رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

بیوگرافی گروه kiss

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]7444[/ATTACH]

 

نام اصلی kiss

لوگو [ATTACH=CONFIG]7445[/ATTACH]

سبک ها هاردراک هوی متال گلم متال

مدت کار 1973 تاکنون

 

[ATTACH=CONFIG]7446[/ATTACH]

کیس ( Kiss) نام یک گروه هارد راک و هوی متالآمریکایی است. کیس در دسامبر ۱۹۷۲ در نیویورک آمریکا شکل گر??ت. نحوه آرایش و گریم صورت اعضای گروه کیس بر روی صحنه‌های اجرای زنده همیشه مثال زدنی بوده‌است. از کیس در دنیای موسیقی راک بعنوان یک گروه ا??سانه‌ای و اسطوره یاد می‌شود. این گروه توانسته ۲۴ جایزه گلد برای آلبوم‌های خود کسب کند. برای شهرت کیس همین کا??یست که اشاره کنیم بالای ۱۴ میلیون از آلبوم‌های آنها در آمریکا و بیش از ۸۰ میلیون نسخه در سطح جهانی به ??روش ر??ته‌است.

ترکیب اعضای گروه کیس با اعضایی چون پائول استنلیخواننده و نوازنده گیتار، جن سیمونزخواننده و نوازنده گیتار باس، ایس ??رلیخواننده و نوازنده گیتار لید و پیتر کریس نوازنده درامز و پرکاشن و خواننده مشهورترین و مو??ق‌ترین ترکیب اعضاست. آرایش و گریم صورت و نحوه لباس پوشیدن، آنها را شبیه شخصیت‌های داخل کتاب‌های کمیک کرده‌است : هیولا (سیمونز)، بیگانه‌ای از ستارگان (استنلی)، آدم ??ضایی (??رلی) و در نهایت مرد گربه‌ای (کریس). البته گروه اعلام کرد که نقش‌های گریم آنها توسط هوادارن مشخص شده‌است.

VH1 کیس را به عنوان دهمین گروه برتر هارد راک انتخاب کرده . همچنین گروه توسط MTV به عنوان نهمین گروه برتر متال انتخاب شده در 23 سپتامبر 2009 کیس با گذشت ده سال از واجد شرایط شدن، نامزد تالار مشاهیر راک اند رول شد اما در 15 دسامبر 2009 اعلام شد که کیس وارد تالار نخواهد شد.

 

[ATTACH=CONFIG]7447[/ATTACH]

 

سابقه گروه کیس به یک گروه راک اند رول آمریکایی با نام وایکد لستر در نیویورک باز می‌گردد که جن سیمونز (رهبر گروه) و پائول استنلی اعضای آن بودند، گروه هیچ گاه مو??ق نبود و تنها مو??ق به ضبط یک آلبوم شد. در ۱۹۷۲ سیمونز و استنلی به این نتیجه رسیدند که باید کار بر روی سبک دیگری از موسیقی را آغاز کنند پس در نتیجه وایکد لستر تعطیل شد و آنها کار را برای تشکیل گروه جدید آغاز کردند.

 

[ATTACH=CONFIG]7448[/ATTACH]

 

در سال 72 استنلی و سیمونز تبلیغی در مجله رولینگ استون دیدند از درامری به نام پیتر کریس. پیتر به گروه پیوست و گروه به تمرین سبک سنگین تری در موسیقی پرداخت. همچنین گروه گریم ها و لباس های مختل??ی را امتحان میکردند. گروه در نوامبر 72 برای کمپانی اپیک رکوردز به طور نمایشی اجرا کرد اما مو??ق به عقد قرارداد نشد.

