رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
edward

Bayonetta 2

پست های پیشنهاد شده

همه‌ی چیزهایی که در این دنیا آ??ریده شده‌اند به صورت ج??ت و متضاد هستند. این موضوع نه‌تنها در مورد انسان‌ها و حیوانات صدق می‌کند بلکه به راحتی می‌توانیم این قضیه را در پدیده‌های طبیعی مشاهده کنیم. در مقابل نور، تاریکی قرار دارد و این جهان هر قدر برای بقا به روشنایی نیاز دارد، به همان میزان احتیاج به تاریکی خواهد داشت. به عبارتی دیگر این تضادها راز اصلی ایجاد تعادل در نظام این جهان است. Hideki Kamiya این موضوع را بهانه‌ای قلمداد کرده است تا بتواند با است??اده از آن، طرح عنوان Bayonetta را ترسیم کند. قطعاً بارها در ??یلم‌ها و یا سایر برنامه‌ها مشاهده کردین که شیاطین و ??رشتگان با یکدیگر جدال می‌کنند و اغلب این داستان‌ها با پیروزی ??رشتگان به اتمام می‌رسد. اما Bayonetta درست است که از طرح مشابه‌ای بهره می‌برد ولی با این حال استودیوی خوش‌نام Platinum Games با اضا??ه کردن عصاره‌های جدید و صد البته حوادث مت??اوت، قصد دارد تجربه‌ی جدیدی را به بازیکنان منتقل سازد. نسخه‌ی اول این سری که برای دو کنسول Xbox 360 و PS3 عرضه شد، به خوبی توانست در دل?? طر??داران سبک Hack and Slash قرار بگیرد ولی خبری که باعث ناراحتی خیلی از هواداران شد، عرضه‌ی نسخه‌ی دوم این سری برای کنسول Wii U (به صورت انحصاری) است. با این حال سازندگان توانسته‌اند که از ویژگی‌های کنسول جدید Nintendo است??اده کند که به آن خواهیم پرداخت.

5(25).jpg

داستان Bayonetta 2 بعد از اولین نسخه ات??اق می‌ا??تد و با توجه به این بازه‌ی زمانی، بایونتا از نظر ظاهری و باطنی دچار تغییرات محسوسی شده است. اول از این که موی او کوتاه‌تر شده است و البته کمی هم از حالت شوخ طبعی ??اصله گر??ته‌است و برای پیش‌برد اهدا?? خود مصمم‌تر از گذشته خواهد بود. در نسخه‌ی گذشته، ??رشتگان توانسته بودند که کنترل شهر خیالی Vigrid را در دست بگیرند و طی این رویداد، شیاطین زیادی کشته شدند، اما در میان این ات??اقات، دختر جوانی از ??رقه Witchها بر می‌خیزد ولی این ات??اق برای وی کمی گنگ است. با ??لش بک‌هایی که در طول بازی گنجانده شده‌اند، بایونتا پی می‌برد که برای او چه ات??اقی ا??تاده است و پس از مدتی می‌??همد که چالش‌های زیادی پیش روی او قرار دارد. با این حال او س??ر خود را آغاز می‌کند تا مانع کشته شدن بیشتر شیاطین شود. او طی مسیر خود متوجه می‌شود که قسمتی از جواهر "Eyes of the World" (قسمت چپ) در دست او قرار دارد و وی می‌تواند با است??اده از آن، گذر زمان را کندتر کند. پیش از آن این جواهر دو قسمت بود که یک قسمت از آن در دستان گروه Umbra (شیاطین) و تکه‌ی دیگری از آن در نزد ??رقه‌ی Lumen (??رشتگان) قرار داشت. البته بایونتا با یک دختر جوانی به نام Cereza آشنا می‌شود و ات??اقات زیادی بین آن‌ها می‌ا??تد. در ابتدا بایونتا به آن دختر علاقه نشان نمی‌داد ولی با گذشت زمان حسی که نسبت به او داشت، ر??ته ر??ته بیشتر شد تا این که بایونتا مثل یک مادر از Cereza در مقابل خطراتی که ??رشتگان آن‌ها را بوحود می‌آوردند، مراقبت می‌کرد و بعدها بایونتا راز بزرگی بین خودش و Cereza کش?? می‌کند. Bayonetta 2 یک دنباله برای نسخه‌ی اول محسوب می‌شود و ??رشتگان بازی که بر خلا?? ??رشتگان داستان‌های دیگر بسیار بی‌رحم هستند. همانند نسخه‌ی پیشین، دشمنان اصلی بایونتا خواهند بود. حضور شخصیت Jeanne در این نسخه قطعی شده است. او یک Umbra Witch است و در ابتدای قسمت اول، به عنوان یک شخصیت من??ور به حساب می‌آمد و سعی داشت که Cereza را از Bayonetta جدا کند و همین امر باعث شد که مبارزات زیادی بین این دو رخ دهد. ولی گویا Jeanne که از نظر ظاهری هم دچار تغییرات به خصوصی نظیر بلندتر شدن موی او شده است، قرار است به عنوان یار و یاور بایونتا حضور داشته باشد و به او در مبارزات سخت و چالش برانگیز کمک کند. شخصیت‌های دیگری هم ممکن است در این نسخه حضور پیدا کنند که Enzo و Luka محتمل‌ترین آن‌ها هستند. Enzo به عنوان یک خبرچین برای بایونتا کار می‌کرد و Luka هم با وجود این که در ابتدا مورد تمسخر بایونتا قرار می‌گر??ت، ولی کم‌کم بین این دو رابطه‌ی عاط??ی پدیدار شد. صر?? نظر از همه‌ی این موارد، اصولاً بازی‌های Hack and Slash که از ا??سانه‌ی خاصی اقتباس نمی‌شوند، بر پایه‌ی گیم‌پلی استوار هستند و داستان بهانه‌ای است برای شروع یک زد و خورد ن??س‌گیر!

