رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

اخبارتکنولوژی و فناوری های اندروید و اپل

پست های پیشنهاد شده

[h=2]پرچمدار هوآوی با تراشه‌ی 64 بیتی و 3 گیگابایت حا??ظه‌ی رم به بازار عرضه خواهد شد 5cc01d79bcc08d8400d367211231ac9b_XL.jpg[/h]با انتشار اخبار متعددی در مورد تل??ن‌هوشمند اندرویدی نوکیا، این سوال برای بسیاری از علاقمندان دنیای ??ناوری ایجاد شده که اگر نوکیا به جای تولید تل??ن‌های‌هوشمند ویندوز??ونی برای مایکروسا??ت، به سراغ اکوسیستم اندروید نیز می‌ر??ت، چه ات??اقی برای این کمپانی کهنه‌کار می‌ا??تاد؟

با انتشار تصاویر و همچنین اخبار متعدد در مورد لومیا نرمندی، نمی‌توان این تل??ن‌هوشمند را یک مانور تبلیغاتی خواند، چراکه این محصول تا حدودی رنگ واقعیت به خود گر??ته است. شاید تل??ن‌هوشمند اندرویدی نوکیا کلیدی برای استراتژی آینده‌ی ردموندی‌ها است، سیاستی که با تصاحب نوکیا آغاز شده است.

یقینا مهم‌ترین سوال در این مورد، چرایی عرضه‌ی یک تل??ن‌هوشمند اندرویدی توسط مایکروسا??ت است؟ همانطور که پیش از این نیز در زومیت خواندید، تصاویر منتشر شده از رابط‌کاربری این تل??ن‌هوشمند با عاریه گر??تن کاشی‌های مورد است??اده در ویندوز??ون، جلوه‌ای نو به خود دیده است. احتمالا می‌توان در نسخه‌ی اندروید غیرگوگلی مورد است??اده در این تل??ن‌هوشمند، ویژگی‌های و اپلیکیشن‌هایی از سیستم‌عامل ویندوز ??ون را نیزمشاهده کرد. بزرگترین احتمال ممکن، تلاش مایکروسا??ت برای بزرگتر کردن جای پای خود در بازار‌های در حال توسعه است.

مایکروسا??ت در حال دگردیسی است. این کمپانی سعی دارد تا به یک کمپانی ارائه دهنده‌ی سخت‌ا??زار و سرویس‌های همراه آن تبدیل شود. از این‌رو در صورتی که ابزارهایی که حاوی یکی از سرویس‌های مایکروسا??ت است، خریداری شود، کسب درآمد از این طریق برای ردموندی‌ها تضمین شده خواهد بود. در صورتی که کاربران در مقابل تل??ن‌های‌هوشمند ویندوز??ونی یکی از محصولات اپلی یا اندرویدی را خریداری کنند، مطمئنا درآمد مایکروسا??ت کمتر خواهد شد. بالطبع مایکروسا??ت به این موضوع علاقمند است تا کاربران، تل??ن‌های‌هوشمند ویندوز??ونی را انتخاب کنند. اما می‌توان ??روش تل??ن‌های‌هوشمندی را نیز با هسته‌ی اندروید و رابط‌کاربری ویندوزی متصور شد.

شاید این استراتژی پاسخی برای تمامی سوالاتی باشد که قرار گر??تن مایکروسا??ت و اندروید را در یک طر?? غیرممکن می‌پنداشتند. گوگل یکی از کمپانی‌هایی است که سرویس‌ها و خدمات خود در تل??ن‌های‌هوشمند اپلی نیز ارائه می‌دهد. بلک‌بری نیز اخیرا تلاش‌هایی را برای است??اده از اکوسیستم اندروید و iOS برای اشاعه‌ی سرویس‌های خود انجام داده است. اما تنها کمپانی موجود که سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را در سایر اکوسیستم‌ها در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد، اپل است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا واقعا نوکیا و مایکروسا??ت تل??ن اندرویدی تولید خواهند کرد؟ یا این محصول تنها یک تل??ن آزمایشی است؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=2]آیا جی 3 اسلحه‌ی ال‌جی برای غلبه بر سامسونگ خواهد بود؟ 3e1f539480480c7a98e217929ef8e4b1_XL.jpg[/h]براساس گزارش منتشر شده، ال‌جی در سال گذشته‌‌ی میلادی ??قط 2.3 میلیون دستگاه جی 2 به ??روش رسانده است، در حالی که این کمپانی ??روش 3 میلیون دستگاه از تل??ن‌هوشمند خود را ??قط در سه‌ماهه‌ی انتهایی سال 2013 میلادی پیش‌بینی کرده بود. آیا سال 2014 میلادی برای ال‌جی آغاز دوران مو??قیت خواهد بود؟