در ژانویه 73 گیتاریست لید ایس ??ریلی به گروه اضا??ه شد. ??ریلی در اجرای اولش گروه را تحت تاثیر قرار داد. چند ه??ته بعد اسم گروه رسما به کیس تغییر کرد. این اسم در حال رانندگی در حومه نیویورک به ذهن پاول استنلی رسید پیتر اشاره کرد که اسم گروهی که قبلا در آن عضو بوده lips(لب ها) بوده و استنلی به ??کر kiss(بوسه) میا??تد. استنلی لوگوی کیس را طراحی کرد که در آن دو حر?? S مانند دو آذرخش دیده میشوند. او این نام را زیر نام قبلی در پوستر های گروه اضا??ه کرد.

اولین اجرای کیس در 30 ژانویه 1973 در حضور سه تماشاگر در کلوب پاپ کورن در کویینز برگزار شد. در اجراهای اولیه اعضا گریم چندانی نداشتند تا اجرای نهم مارس در آمیتیویل نیویورک که اعضا برای بار اول با گریم های معرو??شان اجرا کردند. بیل آکوین تهیه کننده گروه شد و کیس با امرلاد رکوردز(که بعدا به کازابلانکا رکوردز تغییر نام داد) قرارداد بست.

در 31 دسامبر 73 کیس با اجرای ا??تتاحیه گروه بلو اویستر کالت رسما وارد صنعت موسیقی شد.

اولین تور کیس در پنجم ??وریه 74 در ادمونتون کانادا شروع شد. اولین آلبوم گروه با نام kiss در 18 ??وریه عرضه شد. کازابلانکا به شدت روی آلبوم تبلیغ میکرد. در 19 ??وریه گروه اولین اجرای تلویزیونی خود را در شبکه ABC انجام داد.

با وجود تبلیغات و تور طولانی آلبوم کیس 75000 نسخه ??روخت. در این حال گروه و کازابلانکا به سرعت بی پول شدند. گروه در بین تور در لوس آنجلس متوق?? شد تا آلبوم دوم را ضبط کند. این آلبوم hotter than hell نام دارد و در 22 اکتبر 1974 عرضه شد. آلبوم در جدول ??روش به رتبه 100 دست یا??ت.

با ا??ت ??روش آلبوم کیس تور را تعطیل کرد تا آلبوم جدیدی را ضبط کند. آلبوم جدید با نام dressed to kill در 19 مارس 1975 به بازار عرضه شد و از نظر تجاری اندکی بهتر از آلبوم قبلی عمل کرد. همچنین در این آلبوم آهنگی وجود داشت که بعدا به علامت اختصاصی گروه کیس تبدیل شد، rock and roll all nite.

اگرچه آلبوم های کیس در ??روش چندان مو??ق نبودند اما گروه به سرعت با اجراهای زنده جذاب در حال کسب اعتبار بود. اجراهای زنده کیس به دلیل حرکات جالب اعضا مثل ت?? کردن خون و تن??س آتش جین سیمونز(که در واقع اولی ترکیبی از ماست و مواد غذایی رنگی بود و دومی ت?? کردن ماده آتش زا به مشعل) و گیتار ایس ??ریلی که در هنگام سولو زدن شعله میکشید بسیار جذاب بود.

در اواخر سال 75 کازابلانکا به ورشکستگی نزدیک شده بود و کیس در خطر از دست دادن قراردادش بود و هر دو به یک جهش تجاری نیاز داشتند. این جهش با یک آلبوم زنده آغاز شد.

 

[ATTACH=CONFIG]7449[/ATTACH]

 

 

کیس قصد داشت جذابیت و هیجان اجراهای زنده را به مخاطب منتقل کند. در 10 سپتامبر 1975 آلبوم Alive! عرضه شد که توانست به وضعیت طلایی در چارت ??روش دست پیدا کند و اولین آهنگ از کیس را به جمع 40 آهنگ برتر ??رستاد. نسخه زنده rock and roll all nite که برخلا?? نسخه اصلی یک سولوی گیتار داشت. این نسخه به سرعت جای نسخه استودیویی را گر??ت.

