رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

شایعات حکایت از عرضه‌ی سرفیس 3 در تابستان سال آتی با تراشه‌‌ی تگرا k1 انویدیا دارند.

پست های پیشنهاد شده

fb83db466f61a8c3be532136d928f3a9_XL.jpg

 






 

 

یکی از ا??شاکنندگان نام آشنای محصولات مایکروسا??ت، برخی از برنامه‌های آتی ردموندی‌ها در مورد نسل بعدی تبلت این کمپانی با نام سر??یس 3 را ا??شا کرد. از جمله‌ی موارد ا??شا شده می‌توان به زمان عرضه‌ی آن که تابستان سال جاری است اشاره کرد. ضمنا براساس خبرهای منتشر شده، سر??یس 3، تراشه‌ی جدید انویدیا تگرا کی‌وان را به‌عنوان قلب تپنده مورد است??اده قرار خواهد داد.

 

 

 

 

تراشه‌ی تگرا کی‌وان با 192 هسته‌ی پردازشی گرا??یکی، برای این تبلت در نظر گر??ته شده است که قرار است قبل از مرداد ماه معر??ی شود.

MSFTNerd همچنین خبرهایی را نیز در مورد کار روی نسخه‌ی مینی سر??یس مطرح کرده است که مایکروسا??ت برای رقابت با سایر نسخه‌های اندرویدی و اپلی موجود در بازار عرضه خواهد کرد. با توجه به پشتیبانی ویندوز??ون 8.1 از نسخه‌های 8 اینچی، زمزمه‌هایی مبنی بر تولید تبلت‌های مینی‌ ویندوز??ونی توسط سایر تولیدکنندگان به گوش می‌رسد؛ هرچند می‌توان مایکروسا??ت را به‌عنوان پیشگام این حرکت عنوان کرد. وی همچنین سال 2014 را زمان عرضه‌ و عرض‌اندام مینی تبلت‌ها با قابلیت پشتیبانی از LTE عنوان کرده است. براساس آخرین شنیده‌ها، مینی‌سر??یس به‌همراه یک ص??حه‌‌نمایش با رزولوشن 1080p و Air Gesture به بازار عرضه خواهد شد.

منابع دیگری نیز اخباری را در مورد پشتیبانی از قابلیت InstantGo پس از ارائه‌ی اولین بروزرسانی برای ویندوز 8.1 منتشر کرده‌اند که حکایت از ??عال شدن این ویژگی در ابزارهای قابل‌حمل ویندوزی با تراشه‌‌های +BayTrail دارد؛ این قابلیت، منجر به اتصال دائم، بدون تاثیر زیادی در مصر?? باتری خواهد شد. zoomit.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...