براساس گزارش یکی از رسانه‌های کره‌ای، ال‌جی در حال طراحی و توسعه‌ی نسل جدید از پرچمدار خود است تا آن را در اردیبهشت ماه سال آتی به بازار عرضه کند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط این رسانه‌ی کره‌ای، جی 3 در 27 اردیبهشت ماه معر??ی خواهد شد. مطمئنا این تاریخ بصورت ات??اقی انتخاب نشده است، چراکه سامسونگ نیز در نظر دارد تا نسل جدید پرچمدار خود، گلکسی اس 5 را در ??اصله‌ی انتهای اس??ند ماه تا اوایل اردیبهشت ماه معر??ی و به ??اصله‌ی اندکی در این بازه به بازار عرضه کند.

ال‌جی در ??کر مقابله با پرچمدار سامسونگ است. براساس شایعات جی 3 از یک ص??حه‌ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1,440 در 2,560 پیکسل بهره خواهد برد. همچنین یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز در این تل??ن‌هوشمند جای داده خواهد شد. نکته‌ی جالب‌توجه در مورد جی 3، وجود تراشه‌ی 4 هسته‌ای ساخت ال‌جی با نام ادین در این تل??ن ست.

[h=2] [/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=2]تصاویری از جانشین احتمالی سونی اکسپریا Z1 سونی حدود دو ه??ته پیش در نمایشگاه CES 2014 از دو تل??ن هوشمند جدید خود رونمایی کرد. این تل??ن‌ها اکسپریا Z1 Compact و اکسپریا Z1S نام داشتند. یک ه??ته پس از این نمایشگاه، سونی دو تل??ن هوشمند دیگر را با نام‌های اکسپریا T2 اولترا و اکسپریا E1 معر??ی کرد. لازم به ذکر است که هیچ یک از تل??ن‌های معر??ی شده در قد و قواره یک پرچمدار، و به زبانی، جانشین اکسپریا Z1 نبودند.[/h]

sonyleaked1.jpg

 

 

sonyleaked2.jpg

 

اخیراً هم تصاویر جدیدی به بیرون درز کرده که یک تل??ن سونی با شماره مدل Xperia D6503 را نشان می‌دهند. در این تصاویر جانمایی درگاه ها و دکمه های گوشی نسبت به مدل‌های قبلی کمی مت??اوت است. آن چه کاملاً مشخص است این مسئله است که تل??ن مربوطه تنها یک نمونه اولیه بوده و در مرحله پیش تولید به سر می‌برد.

بدنه ??لزی، نمایشگر 5.2 اینچی، کاهش حاشیه های دور ص??حه نمایش نسبت به Z1، لنز 20.7 مگاپیکسلی، همه و همه احتمال پرچمدار بودن این تل??ن را زیاد می‌کنند. به هر حال کنگره جهانی موبایل نزدیک است و به طور حتم سونی دست خالی به آن پا نخواهد گذاشت. شاید تل??ن دیده شده در این تصاویر با پرچمدار بعدی سونی (Z2 یا Sirius) مرتبط باشد، شاید هم در نهایت جانشینی برای اکسپریا ZL از آب در بیاید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

انتشار اخباری در مورد است??اده از حس‌گر اثر انگشت در پرچمدار بعدی ال‌جی، جی 3 تمامی گمانه‌های مطرح شده را زیر سوال برده است.

این گزارش که در ETNews کره‌ی جنوبی منتشر شده است، به این نکته اشاره کرده که G3 تنها ابزاری نیست که ال‌جی در آن از حس‌گر اثرانگشت بهره خواهد برد. براساس گزارش‌های واصله، ال‌جی در نظر دارد تا در جی‌پرو 2 نیز از وجود حس‌گر اثرانگشت بهره بگیرد. هم‌اکنون شایعات زیادی در مورد جی‌پرو 2 مطرح شده است که از جمله‌ی آن می‌توان به مشخصات سخت‌ا??زاری آن اشاره کرد. این تل??ن‌هوشمند دارای ص??حه‌ی نمایشی 5.9 اینچی با رزولوشن 1,440 در 2,560 است که احتمالا در کنگره جهانی موبایل بارسلونا معر??ی خواهد شد.

