رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

بیوگرافی گروه linkin park

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]7359[/ATTACH]

 

ملیت امریکایی

سبک ها نیو متال-رپ راک-الترناتیو راک-الترناتیو متال

مدت کار 1996 تاکنون

 

[ATTACH=CONFIG]7360[/ATTACH]

 

لینکین پارک ( Linkin Park) گروه راک آمریکایی از اگوراهیلز کالی??رنیا می‌باشد. گروه در سال ۱۹۹۶ تشکیل شد و با اولین آلبوم خود با نام تئوری دورگه مو??قیت بسیار زیادی در زمینه بین‌المللی کسب کرد که توانست گواهینامه الماس را از RIAA در سال ۲۰۰۵ و گواهینامه پلاتین را از بسیاری کشورهای دیگر دریا??ت کند. آلبوم بعدی آنها، متئورا نیز به ادامه مو??قیت گروه ا??زود و در بیلبورد200 در سال ۲۰۰۳ رتبه اول را از آن خود کرد که تورهای بزرگ و گسترده لینکین پارک و کارهای خیریه آنها را در سراسر دنیا به همراه داشت.در سال ۲۰۰۳، ام تی وی 2 لینکین پارک را به عنوان ششمین گروه برتر در زمینه موزیک ویدئو و سومین گروه نو هزاره بعد ازاوئیسیز و کولدپلی نامید.

پس اقتباس از سبک‌های نو متال و رپ متال در آلبوم‌های هایبرید تئوری و متئورا، آنها سبک‌های دیگری را در آلبوم بعدی‌شان، دقایقی تا نیمه‌شب اجرا کردند که در سال ۲۰۰۷ عرضه شد. آلبوم در جداول بیلبورد توانست رتبه اول را کسب کند و سومین ه??ته برتر اول را بیش از هر آلبوم دیگری در همان سال داشتند. چهارمین آلبوم گروه یک هزار خورشید میباشد که در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۰ عرضه شد. در این آلبوم ، گروه از یک تنوع وسیعتری در ابزارها و سبک موسیقی نسبت به آلبوم های قبل بهره برد. آخرین آلبوم گروه به نام موجودات زنده در سال 2012 به بازار آمد که در آن گروه همه ی سبک های قبلی خود را با هم ترکیب کرده است. گروه تاکنون همراه با هنرمندان بسیاری کارهای مشترک داشته است. بیشتر هنرمندانی سرشناس همانند رپرجی-زی در کار مشترک آنها مسیر برخورد و بسیاری کارهای دیگر همانند ری-انیمیشن و شارژ مجدد. لینکین پارک تاکنون بیش از 60 میلیون نسخه آلبوم‌هایش را در جهان به ??روش رسانیده و دو جایزه گرمی را نیز دریا??ت کرده است

[ATTACH=CONFIG]7361[/ATTACH]

 

سالهای نخستین (۱۹۹۹-۱۹۹۶)

 

لینکین پارک در سال ۱۹۹۶ در لس‌آنجلس، کالی??رنیا شکل گر??ت. راب بوردون به عنوان درامر، برد دلسون به عنوان گیتاریست ، مایک شینودا به عنوان ام سی و خواننده و مارک ویک??یلد به عنوان خواننده که دوستی قدیمی و مستحکمی در دوران دبیرستان باهم داشتند پایه‌های اصلی گروه را ریختند. اندکی بعد دی جی جو هان که ??ارغ التحصیل هنرهای نمایشی بود و دیو ??ارل به عنوان نوازنده گیتار برقی به آنان ملحق شدند. این گروه ابتدا با نام زرو (xero) به کار پرداخت . با وجود منابع و امکانات کم این گروه شروع به ضبط موسیقی در استودیوی موقت مایک پرداخت و بالاخره در سال 1997 اولین و تنها EP گروه با 4 قطعه منتشر شد اما برای گروه مو??قیتی در پی نداشت و نا امیدی و تنش به وجود آمده در گروه باعث جدایی مارک از گروه و همچنین پیوستن دیو ??ارل به گروه های دیگر مانند Tasty Snax شد. پس از مدتی چستر بنینگتون توسط ج?? بلو ، تهیه کننده در زمینه موسیقی ، به گروه معر??ی شد و اینبار نام گروه به هایبرید تئوری تغییر و گروه با سبکی جدید از ترکیب صداهای مایک و چستر شروع به ??عالیت کرد. تغییر و تحول عظیم گروه با تغییر مجدد نام گروه شکل گر??ت. اینبار نوبت لینکین پارک بود که البته گروه ابتدا مایل بود نام لینکولن پارک را برگزیند ولی بدست آوردن دامنه Lincolnpark.com ممکن نبود بنابراین مجبور به ایجاد تغییر در این نام و انتخاب لینکین پارک شد. با وجود این تغییرات بازهم گروه برای امضا کردن قرارداد با کمپانی های بزرگ مشکل داشت. ناشرهای بزرگ یکی پس از دیگری درخواست لینکین پارک را رد می کردند اما در سال 1999 بالاخره گروه با کمک ج?? بلو توانست قراردادی با کمپانی برادران وارنر ببندد.