مو??قیت آلبوم نه تنها نقطه جهش کیس به سوی مو??قیت شد بلکه کمپانی کازابلانکا را از ورشکستگی نجات داد. در پی این مو??قیت گروه با باب ازرینن تهیه کننده سابق آلیس کوپر وارد همکاری شد. نتیجه این همکاری آلبوم destroyer بود که در 15 مارس 1976 عرضه شد. بلند پروازانه ترین آلبوم کیس تا آن زمان. این آلبوم اولین آلبوم کیس بود که شامل ارکستر و صدای کر و ا??کت های مختل?? استودیویی میشد. آلبوم در ابتدا خوب ??روخت و به وضعیت طلایی رسید اما زود شروع به ا??ت کرد ولی با عرضه تک آهنگ beth هم آلبوم و هم وضعیت ??روش بلیت های کیس بهبود یا??ت. آلبوم به وضعیت پلاتینیوم رسید و beth به رتبه 7 جدول ??روش رسید.

دو البوم بعدی کیس و دومین آلبوم زنده شانrock and roll over, love gun , alive II به وضعیت پلاتینیوم دست یا??تند. بین سالهای 1976 تا 1978 کیس 17.7 میلیون دلار از ضبط موسیقی درامد کسب کرد. یک نظر سنجی در سال 77 کیس را محبوب ترین گروه در امریکا معر??ی کرد. در ژاپن گروه پنج اجرا در بودوکان هال داشت که بلیت هایش کامل ??روش ر??ت و رکورد قبلی را که در اختیار بیتلز بود شکست.

در می 77 کیس برای اولین بار در یک کمیک بوک حضور یا??ت. بعدها کمپانی مارول کمیک های زیادی با حضور شخصیت های کیس عرضه کرد.

در سال 78 کیس آلبوم double platinum را عرضه کرد که شامل ریمیکس آهنگ های قبلی بود.

در این دوران کالاهای تجاری کیس به منبع درامد محکمی برای گروه تبدیل شد. برخی ازاین محصولات عبارتند از کمیک بوک های مارول، ماشین پینبال، عروسک های کیس، کیت گریم کیس، ماسک هالووین، بازی ??کری و بسیاری وسایل دیگر. بین سالهای 77 تا 79 ??روش محصولات تجاری کیس 100میلیون دلار براورد شده.

 

[ATTACH=CONFIG]7450[/ATTACH]

 

 

در سال 78 کیس در اوج مو??قیت تجاری بود. گروه در کمتر از دو سال چهار آلبوم با وضعیت پلاتینیوم عرضه کرده بود و تور های کیس بالاترین میزان بیننده تا آن زمان را داشتند. به علاوه درامد ناخالص کیس در سال 97 به 10.7میلیون دلار رسید. در این زمان گروه با همراهی تهیه کننده خلاقشان بیل آکوین تصمیم به ارتقا محبوبیت گروه گر??تند. تصمیم بر عرضه چهار سولو آلبوم در یک روز گر??ته شد. در 18 سپتامبر 78 چهار سولو آلبوم به بازار عرضه شد که در بین آنها آلبوم ایس ??ریلی اندکی مو??ق تر از بقیه بود. همچنین اعضا در ??یلم کیس با شبح پارک ملاقات میکند برای شبکه NBC بازی کردند.

آلبوم بعدی گروه dynasty در 22 می 1979 عرضه شد و مو??قیت های قبلی را ادامه داد. آهنگ I was made for loving you به مو??ق ترین آهنگ گروه تا آن زمان تبدیل شد. به علت حادثه رانندگی که برای پیتر کریس پیش آمد درامر موقت آنتون ??یگ در آلبوم همکاری کرد. تور بعدی که بازگشت کیس نام داشت با اندکی ا??ت در تعداد تماشاگران مواجه شد. این بار بینندگان کیس جوانتر شده بودند و گروه برای ح??ظ این عده تلاش میکرد.