اما سوال اصلی در این باره آن است که ال جی به چه شکل از سنسور اثر انگشت خوان در تل??ن‌های آینده خود بهره خواهد برد؟ آیا آن را با دکمه پاور پشت گوشی یکپارچه خواهد کرد یا ص??حه نمایش نقش اسکنر اثر انگشت را ای??ا خواهد کرد؟ قبل از عرضه‌ی آی??ون 5S نیز شاهد خضور سنسور اثر انگشت در ابزارهای هوشمند دیگری بودیم که به‌دلیل عدم کارکرد مناسب یا تعبیه در محل‌های نامناسب، کاربرد خاصی را برای کاربران نداشت.

به این ترتیب، شواهد نشان می‌دهند که بسیاری از تل??ن‌های هوشمند امسال به سنسور اثر انگشت خوان تجهیز شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سیستم iOS در خودرو این امکان را برای کاربران ابزار‌های اپلی که از iOS7 است??اده می‌کنند، ??راهم می‌کند تا ابزار خود را به سیستم مرکزی و ص??حه‌ی نمایش خودرو متصل نمایند. از طریق کنسول خودرو می‌توان اپلیکیشن‌های نقشه‌ی اپل را اجرا کرد و پیام‌های متنی را مشاهده نمود. ضمنا قابلیت‌های دیگری همچون برقراری مکالمات یا کنترل موزیک در این سیستم قرار گر??ته است.

iOSinTheCar5.jpg

هرچند به‌نظر می‌رسد که ویژگی‌های مربوط به سیستم ارتباطی iOS به خودروها در نسخه‌ی iOS 7.1 تعبیه شود، اما گویا این ویژگی‌ها به‌عنوان نسخه‌ی بتا در iOS 7 گنجانده شده است. به‌نظر می‌رسد، اپل ویژگی هایی را در سیستم‌عامل خود قرار داده است که می‌توان آن‌ها را از طریق اتصال به سایر ابزار‌ها مورد است??اده قرار داد. از‌جمله‌ی این ابزار‌ها می‌توان به تلویزیون اپل و همچنین اپل‌تی‌وی اشاره کرد. گویا اپل خود در حال آزمایش این ویژگی‌ها است. مطمئنا این ویژگی ها راه را برای توسعه‌ی قابلیت‌های دیگری در iOS باز خواهد کرد.

علاوه بر درک این موضوع که توسعه‌دهندگان می‌توانند این ویژگی را در iOS 7 ??عال کنند، منوها و الگوی طراحی مورد است??اده نیز کمی تغییر کرده است. این ت??اوت‌ها در تصاویر موجود به راحتی قابل تشخیص است. تصویر زیر بخشی از رابط‌کاربری ای سیستم را به نمایش گذاشته است که اپل در کن??رانس توسعه‌دهندگان 2013 و همچنین در وب‌سایت خود به نمایش گذارده است.

iOSinTheCar2.jpg

همانطور که در تصویر بالا نیز مشخص است، اپل نوار ابزار ا??قی را که خود به نمایش درآورده بود، بصورت عمودی در رابط‌کاربری تعبیه کرده است. این تغییر مکان ??ضای بیشتری را در مقایسه با حالت قبل در کنسول‌هایی با اندازه‌ی کوچک در اختیار توسعه‌دهندگان این سیستم قرار می‌دهد.

iOSinTheCar3.jpg

همانطور که ملاحظه می‌کنید، در ابتدای اجرای اپلیکیشن نقشه‌ی اپل، تذکرات امنیتی به کاربر نمایش داده می‌شود.

iOSinTheCar4.jpg

در این تصویر نیز نمایی از ص??حه‌ی Home این سیستم را ملاحظه می‌کنید که ??علا خالی است.

iOSinTheCar1.jpg

هنوز مشخص نیست که اپل کدامیک از رابط‌های کاربری مورد نظر را در محصول نهایی خود عرضه خواهد کرد. با توجه به یکسان بودن رابط‌کاربری محصولات اپل، انتظار می‌رود تا این سیستم نیز بسیار شبیه به سایر محصولات موجود باشد. شاید بتوان تصاویر مربوط به سیستمی که اپل قبلا آن را به نمایش گذاشته بود، به‌عنوان نسخه‌ی اولیه در نظر گر??ت که سیستم‌جدید که تصاویر آن منتشر شده است، به‌عنوان بروزرسانی و بهینه‌ شده‌ی آن است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=3]نگاهی به سامسونگ Galaxy K Zoom[/h] دیجیاتو – جدیدترین تل??ن-دوربین سامسونگ Galaxy K Zoom نام دارد که از جدیدترین نسخه‌ برنامه Vine (واین) نیز بهره گر??ته تا کاربران به راحتی ویدیوهای کوتاه بسازند و آنها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. به گ??ته‌ سان هونگ لیم، نایب رئیس ارشد بخش بازرگانی ارتباطات سیار«هد?? اصلی از قرار گر??تن نسخه جدید Vine در کنار قابلیت‌های پیشر??ته Galaxy K Zoom در واقع ا??زایش قدرت بیان هنری و ایجاد یک تجربه تازه با است??اده از یک تل??ن همراه هوشمند است.»

