رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
behnam81

بررسی Apple iPhone 5C

پست های پیشنهاد شده

%D8%B425-600x400.jpg

مزایای این گوشی هوشمند:

گوشی Apple iPhone 5C با قیمت ۹۹ دلار یا کمتر در اختیار علاقه‌مندان قرار گر??ته است. این گوشی در ۵ رنگ ??وق‌العاده و همین طورروشن به بازار آمده است.

در مقایسه با سال ۲۰۱۲ و گوشی Iphone 5 باید بگویم که این گوشی به طور گسترده تری سازگار تر با پوشش جهانی LTE شده است و همین طور دوربین جلو ارتقا یا??ته است و عمر باتری نیز بهتر شده است.

معایب این گوشی هوشمند:

این گوشی برای سال ۲۰۱۲ است که اکنون با تکنولوژی بالاتری و در بسته های رنگارنگ در سال ۲۰۱۳ عرضه شده است. ص??حه نمایش ۴ اینچی این گوشی در مقابل گوشی‌های آندروید باعث اذیت و آزار چشم کاربر می‌شود.

سخن نهایی:

این یک گوشی هوشمند است که با قیمت کمتر از ۹۹ دلار به بازار و کاربران عرضه می‌شود و دارای قاب‌های رنگارنگ است.گوشی آی??ون ۵C یک گوشی ترکیبی است ولی از لحاظ ??نی یک محصول جدید است که رنگارنگ است و زیبا و تنوع‌های بسیاری دارد. این گوشی هوشمند دارای قاب‌های رنگارنگ قابل تعویض است و از این نظر من را به یاد گوشی Motorola Moto X می‌اندازد. این واقعاً یک شاهکار جدید آی??ون است که گوشی دارای قاب‌های رنگارنگ است و دارای قیمت بسیار مناسبی است و شاید شما این گوشی هوشمند را کمتر از ۹۹ دلار بتوانید بخرید.

اگر قرار به صادق بودن باشد باید بگویم که :ما عاشق آی??ون ۵ در اوایل سال ۲۰۱۲ در هنگام عرضه آن شدیم.

این گوشی ویژگی‌های جدید و مناسب‌تری دارد برای مثال ص??حه نمایشی که از ۴ اینچ کمی بزرگ‌تر است و LTE سریع و وایرلس دارد و دارای یک پردازنده سریع‌تر است و یک دوربین واقعاً عالی که همه این‌ها از ویژگی‌های گوشی جدید iPhone 5C است.یکی دیگر از امکانات ios ۷ است که بر روی این گوشی نصب شده است همین طور عمر باتری طولانی‌تر شده است و کاربر را راضی نگه می‌دارد.

این گوشی هوشمند تقریباً مقرون به صر??ه است و اگر شما به دنبال سیستم عاملی جز آندروید هستید باید بگویم انتخاب این گوشی برای خرید بهترین انتخاب شما خواهد بود.

با این حال با توجه به تکنولوژی این گوشی باید بگویم که iPhone 5C یک نشان از یک کار خوب برای مردم است.

متعجب نشوید از این حر?? من اما باید بدانید این گوشی برای کودکان هم گوشی بسیار جالبی است در وهله اول برای این که قاب‌های این گوشی رنگ‌های مختل??ی دارد و کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند. والدین هم ترجیح می‌دهند این گوشی پر کاربرد و ارزان قیمت را (کمتر از ۹۹ دلار) برای ??رزندان خود خریداری کنند.

آی??ون تغییراتی در سیستم عامل ios خود و تراشه های خود داده است.

پردازنده ۶۴ بیتی یکی از ویژگی‌های جدید است.

تنظیمات گوشی هوشمند iPhone 5C :

%D8%B426-600x428.jpg

این گوشی با دو مدل ۱۶ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایتی به ??روش می‌رسد. مدل ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۹۹ دلار و ۳۲ گیگابایتی با ۱۹۹ دلار به ??روش می‌رسد (با وجود قرارداد).