 

 

نظریه دورگه (۲۰۰۲-۲۰۰۰)

 

لینکین پارک، اولین آلبوم خود را با نام هایبرید تئوری یا نظریه دورگه ( Hybrid Theory) در ۲۴ اکتبر ۲۰۰۰ عرضه کرد.این آلبوم که نتیجه نیم دهه کار گروه بود، توسط دان گیلمور ویرایش شده بود. هایبرید تئوری آلبومی با مو??قیت بسیار بالا بود؛ آلبوم با ??روش بیش از ۴.۸ میلیون نسخه در اولین سال، توانست به عنوان پر??روش‌ترین آلبوم سال شناخته شود و با رسیدن به شماره دو در جدول بیلبورد ۲۰۰ به همراه رسیدن به بالاترین رتبه در جدول در سراسر دنیا به همراه دریا??ت کردن جوایز گوناگون یکی از بزرگترین مو??قیت‌های لینکین پارک به شمار می‌آید. این آلبوم در سال ۲۰۰۹، ۲۴ میلیون نسخه در سراسر جهان به ??روش رسانید که آنرا به پر??روش‌ترین آلبوم لینکین پارک و دومین آلبوم پر??روش دهه بعد از بیتلز تاکنون تبدیل ساخت. همچنین این آلبوم توانسته رتبه ۲۶ را برای بهترین آلبوم‌های تمام زمان‌ها از آن خود کند.

نظریه دورگه در استودیوی ان‌آرجی در شمال هالیوود، کالی??رنیا ضبط شد که تهیه کننده آن دان گیلمور بود. متن آهنگ گاهی در مورد مشکلات دوران نوجوانی چستر بنینگتون شامل جدایی پدر و مادر، سوء است??اده از دارو و جنگ و جدال‌ها بیداد میکند. هایبرید تئوری نامش را از نام قدیمی گروه گر??ته است. چهار تک‌آهنگ از آلبوم عرضه شدند: "یک قدم نزدیک‌تر" ، "تکه‌کاغذ" برنده جایزه گرمی، "خزیدن" و در پایان که آخرین‌شان توانست مو??قیت بسیاری را برای آنها به ارمغان بیاورد. در مراسم جایزه گرامی ۲۰۰۲، هایبرید تئوری برای بهترین آلبوم راک نامزد شد. این آلبوم همچنین در لیست ۱۰۰۱ آلبوم که شما باید پیش از مردن گوش کنید ثبت شد. آلبوم در بیلبورد ۲۰۰ برتر نیز رتبه آلبوم شماره ۱۱ برتر دهه را گر??ت. نسخه مخصوصی از این آلبوم در ۱۱ مارس ۲۰۰۲، دو سال بعد از تاریخ صدور اصلی آن نشر شد.