Galaxy K Zoom ترکیبی از ??ناوری‌ دوربین‌های دیجیتال و تل??ن های هوشمند سری Galaxy سامسونگ است که امکان خلق تصاویر و ویدیوهایی با کی??یت را در قالب تل??ن هوشمند در اختیار کاربران قرار می دهد. ویژگی زوم منحصر به ??ردی که در آن به کار گر??ته شده نشان دهنده تداوم تلاش سامسونگ و توییتر در راستای حمایت از نمایش خلاقیت های کاربران با است??اده از ??ناوری‌های نوین است.

Galaxy K Zoom به زودی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران رونمایی و روانه بازار می‌شود. خلاصه مشخصات اصلی آن عبارت هستند از:

ابعاد: ۱۳۷.۵ در ۷۰.۸ در ۲۰.۲ میلیمتر

وزن: ۲۰۰ گرم

نمایشگر: ۴.۸ اینچی، سوپر آمولد با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل

اندروید ۴.۴ کیتکت

پردازشگر ۸ هسته ای: ۴ هسته ۱.۳ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۷ گیگاهرتزی

دوربین: ۲۰.۷ مگاپیکسل، ۱/۲.۳ اینچ، از نوع BSI CMOS، با لرزشگیر اپتیکال و زوم اپتیکال ۱۰x

باتری: ۲۴۳۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: بریتانیا ۴۰۰ پوند، اروپا ۴۹۹ یورو

جدول مشخصات کامل و گالری عکس این محصول را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

galaxy-k-zoom.jpg

p6061596-1-500x332.jpgp6061601-1-500x332.jpg p6061676-1-500x332.jpg p6061635-1-500x332.jpg

منبع:اندروید نیوز

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عکسهایی جدید از Galaxy F: ص??حه نمایش QHD و بدنه ??لزی

 

 

 

منبع:اندروید نیوز

 

آی تی رسان – سامسونگ گلکسی F، احتمالا نسخه ویژه‌ای از گلکسی اس ۵ خواهد بود. از مشخصات احتمالی که برای این گوشی نام‌برده می‌شود ص??حه‌نمایشی ۵٫۳ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ (QHD)، آخرین نسل پردازنده شرکت کوالکام یعنی Snapdragon 805، سه گیگابایت رم و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت همراه باقابلیت OIS است.

اما عجیب‌ترین شایعه در خصوص این گوشی، است??اده از بدنه ??لزی به‌جای پلاستیک است.

بر اساس شایعات مطرح‌شده، احتمال وجود ص??حه‌نمایشی QHD و بدنه ??لزی در Galaxy F بسیار زیاد است؛ و این نشان می‌دهد که این کمپانی کره‌ای برای به دست گر??تن بازارهای جهانی ت??کرات جدیدی را در سر می‌پروراند.

اما در تازه‌ترین اخبار، عکس‌هایی جدید از مدل اولیه این گوشی در ??ضای اینترنت منتشرشده است. این منبع خبری، پردازنده انتخاب‌شده برای گلکسی F را snapdragon 801 می‌داند اما معتقد است که در زمان عرضه رسمی این گوشی بر اساس تولیدات جدید شرکت کوالکام نسخه بعدی یعنی ۸۰۵ انتخاب خواهد شد.

این خبرگزاری همچنین می‌ا??زاید، Galaxy F به‌مراتب از S5 باریک‌تر بوده و دارای گودی کمتری است. همچنین احتمال اینکه طراحی این دستگاه کمی نامتقارن‌تر از آخرین پرچمدار سامسونگ باشد نیز هست.

نکته جالب دیگر از آخرین پرچمدار سامسونگ، بازهم وجود تاییدیه IP67 است. پس می‌توان امیدوار بود که گلکسی F هم در برابر گردوغبار و آب مقاوم باشد.

هم‌اکنون توجه شمارا به دیدن تصاویر منتشرشده از این گوشی در سایت phonearena جلب می‌نماییم:

galaxy-f-2-431x400.jpg

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[/url]

[h=3]عکس های جدید از گلکسی تب اس و ??لیپ کاورهای آن [/h]

دیجیاتو - چندین بار در اندروید نیوز اخبار غیررسمی مربوط به تبلت های جدید سامسونگ، سری گلکسی تب اس، را خوانده اید و با ظاهر آنها آشنا شده اید. قرار است بامداد جمعه این تبلت های جدید معر??ی شوند.

