رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

تابیک دانلود نرم افزار اندروید + بازی + تم + اموزش

پست های پیشنهاد شده

باسلام به دویستان گلم امروز این تابیک رو زدم واسه دانلود نرم ا??زار اندروید و غیره .... :1975:

دوستان عزیز میتوانید نرم ا??زار های جدید رو در این تابیک قرار دهید ممنون از همکاری شما :=d:

اگرکسی مشکل داشت مطرح کند تا به او کمک شود با تشکر ??راوان.....قوانین رو همه بلدند بس نیازی به گ??تن نیست.....

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار مرورگر وب دول??ین

hgb.jpg

آیا می خواهید با دانلود نرم ا??زار م??ید برای اندروید خود ص??حات وب را بسیار پر سرعت تر از قبل مرور کنید و از امنیت بالای ان لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

اگر از آن دسته از ا??رادی هستید که در اینترنت گشت و گذار میکنید و از سرعت پایین آن کلا??ه شده اید به شما مرورگر Dolphin Browser را برای سیستم عامل آندروید پیشنهاد میکنیم . علاوه بر سرعت زیاد مرورگر دل??ین میتوان به امنیت آن نیز اشاره کرد با است??اده از این مرورگر میتوانید در تبلت یا تل??ن همراه خود چند ص??حه از مرورگر یا تاپ را باز کنید و در عین حال کمترین ا??ت سرعت را داشته باشید.با داشتن این مرورگر به راحتی و با سرعت بالا از اینترنت لذت ببرید.این برنامه در از حجم کمی برخوردار است و از امکانات مناسبی بهره می برد.

dgdg.png

gdh.png

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار مسنجر واتس اپ

Whats1.jpg

آیا می خواهید با دانلود نرم ا??زار ارتباطی به راحتی و در محیطی گرا??یکی به چت و گ??ت و گو در اندروید خود بپردازید؟مسنجر واتس اپ را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

WhatsApp Messenger نرم ا??زار مسنجر معرو??ی است که برای دستگاه هایی با سیستم عامل های مختل?? منتشر شده است. این نرم ا??زار با کمک WiFi و ۳G امکان ارتباط با دوستان و یا اعضای خانواده را برایتان ??راهم می کند. تغییر از حالت SMS به Messenger به شما این امکان را می دهد که علاوه بر امکان ارسال متن ، قادر باشید عکس , ویدئو و صدا را نیز برای دوستان خود ارسال کنید. به راستی چرا واتس اپ؟ به دلیل آنکه واتس اپ کاملا رایگان است ! ارسال بیش از ۱ میلیون پیام در روز آن هم به طور رایگان ! تنها هزینه ی مورد نیاز ، هزینه است??اده از شبکه اینترنت است ، WahtsApp با شبکه های Edge ، ۳G و WiFi سازگاری کامل دارد. دیگر هزینه های ناشی از تماس ها و یا پیام های بین المللی را ??راموش کنید ! در واتس اپ این موضوع کاملا بی اهمت است ، زیرا مهم نیست مخاطب شما در کدام نقطه از جهان قرار دارد ! زیرا تماس ها و پیام های ارسالی و دریا??تی کاملاً رایگان هستند. با است??اده از قابلیت گ??توگوی گروهی ، می توانید تعداد ??راوانی از دوستان خود را به چت دعوت کنید و با تمامی آنان به طور همزمان به گ??توگو بپردازید. نام کاربری و رمز عبور دیگر اهمیت ندارد ! واتس اپ با شماره تل??ن همراه شما کار می کند و احتیاجی به ساخت اکانت نیست. امیدواریم لذت ببرید.

