رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

معرفی یکی از بزرگترین جنایتکاران جنگی دنیا

پست های پیشنهاد شده

سلام بچه ها.راستش امروز داشتم به اهنگ ??رشته ی مرگ از اسلیر گوش میدادم که متن اهنگش به نظرم جالب اومد و خواستم بدونم در مورد چه کسی خونده شده که اینقدر بان??رت و خشم همراهه.یه کم تحقیق کردم و دیدم در مورد جوز?? منگل ا??سر و پزشک المانی که در کمپ اشویتز جنایتهای وحشتناکی رو انجام داده خونده شده و بعد که کمی در مورد این ادم تحقیق کردم دیدم واقعا عجب حیوونی بوده و جالب دیدم شما هم بشناسیدش.

 

[ATTACH=CONFIG]6536[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]6537[/ATTACH]

 

یوز?? منگله ا??سر آلمانی (SS) و یک پزشک در اردوگاه کار اجباری نازی ها اردوگاه آشویتس بود که دارای دکترای انسان شناسی از دانشگاه ??رانک??ورت بود. او یکی از شخصیت های بدنام ارتش رایش سوم در جنگ جهانی دوم بود که به عنوان یک ا??سر پزشکی SSدر انتخاب قربانیان هولوکاست نظارت مستقیم داشت و تعیین میکرد چه کسانی کشته شوند و چه کسانی برای انجام ازمایشات مرگبار زندانی شوند.او که از جنگ نجات یا??ته بود پس از یک دوره از زندگی نا شناس در آلمان به جنوب امریکا ر??ت که در آنجا برای بقیه عمر خود از دستگیری ??رار کرد.

 

Auschwitz

 

در ماه می 1943 او ا??سر پزشک اردوگاه اشویتز (کمپ خانواده های یهودی) شد.در اوت 1944، این اردوگاه منحل شد و تمام زندانیان با گاز کشته شدند.پس از آن منگله رئیس بخش پزشکی اردوگاه اصلی برکناو (birkenau) شد.

در طول اقامت 21 ماهه خود را در آشویتس، منگله به عنوان "??رشته س??ید" توسط زندانیان اردوگاه شناخته میشد زیرا زمانی که اوبرای بازرسی و انتخاب تازه واردان بر روی پلت ??رم ایستاده بود کت س??ید و سلاح های س??یدی داشت که باعث شد این لقب را به او بدهند و بعدها به او لقب ??رشته ی مرگ دادند.او در همان بدو ورود زندانیان به اشویتز مشخص میکرد کدام برای کار و ازمایش بمانند و بقیه بلا??اصله به مقبره های گاز میر??تند و کشته میشدند.او یک خط بر روی دیوار بلوک کودکان به ارت??اع 150 سانتی متر (حدود 5 پا) کشید و بچه هایی که سر انها به خط نمیرسید به اتاق گاز ??رستاده شدند.او اغلب برای جستجو و یا??تن دوقلوها برای ازمایش به بازدید زندانیان میر??ت.

وقتی که به او گزارش دادند که یکی از کمپها دچار شپش شده است او دستور داد هر 750 ن??ر زنی که داخل انجا بودن با گاز کشته شوند.

 

 

آزمایشهای غیرانسانی

 

 

 

  • تزریق مواد شیمیایی به چشم بچه‌ها برای مطالعه در مورد احتمال تغییر رنگ عنبیه
  • قطع عضوهای مختل?? بدون هیچ بیهوشی و مطالعه بر روی اثرات آن‌ها
  • انداختن دوقلوها در استخر اسید سول??وریک برای تهیه اسکلت شان و مقایسه استخوان هایشان با یکدیگر
  • اتصال رگ‌های دوقلوها به هم برای مطالعه در مورد امکان احتمالی تعویض خون دوقلوها
  • انجام ازمایشات تغییر جنسیت روی انسانها و دوقلوها بدون بیهوشی
  • تزریق کلرو??رم به داخل قلب کودکان و مشاهده ی اثرات ان
  • کشتن بیش از 1500 دوقلو با ازمایشات مختل??

 

تمام کسانی که در آزمایش‌های م??نگ??له شرکت داده شدند، کشته شدند و او کلا به بیهوشی اعتقادی نداشت و هیچ وقت از بیهوشی یا بی حسی است??اده نمیکرد.م??نگ??له بعدها، وقتی آلمان نازی در جنگ شکست خورد به برزیل ??رار کرد و تا آخر عمر مخ??یانه زندگی کرد. او دردادگاههای معرو?? نورنبرگ به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شد اما هیچگاه دستگیر و مجازات نشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

میلاد جان این مطلب رو دوباره اوردم بالا که اگه نخوندی بخونیش.این شخص کسیه که تو شعر angel of death اسلیر به عنوان ??رشته مرگ ازش یاد میشه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...