رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

مطمئن ترين مرورگر كدامست!

پست های پیشنهاد شده

تمامی مرورگرها نرخ خطایی کمتر از 01.2 درصد نشان می‌دهند که ??ایر??اکس در رده اول، کروم در رده دوم و IE در رده سوم قرار دارند.

 

تحلیل جدید شرکت Sauce Labs نشان می‌دهد که نسخه‌های اخیر مرورگرهای کروم و ??ایر??اکس کمتر از IE 10 در برابر خطاها و اختلالات مستعد هستند و از قابلیت اطمینان بالاتری برخوردارند.

 

مطالعه این شرکت برروی حدود 55 میلیون تست با است??اده از پلت‌??ورم سلنیوم نشان داده است که تمامی مرورگرها سطح بی‌نهایت کمی از خطا در حد 0.12 درصد یا کمتر را نشان دادند که بدترین درصد (0.12 درصد) متعلق به سا??اری 6 است.

 

اپرا 12 دارای خطای 0.08 درصد، IE 10 دارای خطای 0.05 درصد، کروم 27 دارای خطای کمتر از 0.02 درصد و ??ایر??اکس دارای خطای بسیار کمی در حد ص??ر برآورد شد و می‌توان گ??ت که ??ایر??اکس تقریباً با هیچ خطایی مواجه نیست. IE از دو رقیب اصلی خود یعنی ??ایر??اکس و کروم عقب مانده است، اما همچنان سطح خطای بسیار پایینی را نشان می‌دهد.

 

سطح پیشر??ت این مرورگرها در نسخه‌های اخیر آنها که بعضاً ??قط چند ه??ته از عرضه آنها می‌گذرد قابل توجه است.

 

IE 6 (عرضه شده در سال 2001 به همراه XP) و 7 (سال 2007) پیش از این بدترین کارآیی را با حدود 0.3 درصد خطا داشتند و ??ایر??اکس 7 (سال 2011) و IE 8 (سال 2009) هریک کمتر از 0.25 درصد خطا داشتند. این نکته قابل توجه است که این مرورگرها بیش از آن که در برابر خطاها و اختلالات و از کار ا??تادن‌های ناگهانی آسیب‌پذیر باشند، در برابر آسیب‌پذیری‌های جدی آسیب‎‌پذیر هستند.

 

به گ??ته کارشناسان نیمی از مرورگرهای مورد مطالعه درصد خطایی کمتر از 0.07 درصد داشتند. این عدد واقعاً پایین است و نشان می‌دهد که مرورگرها هر روز قابلیت اطمینان بیشتری پیدا می‌کنند.

 

بنا بر اعلام مرکز ماهر، خطاهایی که معمولاً منجر به از کار ا??تادن مرورگر می‌شوند، به وسیله نقایص موجود در کد مرورگر ایجاد می‌گردند که خوشبختانه امروزه کمتر با چنین خطاهایی مواجه می‌شویم.

 

اين اطلاعات و آمار می تواند دليلی باشد تا برخی كاربران در است??اده از مرورگرهای مورد نظر خود تجديد نظر كنند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...