 

اما در اینجا یک گالری عکس غیر رسمی دیگر از آنها لو ر??ته که طرز اتصال ??لیپ کاور مخصوص هم در آن پیدا است و معمای دو دایره پشت این تبلت ها را هم حل می کند. این کاورها با دو نقطه اتصال اختصاصی به عنوان پایه این تبلت ها کار خواهند کرد.

گلکسی تب اس اولین دستگاه دنیا خواهد بود که نمایشگر سوپر آمولد با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را به معرض نمایش می گذارد و در کنار آن از پردازشگر ۸ هسته ای اگزینوس ۵ با معماری بیگ.لیتل (۴ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۳ گیگاهرتزی) و گرا??یک مالی T628 شش هسته ای نیز برخوردار است.

۳ گیگابایت رم، دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ??یلمبرداری ۱۰۸۰p در عقب و دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی در جلو هم از دیگر مشخصات این تبلت ها است که در دو مدل ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی عرضه خواهند شد و به اندروید ۴.۴.۲ مجهز هستند.

در ادامه مطلب گالری عکس لو ر??ته از این تبلت ها به همراه ??لیپ کاور مخصوص شان را مشاهده کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

[h=3]عکس ها و مشخصات گلکسی اس ۵ مینی هم لو ر??ت[/h]

 

gsmarena_004-500x332.jpg

دیجیاتو – بالاخره عکس هایی واقعی و واضحی از پرچمدار کوچک سامسونگ، گلکسی اس ۵ مینی در دنیای وب منتشر شد تا سر آغازی باشد برای شمارش معکوس و معر??ی رسمی این تل??ن جدید سامسونگ.

طراحی و مشخصات این تل??ن شبیه گلکسی اس ۵ هستند، با این ت??اوت که همه چیز در ابعادی کوچکتر قرار گر??ته. نمایشگر ۴.۵ اینچی سوپر آمولد با کی??یت ۷۲۰p در کنار پردازشگر اگزینوس ۳ با چهار هسته ۱.۴ گیگاهرتزی Cortex-A7، گرا??یک مالی ۴۰۰ و ۱.۵ گیگابایت رم قرار گر??ته.

شیشه گوریلا گلس ۳، دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و ۲.۳ مگاپیکسلی در جلو، حا??ظه داخلی ۱۶ گیگابایت (قابل ا??زایش با میکرو اس دی)، اسکنر اثر انگشت، حسگر ضربان قلب و اندروید ۴.۴.۲ از دیگر مشخصات این تل??ن هستند.

شاید این تل??ن نیز در مراسم بامداد ۲۳ خرداد سامسونگ معر??ی شود. به هر حال، چند عکس دیگر از آن در ادامه قرار دارند.

gsmarena_002-500x332.jpg gsmarena_0011-500x332.jpg gsmarena_006-500x332.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اضا??ه شدن آخرین نسخه لاکی پچر اندروید + آموزش

دانلود نرم ا??زار اندروید لاکی پچر نسخه جدید Lucky Patcher که اگر بخواهیم توضیح کوتاهی در مورد این برنامه دهیم در یک جمله کوتاه باید بگوییم : حذ?? لایسنس برنامه های پولی اندروید روت شده همین برای توضیح این نرم ا??زار ک??ایت میکند

توضیحات کامل در مورد نرم ا??زار Lucky Patcher : ممکن است برخی از برنامه های موجود در سایت ها و مارکت هایی که دانلود میکنید برای دریا??ت لایسنس و خرید نرم ا??زار به شما اخطاری مبنی بر خرید لایسنس دهند و شما هم نخواهید برنامه را بخرید, Lucky Patcher ارائه شده است تا به آسانی و بدون خرید لایسنس بتوانید از امکانات تمام برنامه ها و بازی های اندروید بصورت کامل است??اده کنید.

البته برای است??اده از لاکی پچر باید خدمت شما عرض کنیم که گوشی اندروید شما باید روت شده باشد و اگر نمیدانید روت چیست و چطوری گوشی اندروید خود را روت کنیم برروی متن داخل پرانتز کلیک کنید( روت چیست و چگونه اندروید را روت کنیم) تا امکان است??اده از برنامه برای شما ??راهم شود.