Whats2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار پاک سازی اپلیکیشن ها

Easy-Uninstaller-Pro2.jpg

آیا می خواهید با دانلود نرم ا??زار کاربردی و م??ید نرم ا??زار ها (اپلیکیشن ها) و بازی ها را به طور سریع و به صورت کامل پاک کنید و اندروید خودتون را پاک سازی کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم ا??زار جدید و کاربردی Easy Uninstaller Pro – Clean به شما این امکان را می دهد که بتوانید به سادگی اپلیکیشن های نصب شده در دستگاه های آندروید را پاک سازی کنید. این نرم ا??زار دارای عملکردی بسیار ساده است. شما برای حذ?? چندین اپلیکیشن در یک زمان ، می توانید به سادگی تعدادی از اپلیکیشن ها را مارک کرده و آنان را با انتخاب چند گزینه ساده به سادگی حذ?? کنید. Easy Uninstaller Pro – Clean با امکان قدرتمند جستوجو به شما این امکان را می دهد که از میان تعداد ??روان اپلیکیشن ها ، نام اپلیکیشن مورد نظر خود را سرچ کرده و آن را در سریع ترین زمان حذ?? کنید.

جهت دسترسی به امکانات بیشتر تنها کا??یست انگشت خود برای چند ثانیه بر روی یک اپلیکیشن نگه دارید ، منویی جدید با آپشن های مهم برایتان ظاهر می شود ، در این ص??حه با انتخاب گزینه Application Details می توانید به جزئیات اپلیکیشن مربوطه دسترسی پیدا کنید. با انتخاب گزینه Share به سادگی می توانید برنامه ها و بازی های دلخواه خود را به اشتراک بگذارید. جهت مطالعه جزئیات دقیق از هر اپلیکیشن ، می توانید با انتخاب Search in Google Market به لینک مربوط به آن در ??روشگاه گوگل پلی دسترسی پیدا کنید.

۰٫]\۸

Easy-Uninstaller-Pro3.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لط??ا لینک هارو خودتون اپلود کنید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زارکاربردی و م??ید عکس های تماس گیرنده

Full-Screen-Caller-ID.jpg

آیا می خواهید با دانلود نرم ا??زار جالب و م??ید هنگام تماس صوتی , تصویری ,ایمیل و اس ام اس عکس تماس گیرنده را به طور تمام ص??حه در اندروید داشته باشید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

Full Screen Caller ID یک برنامه جدید و بسیار کاربردی است که برای نمایش ??ول اسکرین عکس ها در هنگام تماس ها طراحی شده است و محیط بسیار کاربر پسند و آسانی دارد.این برنامه دارای ویژگی های جالبی است.برای مثال وقتی شخصی با شما تماس میگیرد می توانید این برنامه را طوری تنظیم کنید که هنکام تماس نام تماس گیرنده خوانده شود.

ویژگی های عمومی نرم ا??زار Full Screen Caller ID

- اطلاع رسانی کامل روی ص??حه نمایش برای تماس های دریا??تی

- اطلاع رسانی کامل روی ص??حه نمایش برای تماس های خروجی

- اطلاع رسانی کامل روی ص??حه نمایش برای تماس های از دست ر??ته

- اطلاع رسانی کامل روی ص??حه نمایش برای اس ام اس های دریا??تی

- همه دکمه ها و متون قابل تنظیم هستند

Full-Screen-Caller-ID1.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار دراپ باکس برای مدیریت حساب های کاربری

Dropbox1.jpg

آیا می خواهید با دانلود نرم ا??زار کاربردی و بسیار م??ید حساب های کاربری خود را در سیستم عامل اندروید با برنامه دراپ باکس مدیریت کنید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

Dropbox نام سرویس قدرتمندی است که به کمک آن شما می توانید عکس ها ، اسناد ، ویدیوها و به طور کلی هرگونه ??ایلی را در آن قرار دهید تا در هر نقطه ای به آنان دسترسی داشته باشید. زمانی که شما دراپ باکس را بر روی کامپیوتر نصب می کنید و ??ایل های خود را درون آن آپلود می کنید ، ??ایل های آپلود شده در تمامی کامپیوترها ، دستگاه های آندروید و iOS در دسترس خواهند بود. حتی در صورتی که در یک دستگاه جدید ، نرم ا??زار دراپ باکس نصب نباشد ، شما با ورود به حساب کاربردی خود میتوانید باز هم به طور کامل بر روی ??ایل های خود دسترسی پیدا کنید.

