رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Ahmad2013

روش های برای افزایش سرعت اینترنت هنگام دانلود

پست های پیشنهاد شده

چند نکته م??ید برای است??اده بیشتر از سرعت اینترنت هنگام دانلود در این مقاله به شما ارائه می‌شود.به گزارش پایگاه خبری ??ناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، ممکن است شما هنگام دریا??ت یک ??ایل از اینترنت متوجه این موضوع شده باشید که از حداکثر سرعت دانلود خود است??اده نمی‌کنید. حال برای حل این مشکل چند راه‌حل پیش‌روی شما قرار دارد.Internet-speed-when-downloading.jpgاگر ??کر می‌کنید که مشکل از ارائه‌دهنده‌ سرویس اینترنتی شماست پس با آنها تماس بگیرید و مشکل خود را با آنها مطرح کنید، آنها به شما خواهند گ??ت که از سایتی معتبر به صورت همزمان چند برنامه را دانلود کرده و سرعت دریا??ت ??ایل‌ها را با هم جمع کنید، اگر جمع سرعت با سق?? سرعت دانلود شما یکی باشد، مشکلی نخواهید داشت.حال برای این‌که بتوان یک ??ایل را با حداکثر سرعت دریا??ت کرد، باید از نرم‌ا??زار‌هایی است??اده کنید که دانلود منیجر نام دارند.

در حقیقت این نرم‌ا??زار‌ها ??ایل مورد نظر شما را از سرور مربوطه دریا??ت می‌کنند، با این ت??اوت که هر قسمت از ??ایل را قطعه، قطعه کرده و تمام قطعات را به صورت همزمان دریا??ت می‌کند. این تر??ند باعث می‌شود که از حداکثر پهنای باند اینترنت شما است??اده شود.

 

 

منبع:برسام

علاوه بر دانلود منیجر‌ها، در شبکه اینترنت سایت‌هایی به وجود آمده‌اند که کاربر می‌تواند از آنها ??ایل‌هایی به نام torrent دریا??ت کند.

در حقیقت torrent‌ها ??ایل‌هایی با حجم‌های بسیار کم هستند که کاربر ابتدا آن را دریا??ت کرده و سپس با است??اده از نرم‌ا??زار‌هایی خاص که توانایی اجرای ??رمت این ??ایل‌ها را دارند به دانلود هد?? اصلی خود اقدام می‌کند.

برای درک این موضوع بهتر است مثالی بزنیم. تصور کنید می‌خواهید نرم‌ا??زار ??توشاپ را از اینترنت دانلود کنید. ابتدا در گوگل عبارت Download Photoshop torrent را جست‌وجو کرده و سپس روی یکی از لینک‌ها کلیک می‌کنید.

بعد از دریا??ت ??ایل torrent باید آن را توسط نرم‌ا??زاری که توانایی اجرای چنین ??ایل‌هایی را دارد (مثلا bit torrent) به اجرا در بیاورید.

حال نرم‌ا??زار به صورت خودکار به دانلود نرم‌ا??زار ??توشاپ اقدام می‌کند. در حقیقت torrent‌ها هم ??ایل مورد نظر را قطعه، قطعه می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود از حداکثر سرعت پهنای باند است??اده شود.

هر دو گروه نرم‌ا??زار‌هایی دانلود منیجر و torrent عملکردی مشابه داشته و علاوه بر ا??زایش سرعت دانلود قابلیت ایستادن در بین دانلود را به کاربر ارائه می‌دهند.

برای مثال اگر در حال دریا??ت ??ایلی از اینترنت باشید و برق خانه قطع شود، بعد از روشن‌ کردن و راه‌اندازی دوباره سیستم خود می‌توانید ادامه‌ی ??رآیند دانلود را انجام دهید و دیگر نیازی به دانلود ??ایل مربوطه از ابتدا نخواهد بود، البته این موضوع در صورتی ات??اق می‌ا??تد که سرور سایت مربوطه که از آن ??ایل مورد نظرتان را دانلود می‌کنید به شما اجازه‌ی stop در بین ??رآیند دانلود را بدهد.

به هر حال دانلود منیجر‌ها و نرم‌ا??زار‌های torrent کمک زیادی در ا??زایش سرعت دانلود و جلوگیری از انجام مجدد عملیات دانلود از ابتدا به کاربر می‌کنند و باعث سهولت کارهای وی خواهند شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...