رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

بیوگرافی گروه aerosmith

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]7401[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]7402[/ATTACH]

 

ملیت امریکایی

سبک هاردراک هوی متال

مدت کار 1970تاکنون

 

[ATTACH=CONFIG]7403[/ATTACH]

 

ا??روسمیث ( Aerosmith) یکی از معرو??‌ترین گروه‌های هارد راکآمریکایی دهه ۷۰ است که سبک و سیاق هوی متال را برای دو دههٔ بعدی مشخص کرد. این گروه در سال ۱۹۶۹ توسط استیون تایلر که پیش از آن با نام استیون تالاریکو ??عالیت می‌کرد، تاسیس شد و نامش را به پیشنهاد درامر گروه، جویی کرمر، اروسمیث گذاشتند. نوازندهٔ گیتار الکتریک گروه در ابتدا ری تَبَنو، دوست دوران کودکی تایلر بود، اما در سال ۱۹۷۱ برد ویت??ورد جانشین تبنو شد. در اواسط دهه ۷۰ این گروه با ??روش‌های میلیونی توانست شهرت بسیاری کسب کند اما در اوایل دهه ۸۰ به دلیل آنکه گروه در دام مشروبات الکلی و مواد مخدر ا??تاد، تعداد زیادی از شنوندگان خود را از دست داد ولی در اواخر دهه ۸۰ اروسمیث دوباره توانست شهرت خود را همانند دهه ۷۰ بدست آورد.اروسمیث مو??ق شد در دهٔ نود یک جایزهٔ گرمی برای بهترین اجرای راک و چهار جایزه برای چهار آهنگ مختل?? کسب کند. این گروه تاکنون ۱۴ آلبوم منتشر کرده‌است که با استقبال ??راوان روبرو شده‌اند.

 

[ATTACH=CONFIG]7404[/ATTACH]

 

در سال ۱۹۶۹ تایلر در نیوهمپشایر با جو پری که یک نوازندهٔ گیتار بود آشنا شد. یک سال بعد آن‌ها به همراه تام همیلتون، گروه خود را در بوستون پایه‌گذاری کردند و سپس گیتاریست دیگری به نام ری تبنو (که دوست دوران کودکی استیون بود) و جویی کرمر به عنوان درامر به گروه اضا??ه شدند. یک سال بعد ری تبنو جای خود را در گروه به برد ویت??ورد داد. گروه در سال ۱۹۷۲ اولین آلبوم خود، به نام «اروسمیث» را منتشر کرد و بعد آلبوم‌های دیگر منتشر شد که سبب شهرت جهانی استیون و گروهش شد. آلبوم «اسباب بازی‌های زیر شیروانی» (Toys in the Attic) و «راکز» (Rocks) از جمله مهمترین آلبوم‌های دنیای راک محسوب می‌شوند.

جو پری و استیون تایلر در زندگی خصوصی بسیار به هم نزدیکند و نقش استیون به همراه جو پری در ویدیوهای اروسمیث بسیار پررنگ تر از سایر اعضای گروه‌است. رسانه‌ها به علت مصر?? الکل و موادمخدر به آنها لقب دوقلوهای سمی داده اند!

[ATTACH=CONFIG]7405[/ATTACH]

 

 

 

 

در سال ۱۹۷۹ جو پری و در سال ۱۹۸۱ برد ویت??ورد گروه را ترک کردند اما در سال ۱۹۸۴ پس از تماس تل??نی تایلر با پری، دوباره به گروه بازگشتند. اعضای گروه در آن زمان، همگی از اعتیاد به موادمخدر رنج می‌بردند، مخصوصا تایلر که شدیداً به هروئین معتاد بود و در حین چند اجرای روی صحنه از حال ر??ته بود. در سال ۱۹۸۶ تایلر به اصرار اعضای گروه در یک برنامهٔ ترک اعتیاد شرکت کرد و مو??ق شد اعتیاد خود را کاملاً ترک کند. سایر اعضای گروه هم تا اواخر دههٔ ۸۰ اعتیاد خود را کاملاً ترک کردند.

در سال ۱۹۸۵ اروسمیث آلبوم جدید خود را با نام «Done With Mirror» منتشر کرد. همچنین جو پری و استیون در سال ۱۹۸۶ با همکاری گروه «ران-دی. ام. سی» آهنگ پر??روش «Walk This Way» که در سال ۱۹۷۹ منتشر شده بود را دوباره اجرا کردند که با استقبال ??راوانی روبرو شد. اخیراً این آهنگ در رده بندی ۱۰۰« آهنگی که دنیا را تغییر داد» که توسط مجلهٔ «رولینگ استونز» منتشر شد، مکان بیست و ه??تم را به خود اختصاص داد. آلبوم‌های بعدی اروسمیث هم با استقبال بسیار روبرو شدند و به ??روش‌های چند میلیونی رسیدند.