زمانی که در س??ر هستید می توانید به سرعت به تمامی اسنادهای دلخواه خود دسترسی داشته باشید ، می توانید تصاویر و آلبوم های عکس را تماشا کنید ، تصاویر و ??یلم های خود را در دراپ باکس ذخیره کنید و آنان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید ، حتی اگر دستگاه آندرویدی خود را در تاکسی جا بگذارید ، خیالتان از امنیت بالای حساب کاربردی راحت باشد. تمامی ??ایل های شما در امنیتی بالا هستند. از دیگر امکانات نرم ا??زار دراپ باکس می توانیم به امکان ویرایش اسناد درون نرم ا??زار و ذخیره سازی ??ایل های ضمیمه ی ایمیل ها در حساب کاربری اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

Dropbox2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار لانچر برای اندروید

iOS71.jpg

آیا می خواهید با دانلود لانچری بسیار زیبا محیط اندروید خود را بسیار مت??اوت تر از گذشته کنید و از میط کاربری جالب به وجود آماده لذت دو چندانی ببرید؟

در این مطلب از سایت نیو ??ور آندروید ، پوسته جدیدی را برای شما کاربران اسمارت ??ون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم. آیا از ظاهر یکنواخت آندروید خسته شده اید؟ آیا علاقمند هستید ظاهر نسخه جدید از سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS 7 را در دستگاه های آندرویدی خود تجربه کنید؟ پیشنهاد ما است??اده از پکیج لانچر ??وق العاده زیبای Ultimate iOS7 Launcher Theme است. با نصب این پکیج ، محیط سیستم عامل شما به طور کامل به سیستم عامل iOS 7 تبدیل می شود!

Ultimate iOS7 Theme نام پوسته جدیدی است که سازگار با تمامی لانچرهای اندرویدی نظیر GO Launcher EX, Apex, Nova, Next Launcher 3D, Smart Launcher, TSF Shell, ADW/EX, Action Launcher Pro, Atom Launcher, Holo Launcher HD, SS Launcher و… طراحی شده است. استایل جدید سیستم عامل iOS را به دستگاه های آندرویدی خود وارد کنید ! این پوسته شامل تمامی آیکون های اورجینال iOS 7 بوده و دارای طراحی خاص و تخت گونه ی این سیستم عامل می باشد. این پکیج دارای ۶۰ والپیپر ??وق العاده زیبا و متناسب با موضوع این پوسته ، در سایزهای گوناگون می باشد که در انواع دستگاه ها نتیجه ای ایده آل را در پی خواهد داشت. والپیپرهای خود را به طور مستقیم از سیستم ابری انتخاب و بر روی هوم اسکرین دستگاه هایتان تنظیم کنید. دیگر نیازی نیست با نگهداری تعداد بسیاری از والپیپرها ، ??ضای حا??ظه دستگاه خود را اشغال کنید ! این پکیج با آیکون هایی با رزولیشن Full HD در نوع XX-HDPI ، در هر دستگاهی با هر سایزی از ص??حه نمایش ، کی??یتی بی نظیر را ارائه می کند. بنابراین به هیچ وجه نگران عدم سازگاری این پوسته و سایز ص??حه دستگاه های خود نباشید. توجه : برای است??اده از این پوسته ، باید یکی از لانچرهای ذکر شده در بالا را بر روی دستگاه های خود نصب کرده باشید. امیدواریم لذت ببرید.

iOS72.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار آنتی ویروس AVG برای اندروید

Antivirus-Security.jpg

آیا می خواهید با دانلود آنتی ویروس قدرتمند AVG نیاز خود را به یک نرم ا??زار امنیتی کامل در اندروید براورده کنید و از ن??وذ ویروس ها در امان باشید؟

پیش نیاز آندروید ۲,۱ و بالاتر

AVG از برترین و معرو?? ترین نرم ا??زار آنتی ویروس جهان است که از قدرت ??وق العاده بالایی برخوردار است.این بار سایت نیو ??ور اندروید نسخه اندروید این برنامه را آماده ی دانلود رایگان کرده است.با است??اده از این نرم ا??زار می توانید از اندروید خود در برابر ویروس ها,تروجان ها,کرم ها و تمامی بد ا??زار ها محا??ظت کنید.بیش از ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ ن??ر در حال حاضر است??اده از آنتی ویروس برنامه های امنیتی AVG تل??ن همراه است??اده میکنند.

