رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

دوربين‌هاي حرفه‌اي مطابق با سليقه كاربران

پست های پیشنهاد شده

بازار ديجيتال- شركت Sony كه سال‌هاست در بازار انواع دوربين‌هاي كامپكت، SLR و حر??ه‌اي ??عاليت مي‌كند و رقيب جدي براي شركت‌هاي توليدكننده ديگر محسوب مي‌شود، به تازگي اعلام كرده است كه تصميم دارد به سليقه كاربران حر??ه‌اي خود بيشتر از گذشته توجه كرده و محصولاتي را مطابق با تقاضاي آنها به بازار عرضه كند.

 

26-01.jpg

 

 

درست به همين دليل هم سه دوربين عكاسي ديجيتال جديد را براي اين دسته از كاربران به بازار معر??ي كرده است. اين دو دوربين با مدل‌هاي A500، A550 و A850 به بازار معر??ي شده‌اند.

مدل A500 امكان عكاسي با وضوح تصوير 3/12 مگاپيكسل را داشته و مدل A550 هم تصاوير را با وضوح 2/14 مگاپيكسل ثبت و ذخيره مي‌كند. اين دوربين‌هاي جديد مبتني بر حا??ظه ??لش بوده و با كارت‌هاي حا??ظه SD، SDHC، xD و Memory Stick Pro هم سازگاري داشته و امكان ارتقاي حا??ظه را هم دارد.

با اين همه اما به گ??ته كارشناسان مهم‌ترين ويژگي اين دوربين‌ها مجهز بودن آن‌ها به لرزشگير تصوير اپتيكال حر??ه‌اي است. نمايشگر اين دوربين‌ها هم داراي تكنولوژي Live View هستند كه امكان تماشاي تصاوير را با كي??يت بهتر به كاربرانش مي‌دهد.

بر اساس اعلام شركت Sony اين دو دوربين‌ قرار است از ماه اكتبر آينده و با قيمت 750 دلار براي مدل A500 و 950 دلار براي مدل A550 به بازار عرضه كرده و به ??روش برساند. اين در حالي است كه اين شركت اعلام كرده است همراه با اين دو دوربين لنزهاي 55-18 ميليمتري را با قيمت 850 دلار براي دوربين A500 و 1050 دلار براي مدل A550 عرضه خواهد كرد.

دوربين مدل A850 مدل جديد ديگري است كه براي كاربران كاملا حر??ه‌اي و علاقه‌مند به عكاسي طراحي و توليد شده است. اين دوربين امكان عكاسي با وضوح تصوير 6/24 مگاپيكسل را در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد. اين دوربين جديد كه انتظار مي‌رود رقيبي جدي براي مدل‌هاي جديد شركت‌هاي Canon و Nikon باشد، با قيمت 2000 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

 

26-02.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...