصوصا ویدئوی ??وق العاده زیباش.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یعنی انریکه واقعا شکل خسرو حیدری میده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:biggrin2:

5755fbe8660f5efdd644db4b61929391.gif

 

خدایا مارو با کیا کردی 70 میلیون ن??ر:vahidrk:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
یعنی انریکه واقعا شکل خسرو حیدری میده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:biggrin2:

5755fbe8660f5efdd644db4b61929391.gif

 

خدایا مارو با کیا کردی 70 میلیون ن??ر:vahidrk:

بچه به این خوشگلی رو ببین با کی مقایسه میکنه:vahidrk::electricf::cursing::90::81::angry::n4v1d_174::confused::sneaky::92:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

انریکه کجاش شبیه حیدری هستش؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...