رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
behnam81

و سرانجام ، سامسونگ گلکسی نوت iii قرمز رنگ !

پست های پیشنهاد شده

امروز بخش آرژانتینی کمپانی سامسونگ ؛ بر روی پایگاه اینترنتی خود تصاویری از اسمارت ??ون سامسونگ گلکسی نوت III این برند را با ظاهری به رنگ قرمز?? ر??ژ منتشر ساخت ! حتما می دانید که ؛ پیش از این اسمارت ??ون سامسونگ گلکسی نوت III در رنگ های س??ید ؛ سیاه و صورتی به بازار عرضه گشته بود. در تکمیل چند سطر ابتدایی باید ذکر کنم که ؛ این بخش آرژانتینی کمپانی سامسونگ ؛ تصاویری از اسمارت ??ون سامسونگ گلکسی نوت III را در دو نسخه جالب در پایگاه اینترنتی خود درج نموده است ! این بخش نام این نسخه های جدید از این اسمارت ??ون را ؛ قرمز و Rose Gold ( رز طلایی ) نام گذاری کرده است.

0633.jpg

در دو تصویر درج شده شما کاملا رنگ های جدید و جزییات جدید اسمارت ??ون سامسونگ گلکسی نوت III را مشاهده می کنید.در نسخه قرمز?? ر??ژ اسمارت ??ون سامسونگ گلکسی نوت III ؛ کل کاور این اسمارت ??ون قرمز رنگ گشته است اما در نسخه رز طلایی اسمارت ??ون سامسونگ گلکسی نوت III ؛ کاور کلی به رنگ س??ید است و حاشیه های این اسمارت ??ون با ظرا??ت خاصی مجهز به رنگ طلایی گشته اند.البته در انتهای قلم مخصوص (S-Pen) اسمارت ??ون سامسونگ گلکسی نوت III نیز رنگ طلایی کار شده است.

0634.jpg

البته این اقدام بخش آرژانتینی کمپانی سامسونگ اصلا عجیب نیست ؛ چرا که بار ها دیده شده است این کمپانی رنگ های مختل?? و گوناگونی را به اسمارت ??ون های خود بخشیده است.برای یادآوری این موضوع کا??یست ؛ رنگ های عرضه شده اسمارت ??ون های سامسونگ گلکسی نوت ۲، گلکسی S3 و گلکسی S4 که قبلا در کشورهای مختل?? عرضه گشته بودند را به یاد آورید !

 

منبع:gooyait.com

گویا آی تی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...