در همین زمان، گروه دعوت‌های بسیاری را برای شرکت در تورهای برجسته‌ای همچون آز??ست، تور ??میلی ولیو و اکاستیک کریسمس دریا??ت کردند. گروه همچنین تور رسمی خودشان را با نام پروجکت روولوشن ( Projekt Revolution) ترتیب دادند که همراه با هنرمندان سرشناس دیگری نظیر سایپرس هیل، آدما و اسنوپ داگ بود. در طول یکسال، لینکین پارک در بیش از ۳۲۰ کنسرت اجرا نمودند. تجارب و اجراهای آنها در اولین دی‌وی‌دی آنها پارتی ??رت در ??ستیوال پنکاک در نوامبر ۲۰۰۱ عرضه شد. همچنین در همین زمان بیسیست گروه، ??ینکس نیز دوباره به گروه ملحق شد و گروه شروع به کار روی رمیکس آلبوم نمودند که نتیجه آن آلبوم ری-انیمیشن بود که در ۳۰ ژوئیه ۲۰۰۲ عرضه شد. ری-انیمیشن توانست در بیلبورد ۲۰۰ رتبه دوم را بگیرد و ۲۷۰،۰۰۰ نسخه در اولین ه??ته به ??روش برساند

 

[ATTACH=CONFIG]7362[/ATTACH]

 

متئورا (۲۰۰۴-۲۰۰۲)

 

بعد از مو??قیت هایبرید تئوری و ری-انیمیشن، لینکین پارک زمان بسیار زیادی را روی کنسرت‌ها و تورهایشان در ایالات متحده پرداختند. تمام اعضا روی کار جدید متمرکز شدند و رسماً اعلام نمودند که آلبوم جدید در دسامبر ۲۰۰۲ عرضه خواهد شد و ا??شا نمودند که کار جدیدشان از منطقه متئورا در یونان جایی که صومعه‌های زیادی در روی کوه‌های آن بنا شده، الهام گر??ته شده است. آلبوم متئورا ( Meteora) رسماً در ۲۵ مارس ۲۰۰۳ توسط بردران وارنر به نشر رسید. بهترین و مو??ق‌ترین تک‌آهنگهای لینکین پارک نیز در همین آلبوم میباشد که شامل «جایی که به آن تعلق دارم»، «ضعی??»، «دروغ‌گویی از تو»، «از درون»، «شکستن عادت» و «کرخت» میشوند. متئورا مو??ق‌ترین آلبوم در تاریخ مدرن راک تراکز میباشد. آهنگ کرخت بزرگترین ترانه سال در جدول شناخته شد. این آلبوم بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان به ??روش رسانید و رتبه ۳۶ام را در مجله بیلبورد ۲۰۰ برترین آلبوم‌های دهه از آن خود کرد. این آلبوم در آمریکا و بریتانیا شماره ۱ و در استرالیا شماره ۲ را در جدول بهترین‌ها از آن خود کرد.

آلبوم در اولین ه??ته بیش از ۸۰۰،۰۰۰ نسخه به ??روش رسانید و با آمدن ماه اکتبر سال ۲۰۰۳، ۳ میلیون نسخه آن به ??روش ر??ته بود.مو??قیت این آلبوم باعث شد که لینکین پارک پروژه پروجت روولوشن دیگری را شروع کند. همراه با آن، متالیکا نیر لینکین پارک را برای اجرا در تور تابستانی‌شان در ۲۰۰۳ دعوت کردند. در اوایل ۲۰۰۴، لینکین پارک تور جهانی متئورا را آغاز کردند که با پشتیبانی گروه‌های دیگری همچون پی.او.دی.، هوباستانک و استوری آ?? د یر همراه بود.