2(24).jpg

بایونتا یک جادوگر ماهر و زبردست است و توانایی انجام هر کاری یا جادویی را دارد. اما بیش از یک جادوگر توانا، وی یک مبارزه‌کننده‌ی خبره است که برای پرده‌برداری از حقیقت، یک تنه با لشگری از ??رشتگان جدال می‌کند و یکی پس از دیگری، آن‌ها را از سر راه خود بر می‌دارد. بایونتا می‌تواند راه برود، بپرد و حتی روی دیوار یا سق?? راه برود. علاوه بر آن با است??اده از سلاح‌های گرم و سرد، مشت و لگد و شلاق ??رشتگان را تار و مار کند. بایونتا قابلیت همه‌ی این کارها را دارد و خلاصه هر چیزی که دم دست او قرار بگیرد، می‌تواند همه‌ی ??رشتگان ن??رت‌انگیز را از بین ببرد ولی روش مورد علاقه‌ی او برای تکه‌تکه کردن ??رشتگان بدترکیب، است??اده از ضربات ترکیبی به خصوص با گلوله است. شخصیت اصلی چهار ه??ت‌تیر دارد که یک‌باره مشت و لگد و گلوله را به ??رشتگان روانه می‌کند. در نسخه‌ی گذشته اسم سلاح‌های شخصیت اصلی Parsley، Sage، Rosemary و Thyme بودند که در مجموع با نام Scarborough Fair شناخته می‌شدند. این بار ه??ت‌تیرها ??رق کرده‌اند و زیبایی خاصی را به خود می‌بینند. همانند Scarborough Fair، اسم ه??ت تیر‌های جدید از یک شعر به نام "Love is Blue" اقتباس شده‌اند. بایونتا در این نسخه می‌تواند از ویژگی Dual Sword است??اده کند و با است??اده از دو شمشیر، دشمنان خود را مورد ضرب و شتم قرار دهد. چابکی و ??رز بودن شخصیت اصلی بازی بسیار ستودنی است و ??رار در دستور کاری او قرار ندارد. برای این که او بتواند در مقابل ??رشتگان جان سالم به‌در ببرد، از همان ??رزی و چالاکی خود است??اده می‌کند. Evade (جاخالی دادن) یکی از مهم‌ترین ارکان گیم‌پلی Bayonetta 2 است و اگر بتوانید در این کار ماهر شوید، قابلیت کند کردن زمان (Witch Time) را از آن خود خواهید کرد و با ورود به این حالت دشمنان و زمان به صورت ناگهانی کند می‌شوند و به بازیکن اجازه می‌دهد که تمام تسویه‌حساب‌های خود را انجام دهد. گ??تنی است که یک ??رشته در حالت Witch Time بسیار ضعی??‌تر از حالت معمولی است و به راحتی تار و مار می‌شود. این حالت همه‌ی امکانات را در دستان شما قرار می‌دهد تا ??رشتگان زشت را مورد ضرب و شتم قرار دهید و باران خونی را با حضور این موجودات راه بیندازید.