در صورت نداشتن قرارداد و رایگان بودن به ۵۴۹ دلار (۱۶ گیگابایت) و ۶۴۹ دلار (۳۲ گیگابایت) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در ایالت متحده آمریکا این گوشی توسط ۴ اپراتور : AT&T و Sprint و Verizon و T-Mobile به ??روش می‌رسد.

این گوشی خیلی شبیه به آی پد مینی لمسی است و حتی بهتر است بدانید که همانند آی پد مینی لمسی در یک جعبه مانند جعبه جواهر بسته بندی شده است.

در داخل این جعبه شما می‌توانید:کابل و آداپتور AC و هد??ون را مشاهده کنید.

%D8%B427-600x428.jpg

این گوشی چه چیزهای بیشتر از iPhone 5S به شما ارائه می‌دهد؟

این سؤالی است که هر کاربری از خود می‌پرسد : من چه چیزهایی را بین انتخاب گوشی هوشمند iPhone 5S و iPhone 5C با ۱۰۰ دلار بیشتر از دست می‌دهم؟

برای شروع باید بگویم:

iPhone 5S، دارای بدنه ای با طراحی ??لزی است. این گوشی هوشمند همین طور دارای پردازنده سریع‌تر A7 است و دارای یک دکمه برای شناسایی اثر انگشت است. دوربین این گوشی بهتر شده است و ??وکوس اتوماتیک سریع‌تر دارد. قابلیت عکس‌برداری پشت سر هم و چه چیزی مهم‌تر از قابلیت محاسبه در پردازنده ۶۴ بیتی این گوشی هوشمند.

گرا??یک این گوشی نسبت به سری‌های پیش، بهتر شده است. در این گوشی برنامه رد یابی حرکت و همین طور تناسب اندام و بهداشت به طور از پیش تعیین شده قرار گر??ته شده است.

این گوشی دارای ۶۴ گیگابایت ظر??یت است در حالی که گوشی هوشمند iPhone 5C دارای ۳۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت برای ذخیره سازی داده‌ها است.گوشی S5 و SC دارای ص??حه نمایش یک اندازه است و رزولوشن شبکه چشمی آن‌ها یکی است.

این‌ها ویژگی‌های هستند که کاربران با کمی کار کردن با این گوشی‌های هوشمند آن‌ها را در خواهند یا??ت.

هر دو گوشی از نظر راه اندازی شبیه هم هستند ولی به نظر می‌رسد از سخت ا??زار پیچیده تری برای گوشی هوشمند ۵S است??اده شده است.

طراحی گوشی:

%D8%B428-600x428.jpg

آی??ون با قاب‌های پلاستیکی و رنگ‌های روشن.

این خبری جدید است، این طور نیست؟

باید صادقانه بگویم که این طور نیست، کمپانی اپل سال‌های پیش هم از قاب‌هایی به رنگ روشن برای آی پد های خود است??اده کردند.

این محصول جدید باعث گسترش رنگ‌ها شده است.

هنگام در دست گر??تن این گوشی حس نمی‌کنید که این یک پلاستیک ارزان قیمت است. ??کر کنید، یک گوشی صا?? با پوسته پلی کربنات که مانند یک پوشش کل بدنه گوشی را در برگر??ته است.

این دستگاه کمی سنگین‌تر از آی??ون ۵ در هر انس است. اما با آن احساس راحتی بیشتری دارید شاید به دلیل راحتی بیشتر از که آی??ون‌ها از گوشی‌هایی با بدنه ??لزی به گوشی‌هایی با بدنه پلاستیک روی آورده‌اند.نکته جالب و خنده دار این است که : با بررسی گوشی iPhone 3G و iPhone 3GS شما نکات جالب و قابل ملاحظه ای در مقابل این گوشی جدید را خواهید دید.