 

[ATTACH=CONFIG]7406[/ATTACH]

 

 

در سال ۱۹۹۵ اعضای گروه اعلام کردند که بعد از ده سال ??عالیت اخیر خود، به مدتی استراحت احتیاج دارند. در همین زمان گروه با مدیر خود، «تام کالینز»، که عامل اصلی بازگشت گروه و مو??قیت دوبارهٔ آن بود، اختلا?? پیدا کرد. ظاهراً تام کلینز از همکاری نزدیک تایلر و پری نگران بود و عقیده داشت که این همکاری، که سه عضو دیگر گروه در آن نقشی نداشتند، باعث می‌شود که کنترل گروه از دست او خارج شود. تام کالینز که در این زمان به ا??سردگی مبتلا شده بود، شروع به شایعه پردازی در مورد گروه کرد. از جمله اینکه: «گروه از هم پاشیده‌است. استیون تایلر دوباره به مواد مخدر روی آورده و در میامی به همسر خود خیانت کرده‌است.» اروسمیث تمامی این شایعات را تکذیب کرد و پس از تشکر از تام کالینز به خاطر زحماتی که برای گروه کشیده بود، وی را در سال ۱۹۹۶ اخراج کرد. این موضوع به همراه تغییر تهیه کننده باعث تاخیر در ضبط آلبوم بعدی گروه شد. سرانجام آلبوم «Nine Lives» در سال ۱۹۹۷ منتشر شد که از آن بسیار استقبال شد. بعد از این آلبوم گروه، دو سال به اجرای کنسرت پرداختند که در یکی از این اجراها، پایهٔ میکرو??ون به پای تایلر برخورد کرد و رباط زانوی وی پاره شد. علی‌رغم سوختگی درجهٔ دو جویی کرمر پس از آتش گر??تن اتومبیلش در پمپ بنزین و مشکلات حرکتی تایلر در حین ضبط ویدیوی «I Don’t Want to Miss a Thing» این تک آهنگ که برای ??یلم "Armageddon" ساخته شد بود بسیار مو??ق شد. لیو تایلر، دختر استیون عهده دار یکی از نقش‌های اصلی این ??یلم بود.

از سال ۲۰۰۱، گروه هر سال یک تور مو??ق داشته‌است، مضا?? بر اینکه دو آلبوم با نام‌های «Just Push Play» در سال ۲۰۰۱ و «Honkin’ on Bobo» در سال ۲۰۰۴ منتشر کرده.

[ATTACH=CONFIG]7407[/ATTACH]

 

 

اعضای کنونی

 

 

اعضای پیشین

 

 

  • ری تَبَنو: گیتار الکتریک
  • جیمی کرسپو: گیتار الکتریک و آواز
  • ریک دا????ی: گیتار الکتریک

[ATTACH=CONFIG]7408[/ATTACH]

 

آلبوم‌ها و ??روش

 

 

[TABLE]

[TR]

[/TR]

[TR]

[TD]۱۹۷۳[/TD]

[TD]Aerosmith[/TD]

[TD]۳٬۰۰۰٬۰۰۰[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]۱۹۷۴[/TD]

[TD]Get Your Wings[/TD]

[TD]۳٬۰۰۰٬۰۰۰[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]۱۹۷۵[/TD]

[TD]Toys in the Attic[/TD]

[TD]۸٬۰۰۰٬۰۰۰[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]۱۹۷۶[/TD]

[TD]Rocks[/TD]

[TD]۶٬۰۰۰٬۰۰۰[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]۱۹۷۷[/TD]

[TD]Draw the Line[/TD]

[TD]۳٬۰۰۰٬۰۰۰[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]۱۹۷۹[/TD]

[TD]Night in the Ruts[/TD]

[TD]۲٬۰۰۰٬۰۰۰[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]۱۹۸۲[/TD]

[TD]Rock in a Hard Place[/TD]

[TD]۱٬۰۰۰٬۰۰۰[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]۱۹۸۵[/TD]

[TD]Done with Mirrors[/TD]

[TD]۱٬۰۰۰٬۰۰۰[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]۱۹۸۷[/TD]

[TD]Permanent Vacation[/TD]

[TD]۶٬۰۰۰٬۰۰۰[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]۱۹۸۹[/TD]

[TD]Pump[/TD]

[TD]۸٬۰۰۰٬۰۰۰[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]۱۹۹۳[/TD]

[TD]Get a Grip[/TD]

[TD]۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]۱۹۹۷[/TD]

[TD]Nine lives[/TD]

[TD]۵٬۰۰۰٬۰۰۰[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]۲۰۰۱[/TD]

[TD]Just Push Play[/TD]

[TD]۳٬۰۰۰٬۰۰۰[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]۲۰۰۴[/TD]

[TD]Honkin' on Bobo[/TD]

[TD]۲٬۵۰۰٬۰۰۰[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]7409[/ATTACH]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من این گروه رو میشناسم عالین :love:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
من این گروه رو میشناسم عالین :love:

??کر کنم از روی خوانندشون استیون تایلر که داور برنامه ی امریکن ایدول هستش میشناسی.درسته علی جون؟این گروه یکی از پرچمدارای هوی متال و هاردراک هستن.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بابا تو دیگه کی هستی آره درسته سعید جون از رو استیون تایلر میشناسم صداش عالیه:5yt82hl_th:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...