7(6).jpg

Bayonetta 2 یک جشنواره‌ی کامل از کمبوها و ضربات متعدد است و با تعبیه‌ی سلاح‌های متنوع و مناسب به بازیکنان اجازه می‌دهد که مطابق با میل خود، مبارزه کنند. با زدن ضربات ترکیبی درست، هر بار میزان جادوی بایونتا پر می‌شود و زمانی که کامل گردد، میدان نبرد به یک جلادخانه تبدیل خواهد شد. این حالت که با نام Torture Attack شناخته می‌شود، کلکسیونی از وسایل شکنجه‌ی قرن 18 میلادی را در بر می‌گیرد که در این حیطه می‌توان به میز شکنجه، گیوتین، تابوت مرگ و ... اشاره کرد و بازیکنان با است??اده از آنان قادر هستند که به بدترین شکل ممکن ??رشتگان را سلاخی کنند. این ویژگی که در نسخه‌ی قبل حضور داشت، قرار است در این نسخه با تغییرات محوری مواجه شود. اولین نکته‌ای که کاملاً به چشم می‌آید، کمتر شدن QTEهای این قسمت است که در بعضی از مواقع Jeanne به عنوان کاراکتر ثانویه به کمک شما می‌آید و تارومار کردن ??رشتگان را برای شما لذت بخش‌تر می‌سازد. بایونتا می‌تواند به راحتی به هر موجودی که بخواهد تبدیل شود، ویژگی‌ای که مطمئناً تا به حال نظیر آن را در هیچ بازی‌ای مشاهده نکرده‌اید. او در طول بازی این قابلیت را دارد که به کلاغ، خ??اش، پلنگ و یا هر موجود دیگری که نیازمند پیش‌برد اهدا?? او باشد، تبدیل شود. نکته‌ی قابل توجه‌ای که سبب شیرین شدن تغییرات ظاهری بایونتا شده است، این است که هیچ‌کدام از تغییرات جنبه‌ی نمایشی نخواهند داشت و به صورت مستقیم در خدمت گیم‌پلی بازی خواهند بود و تأثیرات بسزایی دارند، مثلاً برای تعقیب یک ماشین شما می‌بایست به ??رم پلنگ دربیایید یا برای عبور از یک دره‌ی بزرگ، نیازمند هستید که از حالت خ??اش است??اده کنید. یکی از ویژگی‌های کامیا این است که او در اکثر بازی‌های جدیدش، نشانه‌ای از عناوین قبلی خود به جای می‌گذارد. در Bayonetta، ما شاهد سرنخ‌هایی از بازی‌های قبلی?? او یعنی Ōkami و Devil May Cry بودیم و انتظار می‌رود در نسخه‌ی جاری، باز هم شاهد رد و پاهای عناوین قبلی وی باشیم. مبارزه با باس‌های Bayonetta 2 بسیار عالی است و جدا از این که تنوع و تعداد آن‌ها در بازی خیلی زیاد است، نحوه‌ی اتمام کار آن‌ها هم به خوبی روند مبارزات را جذاب می‌کند. این سیستم که با نام Climax Attack شناخته می‌شود، طوری است که پس از اتمام درجه‌ی سلامتی باس‌ها، در یک سکانس زیبا و پر از QTE موهای بایونتا (که به دلیل بلندی، لباس او را هم تشکیل می‌دهد) از تن او جدا می‌شود و با تبدیل به یکی از موجودات جهنمی نظیر اژدها یا عنکبوت بزرگ، کار باس را به اتمام می‌رساند. تمامی سلاح‌ها و جادوهای بایونتا در طول بازی قابلیت ارتقا دارند، ولی Platinum Games به این موضوع نگاه سخت‌گیرانه داشته‌است و بازیکنان نباید انتظار داشته باشند که تنها با یک بار تمام کردن بازی، همه‌ی ویژگی‌های بایونتا کامل شوند. این موضوع جنبه‌های مثبتی دارد، مثلاً بازیکن برای انجام دادن دوباره‌ی بازی ترغیب می‌شود و علاوه بر آن، با توجه به این که Rodin (??روشنده‌ی این جادوها) بسیار پول‌پرست است، بازیکن برای جمع‌آوری پول بیشتر مصمم می‌گردد. با به پایان رساندن هر مرحله‌ای از بازی، بسته به نوع مهارت و عملکردتان، مدال‌های رنگارنگی به شما تعلق می‌گیرد و البته نباید انتظار داشته باشید که در همان ابتدا تمام جوایز بازی را درو کنید و برای جمع‌آوری همه‌ی دستاوردها، نیازمند تمرین و مهارت بسیار بالایی خواهید بود. همانند سری Devil May Cry، در Bayonetta هم شاهد مراحل مخ??ی یا همان Secret Missionهای زیادی هستیم که سازندگان برای این که شما را به چند بار تمام‌کردن بازی ترغیب کنند، پاداش‌های زیادی نظیر مراحل مخ??ی قرار دادند که در پیشبرد بازی، کمک شایانی خواهد کرد.

