رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

نقد و بررسي پخش كننده موسيقي Sony nwz-s544 - 8gb

پست های پیشنهاد شده

قد و بررسي پخش كننده موسيقي Sony NWZ-S544 - 8GB

 

 

 

سوني مدل جديدي از سري walkman خود را معر??ي کرد. اين سري از پخش کننده هاي سوني تحول بزرگي را در دنياي پخش کننده هاي موسيقي بوجود آوردند. کي??يت پخش صوتي آن ها ??وق العاده است و صداي بسيار بلند و با کي??يتي را ارايه مي کند. اين پخش کننده از يک نمايشگر LCD رنگي 2.4 اينچي QVGA بهره مي برد و داراي گيرنده ي راديو FM مي باشد. S545 داراي ويژگي هاي ديگري نيز مي باشد که در زير بيشتر توضيح مي دهيم.

 

موسيقي را به همراه دوستان خود گوش دهيد

 

شما در هر کجا که باشيد مي توانيد با است??اده از اسپيکرهاي داخلي اين پخش کننده و بدون است??اده از هدست يا هندز??ري، با صداي بلند به موسيقي مورد علاقه ي خود گوش دهيد. اگر در خانه، پارک يا در حال قدم زدن باشيد مي توانيد موسيقي را با دوستان خود به اشتراک بگذاريد. با بهره گيري از آخرين ??ناوري هاي وضوح صدا، مدل جديد سري S walkman صداي بلند واضح تر و طبيعي تري را ارايه مي کند که به راحتي مي توان با است??اده از اسپيکرهاي پخش بلند صدا به آن گوش کرد.

 

موسيقي هاي مورد علاقه ي خود را با کي??يتي بالا گوش کنيد

 

با بهره گيري از سه نوع ??ناوري به کار ر??ته در سري walkman سوني شما صدايي با کي??يت بالا را دريا??ت خواهيد کرد. اين ??ناوري ها عبارتند از: Clear Stereo، Clear Bass ، DSEE. اين سه ??ناوري به کمک همديگر سعي بر اين دارند که خروجي صداي با کي??يت و تا حد ممکن نزديک تر به صداي طبيعي را ارايه کنند، درست مانند اينکه در يک کنسرت زنده به تماشاي آن نشسته باشيد.

 

 

 

ضبط کننده ي صدا و گيرنده ي داخلي راديو FM

 

ديگر بر سر کلاس درس نيازي به اين نيست که به نت برداري از همه ي حر?? هاي استاد بپردازيد، بلکه ??قط کا??ي است که با ??شردن يک دکمه به ضبط با کي??يت صداي او بپردازيد و پس از آن با خيال راحت آن ها را پياده کنيد. همچنين مي توانيد به ضبط برنامه ي مورد علاقه ي خود که از گيرنده ي داخلي راديو FM در حال پخش است بپردازيد. تيونر راديو FM آن مي تواند بر روي 30 کانال مختل?? تنظيم شود.

 

هيچ محدوديتي براي ??رمت هاي باز نيست

 

??رمت باز بدين معنا مي باشد که مهم نيست موزيک شما در کجا ذخيره شده است. يا در چه ??رمتي مي باشد (WMA، AAC، MP3) شما مي توانيد تمام library موزيک هاي خود را با درگ و دراپ کردن از windows media player11، iTunes يا windows Explorer به walkman منتقل کنيد.

 

ويژگي هاي اصلي:

 

• در هر کجا که هستيد موسيقي مورد علاقه ي خود را با است??اده از بلند گو هاي استريو داخلي به اشتراک بگذاريد

 

• طراحي بسيار باريک و وزن سبک

 

• همکاري دو ??ناوري صداي به کار ر??ته(Clear Stereo/Clear Bass) براي پديد آوردن خروجي هرچه با کي??يت تر

 

• ??ناوري Dynamic Normaliser بلندي صدا را بين آهنگ ها متوازن مي کند تا کاربر احساس بهتري را در هنگام گوش دادن به آن ها داشته باشد. (چرا که امکان دارد صداي بعضي trackها از ديگري خيلي بلندتر يا ضعي?? تر باشد)

 

• نمايشگر رنگي 2.4 اينچي QVGA توانايي ارايه ي با کي??يت بالاي ويديو، عکس و آلبوم تصاوير را دارا مي باشد. ويديو ها مي توانند در ??رمت عريض تماشا شوند.

• عمر باتري بسيار زياد در گوش دادن به موسيقي تا 48 ساعت و تماشاي ويديو تا 6.5 ساعت

 

• گيرنده ي راديو FM به همراه 30 کانال از قبل تنظيم شده

 

• توانايي اجراي ??ايل هاي موسيقي و ويديو در ??رمت هاي مختل?? از قبيل: MP3، AAC، L-PCM ، WMA براي موسيقي و H264/AVC، WMV ، MPEG-4 براي ويديو.

 

• ??ايل هاي مولتي مديا خود را با است??اده از نرم ا??زار انتقال محتوا به طور مستقيم از روي کامپيوتر به پخش کننده ي خود منتقل کنيد.

 

• پنج باند از قبل ثبت شده ي اکولايزر Heavy/Pop/Jazz/Unique و يک آپشن دلخواه اجازه مي دهد تا بهترين کي??يت را بدست آوريد.

 

• منوهاي ساده و جذاب با ميان برهاي متعدد درست به مانند گوشي تل??ن همراه شما

 

• پورت WM براي اتصال walkman به وسايل ضميمه ي مختل??

 

• ضبط کننده ي صداي کارآمد با ??رمت MP3 به همراه ميکرو??ون داخلي

 

• پايه ي نگهدارنده ي به کار ر??ته براي قرار دادن پخش کننده بر روي ميز و تماشاي ويديو

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...