برنامه ای جهت حذ?? لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید پیشنهاد ویژه یک موبایل - آپدیت به آخرین نسخه

main.jpg

تغییرات نسخه جدید Lucky Patcher 4.3.2:

- بهینه سازی نرم ا??زار

- ر??ع برخی مشکلات

- اضا??ه شدن پچ برای Core.jar

ویژگی ها:

- حذ?? لایسنس اکثر نرم ا??زارهای ارائه شده در مارکت اندروید

- پشتیبان گیری از نرم ا??زارها

- خروجی از نرم ا??زارهای ??عال شده با ??رمت APK

- حذ?? نرم ا??زار و دیتا آنها

- نمایش روش مناسب برای حذ?? لایسنس نرم ا??زارها

 

برنامه را نصب و اجرا کنید.

از داخل ص??حه اصلی Lucky Patcher و در لیست برنامه ها روی برنامه مورد نظر که نیاز است پچ شود تاچ را نگهدارید.

در پنجره باز شده گزینه Remove License Verification را انتخاب کنید.

اگر می خواهد برنامه کامل و صحیح و بطور اتومات پچ شود گزینه Auto True را انتخاب کنید.

اگر میخواهید برنامه سریع پچ شود گزینه Auto Fast را انتخاب کنید. دقت کنید در صورت عدم پچ شدن با این گزینه از روش Auto True است??اده کنید.

اگر هیچ کدام از این دو روش جوای نداد از روش Manual است??اده کنید و با امتحان کردن NS های مختل?? برنامه را پچ کنید.

در صورتیکه باز هم جواب نگر??تید برنامه را حذ?? و دوباره نصب کنید و نسخه های بالاتر Lucky Patcher را امتحان کنید.

 

 

آموزش کلی نرم ا??زار : در ص??حه اصلی برنامه ، لیست برنامه ها را ماکزیمم با 4 رنگ متمایز خواهید دید. رنگ سبز برنامه هایی را نشان میدهد که شانس ریجستر شدنشان نزدیک 100 در صد است. برای پچ کردن این برنامه ها روی آنها تاچ را نگهدارید سپس از بین گزینه ها گزینه Remove License Verification را انتخاب نمایید.رنگ زرد برنامه هایی را نشان میدهد که شانس ریجستر شدنشان ماکزیمم 75 در صد است. برای پچ کردن این برنامه ها روی آنها تاچ را نگهدارید سپس از بین گزینه ها گزینه Custom Patch Apply را انتخاب نمایید.

2.jpg

رنگ صورتی برنامه هایی را نشان میدهد که در بوت لیست گوشی قرار دارند و پس از بوت شدن گوشی ریجستر می شوند. برای پچ کردن این برنامه ها روی آنها تاچ را نگهدارید سپس از بین گزینه ها گزینه Add for Patch on Reboot را انتخاب نمایید.رنگ نارنجی برنامه هایی را مشخص می کند که یا شانسی برای ریجستر شدن ندارند یا قبلا ریجستر شده اند.

1.jpg

توجه: در صورتیکه بعد از پچ کردن برنامه، آن برنامه اجرا نشد، باید آن را حذ?? نموده و دوباره نصب نمایید.

دانلود با لینک مستقیم و با حجم 3.54 مگابايت

 

منبع یک موبایل

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

sony-xperia-e1-kitkat.jpg

[h=1]انتشار آپدیت اندروید ۴.۴ کیت کت برای دو اسمارت ??ون سونی Xperia E1 و Xperia E1 Dual[/h]

سال گذشته بود که سونی از دو اسمارت ??ون سطح متوسط Xperia E1 و Xperia E1 Dual با تمرکز بر کی??یت صدا پرده برداشت.اکنون این دوگوشی به اندروید ۴.۴ کیت کت بروز رسانی شده اند که جزئیات این بروزرسانی را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

همانطور که می دانید گوگل در اندروید کیت کت میزان دسترسی به حا??ظه و سرعت عملکرد سیستم را بهینه کرده که این موضوع باعث ا??زایش کارایی Xperia E1 با رم ۵۱۲ مگابایتی در این نسخه شده است.

با این آپدیت نوار نوتی??یکیشن‌های Xperia E1 بهبود یا??ته و همچنین سوییچ‌های تنظیمات سریع و حالت تمام‌ص??حه Immersive Mode نیز به این گوشی آمده است.

گوگل در اندروید کیت کت محدودیت‌هایی را در کارت حا??ظه اعمال کرده است که با توجه به حا??ظه ۴ گیگابایتی اکسپریا E1 ، سونی در این آپدیت امکان انتقال اپلیکیشن ها به حا??ظه جانبی را برای ر??ع این محدودیت ??راهم کرده است.

از دیگر تغییرات اعمال شده در این آپدیت می توان به بروزرسانی اپلیکیشن های تم ، انیمیشن بوت ، واکمن، گالری، حالت STAMINA و … اشاره کرد.