4(19).jpg

در عناوین صاحب‌نام سبک Hack and Slash، به راحتی می‌توان معماهای زیاد و در عین حال جالب را مشاهده کرد و Bayonetta 2 هم از این قاعده مسثنی نیست. پازل‌هایی که در طول بازی برای شما مطرح می‌شوند از تنوع نسبتاً خوبی برخوردار هستند، مثلاً برای باز کردن یک در باید قطعات یا بلوک‌هایی که روی درب هستند را جابجا کنید. همان طور که گ??ته شد، بایونتا می‌تواند روی دیوار راه برود که این قابلیت به خوبی می‌تواند در خدمت سبک پلت??رمر Bayonetta 2 باشد. در کنار آن، شخصیت اصلی بازی می‌تواند از ویژگی Double Jump است??اده کند که خوشبختانه با بهره‌گیری از آن بازیکنان علاوه بر آن که خواهند توانست در مبارزات شلوع و ن??س‌گیر مو??ق شوند، می‌توانند بخشی از پلت??رمر بازی را پشت سر بگذارند. "پلت??رمر" تنها به این جا محدود نمی‌شود، بلکه بازیکنان این ویژگی را دارند که زمان را آهسته کنند و در آن وقت معین شده، از یک مکان به مکان دیگری بروند. در کنار آن، بازی از Set-Pieceهای خوبی بهره می‌برد و کاری می‌کند که شما یک لحظه هم آرام و قرار نداشته باشید. این عنوان نیز بسیار دیوانه‌وار و سریع پیش می‌رود و در کنار آن مأموریت‌های متنوعی قرار داده شده است. در هر لحظه‌ی بازی، شما باید حواس خود را جمع کنید، زیرا ممکن است دیوار روبروی شما و یا زمینی که روی آن قدم می‌گذارید خراب شود و در میان آن، یکی از باس‌ها نمایان شود. به نظر می‌رسند که Hit Effectها بالانس هستند و ویژگی بازی را برجسته‌تر از گذشته می‌سازند. به طور کلی باید گ??ت که Bayonetta 2 بسیار روی گیم‌پلی تمرکز کرده است، طوری که شما باید انتظار زدن کمبوهای بی‌نهایت را داشته باشید و البته نباید از آزادی عملی که در طول مبارزات به بازیکنان می‌دهد، چشم‌پوشی کرد!

3(25).jpg

این بازی قرار است به صورت انحصاری بر روی کنسول Wii U عرضه شود، این کنسول یک ویژگی مثبت دارد و آن‌ هم پد لمسی?? کنترلر کنسول جدید Nintendo است. در یکی از نمایش‌های بازی، ما شاهد مبارزه‌ی بایونتا با موجودات Centaur مانند بر روی یک جنگنده‌ی هوایی F-22 Raptor هستیم. به دلیل خاص بودن کنترلر Wii U، نحوه‌ی کنترل بازی هم بسیار جالب است. در اولین روش که از پد لمسی است??اده می‌شود، با حرکت دست به سمت بالا شخصیت اصلی بازی می‌تواند بپرد و با آرام‌تر لمس کردن پد، بازیکنان می‌توانند به این موجودات ن??رت‌انگیز، حمله‌ور شوند. با کشتن تعداد زیادی از دشمنان و بدست آوردن انرژی لازم، می‌توانید از ویژگی Umbra Climax است??اده کنید، این کار از طریق ??شار دادن دکمه‌ای که روی تصویر ظاهر می‌شود، میسر است. این روش بسیار برای ا??رادی که می‌خواهند بازی را به راحتی پیش ببرند، بسیار مناسب است و به هیچ وجه از سرعت گیم‌پلی نمی‌کاهد. روش دیگری هم وجود دارد که کلاسیک‌تر از قبل است و بازیکنان قادر هستند که با است??اده از Stickها کنترل شخصیت را بدست بگیرند. صحبت از Umbra Climax شد، باید بگوییم که این قابلیت، یکی از مواردی است که روند گیم‌پلی را بسیار سریع‌تر از گذشته کرده است و با ??عال‌سازی دکمه‌ی L، برای مدتی ضربات بایونتا بسیار سهمگین‌تر از گذشته می‌شود و به عنوان مثال شعاع ضرباتی که بایونتا با شلاق وارد می‌کند، بزرگ‌تر می‌شود. بخش جدیدی به Bayonetta 2 اضا??ه شده است که در آن بازیکنان می‌توانند کنترل شخصیت Bayonetta را بر عهده بگیرند و بازیکن ثانویه هم قادر هست که Jeanne را کنترل کند، اگر شما جزء دسته‌هایی محسوب می‌شوید که علاقه‌ای به بازی‌کردن با دوستان خود ندارید، این ??رصت را دارید که کنترل شخصیت Jeanne را به دست هوش مصنوعی بازی بسپارید. خوشبختانه به نظر می‌رسد که AI کاراکترها به خوبی طراحی شده‌اند و زیاد مزاحم بازیکن نخواهند بود.

