رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

Amd نسل جدید پردازنده‌های خود برای تبلت‌های ویندوزی با قدرت اجرای بازی‌های گرافیکی را معرفی نمود

پست های پیشنهاد شده

2d865b8886b51c2f02d9699ac07153db_XL.jpg

 






 

 

AMD از نسل جدید پردازنده‌های موبایل خود با قدرت گرا??یکی بالا و نزدیک به کنسول‌های بازی پرده برداشت تا بدین ترتیب ناکامی پردازنده‌های Temash که در سال گذشته معر??ی و به پروژه‌ای شکست خورده بدل شد را با حضور این پردازنده‌های قدرتمند، جبران کند. با ما همراه باشید تا شما را با Mullinsٰ، دستاویز جدید ای‌ام‌دی برای ورود به دنیای تبلت آشنا سازیم.

 

 

 

 

تقریبا 12 ماه پیش بود که در همین نمایشگاه CES 2013، بازی‌هایی گرا??یکی همچون Dirt Showdown به کمک پردازنده‌های Temash شرکت AMD بر روی تبلت‌ها اجرا شد. اما سرانجام این پردازنده‌ها به کجا رسید؟ تنها ردپایی از این محصول در تبلت‌هایی محدود و رده پایین از شرکت‌های ASUS و ACER‌ و Gigabyte دیده شد که آن‌ها نیز با اقبال چندانی مواجه نشدند. علت آن را نیز می‌توان در مصر?? انرژی 4 واتی در این پردازشگرها دانست که طبیعتا می‌تواند بهترین تبلت‌‌ها را نیز با توجه به عمر باطریشان، به ورطه ناکامی بکشاند.

اما ای‌ام‌دی امسال با نسل جدید پردازنده‌های مخصوص محصولات همراه بازگشته است. این نسل جدید همان Mullinsٰ نام دارد که این بار با مصر?? انرژی 2 واتی خود، رقیبی جدی برای محصولات اینتل اتم و ARM محسوب می‌گردد. این پردازنده با هسته‌های پردازشی جدید این شرکت با نام پوما و لیتوگرا??ی 28 نانومتری خود، قدرت پردازشی بالایی در اختیار دستگاه در عین مصر?? انرژی کم قرار می‌دهد. همچنین ای‌ام‌دی ادعا می‌کند که کارآیی این پردازنده‌ها در هر وات دو برابر است؛ بنابراین نشانه‌ای از ا??ت ??ریم نباید دیده شود.

هر چند AMD با تأخیر بسیار زیاد خود را برای ورود به دنیای تبلت‌ها آماده کرده است، اما دموهای به نمایش در آمده از کارآیی و کی??یت بازی‌ها -در تبلت دارای این پردازشگر-، نشان از قدرت پردازشی بالای این محصول و شروع خوب و مقتدرانه AMD در بازار رقابت دارد. منبع:zoomit.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...