رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

سينماي خانگي جديد شارپ

پست های پیشنهاد شده

بازار ديجيتال- مدل HT-CN750DVW يكي از جديد‌ترين دستگاه‌هاي سينما‌هاي خانگي‌شارپ است كه اين سينماي خانگي داراي ورودي USB است. دارا بودن اين ورودي سبب مي‌شود تا اين سينماي خانگي بتواند ??ايل‌هاي صوتي و تصويري بر روي ??لش‌مموري‌ها را نمايش دهد.

 

26-05.jpg

 

 

سيستم اسكن پيشر??ته تصويري به كار گر??ته شده در خروجي ويدئوي سينماي خانگي مدل HT-CN750DVW شارپ تصوير را با كي??يت بالا در برابر بيننده به نمايش مي‌گذارد. بلندگو‌هاي اين دستگاه در مجموع قدرتي معادل 500W واقعي توليد مي‌كنند كه اين قدرت، صدايي رويايي و دلنشين را به سمع شما مي‌رساند.

??رمت‌هاي تصويريDIVX compatible و MPEG-4 و لوح‌هاي‌ ??شرده DVD Video, DVD-RW/R, SVCD, CD, CD-R/RW, MP3 در اين سينماي خانگي قابليت نمايش و پخش دارد.

خروجي HDMI موجود در سينماي خانگي شارپ اين امر را امكان‌پذير مي‌كند تا تصاوير با بالاترين كي??يت موجود؛ يعني كي??يت HD به نمايش در‌آيند. همچنين قابليت Easy Set-up به شما امكان تنظيم صدا و آمپلي‌??اير اين دستگاه را به سادگي هرچه تمام‌تر مي‌دهد.

سينماي خانگي شارپ مدلHT-CN750DVW هم‌اينك با گارانتي و خدمات معتبر شركت ماديران نماينده رسمي محصولات شارپ در ايران قابل ارائه به مصر??‌كنندگان است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...