بنا به برنامه زمانبندی سونی ، اسمارت ??ون های Xperia M و Xperia M Dual نیز به زودی این آپدیت را دریا??ت خواهند کرد.

 

گجت نیوز

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Huawei-Honor-3C-Play-tizer.jpg

[h=1]حالا دیگر هواوی هم با تیزر های تمسخر آمیز برای اپل شاخ و شانه می کشد ![/h]

از آن زمان که کمپانی اپل سلطان بلامناظع دنیای تل??ن های هوشمند بود مدت زیادی نمی گذرد.اما با وارد شدن شرکت های مختل?? به عرصه تولید اسمارت ??ون ها ، اپل دیگر قادر به حکمرانی در این بازار نیست.کار به جایی رسیده که شرکت های نسبتا نوپای چینی هم برای اپل شاخ و شانه می کشند.

امروز هواوی تیزری برای اسمارت ??ون آینده خود با نام Honor 3C Play منتشر کرده که در این تصویر به وضوح با ترکیب ۲ کاراکتر ۳ و C لوگوی اپل را هد?? گر??ته است.

Huawei-Honor-3C-Play-tizer-1.jpg

جالب اینجا است این گوشی ۵ اینچی با پردازنده ۴ هسته‌ای خود تنها حدود ۷۲ یورو قیمت خواهد داشت!

از مشخصات این اسمارت ??ون ارزان قیمت می توان به یک ص??حه‌نمایش ۵ اینچی ۷۲۰p اچ‌دی از نوع IPS و با تراکم پیکسلی ۲۹۴ پیکسل بر اینچ ، پردازنده ۴ هسته ای مدیاتک MT6582 با ??رکانس ۱.۳ گیگاهرتز ، یک گیگابایت رم و ۴ گیگابایت حا??ظه داخلی قابل ارتقاء اشاره کرد.

این گوشی که اندکی مشخصات پایین تری نسبت به Honor 3C دارد ، همچنین دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و مجهز به سیستم عامل اندروید ۴.۲.۲ جلی‌بین است.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید هواوی سعی کرده قیمت پایین این گوشی را یک سلاح قدرتمند برای مبارزه با گوشی‌های گران‌قیمت و نسبتاً ضعی?? اپل (مانند آی??ون ۴S و ۵C) معر??ی کند. به ادعای هواوی حتی با قیمت حدود ۹۷ دلار هم ، این گوشی قرار است عملکردی سریع داشته باشد.

گجت نیوز

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

htc.jpg

[h=1]اچ تی سی اولین اسمارت ??ون ۶۴ بیتی خود را با مشخصاتی پایین عرضه می کند ![/h]ظاهرا اچ تی سی در حال کار بر روی اولین اسمارت ??ون خود با پردازنده ۶۴ بیتی است.اما ظاهرا اچی تی سی در این محصول کمی محتاط عمل کرده و اولین اسمارت ??ون ۶۴ بیتی خود را با مشخصاتی پایین عرضه خواهد کرد.

شرکت کوالکام از حدود ۴ ماه پیش خبر از حضور اسمارت‌??ون های مجهز به چیپست های ۶۴ بیتی «قدرتمند» خود در اواخر سال ۲۰۱۴ و اوایل سال ۲۰۱۵ داده بود، ولی به نظر باید حداقل برای نخستین موج از چنین اسمارت‌??ون هایی انتظار خود را پایین نگه دارید.

htc-a11-620x384.jpg

UpLeaks ا??شاگر جدید دنیای اسمارت‌??ون که در مدت ??عالیت نه چندان دراز خود اطلاعات خوبی را از دستگاه‌های مختل?? منتشر کرده، امروز تصاویر و جزئیات اسمارت‌??ون جدید HTC A11 را بر روی حساب خود در توییتر قرار داده که جزئی از خط Desire این شرکت محسوب می‌شود. اسمارت‌??ون جدید در عین حالی که از یک چیپست ۶۴ بیتی بهره می‌برد، اما مدلی با جثه کوچک ۱.۴ گیگاهرتزی مدل ۴۱۰ اسنپ‌دراگون است.

بقیه ویژگی‌های این اسمارت‌??ون نیز به همین صورت پایین محسوب می‌شود؛ اسمارت‌??ونی با یک ص??حه‌نمایش ۴.۷ اینچی رزولوشن ۸۵۴×۴۸۰ پیکسل، اسپیکر ساده (خبری از BoomSound نخواهد بود) و دوربین‌های ۵ و ۰.۳ مگاپیکسلی در جلو و عقب اسمارت‌??ون.

