رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ZeYnab

تبلت مخصوص کودکان

پست های پیشنهاد شده

1673029-slide-750-olpc-07.jpg

دنیای تبلت و تل??ن‌ هوشمند سال‌های سال است که کودکی و جوانی بسیاری از نوجوانان و حتی کودکان نسل حاضر را تسخیر کرده است. دنیای که در آن هر کودکی با تل??ن‌هوشمندش در گوشه‌ای نشسته و سرگرم بازی کردن با عناوین سرگرم کننده بی شمار این دنیای هوشمند است. حالا برنامه جهانی OLPC با معر??ی لپ‌تاپ‌های مخصوص کودکان، گام بلندتری را در راستای هوشمند شدن دنیای کودکان برداشته است.

 

لپ‌تاپ‌های مخصوص کودکان که در واقع با توجه به اندازه و مشخصات سخت ا??زاری آن‌ها بهتر است نام تبلت‌های مخصوص کودکان را بر آن بنهیم، دو تبلت در سایز 7 و 10 اینچی هستند و به ترتیب با نام‌های XO-2 و XO10 شناخته می‌شوند. به لحاظ طراحی، انتظار بخصوصی از یک تبلت که برای ا??راد کم سن و سال طراحی می‌شود، نمی‌توان داشت و تنها توجیهی که برای رنگ سبز و بدنه پلاستیکی این تبلت می‌توان پیدا کرد، همین اختصاصی بودن محصول برای کودکان است.

 

 

اما در بخش سخت ا??زاری، OLPC حر??‌های بیشتری برای گ??تن دارد. از پردازشگرهای چهارهسته‌ای با حا??ظه RAM با گنجایش 1 گیگابایت گر??ته تا حا??ظه داخلی 8 گیگابایت و تکنولوژی‌های ارتباطی از جمله بلوتوث و GPS که در تبلتی با رزولوشن ص??حه 1200 در 600 جمع آوری شده‌اند. نسخه 7 اینچی طول عمری معادل 7 ساعت را داراست و برادر بزرگ‌تر آن نیز پس از شارژ کامل تا 12 ساعت دوام می‌آورد.

 

 

هر دو این تبلت‌ها به آخرین نسخه اندروید یعنی 4.4 کیت‌کت مجهز شده‌اند و در آن‌ها 100 اپلیکیشن نیمه-کامل نصب شده است. قیمت این تبلت‌ها برای مدل‌های 7 اینچی و 10 اینچی به ترتیب 149 و 199 دلار اعلام شده است.

OLPC-xo-tablet-590x330.jpg

OLPC_XO_Ten%5B4%5D.jpg

چقد دوس داشتنیه ...:biggrin2:

zoomit

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...