در پایان تور اختلا??ات بین پیتر کریس و بقیه اعضا اوج گر??ت. درام زدن او ا??ت کرده بود و از نظر روحی وضعیت مناسبی نداشت و در کنسرت ها اجرای ضعی??ی داشت. کریس برای آخرین بار در 16 دسامبر 1979 همراه با کیس اجرا کرد. البته تا حدود شش ماه بعد همچنان عضو رسمی گروه بود.

آنتون ??یگ درام آلبوم بعدی unmasked را هم اجرا کرد البته در پشت جلد آلبوم نام و عکس کریس دیده میشد. این آلبوم که در 20 می 80 عرضه نتوانست به وضعیت پلاتینیوم دست پیدا کند. در این زمان جدایی پیتر کریس رسما اعلام شد.

ا??راد زیادی برای گروه نمایش دادند تا اینکه گروه درامر اهل بروکلین به نام پاول کاراولو با نام هنری اریک کار را انتخاب کرد. تور 1980 گروه با مو??قیت بزرگی مواجه شد و نقدهای مثبت زیادی از رسانه ها دریا??ت کرد.

در این زمان کیس با تهیه کنندگی باب ازرین آلبوم music from the elder را عرضه کرد که شامل ویولن و چنگ و سینتی سایزر بود. آلبوم شکست خورد و حتی به وضعیت طلایی نرسید. گروه برای پشتیبانی آلبوم دو اجرا داشت که ??ریلی از دومی غایب بود. ایس با جهت گیری جدید گروه مخال?? بود او حتی در ضبط آلبوم همکاری چندانی نداشت. ??ریلی در ژوئن 82 از گروه جدا شد. البته تا سال 85 شریک تجاری سیمونز و استنلی باقی ماند.

ادی ون هیلن به کیس پیشنهاد همکاری داد اما سیمونز او را قانع کرد که در گروهش بماند.

کیس تغییرات زیادی در کار خود داد از جمله قطع همکاری با بیل آکوین. با وجود ر??تن ??ریلی عکس او روی جلد دو آلبوم بعدی دیده میشد.

Creatures of the night در اکتبر 82 منتشر شد و یکی از سنگین ترین آلبوم های کیس بود که هر چند بهتر از آلبوم قبلی ??روخت اما به وضعیت طلایی نرسید. در غیاب ??ریلی کیس با چند گیتاریست در ضبط آلبوم همکاری کرد که وینی وینسنت یکی از آنها بود.

وینسنت رسما در دسامبر82 جای ??ریلی را گر??ت و در تور دهمین سالگرد کیس حضور یا??ت. وینسنت به عنوان گیتاریست لید روی جلد آلبوم lick it up حضور یا??ت و در نوشتن ترانه های آن همکاری کرد. البته وینسنت در میانه تور lick it up اخراج شد و گیتاریست موقت مارک سنت جان با گروه ادامه داد.

در 18 سپتامبر 1983 همزمان با عرضه lick it up اعضای گروه بدون گریم در MTV حضور یا??تند. برای اولین بار پس از سه سال lick it up به وضعیت طلایی رسید. در 13 سپتامبر 84 گروه آلبوم animalize را با حضور مارک سنت جان عرضه کرد. مو??قیت آلبوم ا??تخارات گذشته را برای کیس بازگرداند. مارک سنت جان در حین تور مریض شد و ازگروه اخراج شد. در دسامبر 84 بروس کولیک به کیس پیوست. بروس چهارمین گیتاریست کیس در کمتر از سه سال بود اما به مدت 12 سال در کیس ماند البته هیچ وقت از گریم است??اده نکرد. در سال 85 آلبوم aylum و در سال 87 آلبوم crazy nights عرضه شدند که هر دو آلبوم های مو??قی بودند و به وضعیت پلاتینیوم رسیدند.

 

[ATTACH=CONFIG]7451[/ATTACH]

کیس دهه 80 را با آلبوم hot in the shade در سال 89 تمام کرد. هر چند آلبوم به وضعیت پلاتینیوم نرسید اما تک آهنگ forever که با همکاری مایکل بولتون نوشته شده بود به رتبه 8 جدول ??روش رسید.