هنوز زمان معر??ی یا ??روش A11 مشخص نیست، اما گ??ته شده که برای اپراتور Sprint آمریکا ارائه خواهد شد.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=3]تاخیر در به روز رسانی WhatsApp بخاطر یک تغییر بزرگ[/h]

 

whatsapp-generic-600x450-500x375.jpg

گویا آی تی – همه ما کماکان برنامه WhatsApp را یکبار هم که شده روی گوشی های اندرویدی مان نصب کرده ایم! البته WhatsApp صر??ا برای اندرویدی ها نیست اما عموم کاربران ایرانی از اندروید است??اده می کنند، این جمله را گ??تیم تا شما اگر یک کاربر اندروید هستید، و تا کنون از WhatsApp است??اده نکرده اید همین الان آن را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید!

همانطور که دیده اید بارها در طول چند ماه اخیر نرم ا??زار وزین WhatsApp به روز رسانی شده است اما اخیرا خبری از به روز رسانی مشاهده نشد تا اینکه در روز های اخیر مدیر پروژه های WhatsApp اعلام کرد که قصد یک به روز رسانی عالی برای واتس اپ دارد و به همین دلیل، پروسه به روز رسانی کمی با تاخیر صورت می پذیرد.

این شخصیت در مورد تغییرات WhatsApp اعلام داشت که قصد این را دارند که سرویس تماس صوتی را به این برنامه بی??زایند. ??راموش نکنید که برنامه مورد نظر در ??صل دوم سال ۲۰۱۴ به عنوان بهترین برنامه پیام رسان معر??ی شد و از این رو به روز رسانی هایی صورت گر??ت تا کاربران راضی تر باشند. Jan Koum مدیر جدید واتس اپ است که در برنامه ای که این ه??ته برگزار شد ( کن??رانس Code/Mobile ) گ??ت: تعدادی از برنامه نویسان و توسعه دهندگان حاذق این برنامه موانع اولیه برای ارائه این تغییر بر روی این برنامه را مرت??ع ساخته اند و این تغییر اساسی برای ??صل اول سال ۲۰۱۵ آماده خواهد شد. یکی از این موانع در واقع مشکل مواجه شدن با برخی گوشی هایی است که میکرو??ون ندارند و این برنامه باید به طور خود ساخته میکرو??ون و قابلیت است??اده از آن را ??راهم کند تا به سرویس های خارج از نرم ا??زار وابسته نباشد و بتواند تحت هر شرایطی کارش را انجام دهد.

با توجه به اینکه WhatsApp به تازگی توسط ??یس بوک خریداری شده است، این ??رد در ادامه گ??ت، ??کر نمی کند که واتس اپ بتواند با مسنجر ??یس بوک رقابت داشته باشد و یکی از دلایل آن هم است??اده از تماس صوتی رایگان از طریق وای ??ای دانست. در ادامه از ت??اوت های مسنجر ??یس بوک و واتس اپ اعلام داشت که مسنجر ??یس بوک برای کاربران موبایل و ویندوز ساخته و پرداخته شده است اما WhatsApp صر??ا روی سرویس های همراه نظیر تبلت و گوشی ها کار می کند بنابراین نباید بین این دو مقایسه هایی صورت بپذیرد . البته در واتس اپ این امکان وجود دارد که برای هر مخاطب در آن پیام صوتی ایجاد کرد و آن را ارسال کرد و نباید از این قابلیت ویژه چشم پوشی کرد.

در دو به روز رسانی اخیر که برای این برنامه صورت گر??ت در ابتدا شاهد این امر بودیم که عملکرد و سرعت عمل برنامه بیشتر شد، اما در به روز رسانی آخر، به whatsapp امکان تصویر برداری لحظه ای اضا??ه شد که در کنار کادر تایپ مطلب این ویژگی قرار داده شده است. با به روز رسانی این ویژگی در بسیاری از دستگاه ها می توان برنامه دوربین whatsapp را به طور جداگانه روی گوشی نصب شده و مشاهده کرد و برای هر نوع تصویر برداری خواه برای است??اده از whatsapp یا است??اده جداگانه از آن است??اده کرد. به نظر می رسد اگر به روز رسانی ساده ای هم در طول این مدت رخ دهد، صر??ا عملکرد برنامه را مورد نظر قرار دهد و ویژگی ملموس و عینی جدیدی به آن نی??زاید! به هر حال باید منتظر بهار ۲۰۱۵ باشیم تا تجربه جدیدی با این برنامه خوش رنگ داشته باشیم.

منبع:اندروید ها نیوز

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...