۳GS به نظر سوراخ دار و چمپاته زده است در حالی که گوشی ۵C بزرگ‌تر و صا??‌تر است.

اما بسته بندی‌ایم گوشی با پلی کربنات است که حتماً هنگام مقایسه به این نام قدیمی بر خواهید خورد. همان طور که می‌دانید این حرکت قدیمی است و نو آوری در گوشی‌های آی??ون نیست. ت??اوت ظاهری ۵S و ۵C همانند Mac book Pro های قدیمی است. پلاستیک در مقابله با ??لز.

۵C به نازکی و باریکی یک مو بلندتر است ( ۴٫۹ در مقابل ۴٫۸۷) و همین طور پهن‌تر است (۲٫۳۳ در مقابل ۲٫۳۱ اینچ) و کمی پهن‌تر است (۰٫۳۵ در مقابل ۰٫۳ اینچ).

البته تمامی مقایسه بالا با گوشی‌های آی??ون ۵ و آی??ون ۵S صورت گر??ته است.

همانند دو گوشی آی??ون ۵ و آی??ون ۵S، جک هد??ون در پایین است. صدا از طریق چهار سوراخ کوچک و به حالت پنجره های مشبک در پایین به گوش می‌رسد و بلندی صدا با بلندی و قدرت صدای گوشی آی??ون ۵ یکی است.

دکمه خانه در زیر ص??حه نمایش همانند سری‌های قبل قرار گر??ته است. در اینجا هیچ سنسوری برای جای اثر انگشت وجود ندارد.

آی??ون ۵C به نظر یک گوشی جذاب مخصوصاً برای کودکان می‌آید. به نظر می‌رسد کمتر شکننده باشد و حتی ساده تر است و کاربر هنگام کار کردن با آن احساس راحتی می‌کند.

ios 7 به صورت از پیش نصب شده بر روی این گوشی هوشمند است و هد??ون‌ها به رنگ س??ید در داخل جعبه های این گوشی قرار گر??ته‌اند.

لوازم جانبی این گوشی هوشمند:

%D8%B429-600x428.jpg

طراحی جدید به معنی ایده‌ها و موارد جدید است. اپل هر قاب و پوشش را خود می‌??روشد و برای هر کدام قیمت ۲۹ دلار را برآورد کرده است.

که این قاب‌ها در طراحی‌های جدید و رنگ‌های روشن هستند. از جنس پلی اورتان ساخته شده‌اند و به عنوان یک پوشش هوشمند مورد است??اده قرار می‌گیرند.

ایت قاب‌ها روشن و جذاب هستند، آن‌ها با سوراخ‌های بزرگی پانچ شده‌اند و شما می‌توانید رنگ‌های متنوعی برای گوشی خود انتخاب کنید.

لوازم جانبی اپل جالب است ولی طراحی آن عجیب و قدیمی است. ح??ره های باز زیاد برای این گوشی طرح جالب نیستند ولی طراح این قاب‌ها از این ابتکار خود راضی است.

ص??حه نمایش و بلندگوها:

%D8%B430-600x428.jpg

ص??حه نمایش آی??ون ۵C دارای رزولوشن ۶۴۰*۱۱۳۶ است و این گوشی دارای ص??حه نمایشی ۴ اینچی است. ص??حه نمایش و روشنایی آن ما را به یاد آی??ون ۵ می‌اندازد.

تعداد بسیار زیادی ??ضای است??اده نشده در بالا و پایین ص??حه نمایش وجود دارد و نسبت به قبل هیچ پیکسلی به ص??حه نمایش اضا??ه نشده است.

این گوشی هوشمند یکی از گوشی‌های تقریباً بزرگ است.

همان طور که قبلاً گ??تیم و در تست‌های ما بررسی شد این ص??حه نمایش این گوشی بسیار درخشان است و تراکم پیکسلی آن ۳۲۶ است ولی باز هم از نظر من بهتر بود که این ص??حه نمایش بزرگ‌تر باشد. گوشی‌های آندرویدی با ص??حه نمایش‌های ۴٫۳ و ۴٫۷ از رقیبای سرسخت این گوشی محسوب می‌شوند.