در طول این سالهای بدون گریم کیس با مشکل شناخت و هواداران روبرو شد. سیمونز که تا حدودی عضو اصلی و حکم??رمای گروه در دهه 70 بود، در دهه 80 کمتر به گروه میپرداخت و به دنبال ??عالیت های خارج از گروه از جمله بازی در چند ??یلم بود. سیمونز با حذ?? گریم و بخصوص شخصیت شیطان مشکل داشت. در این دوران استنلی عضو اصلی گروه بود و هدایت گروه را به عهده داشت.

گروه تصمیم گر??ت که مجددا با باب ازرین همکاری کند. قبل از شروع ضبط آلبوم جدید اریک کار با بیماری قلبی مواجه شد. هرچند تومور قلب او با مو??قیت جراحی شد اما او دچار سرطان بود و در 24 نوامبر 1991 درگذشت(??ردی مرکوری از گروه کویین نیز در همین روز ??وت کرد)

با وجود این آسیب بزرگ کیس ادامه داد و درامر کهنه کار اریک سینگر که قبلا با استنلی کار کرده بود را به عضویت دراورد.

در 19 می 1992 کیس آلبوم revenge را به بازار عرضه کرد. آلبوم Alive III در حین تور revenge ضبط شد و در 14 می 1993 به بازار عرضه گشت. چهار روز بعد از آن کیس به rock walk of fame در هالیوود وارد شد.

 

در این دوران نوستالژی کیس بالا گر??ت. آلبوم kiss my ass: classic kiss regrooved عرضه شد که شامل آهنگ های کیس با اجرای مت??اوت هنرمندان محبوب آن زمان بود. در 1995 کیس کتاب kisstory را در 440 ص??حه به وزن 3.5 کیلوگرم منتشر کرد. کتاب شامل شرح کامل سرگذشت گروه از ابتدا تا آن زمان بود. در همان سال کیس یک تور جهانی منحصر به ??رد به نام همایش کیس برپا کرد. هر همایش در طول یک روز تمام برگزار میشد و شامل نمایش لباس های مختل?? و ساز ها و آیتم های خاطره انگیز کیس میشد. گروه های مختل?? کاور آهنگ های کیس را اجرا میکردند و وسایل تجاری کیس ??روخته میشد. همچنین جلسات پرسش و پاسخ با حضور اعضای کیس برگزار میشد. همچنین اجرای آکوستیک گروه نیز به مدت دو ساعت با آهنگ های درخواستی اجرا شد. در اولین اجرای این تور در امریکا (17 ژوئن 1995) پیتر کریس همراه با گروه اجرا کرد. این اولین اجرای کریس با گروه بعد از 16 سال بود.

در 9 آگوست 1995 کیس به ص?? طویل هنرمندانی پیوست که در MTV unplugged اجرا کرده اند. در این اجرا کریس و ??ریلی هم حضور داشتند. این حضور در unplugged شایعات را مبنی بر جمع شدن دوباره اعضای گروه ا??زایش داد. اما گروه با حضور کولیک و سینگر به استودیو ر??ت و آلبوم carnival of souls را ضبط کرد. ضبط آلبوم در ??وریه 1996 تمام شد اما عرضه آن حدود دو سال عقب ا??تاد.

 

در 28 ??وریه 1996 کیس با اعضای اصلی خود و با گریم کامل در مراسم سالانه جوایز گرمی حضور یا??ت. در 16 آپریل کیس در یک مصاحبه مطبوعاتی که به طور زنده در 58 کشور پخش شد برنامه های خود را برای تور آینده با حضور اعضای اصلی اعلام کرد. در 20 آپریل تمام 40000 بلیت کنسرت اول این تور در 47 دقیقه ??روش ر??ت.

تور بعدی گروه شامل 192 کنسرت در 11 ماه بود که 43.6 میلیون دلار درامد برای کیس داشت.