ویژگی ها نرم ا??زار AVG Antivirus Security :

- اسکن برنامه ها، تنظیمات، ??ایل ها و رسانه ها در زمان واقعی

- ق??ل / پاک کردن دستگاه خود برای محا??ظت از حریم خصوصی شما

- نابودی ویروس ها و ا??زایش سرعت موبایل

- مرور وب با خیال آسوده و ایمن

- مانیتور باتری، ذخیره سازی و است??اده از بسته داده

avg-av-logo_short.png

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار ??ایل منیجر ( مدیریت ??ایل ها)

inKa-File-Manager.jpg

آیا می خواهید با دانلود نرم ا??زار کاربردی ??ایل منیجری قدرتمند را در اندروید خود داشته باشید و ??ایل های خود را مدیریت کنید.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

inKa File Manager نرم ا??زاری برای مدیریت ??ایل ها برای اندروید. INKA قادر به کپی کردن، انتقال، تغییر نام ، حذ?? ، باز و بسته کردن آرشیو ??ایل ها در سیستم عامل اندروید است. بنابراین ح??ظ و مدیریت ??ایل های خود را آسان و بدون نیاز به کامپیوتر می شود انجام داد.محیط این برنامه از گرا??یک بسیار مطلوب برخوردار است و دارای منو های م??ید و کاربردی است.

ویژگی های نرم ا??زار inKa File Manager:

- جستجو

- حذ??، تغییر نام، ارسال و باز کردن ??ایل ها

- برش، کپی و چسباندن

- ایجاد و استخراج آرشیوهای زیپ

inKa-File-Manager1.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار ??لش پلیر ورژن کامل

Adobe-Flash-Player-11.jpg

آیا به دنبال ورژن جدید و آخر نرم ا??زار ??لش پلیر هستید و می خواهید که در اندروید از ابزار های ??لش و بنر های زیبای ان لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید : ۴٫۰,۴٫۱ و بالاتر

Adobe Flash Player 11 از آن دسته از نرم ا??زار های بسیار کاربردی در زمینه ی اینترنت میباشد که تمام ا??رادی که با اینترنت سرو کار دارند باید همیشه این برنامه را در لیست برنامه ی تل??ن همراه خود قرار دهند . نسخه ی جدید ??لش پلیر با سرعت بالا و کی??یت و امنیت بیشتر قادر خواهد بود تمام ویدئو های آنلاین در سایت ها را برای شما به نمایش بگذارد. با کلیک کردن بر روی دکمه ی نصب به راحتی میتوانید از تمام امکانات برنامه برخوردار شوید.

بروز رسانی شامل موارد زیر است:

* ر??ع اشکال

* پیشر??ت های امنیتی.

15dknif.png

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود گوگل کروم ورژن جدید نرم ا??زار

Chrome-Beta.jpg

آیا می خواهید با دانلود نرم ا??زار کاربردی وبگردی خود را در اندروید متحول کنید و نرم ا??زار گوگل کروم را به اندروید خود بیاورید؟

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰,۴٫۱ و بالاتر

Chrome 27.0.1453.90 این برنامه آخرین نسخه مرورگر پر آوازه ی گوگل کروم برای آندروید می باشد. امنیت و سرعت گوگل کروم در تمام دستگاه های شناخته شده و تایید شده است. با داشتن این مرورگر اینترنت شما به راحتی و با حداکثر سرعت میتوانید در دنیای اینترنت گشت بزنید.این نرم ا??زار را برای موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید خودتان دانلود کنید تا تجربه ی وبگردی را مت??اوت تر تجربه کنید.

