رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

Lfd، نسل جدید نمایشگر‌های دیجیتال

پست های پیشنهاد شده

n00028861-b.jpg

LFD یا (Large Format Display) یا نمایشگرهای حر??ه‌ای بزرگ، نمایشگر‌هایی هستند که ت??اوت‌های عمده‌ای با نمایشگرها و تلویزیون‌های موجود دارد و امروزه سامسونگ، از بزرگ‌ترین تولیدکننده این نوع نمایشگر‌هاست.مهم‌ترین ویژگی LFD، کامپیوتر داخلی آن است. کامپیوتری با مشخصات قدرتمند که به شما امکانات کامل با درگاه‌های مختل?? یک کامپیوتر حر??ه‌ای از جمله LAN، USB ۲.۰ و USB ۳.۰، HDMI، DVI، AV، VGA، DPو حتی پرت RS-۲۳۲C را می دهد. با این اوصا??، نیاز به کامپیوتر یا هر دستگاه ارتباطی خارجی از بین می‌رود.از دیگر ویژگی بسیار م??ید و کارآمد این نمایشگرها، قابلیت تبدیل به ص??حه لمسی می‌باشد. قابلیت بسیار م??یدی که می‌تواند در کلاس مدارس، آموزشگاه‌ها و اتاق‌های کن??رانس است??اده شود.

از این نمایشگر‌ها نیز می‌توان به عنوان VideoWall است??اده کرد. به اینگونه که می‌توان با قرار دادن چند LFD در کنار هم، اندازه‌های دلخواه نمایشگر را ایجاد کرد.شرکت سامسونگ LFD‌هایی با اندازه‌های متنوع، از ۲۲ تا ۹۵ اینچ تولید می‌کند.

به طور کلی، در مقایسه با نمایشگر‌های دیگر، LFD، ۱۵% در انرژی مصر??ی کلی صر??ه جویی می‌کند.

مشخصات دیگر LFD‌های سامسونگ را می توان به عمری بیش از ۵۰.۰۰۰ ساعت، دمای کار پایین، قابلیت کارکرد به حالت ا??قی یا عمودی و راحتی نصب و ارتقا می باشد.

کاربرد‌های عمده LFD‌ها مت??اوت از تلویزیون‌های و نمایشگر‌های دیگر است.به طور کلی، LFD‌ها می‌توانند بهترین جایگزین برای پروژکتور‌ها، تخته‌‌های مدارس و وایت‌برد باشد که مشکلات عمده آنها را به بهترین نحو حذ?? می‌کند.

یکی از بهترین کاربرد‌های این نوع نمایشگر‌ها در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی است که اولین قدم در هوشمند‌سازی آموزش می‌باشد. در این صورت نه تنها دیگر نیازی به تخته سیاه یا وایت برد و پروژکتور خواهد بود، بلکه قابلیت‌های بیشتری به معلمان، اساتید و دانشجویان می‌دهد. ص??حه‌نمایش بزرگ با وضوح بالا، قابلیت لمسی، کامپیوتر داخلی و قابلیت‌های بالای اتصالی کمک به سزایی در آموزش می‌کند.امروزه بیشتر ??عالان کار و تجارت سعی در اتوماسیون و دیجیتالی کردن ??عالیتشان دارند. از دیگر است??اده‌هایی که از LFD می‌شود، است??اده در رستوران‌هاست. با ویژگی‌های LFD، مدیران رستوران‌ها می توانند رضایت بیشتری برای مشتریانشان جلب کنند.

مشتریان می‌توانند خودشان با است??اده از ص??حه لمسی LFD، غذایشان را انتخاب و س??ارش بدهند. رستوران‌ها نیز می‌توانند برای نمایش غذاهایشان با کی??یت بالا از LFDها است??اده کنند.در تبلیغات نیز LFD‌ها می‌توانند نقش موثری ای??ا کند. امروزه تبلیغات در ??روشگاه‌ها، مراکز تجاری و محل‌های عبور و مرور مردم، از حالت بیلبورد ساده به تصاویر متحرک و ویدیو که جلب نظر بیشتری می‌کنند در حال تغییر هستند.

با ویژگی‌هایی که LFD‌ ها دارند مثل VideoWall (کنار هم گذاشتن چند LFD و ایجاد تصویر بزرگتر)،کنترل چند LFD توسط سرور، کامپیوتر داخلی LFD، در عرصه تبلیغات نیز مورد است??اده قرار می‌گیرد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...