1(33).jpg

پیش از آن که بازی معر??ی شود، آقای Hideki Kamiya گ??ته بود که استودیو Platinum Games برای ساخت بازی‌های خود از روش مخصوصی است??اده می‌کند. مثلاً آن‌ها یک ایده‌ی جدید به ذهنشان خطور می‌کند و برای این که بتوانند آن را گسترش دهند، ایده را ادامه می‌دهند تا به جایی برسند که طرح‌های جدید خودنمایی کند. پس از پیدا کردن طرح‌های جدید، روند ساخت بازی از اول شروع می‌شود و این ??رایند تا زمانی ادامه دارد که تیم?? سازنده کاملاً از نتیجه‌ی کار خود، راضی باشند. خلق ا??کت و جلوه‌های ویژه بصری از نکاتی است که به راحتی در بازی‌های کامیا قابل رؤیت است. در نمایش‌های این بازی، خوشبختانه ما شاهد گرا??یک بسیار خوبی هستیم و این قابلیت زمانی بیشتر به چشم می‌آید که بدانید این بازی قرار است به صورت 1080p اجرا شود و به لط?? این وضوح تصویر، دیگری خبری از برهم ریختگی در روند بازی نخواهد بود. رنگ‌بندی و نورپردازی بازی به‌نظر بسیار خوب می‌آیند، در نمایشی از Bayonetta 2، دیدیم که او با یکی از باس‌ها در حال مبارزه است و این درگیری به آسمان خراش‌ها کشیده می‌شود و در ان جا ما شاهد رنگ‌های قرمز و زنده‌ای هستیم که کاملاً نشان‌دهنده‌ی تنوع رنگ‌ها است. یکی از مواردی که سازندگان روی آن مانور داده‌اند، خود?? شخصیت Bayonetta است. بایونتا یک زن?? زیبا و جوان است و البته سازندگان با تأکید بیشتر روی ظاهر او، طوری کرده‌اند که وی زیباتر از همیشه به نظر بیاید. لباس او از انیمه‌های ژاپنی الهام گر??ته شده است و با طرح‌بندی مناسب روی آن، کاری کرده‌اند که اتمس??ر بازی کاملاً به یک عنوان ژاپنی تبدیل شود. در کنار بایونتا، ??رشتگان از طراحی خوبی برخوردار هستند و تنوعی که در میان باس‌های بازی دیده می‌شود، قابل توجه است! انیمیشن‌ها به خوبی طراحی شده اند و حرکات بدن شخصیت اصلی با ظرا??ت خاصی انجام می‌شود و صد البته نباید از تنوع زیاد آن‌ها چشم پوشی کرد. نرخ ??ریم در بازی‌هایی که واکنش سریع را می‌طلبد، بسیار حائز اهمیت است. سبک Racing، Shooter و Hack and Slash ملزم هستند که به هیچ وجه ا??ت ??ریم نداشته باشند. خوشبختانه نکته‌ی مثبت، بهینه بودن Bayonetta 2 با Wii U است و ما شاهد اجرای این بازی با نرخ 60 ??ریم در ثانیه خواهیم بود.