Chrome-Beta_1.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار نقشه متروی تهران جدید

metro_tehran.jpg

آیا می خواهید با دانلود یک نرم ا??زار کاربردی جدید نقشه خطوط مترو شهر تهران را در اندروید و موبایل خود داشته باشید و از ویژگی های آن نهایت است??اده را ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

metro – tehran در این پست قصد معر??ی یک نرم ا??زار بسیار کاربردی و ضروری برای ساکنان شهر تهران و کسانی که قصد س??ر به این شهر بزرگ را دارند داریم . مترو یک وسیله ی عمومی است که در سرعت بخشیدن به امور مردم بسیار تاثیر گذار بوده است .برای بهتر درک کردن مسیر های مترو تهران یک نقشه جامع و کامل از مترو تهران را با حجم بسیار کم آماده دانلود کرده ایم که آخرین تغییرات در مسیر ها و نام های ایستگاه ها در آن لحاظ شده است . پیشنهاد میکنیم این برنامه را به هیچ وجه از دست ندهید.هم چنین می توانید نقشه تهران را از سایت نیو ??ور اندروید دانلود کنید.

metro_tehran.gif

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار جدید اجرا ??ایل های متنی pdf

ezPDF-Reader-Multimedia-PDF.jpg

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود نرم ا??زار کاربردی و جدید برای سیستم عامل اندروید خود ??ایل های متنی pdf را در تبلت و موبایل اندرویدی خود اجرا کنید و از ابزار های مدیریتی آن بهره کامل را ببرید؟

ezPDF Reader Multimedia PDF یکی از بهترین نرم ا??زار های محبوب برای اجرای ??ایل های پی دی ا?? میباشد که از ویژگی های بسیار مناسب و ابزار های مدیریتی عالی بهره می برد.

ویژگی های نرم ا??زار پی دی ا?? ریدر ezPDF Reader Multimedia PDF

پشتیبانی از ??رمت EPUB

قادر به تغییر اندازه ??ونت و رنگ (متن و پس زمینه)

تصویر بند انگشتی مشاهده تصویر

جستجو (دارای موتور جست و جو کلمه ای و متنی)

زوم خودکار مناسب برای مقاله های چند ستون یا از بین بردن حاشیه س??ید

چرخش ص??حه

اسکرول ق??ل / باز کردن

قادر به انتخاب یک متن در PDF، صر??ه جویی به کلیپ بورد، جستجو در وب، به اشتراک گذاری با دیگر برنامه ها

پشتیبانی از لینک ها

ezPDF-Reader-Multimedia-PDF1.png

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Wheels Of Fury

 

Wheels-Of-Fury2.jpg

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بازی Wheels Of Fury یکی از بهترین بازی های هیدن آبجکت برای سیستم عامل اندروید بوده که شما باید راهی برای پیدا کردن آن ها پیدا کنید . بدون شک پیدا کردن اشیا پنهان کار یسیار دشواری خواهد بود . اما جای هیچ نگرانی ای نیست ، زیرا یک راهنما همراه شما خواهد بود . دقت داشته باشید که این بازی شامل ۱۰ مرحله سرگرم کننده بوده که به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . همچنین لازم به ذکر است که در هر مرحله به شما امتیاز داده می شود .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۱۰ مرحله هیجان انگیز

ستاره ها و دستاوردهای متعدد

وجود ۴۰۰ اشیا پنهان

size.gif حجم : ۴۱٫۰۳ مگابایت

download.gif دانلود با لینک مستقیم

 

download.gif دانلود با است??اده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

qrcode1451.png

Wheels-Of-Fury1-300x180.jpg

Wheels-Of-Fury578-300x180.jpg

Wheels-Of-Fury36-300x180.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی سرگرم کننده و زیبای Mini Dash داش کوچولو که هیچ رده بندی سنی ندارد و برای همه سنین بسیار زیبا و اعتیاد آور می باشد شما در این بازی باید داش کوچولو را به خانه خود برسانید و او را از همه موانع سره راه از جمله اره برقی شعله های آتش و آب عبور دهید و در 150 مرحله پرواز کنید خود را به چالش بکشید و از آن لذت ببرید .

