رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ZeYnab

با AMD‌ BlueStacks آشنا شوید

پست های پیشنهاد شده

Bluestacks-AMD.jpg

چند سالی از عمر BlueStacks شرکت AMD که با کمک آن قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های اندروید ممکن شده بود، می‌گذرد. اما AMD در امسال چند قدم ??راتر ر??ته و می‌خواهد کل سیستم عامل اندروید را بر روی ویندوز شما اجرا کند .

غول دنیای گرا??یک در نمایشگاه امسال، از نسخه جدید BlueStack پرده برداشت. بدین ترتیب شما اکنون می‌توانید کل سیستم عامل اندروید را با تمامی قابلیت‌ها و گجت‌ها بر روی یک کامپیوتر دارای سیستم عامل ویندوز مایکروسا??ت اجرا نمایید. این اپلیکیشن ضمن اجرای محیط سیستم عامل اندروید، به شما قابلیت اجرای اپلیکیشن‌ها و کار کردن با ویجت‌ها و دیگر قابلیت‌های اندروید را می‌دهد. همچنین نکته جالب توجه در رابطه با این سیستم آن است که اپلیکیشن‌های اندرویدی اجرا شده در این حالت، قابلیت‌ دسترسی به ??ایل‌های ذخیره شده در سیستم شما را نیز دارند.

 

 

در حال حاضر صحبتی از اینکه آیا این سیستم توانایی اجرای اپلیکیشن‌ها در حالت ??ول‌اسکرین دارد یا خیر به میان نیامده است، اما بر اساس صحبت‌های AMD، کامپیوترهایی با تراشه‌های سری A این شرکت از این قابلیت بهره‌مند خواهند بود. همچنین قابلیت است??اده از این امکان در سیستم‌هایی که از APUهای AMD است??اده نمی‌کنند، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر در این رابطه، این خبر بروز خواهد شد.

Zoomit

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...