رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

نقد و بررسي پخش كننده موسيقي Zen X-Fi 2 - 8GB

پست های پیشنهاد شده

نقد و بررسي پخش كننده موسيقي Zen X-Fi 2 - 8GB

 

 

در اين جا ما مي خواهيم به معر??ي بهترين پخش کننده ي موسيقي و نخستين ص??حه لمسي Creative بپردازيم. اين مدل ZEN X-Fi2 نام دارد. بدون است??اده از دکمه هاي ??يزيکي و ??قط به وسيله ي لمس ظري?? نوک انگشتان دست خود بر روي نمايشگر 3 اينچي TFT به تمام کنترل هاي آن دسترسي پيدا مي کنيد. ??ناوري هاي به کار ر??ته در X-Fi2 به شما اين امکان را مي دهد تا اين احساس را داشته که گويي در حال گوش کردن به موسيقي زنده هستيد. اين پخش کننده امکان پخش ويديو با کي??يت بسيار بالا را ??راهم آورده است. همچنين داراي گيرنده ي راديو FM نيز مي باشد.

 

در بالا گ??تيم که کي??يت پخش موسيقي در اين مدل تا به حال در هيچ کدام از مدل هاي Creative سابقه نداشته است. براي گوش کردن به اين خروجي با کي??يت به گوشي هاي با کي??يت نيز نياز هست که X-Fi2 با يک ج??ت از گوشي مدل EP-630 همراه شده است. اين گوشي ها به طريقي طراحي شده اند که قادرند نويز بيروني را حذ?? نمايند و در سه اندازه ي مختل?? براي راحتي بيشتر موجود هستند.

 

در کنار اينکه اين مدل داراي نمايشگر بزرگتري نسبت به پيشينيان خود است، X-Fi2 از ??رمت هاي مختل?? ??ايل هاي موسيقي از جمله FLAC نيز پشتيباني مي کند که ??ايل هاي موسيقي را بدون اينکه کي??يت اوليه ي خود را از دست بدهند نگهداري مي کند. همچنين اين دستگاه از iTunes® Plus نيز پشتيباني مي کند که ??ايل هاي موسيقي را بسيار با کي??يت تر ??شرده سازي مي کند. علاوه بر اين ها توانايي پشتيباني از ??رمت هايي چون MP3، WMA ، Audible4 را دارد.

 

Pic03.jpg

 

شما مي توانيد از بين مدل هاي 8، 16 و 32 گيگابايتي انتخاب نماييد و اگر باز هم به ظر??يت بيشتري براي ذخيره سازي نياز داشتيد به راحتي با اضا??ه کردن يک کارت حا??ظه ي microSD اين کار را انجام دهيد. اين پخش کننده مجهز به يک سنسور شتاب سنج داخلي براي چرخش خودکار تصوير نيز مي باشد. بنابراين وقتي شما دستگاه را به طور ا??قي در دست بگيريد تصوير نيز به طور خودکار ا??قي مي شود و بالعکس. اين پخش کننده داراي بدنه ي صيقلي و باريکي مي باشد و با وزن کم و ابعاد جمع و جوري که دارد به راحتي در جيب جاي مي گيرد. گيرنده ي راديو FM آن کي??يت خوبي دارد و داراي 32 کانال از پيش تنظيم شده است. بلند گوهاي داخلي قادرند صداي بلند را با کي??يت مطلوبي پخش نمايند.

 

ويژگي ها:

 

• 25 ساعت پخش موسيقي و 5 ساعت ويديو در حالت شارژ کامل باتري

 

• پشتيباني از ??رمت هاي ??ايل هاي موسيقي MP3, WMA (DRM9), WAV (IMA-ADPCM) Audible4, AAC, FLAC

 

• پشتيباني از ??رمت هاي ??ايل هاي ويديويي WMV9, MPEG4-SP, DivX 4/5 and XviD

 

• پشتيباني از ??رمت هاي ??ايل هاي عکس JPEG, BMP، TIFF, GIF, PNG

 

• وزن تقريبي 75 گرم

 

• گيرنده ي راديو FM

 

• گوشي هاي همراه EP-630

 

• پشتيباني از کارت حا??ظه ي microSD

 

• سنسور شتاب سنج داخلي براي چرخش خودکار تصوير به حالت عمودي و ا??قي

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...