 

mini_dash.jpg

دانلود از لينک اصلي با حجم 28.1مگابايت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور اندروید FarmStory(Lite) برای همه کاربران وب سایت یک موبایل امروز در این پست قرار دادیم این بازی اندروید برگر??ته از سبک بازی پرندگان خشمگین است و شما باید سبزیجات و میوه جات رادرون سبد پرتاب کنید و با یک پرتاب صحیح می توانید امتیاز دریا??ت کنید و به مراحل بالاتر قدم بگذارید از ویژگی های این گیم اندرویدی به گرا??یک و گیم پلی عالی آن اشاره کرد.

 

farmstory.jpg

دانلود از لينک اصلي با حجم 46.5مگابايت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود آلارم و زنگ مخصوص سیستم عامل اندروید Wayk An alarm about Wayking v1.11 که دارای امکانات ویژه ای می باشد و شما می توانید آن را از وب سایت یک موبایل دانلود کنید از ویژگی ها می توان به تقویم گوگل و ساعت که با صدای زیباتری برای آلارم با 100 x سریع تر شنیده می شود انتخاب حالت چرت زنی که با تنظیم شما به مقدار دلخواه شما را بیدار خواهد کرد.

 

wayk-alarm-about-yking%20%281%29.jpg

دانلود از لينک اصلي با حجم 4.4مگابايت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ق??ل ص??حه نمایش Sparky Lock Screen v0.99.5.4 - نرم ا??زار اندروید : اگه به دنبال یک بسته از ??قل های زیبا و گرا??یکیبا تنوع انتخابی و ??قلی بسیار هستید این دسته مخصوص شما میباشد زیبا شما با است??اده ازآن تعداد بسیاری ق??ل ص??حه نمایش را در اختیار دارید که جلوه ای خاص را به محیط گوشی شما میدهد.

Sparky%281%29.jpg

دانلود از لينک اصلي با حجم 13.1مگابايت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زارادیت و تغیرات عکس اندروید Color Booth Pro v1.102 که برای ویراش عکس های شخصی و تصاویرکه توسط دوربین گوشی خود می گیرد بسیار م??ید است به طوریکه شما می توانید قرمزی چشم و حتی رنگ های مضر تصاویر و حتی پس زمینه را تغیر دهید این برنامه بسیار ساده و همه شما با هر توانایی می توانید عکس های خود را ادیت کنید.

 

ویژگی ها:

بزرگنمایی با انگشتان دست

مقیاس پذیری اندازه قلم مو

به اشتراک گذاشتن تصاویر

حالت پیش نمایش

 

color-booth-pro.jpg

دانلود از لينک اصلي با حجم 5.7مگابايت -

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نرم ا??زار بسیار پرکاربرد Easy Uninstaller Pro - Clean v2.2.2 برای اندروید که با است??اده از این برنامه می توانید نرم ا??زار ها و بازی های نصب شده برروی گوشی خود را uninstall نمایید,بدون باقی ماندن ??ایل ها اضا??ی بسیار قدرتمند و سریع برای گوشی های اندروید نسخه 2.1 و بالاتر هم اکنون از سایت یک موبایل . کام و از ویژگی های این نسخه از برنامه Easy Uninstaller Pro میتوان به Uninstall history و Change language و Uninstall reminder اشاره کرد.

001.jpg

دانلود از لينک اصلي با حجم 1.1مگابايت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نرم ا??زار پلیر قدرتمند اندروید MX Player Pro که یکی از شناخته شده ترین برنامه های پخش در گوشی های دارای سیستم عامل اندروید می باشد.این نسخه از برنامه بهینه سازی برای پردازنده ها و موتورهای رندر گوناگون می باشد.قابلیت های برنامه زوم مالتی تاچ و خواندن زیرنویس و تنظیم مطابق میل شما و پخش ??رمت های رایج در MX Player Pro یک موبایل . کام

 

001.jpg

دانلود از لينک اصلي با حجم 7.2مگابايت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منوی تی اس ا?? شل TSF Shell v1.9.9.7.3 - دانلود ابزار قدرتمتد اندروید : اگر دوست دارد طرح خاص خود را روی منوی گوشی خود داشته باشید و محیط گوشی خود با توجه به سلیقه ی خود منوی گوشی خود را انتخاب کنید ما تی اس ا?? را به شما پیشنهاد میدهیم که یکی از قدرتمند ترین ها و به روز ترین ها در اندروید است.

