رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
djsaghy

پایان تحریم گوگل: اپلیکیشن‌های رایگان اندروید را از گوگل پلی دانلود کنید

پست های پیشنهاد شده

??ارنت: اگر از کاربران اندروید هستید امروز برایتان خبر خوشی داریم. در پی خبر لغو بعضی تحریم‌های نرم‌ا??زاری و سخت‌ا??زاری آمریکا در مورد ایران حالا گوگل اجازه ارائه اپلیکیشن‌های اندروید برای ایرانیان را به برنامه‌نویسان داده است.

Google-Play-download.jpg

بخش اندروید گوگل در تازه‌ترین پست خود در شبکه اجتماعی گوگل پلاس و اکانت توسعه دهندگان اندروید “Android Developers??? اعلام کرد که از امروز برنامه‌نویسان اندروید می‌توانند هنگام انتشار اپلیکیشن‌های رایگانشان در گوگل پلی با تیک زدن کشور ایران امکان دانلود اپلیکیشن‌هایشان را برای کاربران ایرانی نیز ??راهم کنند. گ??تنی است کاربران ایرانی پیش از این به علت تحریم‌های ناعادلانه مجبور بودند با روش‌های مختل?? و بعضاً غیرقانونی مانند تغییر آی.پی اقدام به دانلود اپلیکیشن‌ها کنند.

 

Android-Developers-Post.jpg

البته توجه داشته باشید اگر همین حالا به گوگل پلی مراجعه کنید ممکن است نتوانید هیچ کدام از اپلیکیشن‌ها را دانلود کنید چرا که برنامه‌نویسان باید این امکان را در اپلیکیشن‌هایشان ??راهم کنند. البته از آن‌جایی که هیچ برنامه‌نویسی از تعداد بیشتر دانلود اپ‌هایش بدش نمی‌آید احتمالاً این روند با سرعت خوبی شروع شود و اپلیکیشن‌های جدید هم قابلیت دانلود از ایران را داشته باشند.

همچنین گوگل در این پست مشخص کرده که ??علاً تنها امکان دانلود اپلیکیشن‌های رایگان ??راهم شده و اپلیکیشن‌های پولی یا با پرداخت پول داخل اپ (In App Purchase) کماکان برای ایرانیان غیرقابل دسترس خواهد بود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...