طرح‌های جانبی (۲۰۰۴–۲۰۰۶)

بعد از مو??قیت آلبوم متئورا، گروه کار خود را برای شروع آلبومی جدید برای سال‌های بعدی به تعویق انداختند. اما برخلا?? آن، لینکین پارک به تورهایش ادامه‌داد و روی چندین طرح جانبی دیگر شروع به کار کرد. بنینگتون در ترانه‌ای از دی‌جی لتال با نام «حالت هنر» (State of the Art) ظاهر شد و کاردیگری را با گروه دد بای سانرایز، هنگامی که شینودا همراه با گروه تکنوپاپ بریتانیایی دپش مد همکاری می‌کرد، آغاز کرد. در سال ۲۰۰۴ گروه شروع به کار با جی-زی برای تهیه آلبوم رمیکس‌شان مسیر برخورد کردند. این آلبوم که دارای متن‌های جدیدتری از هر دو هنرمندها بود در نوامبر ۲۰۰۴ عرضه شد. شینودا همچنین گروهی با نام ??ورت ماینر به عنوان یک طرح جانبی از لینکین پارک تشکیل داد. با کمک جی-زی، ??ورت ماینر توانست اولین آلبومش را با نام رایزین تاید عرضه کند که با مو??قیت بسیار روبرو شد. در همان وقت رابطه گروه با کمپانی برادران وارنر به‌دلیل مشکلات مالی روبه‌خرابی می‌ر??ت و بعد از ماه‌ها نزاع و جنجال، گروه بالاخره با کمپانی در دسامبر ۲۰۰۵ کنار آمد

 

[ATTACH=CONFIG]7363[/ATTACH]

 

دقایقی تا نیمه شب (۲۰۰۶—۲۰۰۹)

 

 

دقایقی تا نیمه‌شب ( Minutes to Midnight) سومین آلبوم استودیویی لینکین پارک است[ که در ۴ نوامبر ۲۰۰۷ عرضه شد. این آلبوم در ایالات متحده آمریکا و ۱۵ کشور دیگر شامل بریتانیا و کانادا در رتبه اول قرار گر??ت و توسط ریک رابین و مایک شینودا تهیه شده بود.

لینکین پارک رسماً کار روی این آلبوم را در سال ۲۰۰۳ شروع کردند. اگرچه در حین تور آلبوم متئورا در سال ۲۰۰۴ کار آلبوم برای مدتی به تعویق ا??تاده بود. آنها کار را بعداً برای مدت بیشتری به تعویق انداختند هنگامی که مایک شینودا گروه ??ورت ماینر و چستر بنینگتون گروه دد بای سانرایز را تاسیس کردند. بعدها دوباره کارها را شروع کردند و ریک رابین به همراه مایک شینودا به عنوان تهیه‌کننده‌های این آلبوم شناخته شدند. چندین اشتباه کوچک ا??شا نشده در حین ساخت آلبوم رخ داد که باعث شد تاریخ عرضه آلبوم چندین بار به تعویق بی??تد. تا پیش از ماه آوریل ۲۰۰۷ تغییرات عمده‌ای از جمله میکس در آلبوم وارد شد تا در ماه آوریل اولین تک آهنگ آن با نام «آنچه من انجام داده‌ام» عرضه شد و بلا??اصله در ۱۵ مه ۲۰۰۷ آلبوم در آمریکای شمالی عرضه شد.

 

آلبوم یک هزار خورشید (۲۰۱۰-۲۰۰۸)

 

چهارمین آلبوم گروه لینکین پارک در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۰ در اروپا و ۱۴ سپتامبر در ایالات متحده و بریتانیا توسط کمپانی برادران وارنر عرضه شد. این آلبوم کاری مشترک از تهیه‌کنندگی مایک شینودا و ریک رابین است که قبلاً آلبوم دقایقی تا نیمه‌شب را با هم تهیه نموده بودند.

آلبوم موجودات زنده (۲۰۱۲)

 

موجودات زنده( Living Things) پنجمین آلبوم گروه است که به طور رسمی در ۲۶ ژوئن ۲۰۱۲ منتشرشد. اولین تک نرانه آن به نام بسوزانش در 16 آوریل 2012 عرضه شد و پس آز آن تک ترانه های گمشده در پژواک و قصر شیشه ای منتشر شدند.

شارژ مجدد و پروژه های جانبی (2013)

 

در سال 2013 گروه روی موسیقی متن ??یلم Mall ساخته ی جو هان کار می کنند. همچنین طی مصاحبه ای مایک شینودا اعلام کرد که کار روی آلبوم ششم شروع شده و این آلبوم احتمالاً در سال 2014 منتشر خواهد شد.

