رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

بيل گيتس و افشای يكی از رازهای مهم مايكروسافت

پست های پیشنهاد شده

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، بیل گیتس بنیانگذار مایکروسا??ت سرانجام پذیر??ت ??شردن همزمان سه دکمه ctrl-alt-del برای وارد کردن کلمه عبور و ورود به ویندوز اقدامی اشتباه بوده است.

 

وی همچنین دلیل این طراحی عجیب برای ویندوز را نیز توضیح داد و گ??ت: البته این اقدام برای ح??ظ امنیت کاربران در نظر گر??ته شده است، اما می‌شد از روش‌های ساده‌تری نیز است??اده کرد.

 

وی ا??زود: تقصیر آی بی ام بود که حاضر نشد کلید مستقلی برای این ??رایند طراحی کند. مایکروسا??ت در سال‌های آغازین طراحی ویندوز آن را بنا به درخواست آی بی ام تولید می‌کرد و از حمایت این شرکت برخوردار بود.

 

وی که در مصاحبه ای در دانشگاه هاروارد شرکت کرده بود گ??ت: وقتی شما رایانه تان را روشن می کنید، ص??حه ای را می‌بینید و کلمه عبورتان را در آن وارد می‌کنید. ما برای اینکه کاربر مطمئن شود این ص??حه جعلی نیست و مربوط به ویندوز است تمهیدات یاد شده را در نظر گر??تیم. البته ما دوست داشتیم یک کلید این کار را انجام دهد، اما ??ردی که ص??حه کلیدهای آی بی ام را در آن زمان طراحی می کرد، قصد چنین کاری را نداشت، لذا ما از سه کلید ctrl-alt-del است??اده کردیم که کار اشتباهی بود.

 

گ??تنی است حتی در ویندوز 8 هم کماکان از همین سه کلید برای وارد کردن کلمات عبور است??اده می‌شود.

 

وی در ادامه این مصاحبه به بیان خاطراتی در مورد دوران تحصیل در هاروارد، علل ترک تحصیل و عدم علاقه خود به درس های تدریس شده در این دانشگاه پرداخت. گیتس همچنین مایکروسا??ت را مهم‌ترین دارایی خود در دهه سوم زندگیش دانست و از علاقه خود به ??عالیت‌های خیریه اش در بنیاد بیل و ملیندا گیتس خبر داد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...