رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

OlliOlli: اسکیت با Vita ؛ تنفس دوباره ی ژانری رها شده

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]7222[/ATTACH]

 

سخت، ساده و بی رحم. OlliOlli یک بازی اسکیت برد است که Matt Martin آن را ارائه داده تا دیگر زانوانش زخمی نشوند.

OlliOlli، بازی اسکیت بی رحمی است که هیچ خطایی را نمی بخشد؛ زمین های شیب دار آرامشی را برای شما باقی نمی گذارد، و چیزی کمتر از تمرکز کامل شما، مساوی با زخمی شدن شما روی پیاده روها خواهد بود. شما واقعا تنها یک شانس برای درست انجام دادن کار دارید! کنترل دقیق می تواند ت??اوتی بین یک کمبوی طولانی و زنجیروار در سرتاسر یک مرحله ی بازی، برای بالاترین امتیاز یا ا??تادن از آخرین ریل باشد در حالی که تماشاگران با تمام انرژیشان شما را هو میکنند و شما با زانوانی زخمی دهان های گرد شده شان را می بینید.

 

[ATTACH=CONFIG]7223[/ATTACH]

 

 

شما می توانید مراحل را بارها و بارها بازی کنید در حالی که ممنون دکمه زرد restart در بالای چپ ص??حه هستید، اما تنها تلاشهای احمقانه در یک مرحله موجب زایل شدن این دکمه می شود. این درس سخت را تا زمانی که در سه مرحله تکرار شود یاد می گیرید، بنابراین خیلی مهم است که شما حرکاتتان را با مهارت کامل انجام دهید نه تند و سراسیمه!

زمانی که یک کمبو و یا حرکت نمایش به پایان می رسد، OlliOlli می خواهد که شما برد اسکیتتان را به درستی بلند کنید. این احتمالا مهمترین مهارت برای یادگیری است که قابل ??هم نیست. یک ضربه ی آهسته روی دکمه ی X در زمانی که در حال نزدیک شدن به زمین هستید ضروری است؛ در غیر اینصورت سرعتتان را از دست خواهید داد. زمین های ناقص و شیب دار مشکلاتی را به وجود می آورد چرا که ??ضا به عقب برمیگردد وقتی که شما می خواهید برای حرکت بعدی حاضر شوید. در مرحله های بعدی مانند Green Beret-esque پای جایی که پوشیده از بر?? است ، ??ضایی برای جنب و جوش و خودنمایی نیست و شما خودتان را در پایین تپه های بر??ی و یخی با پاهایی باز بصورت لنگ در هوا خواهید یا??ت.

وقتی که شما ??رودهایتان را با مهارت انجام دادید، زمان آن ??را رسیده است که حرکات آزمایشی تان را به آرامی یاد بگیرید. با گر??تن لبه ی چپ اسکیت پشتک می زنید؛ سپس به سمت جلو حرکت میکنید (مانند اسکیت EA ) و حتی حرکت های پیشر??ته تری را می توانید انجام دهید؛ یک نیم دور، یا سه دور بچرخید. یک اشتباه زودهنگام شما را از نظر روانی مجبور می کند که حرکات تماشایی را ارایه دهید بگونه ای که خودتان را ارضا کنید. برای حرکت روی نرده ها، نیمکت ها و سایر سطوح مسطح ??قط به پایین نگه داشتن سمت چپ برد وقتی که روی آنها ??رود می آیید نیاز دارد. برای حرکات چرخشی کا??ی است با چپ و راست کردن شانه هایتان کنترل اسکیت را بدست بگیرید.

 

[ATTACH=CONFIG]7224[/ATTACH]

 

 

یک صحنه تماشایی هیجان انگیز در آخر هر مرحله وجود دارد. هر حرکت تماشایی یا کمبو برای شما امتیازاتی را به همراه خواهد داشت؛ چه به خط پایان برسید، چه نرسید. اگرچه وقت گذاشتن روی این بازی می تواند بسیار نشاط آور باشد، ولی گاهی اوقات شروع لذت بخش بازی در کسری از ثانیه با یک اشتباه ناشیانه به شکست منتهی می شود. کنترل از دستتان خارج شده و شما اسکیت باز کوچک پیکسلیتان را مانند یک جنازه ک?? خیابان خواهید دید.

OlliOlli یک بازی سخت برای شروع کردن است اما شما به آرامی یاد می گیرید که با انگشتان تیزتان امتیازهایتان را جمع ببندید. انجام برخی حرکات پیچیده با برخی از برد ها بوسیله ی آنالوگ های PS Vita می تواند شما را دچار مشکل کند، اما شما ??را می گیرید که چگونه به طور پیوسته به جلو برانید، حرکات نمایشی انجام دهید، روی نرده مانور دهید و بچرخید و با مهارت ??رو بیایید. وقتی برای اولین بار شما به امتیاز ۹۰۰۰۰ می رسید، برایتان ??اش می شود که در ابتدای کار هستید و این امتیاز بالایی نیست!

 

[ATTACH=CONFIG]7225[/ATTACH]

 

 

ممکن است که بازی چغر باشد، ولی بی رحم نیست، شما پیشر??ت خواهید کرد و به مراحل Junkyard خواهید رسید، البته بعد از این که شما در اولین مراحل شهری آماتوری، در اهدا??تان به مهارت رسیده باشید. اما همچنان که بهتر عمل می کنید، می خواهید به عقب برگردید و مراحل و لوکیشن های قبلی را برای رسیدن به امتیاز بیشتر بازی کنید. این یک بازی است که شما به آرامی به جلو حرکت می کنید، ولی همیشه شما را مجاب می کند که برای بدست آوردن بالاترین امتیازهای مراحل قبلی به عقب برگردید.

OlliOlli توانسته خون تازه ای به رگهای ژانری که نادیده گر??ته می شد، وارد کند. بطوری که به نظر می رسد ما از قحطی در بازیهای ورزشی به یک ضیا??ت دعوت شده ایم. Roll 7 به ریشه ها رجوع کرده، و بازی اش را از روزهای گذشته وام گر??ته است. restart سریع بازی، مجموعه ی چالش ها، حرکات زنجیره وار و کمبو ها، روانی حرکات نمایشی، کنترل خوب، زیبایی همراه با سادگی بدون شلوغ بازی و زوائد؛ اینها برگ برنده های OlliOlli هستند!

 

[ATTACH=CONFIG]7226[/ATTACH]

 

 

این بازی یک بازی اسکیت بی انتها نیست، اما اگر تلاش کنید این بازی را بی وق??ه از ابتدا تا پایان انجام دهید، می تواند شبیه به یک بازی بی انتها باشد و ثانیه ها هستند که مرز بین پیروزی و شکست را تعیین می کنند. شنیدن صدای هیاهوی جمعیت قبل از اینکه آنها را ببینید در خط پایان، حس بسیار باشکوهی می دهد؛ حسی که مشوق شما برای ادامه مسیر در لحظات پایانی خواهد بود. چه شما به اعصاب خود مسلط باشید چه نباشید، برای پیروزی به کمی شانس و مجموعه ای از مهارت ها نیاز دارید.

این بازی هیجان انگیز که توسط Roll 7 برای کنسول دستی PS Vita توسعه یا??ته در ۲۸ ژانویه در اروپا منتشر گردیده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...