رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
سهیل نظری مهمان

حقایق بد درمورد xbox one

پست های پیشنهاد شده

سهیل نظری مهمان

چند ه??ته قبل مایکروسا??ت با معر??ی کنسول جدید xbox one سر و صدای زیادی به پا کرد و امکانات نسل جدید این کنسول بازی با استقبال زیادی مواجه شد.

 

اما مایکروسا??ت در مورد سیاست است??اده از بازی های این کنسول به صورت ش??ا?? سخن نگ??ته بود و نمی دانستیم که این شرکت چه قوانینی برای اجرای بازی ها روی این کنسول وضع کرده است.

 

اما حالا بخشی از این قوانین اعلام شده که حاوی خبرهای بد است و نشان می دهد که این شرکت برای جلوگیری از است??اده های غیر قانونی، سخت گیری های جدید وضع کرده.

 

ایکس باکس وان لازم است که به اینترنت متصل باشد. البته نه همیشه. اما مایکروسا??ت گ??ته که در هر ۲۴ ساعت کنسول باید یک بار به اینترنت دسترسی داشته باشد تا امکان اجرای بازی های را داشته باشد. سرعت پیشنهادی دسترسی به اینترنت هم 1.5 مگابیت در ثانیه اعلام شده است.

 

قانون جدید معنی مهمی دارد و اگر مایکروسا??ت تا پایان روی آن اصرار داشته باشد، به این معنی است که احتمالا برای داشتن این کنسول باید بازی ها را به صورت قانونی خریداری کنید و در کنار آن برای اجرای آنها حتما به اینترنت متصل باشید.

 

می دانیم که کاربران ایرانی با مشکلات مختل??ی برای تهیه قانونی بازی ها مواجه هستند که یکی از آنها قیمت های بسیار بالای آنهاست. حالا اگر بر حسب ات??اق! دسترسی به سرورهای ایکس باکس هم مسدود بشود با مشکل بزرگ دیگری مواجه خواهند شد و احتمالا کنسول جدید برای آنها بلا است??اده خواهد بود.

 

در کنار این موضوع مایکروسا??ت محدودیت های تازه ای برای قرض دادن بازی به دوستان هم اعمال کرده است که سبب نارضایتی کاربران شده است.

 

حال باید ببینیم که تا زمان ورود این کنسول به بازار تغییری در سیاست های مایکروسا??ت به وجود خواهد آمد یا خیر. نظر شما در این مورد چیست؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...