در 19 می ، چستر بنینگتون با گروه استون تمپل پایلتس همکاری تازه ای را شروع کرد. EP این گروه به نام High Rise در 29 اوت در ص??حه ی ??یس بوک گروه منتشر شد.

در 10 اوت ، گروه در اجرای ترانه ی جدید خود به نام نوری که هرگز نمی‌آید با Steve Aoki در ??ستیوال سامر سونیک همکاری کرد. این ترانه به عنوان موسیقی بازی ??یس بوکی گروه به نام LP Recharge به طور استودیویی ضبط شد. روز انتشار این بازی ، گروه اعلام کرد که این ترانه بخشی از دومین آلبوم ریمیکس لینکین پارک به نام شارژ مجدد خواهد بود که در 29 اکتبر منتشر خواهد شد. آلبومی که ریمیکس قطعات آلبوم موجودات زنده را دربر دارد.

[ATTACH=CONFIG]7364[/ATTACH]

 

 

خیریه

 

موسیقی در جهت دستگیری و امداد رسانی، یک بنیاد خیریه تاسیس شده توسط لینکین پارک در سال ۲۰۰۵ است. از جمله ??عالیت‌های این بنیاد می‌توان به کمک به قربانیان و بازماندگان بلایای طبیعی و ح??ظ محیط زیست و مبارزه با گرمایش جهانی اشاره کرد.

تا به حال ۳ آلبوم برای این موسسه تهیه شده: دو ورژن برای زلزله زدگان هائیتی در سال ۲۰۱۰ و یکی هم برای زلزله زدگان توهوکو. در این آلبوم‌ها ترانه‌های متعددی از هنرمندان مختل?? وجود دارد که مردم را تشویق به دانلود می‌کنند، درامد حاصل از این دانلودها صر?? کمک‌های امدادی به قربانیان بلایای طبیعی می‌شود. در آلبوم کمک به هائیتی هنرمندانی همچون اسلش، انریکه ایگلسیاس، پیتر گابریل و... با لینکین پارک همکاری کرده‌اند. در آلبوم "کمک به سونامی ژاپن" که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد از لینکین پارک ترانه‌ای بی کلام به نام "Issho Ni" به چشم می‌خورد.

سبک و تاثیرات

 

لینکین پارک هیپ‌هاپ اصیل، راک کلاسیک، سنتی و اصول الکترونیک را در هم آمیخت و از این کولاژ صدایی بیاد ماندنی ایجاد کرد.

از همان آلبوم اول تاثیرات گروه هایی همچون دپش مد و استون تمپل پایلتس روی استایل خواندن چستر ، گانز ان رزز ، د?? اسمیتز، د??تونز و یوتو روی تکنیک گیتار برد دلسون و د?? روتز روی مایک شینودا قابل مشاهده بود.

لینکین پارک از گروه هایی نظیر د?? روتز ، ناین اینچ نیلز ، د??تونز ، پابلیک انمی و ا??کس تویین تاثیر گر??ته است.

لینکین پارک اولین راک بندی است که به بازدید میلیاردی در یوتیوب رسیده است.

 

[ATTACH=CONFIG]7365[/ATTACH]

 

 

اعضای کنونی

 

 

 

اعضای پیشین

 

 

 

آلبوم های رسمی

 

 

[ATTACH=CONFIG]7366[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]7367[/ATTACH]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من عاشق این گروه هم ??ول البومشو دارم :love:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
من عاشق این گروه هم ??ول البومشو دارم :love:

اره گروه خیلی خوبین.من یه زمانی خیلی لینکین پارک گوش می دادم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خدای من من تازه یه سالی هست با این گروه آشنا شدم شدم یه زمانی گوش میدادی !

واقعا یه طر??دار راک ومتال اصلی

راستی سعید جان آهنگ جدید avril با مرلین منسون جدید خونده رو شنیدی ؟ خیلی قشنگه

اگه میخوای برات بذارم:love::5yt82hl_th:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
خدای من من تازه یه سالی هست با این گروه آشنا شدم شدم یه زمانی گوش میدادی !