در سپتامبر 1998 گروه آلبوم psycho circus را منتشر کرد که هرچند نقش ??ریلی و کریس در آن بسیارکم بود نام آنها به عنوان اعضا در ضبط آلبوم اعلام شد. اما بعدا معلوم شد که بیشتر گیتار آن توسط تامی ثایر و بروس کولیک ضبط شده و بیشتر درام آن کار کوین ولنتاین بوده. با وجود این رسوایی ??روش آلبوم خوب بود و تور آن که از شب هالووین سال 98 شروع شد به طور زنده از رادیو پخش شد.

در 11 آگوست 1999 کیس وارد پیاده روی مشاهیر هالیوود قسمت صنعت موسیقی شد. در 13 آگوست همان سال ??یلم Detroit rock city با موضوع گروه کیس رونمایی شد.

در سال 2000 گروه اعلام کرد که قصد برگزاری تور خداحا??ظی در تابستان را دارد که قرار بود آخرین تور گروه باشد که البته به آخرین تور ترکیب اصلی تبدیل شد.

در شب اجرای گروه در قسمت ژاپن و استرالیای تور کریس ناگهان گروه را ترک کرد و گ??ته شده که از دستمزدش ناراضی بوده. اریک سینگر جای او را گر??ت و از گریم او نیز است??اده کرد.

 

[ATTACH=CONFIG]7452[/ATTACH]

 

 

در سال 2002 تامی ثایر جای ??ریلی را در اجراهای کیس گر??ت و از گریم او است??اده کرد. در ??وریه 2003 کیس به استرالیا س??ر کرد و آلبوم kiss symphony: Alive IV را با ارکستر سم??ونی ملبورن در استادیوم اتحاد این شهر ضبط کرد. تامی ثایر باز هم جای ??ریلی را گر??ت اما کریس به گروه بازگشت.

با این که قرار بود تور خداحا??ظی آخرین تور گروه باشد اما کیس اعلام کرد که در سال 2003 یک تور مشترک با aerosmith خواهد داشت.??ریلی اعلام کرد که برای همیشه از گروه حدا شده و گ??ت که باور داشته که تور خداحا??ظی آخرین تور کیس بوده و همچنین دوست ندارد که با ایروسمیت کار کند. در این تور گروه بسته های بلیت 1000 دلاری می??روخت که شامل صندلی در پنج ردی?? اول ملاقات با اعضای گروه و عکس یادگاری با آنها بود. گروه 64میلیون دلار از این تور کسب درامد کرد.

در سال 2004 کریس به بهانه پیر بودن از گروه کنار گذاشته شد و گروه تور جهانی rock the nation را برگزار کرد. استنلی که در ران پایش دچار مشکل بود تحرکش را در کنسرت کم کرد. او دو بار رانش را جراحی کرده بود.

گروه دو اجرا در سال 2005 و شش اجرا در 2006 داشت. پس از سه اجرا در سال 2007 استنلی دچار حمله قلبی شد و در بیمارستان بستری گشت. کسی جای او را نگر??ت و گروه برای اولین بار سه ن??ره در 27 جولای اجرا کرد. این اولین کنسرت کیس بدون استنلی در 34 سال عضویتش در گروه بود.

کیس (همراه با کویین، د?? لپارد و جوداس پریست) در جشنواره سالانه VH1 Rock Honors سال 2006 م??تخر شد. یک گروه ا??تخاری شامل راب زامبی(وکال) اسلش(گیتار) اسکات یان(بیس) تامی لی(درام) و گیلبی کلارک(گیتار) god of thunder را با ایس ??ریلی اجرا کردند.

در ژوئن 2006 جین سیمونز و پاول استنلی کا??ی شاپ کیس را در میرتل بیچ کارولینای جنوبی ا??تتاح کردند.

کیس از سال 2000 به بعد واجد شرایط ورود به تالار مشاهیر راک اند رول بوده اما متاس??انه تا به حال وارد تالار نشده.