6(17).jpg

موسیقی‌ها و قطعات در بازی‌های Hack and Slash از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و دلیل اصلی برای هیجان در این گونه بازی‌ها است??اده از نغمه‌های مناسب است. در اولین نسخه از این سری، از 10 ن??ر برای ساخت قطعات بازی است??اده شد و نتیجه‌ی بسیار خوبی را رقم زد. به طوری که حتی بدبین‌ترین ا??راد نسبت به موسیقی این بازی هم نمی‌توانند هیچ ایرادی در آن پیدا کنند. در Bayonetta 2 آقای Masami Ueda که سابقه‌ی بسیار درخشانی در این صنعت دارد، قصد دارد قطعات این بازی را خلق کند. از کارهای مشهور او می‌توان به Resident Evil، Resident Evil 2، Resident Evil 3 و Devil May Cry اشاره کرد که در هر کدام از آن‌ها، قطعات به یادماندنی‌ای از خود به‌جا گذاشته است. انتظار می‌رود که در این نسخه همانند قبل، از موسیقی‌های Hard Rock یا Gothic Rock است??اده شود تا علاوه بر بالا بردن ترشح آدرنالین بازیکن، اتمس??ر بازی را متعادل کند. در کنار موسیقی خوب، Bayonetta از صداگذاری بسیار مناسبی بهره می‌برد. خانم Hellena Taylor همانند نسخه‌ی قبلی این سری، قرار است به عنوان صداگذار شخصیت اصلی بازی یعنی بایونتا ظاهر شود. جدا از این که او در Bayonetta ای??ای نقش کرد، وی در ??یلم‌های مشهوری نظیر The Sweetest Things، Barcelona و Cockpit: The Rule of Engagement هم هنرنمایی کرده است. بایونتا همانند سایر شخصیت‌هایی که توسط هیدکی کامیا خلق شده‌اند، شوخ طبع است و با مسخره کردن دشمنان خود، خنده را در لب‌های بازیکنان می‌نشاند. با وجود این که سازندگان، کمی خلق و خوی بایونتا را تغییر دادند و او را از یک شخصیت شوخ طبع دورتر کرده‌اند، ولی با این حال قرار است دیالوگ‌هایی از او در Bayonetta 2 بشنویم که همانند سایر دیالوگ‌های او جذاب و ??راموش‌نشدنی خواهند بود. در نمایشی که از این بازی مشاهده کردیم، ما شاهد ضربات سهمگین Bayonetta به موجودات Centaurگونه بودیم که با ان??جارهای پی در پی همراه بود. با این حساب به نظر می‌رسد که صداهای ان??جار و سایر مضامین، به خوبی طراحی شده‌اند. با وجود این که در First-Look (اولین نگاه) نمی‌توان به طور قاطع در مورد موسیقی نظر داد، ولی با نگاه کردن به سوابق ا??رادی که قرار است در Bayonetta 2 حضور داشته باشند و همچنین نسخه‌ی اول این ??رنچایز، باید انتظار یک موسیقی و صداگذاری ??وق‌العاده باشید.

8(3).jpg

امروزه به راحتی می‌توانیم رد و پاهای سورئالیسم را در دنیای غیر واقعی نظیر ??یلم‌ها، کتاب‌ها، موسیقی‌ها و بازی‌ها دید. هیدکی کامیا یکی از سورئالیست‌ترین سازنده در صنعت بازی است. عناوین Viewtiful Joe، Ōkami و Devil May Cry که همگی از آثارهای به یادماندنی Hideki Kamiya هستند، به راحتی در آن‌ها می‌توان المان‌های سورئال را مشاهده کرد. ولی شاید Bayonetta سورئالیسم‌ترین ??رنچایزی باشد که تا به حال او خلق کرده است. Clover Studio مجمعی از ا??راد بزرگ بود که توانستند آثارهای جاودانه‌ای را خلق کنند ولی پس از بسته شدن آن، تعداد زیادی از کارکنان آن استودیوی جدید Platinum Games را تأسیس کردند. شاید به همین دلیل، بتوانیم سری Bayonetta را میراث باقی مانده‌ی این استودیو بدانیم. میراثی که ادامه دهنده‌ی راه‌های اجداد خویش است و اگر کسی با اجداد Bayonetta آشنایی داشته باشد، هر لحظه‌ی Bayonetta 2 می‌تواند روحش را به پرواز دربیاورد. در آخر باید گ??ت که Bayonetta 2 در سال جاری برای کنسول Wii U عرضه خواهد شد و سؤال این است که آیا می‌تواند همانند نسخه‌ی گذشته کاری کند که طر??داران سبک Hack and Slash به سوی ماه پرواز کنند؟

 

منبع : BAZICENTER.COM

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...