رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saman mi

مایکروسافت توسعه‌ی ویندوز 9 را تا اکتبر 2014 کامل می‌کند

پست های پیشنهاد شده

7e5a62b72a782dfd0197a87d4b214514_XL.jpg حتی اگر مایکروسا??ت همچنان به گ??تن اینکه ویندوز 8 تا چه حد لذیذ است ادامه دهد، باز هم ا??رادی که آخرین سوپ مایکروسا??ت را است??اده کرده‌اند، با انواع و اقسام مشکلات مواجه شده‌اند. به نظر می‌رسد مایکروسا??ت بجای اضا??ه کردن انواع ادویه‌جات به ویندوز 8 برای تغییر محتویات آن، در حال گرم‌کردن یک دیگ آب جدید برای ویندوز 9 است! از آن‌جا که نمی‌دانیم سرآشپزها در ردموند چه خوابی برای ما دیده‌اند، چاره‌ای جز صبورانه منتظر ماندن و است??اده از همان چیزی که در حال حاضر در اختیارمان است نخواهیم داشت. تا آن زمان به نظر می‌رسد اغلب ا??راد، همچنان به است??اده از ویندوز ایکس پی و 7 راضی باشند.

همانگونه که در مورد ویستا نیز شاهد آن بودیم، مایکروسا??ت در حال ایجاد ??اصله میان خود و برند ویندوز 8 و RT است. شاید کمپانی مایکروسا??ت که از یک شرکت نرم‌ا??زاری به ارائه دهنده سخت‌ا??زار و خدمات تبدیل شده است بالاخره به آن میزان از بازخورد سازنده دست یا??ته است که بر اساس آن محصولی مناسب‌تر عرضه کند.

گزارشات پیشین نشان از این داشت که مایکروسا??ت، ویندوز 9 را در بهار سال آینده ارائه خواهد نمود؛ اما بر اساس گ??ته‌های WZOR که در لو دادن برنامه‌های مایکروسا??ت سابقه‌ای طولانی دارد، توسعه‌ی نهایی این سیستم‌عامل، ممکن است به همین زودی‌ها و تا پایان سال جاری تکمیل شود.

امید می‌رود در کن??رانس توسعه‌دهندگان مایکروسا??ت که در ماه آوریل یعنی ??روردین ماه 1393 برگزار خواهد شد، خبرهای جدیدی را از نسخه‌ی آینده‌ی ویندوز مایکروسا??ت بدست آوریم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...