سال 2009 کیس بعد از یازده سال یک آلبوم جدید به بازار عرضه کرد. این آلبوم با نام Sonic Boom در دو دیسک ارایه شده که یک دیسک حاوی کارهای قدیمی کیس و یکی شامل آهنگ های جدید است که حال و هوای دهه 70 کیس را دارد.

[ATTACH=CONFIG]7453[/ATTACH]

 

 

استیل کاری کیس همواره بین هوی متال و هارد راک در نوسان بوده. اما به طور کلی کیس معمولا به عنوان یک گروه راک شناخته شده. کیس کارهای مت??اوتی دارد و میتوان گ??ت تقریبا در تمام گونه های هارد راک کار کرده اند. مثلا آلبوم carnival of the souls یک آلبوم تماما متال با ریتم های سنگین و البته بسیار قوی است. کیس از گروه هایی است که صدای خشن تر و سنگین تری را وارد هارد راک کرد بدون اینکه از اصول هارد راک دور شود. نکته کار کیس این است که هم بین طر??داران حر??ه ای و سرسخت متال و هم بین مردم عادی و در واقع بین همه سلیقه ها طر??دار دارد. کیس در موسیقی بعد از خود بسیار تاثیر گذار بوده و حتی به آن لقب بلک سبث آمریکا را داده اند

[ATTACH=CONFIG]7454[/ATTACH]

 

اعضا

 

جن سیمونز

تامی ثایر

پائول استنلی

اریک سینگر

 

[ATTACH=CONFIG]7455[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]7456[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]7457[/ATTACH]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باز هم یه گروه عالیه دیگه

ممنون سعید جان همش رو خوندم محشرن 100 درصد آهنگاشو دانلود میکنم:love:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
باز هم یه گروه عالیه دیگه

ممنون سعید جان همش رو خوندم محشرن 100 درصد آهنگاشو دانلود میکنم:love:

قربونت علی جون.سعی میکنم بیوگرا??ی گروههای بدرد نخور رو نزارم.ولی کم کم دیگه دارن گروههای درجه یک تموم میشن.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خسته نباشی سعید جان شما همین ها هم که گذاشتی خوشد دنیایی هستش :love:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
خسته نباشی سعید جان شما همین ها هم که گذاشتی خوشد دنیایی هستش :love:

مرسی داداش.??کر نمیکنم هیچ انجمنی و سایتی همچین ارشیوی از گروههای راک و متال که اینجا درست شده داشته باشه.:thumbup::thumbup:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مرسی داداش.??کر نمیکنم هیچ انجمنی و سایتی همچین ارشیوی از گروههای راک و متال که اینجا درست شده داشته باشه.:thumbup::thumbup:

شک نکن که همین طوره هیچ انجمنی به جز p30day یه بچه باحالی مثل شما رو نداره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بچه ها یه کلیپ و دوتا اهنگ بسیار زیبا از گروه دوست داشتنی KISS براتون میزارم که ببینید و گوش بدین و حال کنید.نظرتون رو هم بگید.کلیپ یه میکس از 3 تا اهنگ های KISS هستش که به طور زنده اجرا میکنن همراه با ادام لمبرت.واقعا پر انرژی و باحاله.

 

کلیپ Download feat adam lambert live idol mp4

 

detroit rock city Download Detroit Rock City [pleer com] mp3

 

rock and roll all night Download Rock And Roll All Night [pleer com] mp3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگه کلیپ و 2 تا اهنگی رو که توی پست قبلی گذاشتم دیدین و گوش کردین نظرتون رو بگین تا بدونم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
اگه کلیپ و 2 تا اهنگی رو که توی پست قبلی گذاشتم دیدین و گوش کردین نظرتون رو بگین تا بدونم.

کلیپ و دو اهنگ دانلود کردم قشنگ بودن مرسی:51:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
کلیپ و دو اهنگ دانلود کردم قشنگ بودن مرسی:51:

چاکرم محمدرضا جون.خوشحالم که خوشت اومد داداش.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...