شاید دلیل انتخاب این اندازه برای ص??حه نمایش گوشی اپل این باشد که نشان دهند، این گوشی با ص??حه نمایش کوچک‌تر هم می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

وجود تنها یک اسپیکر و قدرت صدای آن ما را به یاد آی??ون ۵ می‌اندازد. می‌توانید نهایت است??اده از آن را هنگام تماشای یک ??یلم و یا هنگام انجام دادن یک بازی به کار گیرید.

دوربین:

%D8%B431-600x428.jpg

همان دوربین ۸ مگا پیکسلی که در آی‌??ون ۵ است در این گوشی قرار گر??ته شده است. iOS 7 هم به این گوشی هوشمند اضا??ه شده است و ویژگی‌های خاصی را به همراه آورده است، مانند زوم دیجیتال در هنگام ضبط یک ویدیو. هر دو گوشی ??یلم را با کی??یت ۱۰۸۰ پیکسل ??یلم برداری می‌کنند و ذخیره می‌کنند و عکس‌ها و تصاویر پانوراما ??وق‌العاده است.

اما باز هم نگاه همه کاربران به دوربین گوشی iphone 5S است.

حالت دوربین رو به جلو بسیار عالی است و حساسیت به نور هم به ویژگی‌های این دوربین اضا??ه شده است.

آیا دوربین‌های بهتری هم وجود دارد؟ البته که وجود دارد اما با وجود این قیمت و در این رده قیمتی باید بگویم که این دوربین بهترین است و آی‌??ون بسیار عالی عمل کرده است.

آنتن دهی برای مکالمه و اتصال بی سیم (وایرلس) :

%D8%B432-600x428.jpg

آی‌??ون ۵C درست مانند آی‌??ون ۵ دارای دو باند است : ۸۰۲٫۱۱ a/b/g/n Wi-Fi

همان طور دارای قابلیت بلوتوث ۴ است.

تکنولوژی Air Drop در این گوشی برای به اشتراک گذاری ??ایل‌های محلی به شما کمک می‌کند و شاید هد?? آن‌ها حذ?? و یا کاهش NFC باشد. هر چند در گوشی‌های آی‌??ون هنوز هم قابلیت NFC وجود ندارد.

همین طور که می‌دانید همانند گوشی آی‌??ون ۵ در این گوشی CDMA از صدا و داده به طور همزمان پشتیبانی نمی‌کند.کی??یت تماس:

این یک سورپرایز نیست اما کی??یت تماس این گوشی هوشمند همانند آی‌??ون ۵ است. ساختار آنتن این گوشی شاید کمی مت??اوت باشد اما در کل کی??یتی بسیار بالا دارد.

ّ FaceTime صوتی که در iOS 7 وجود دارد باعث می‌شود صدا بیشتر واضح‌تر شود، همانند صدای نرم ا??زار اسکایپ دارای کی??یت بالا شود.

در حال حاضر است??اده از FaceTime باعث می‌شود که مردم برای کی??یت صدا و صر??ه جویی در تماس‌های راه دور از آن است??اده کنند و بسیار راضی باشند.

سیستم عامل iOS 7 :

هم آی‌??ون ۵C و هم آی‌??ون ۵S هر دو دارای آخرین ورژن سیستم عامل ارائه شده برای گوشی‌های آی‌??ون یعنی iOS 7 هستند.

در این سیستم عامل جدید، آهنگ‌های جدیدی برای زنگ گوشی و همین طور آلارم گوشی وجود دارد.

طرح بندی جدیدی هم ارائه شده است.به عنوان یک سیستم عامل به راحتی بر روی گوشی آی‌??ون ۵C اجرا می‌شود ولی گاهی هنگام کار با آن احساس می‌کنید که منوها و رابط کاربری دارای ارتباطی گیج کننده است.

