رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

قلعه‌نويي: کي‌روش بازيکنان استقلال را دعوت نکند

پست های پیشنهاد شده

امير قلعه‌نويي در گ??ت‌وگويي تلويزيوني درباره شرايط امروز استقلال اظهار داشت: وقتي که يک تيم ايجاد موقعيت نمي‌کند يک مربي بايد از اين موضوع نگران باشد اما در مجموع هم اينکه بازي را در اولين قدم در دو ديدار ر??ت و برگشت برديم و گل نخورديم دو نکته بسيار مثبت است.

 

به گزارش ??ارس، وي ا??زود: ما بازي امروز را برديم و گل نخورديم، متأس??انه شرايط تيمي ما از نظر بدني اصلا خوب نيست و بچه‌ها پشت سر هم مصدوم مي‌شوند چون خوب بچه‌هاي تيم ملي ما بدنسازي نکردند.

 

قلعه‌نويي ادامه داد: بچه‌هاي ملي پوش ما خوب استراحت نکردند و ??قط در يکي دو بازي سعي کردند تا خود را به شرايط تيمي ما برسانند.

 

وي در پاسخ به سؤالي که چرا کي‌روش گ??ته بود بايد ملي‌پوشان 15 تا 20 روز استراحت کنند، گ??ت: واقعا حر?? ايشان درست است، متأس??انه ليگمان زماني شروع شد که ما هم بايد کج‌دارو مريز از بازيکنانمان در مسابقات است??اده مي‌کرديم البته من همين‌ جا به خانواده دربندي تسليت عرض مي‌کنم و متأس??انه درگذشت ايشان خبر بسيار بدي بود که جامعه ورزش را بسيار متأثر کرد چون ناگوار بود.

 

قلعه‌نويي در مورد اميدش براي بازي برگشت در تايلند نيز گ??ت: ما تا ??ردا استراحت مي‌کنيم و بعد به ??کر راه‌آهن هستيم، من معتقدم پله پله بايد جلو برويم، ان شاء‌الله در دو بازي آينده مو??ق باشيم و سپس به بازي‌هاي بعدي ??کر کنيم. من اميدوارم کي‌روش در اين بحث به ما کمک کند. اميدوارم کي‌روش اجازه دهد تا بازيکنان تيم‌ها در اختيار خودشان باشند. من با ک??اشيان صحبت کردم و از ايشان درخواست کردم در اردوي بعدي به بازيکنان اجازه دهد که بازيکنان استقلال در اختيار خودشان باشند.

 

قلعه‌نويي تأکيد کرد: اگر بازيکنان ما را به اردو ببرند و با توجه به ليگي که 4 روزه برگزار شود براي بازيکنان ما بسيار خطرناک است، اگر بازيکنان ما بخواهند به اردوي تيم ملي بروند 4 روز مانده به بازي با نماينده تايلند به ما اضا??ه مي‌شوند که ما عملا لطمه جبران‌ناپذيري مي‌خوريم، طبق صحبت‌هايي که شده بايد نگاه ملي به همه چيز داشته باشيم و بهترين است??اده را از ملي‌پوشانمان داشته باشيم. آقاي کي‌روش نبايد بازيکنان ما را دعوت کند، البته من از ايشان خواهش مي‌کنم که اين کار را انجام ندهد تا ما از لحاظ کار بدني و عقب‌ا??تادگي‌ها به هماهنگي لازم برسيم.

 

قلعه‌نويي در خصوص آخرين وضعيت تيموريان نيز يادآور شد: تيموريان 8 سانت دچار پارگي از ناحيه پا شده در آخرين عکسي که از او گر??تيم 4 سانت مشکل حل شده و ??کر کنم تا 4 - 5 روز آينده به ما اضا??ه مي‌شود، جمشيديان نيز کارهاي هوازي و قلبي و عروقي خود را انجام داده و تا بازي برگشت به ما اضا??ه مي‌شود. براي ما مهم است که بازي برگشت را با يک نتيجه خوب ببريم و از الان هم من نگران آب و هواي تايلند نيستم. شماها هم به ??کر آن موقع نباشيد. ما اول به راه‌آهن ??کر مي‌کنيم و بعد استقلال خوزستان و بعد از آن وقت داريم که به بازي‌هاي بعدي ??کر کنيم البته بايد ريکاوري خوبي داشته باشيم.

 

قلعه‌نويي در پايان درباره هواداران نيز تأکيد کرد: از تک تک آنها تشکر مي‌کنم چون واقعا ما را شرمنده کردند. امروز استقلال ايران بود و همه قرمز و آبي و ??دراسيوني آمدند تا به ما کمک کنند، اينها کارهاي قشنگي است که از روي ??وتبال پاک نمي‌شود. مردم هم حضور بسيار پرشوري داشتند که من از تک تک آنها تشکر مي‌کنم البته در خصوص تعويض‌هاي من حر?? و حديث‌هاي زيادي بوده که من بايد بگويم به جز ??ردين عابدي بقيه تعويض‌هاي ما خوب جواب ندادند، نه آمدن آرش خوب بود و نه نظري، هر چند که تمام تعويض‌هاي من رو به جلو بود و مي‌خواستم با آوردن سياوش به بيرون زمين نظري را براي هجومي کردن تيم به زمين ??رستادم اما عليرغم اينکه دوست داشتيم از سرعت آرش و نظري است??اده کنيم ولي در 50 متر رو به جلو و بازي‌سازي مشکل داشتيم. خوشبختانه گل خوبي زديم اما اي کاش ??رهاد گل دوم ر ا مي‌زد تا خيالمان از تايلند و تهران راحت مي‌شد.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...