واقعا یه طر??دار راک ومتال اصلی

راستی سعید جان آهنگ جدید avril با مرلین منسون جدید خونده رو شنیدی ؟ خیلی قشنگه

اگه میخوای برات بذارم:love::5yt82hl_th:

 

آهنگ جدید avril با مرلین منسون جدید خونده ((!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)):91:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
خدای من من تازه یه سالی هست با این گروه آشنا شدم شدم یه زمانی گوش میدادی !

واقعا یه طر??دار راک ومتال اصلی

راستی سعید جان آهنگ جدید avril با مرلین منسون جدید خونده رو شنیدی ؟ خیلی قشنگه

اگه میخوای برات بذارم:love::5yt82hl_th:

 

علی جان من 10 سال پیش عاشق لینکین پارک بودم و گوش میدادم هرروز.ولی چند سالی هست که خیلی کم گوش میدم چون گرایشم بیشتر به سمت موسیقی سنگین تر ر??ته.

 

اهنگی که میگی رو چند وقت پیش بود که گوش دادم.واسه چند ماه پیشه.زیاد کار قوی ای نیست.کار جالبی نکرده منسون که با اوریل اجرا کرده.اوریل خیلی بچه ست تو موسیقی راک و متال.اصلا سبکشون به هم نمیخوره.

علی جان این اهنگا وقتتو میگیرن الکی.به جای اینا خیلی اهنگای عالی و گروههای عالی هستن که هنوز گوش ندادی.

ویرایش شده توسط saeed kratos

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
علی جان من 10 سال پیش عاشق لینکین پارک بودم و گوش میدادم هرروز.ولی چند سالی هست که خیلی کم گوش میدم چون گرایشم بیشتر به سمت موسیقی سنگین تر ر??ته.

 

اهنگی که میگی رو چند وقت پیش بود که گوش دادم.واسه چند ماه پیشه.زیاد کار قوی ای نیست.کار جالبی نکرده منسون که با اوریل اجرا کرده.اوریل خیلی بچه ست تو موسیقی راک و متال.اصلا سبکشون به هم نمیخوره.

علی جان این اهنگا وقتتو میگیرن الکی.به جای اینا خیلی اهنگای عالی و گروههای عالی هستن که هنوز گوش ندادی.

 

ما هنوز تازه کاریم شما استادید چند سال وقت میخواد مثل شما بشیم:5yt82hl_th:

آره زیاد جالب نبود ولی گ??تم شاید نشنیده باشی

واقعا آوریل بچش من ??قط به خاطر مرلین منسون گوش میدم:5yt82hl_th:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ما هنوز تازه کاریم شما استادید چند سال وقت میخواد مثل شما بشیم:5yt82hl_th:

آره زیاد جالب نبود ولی گ??تم شاید نشنیده باشی

واقعا آوریل بچش من ??قط به خاطر مرلین منسون گوش میدم:5yt82hl_th:

قربونت علی جان.شما لط?? داری.ولی خیلی خوشحالم که به سمت این موسیقی گرایش پیدا کردی.حالا هنوز راه درازی داری و کلی اهنگ معرکه که هنوز نشنیدی پس وقتتو واسه اوریل و این بچه ها تل?? نکن ولی خوب مرلین منسون و اسلیپ نات و متالیکا و اسلیر و .....رو بچسب که کلی اهنگ عالی دارن.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اره سعید جان همین طوره من عاشق متال و راک شدم وباعثشم شما بودی ولط?? کردی :love::4:

اون اهنگ آوریل هم به خاطر مرلین منسونشبود وگرنه من کی از این بچه خوشم میاد :78:

توی خواننده ها اول از pitbull بعدهم

مرلین منسون و

Slipknotو linkin park و Evanescence رو از همه بیشتر دوست دارم خیلی صداشون عالیه :love:

بقیه هم خوبن البته راک ومتال رو میگم ها:laugh:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...