با این حال این سیستم عامل دارای ویژگی‌های خاصی است برای مثال:AirDrop برای رابطه بین ??رد به ??رد و به اشتراک گذاری ??ایل‌های بی سیم است??اده می‌شود و Face Time برای کی??یت صدا و برقراری ارتباط است و همچنین حرکت دادن انگشت بر روی ص??حه نمایش که باعث می‌شود کارهای بیشتری انجام دهید.

رادیو آیتونر، یک سرویس رایگان رادیوی است و با وجود این برنامه رایگان کاربران خیلی راضی خواهند بود.

زوم دیجیتال برای ویدیو و اضا??ه کردن ***** برای عکس از ویژگی‌های جدید است. برنامه عکس‌ها در یک جدول زمانی بزرگ است که توسط سال و محل سازماندهی شده است.

این بهترین روش برای غربال کردن یک عکس و یک ??رد از میان هزاران عکس است.

اگر iCloud را ??عال کنید، قابلیت همگام سازی و آپلود عکس‌های کتابخانه را پیدا می‌کنید.

اپل مجموعه نرم ا??زار های رایگان را باز هم ارائه کرده است مثل : iMovie و iWork.

عمر باتری:

اپل ادعا کرده است باتری این گوشی کمی بزرگ‌تر از باتری محصول سابق آی‌??ون ۵ است.

برای تخلیه باتری در حالت نیمه روشن ص??حه نمایش و روشن بودن حالت هواپیما، برای تخلیه باتری ۱۰ ساعت و ۱۶ دقیقه طول کشید.

برای یک شارژ کامل در یک صبح، این گوشی برای شارژ کامل بیشتر از وقت نص?? روز من را گر??ت و باید بدانید این یک باتری ??وق‌العاده برای هر کاری نیست ولی کارها را به خوبی انجام می‌دهد.

گوشی هوشمند iPhone 5C در رقابت ۹۹ دلاری:

بسیاری از گوشی‌های هوشمند در حال سقوط به رقابت ۹۹ دلاری توسط قرارداد هستند.

گوشی‌های هوشمند Motorola Droid Mini و Htc One mini رقبای نخست این عرصه هستند.

iPhone 5C مجهز به یکی از بهترین سیستم‌های تصویر برداری دیجیتال است.

این گوشی برای چه کاربرانی است؟

بسیار شبیه به مک بوک ایر س??ید رنگ است که احساس می‌کنید به یک پوشش کامل برای ح??اظت از این گوشی هوشمند نیاز دارید.

البته آی‌??ون ۹۹ دلاری چیز جدیدی نیست. اپل در سال گذشته صد دلار تخ??ی?? برای ??روش گوشی‌های خود گذاشته بود.

برای ۱۲ ماه گذشته شرکت آی‌??ون، گوشی iPhone 4S به قیمت ۹۹ دلار رسیده بود.

??علاً شما نیازی به، به روز رسانی این گوشی ندارید چون با آخرین ورژن سیستم عامل آی‌??ون به بازار آمده است.

ات??اقاً من سعی کردم مادرم را قانع کنم تا این گوشی را بخرد اما من متوجه شدم او به ندرت گوشی خود را بروز رسانی می‌کند و ??قط از گوشی خود برای گر??تن عکس است??اده می‌کند.

این یک گوشی مقرون به صر??ه است و همه مواردی که مردم نیاز دارند در این گوشی قرار گر??ته است.

مخصوصاً این که شما عاشق این گوشی با قاب‌های رنگارنگ آن خواهید شد.

 

مبنع:gooyait.com

گویا آی تی

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خدایی از این مدلش خوشم اومد:1975::1975:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یعنی هیچکس نظری نداره؟؟؟؟؟؟:sweat:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون

گوشی جالبی باید باشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ممنون

گوشی جالبی باید باشه

 

قیمتش هم مناسبه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...