TSF%281%29.jpg

دانلود از لينک اصلي با حجم 7.1مگابايت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار موزیک پلیر جدید

TTPOD1.jpg

آیا می خواهید با دانلود نرم ا??زار م??ید و قدرتمند آهنگ ها و موزیک های خود را با بالاترین کی??یت ممکن در اندروید خود پخش کنید و لذت ببرید؟ در این مطلب از سایت نیو ??ور آندروید ، نسخه جدید موزیک پلیر محبوب و پرطر??دار TTPod را برای شما کاربران اسمارت ??ون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

TTPod نام یکی از قدرتمندترین و پرطر??دارترین موزیک پلیر های آندروید است. این نرم ا??زار با ۱۰ میلیون دانلود ، یکی از پر بازدیدترین اپلیکیشن های مارکت آندروید است. توانایی پخش ??رمت های صوتی معرو?? نظیر MP3,MP4/M4A,WMA,FLAC و APE – گرا??یک داخلی کاربر پسند ، پشتیبانی از Lyric ها ، حالت اشعار شناور و پوسته های ??راوان از مهم ترین امکانات این نرم ا??زار محبوب به شمار می آید.

سازندگان این نرم ا??زار ، قصد دارند محیطی کاربر پسند را در اختیار کاربران قرار دهند. ممکن است با است??اده از این نرم ا??زار ، برخی بخش ها را بخواهید تغییر دهید. پس بهتر است پیشنهادات خود را به برنامه نویسان ارائه کنید تا در نسخه های آینده از ایده های شما نیز بهرمند گردند.

TTPOD2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود نرم ا??زار مسنجر واتس اپ

Whats1.jpg

آیا می خواهید با دانلود نرم ا??زار ارتباطی به راحتی و در محیطی گرا??یکی به چت و گ??ت و گو در اندروید خود بپردازید؟مسنجر واتس اپ را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

WhatsApp Messenger نرم ا??زار مسنجر معرو??ی است که برای دستگاه هایی با سیستم عامل های مختل?? منتشر شده است. این نرم ا??زار با کمک WiFi و ۳G امکان ارتباط با دوستان و یا اعضای خانواده را برایتان ??راهم می کند. تغییر از حالت SMS به Messenger به شما این امکان را می دهد که علاوه بر امکان ارسال متن ، قادر باشید عکس , ویدئو و صدا را نیز برای دوستان خود ارسال کنید. به راستی چرا واتس اپ؟ به دلیل آنکه واتس اپ کاملا رایگان است ! ارسال بیش از ۱ میلیون پیام در روز آن هم به طور رایگان ! تنها هزینه ی مورد نیاز ، هزینه است??اده از شبکه اینترنت است ، WahtsApp با شبکه های Edge ، ۳G و WiFi سازگاری کامل دارد. دیگر هزینه های ناشی از تماس ها و یا پیام های بین المللی را ??راموش کنید ! در واتس اپ این موضوع کاملا بی اهمت است ، زیرا مهم نیست مخاطب شما در کدام نقطه از جهان قرار دارد ! زیرا تماس ها و پیام های ارسالی و دریا??تی کاملاً رایگان هستند. با است??اده از قابلیت گ??توگوی گروهی ، می توانید تعداد ??راوانی از دوستان خود را به چت دعوت کنید و با تمامی آنان به طور همزمان به گ??توگو بپردازید. نام کاربری و رمز عبور دیگر اهمیت ندارد ! واتس اپ با شماره تل??ن همراه شما کار می کند و احتیاجی به ساخت اکانت نیست. امیدواریم لذت ببرید.

Whats2.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...