رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

خصوصیات تلویزیون‌های سه‌بعدی lg چیست؟

پست های پیشنهاد شده

خصوصیات تلویزیون‌های سه‌بعدی LG چیست؟

 

 

به تازگی و بعد از نمایش تبلیغات شرکت‌های سازنده تلویزیون سه‌بعدی در سطح شهر و اینترنت، سوالات بسیاری در مورد نحوه عملکرد تلویزیون سه‌بعدی مطرح شده است.

به گزارش پایگاه خبری ??ناوری اطلاعات برسام، این مقاله برای کسانی نگاشته شده که می‌خواهند با تکنولوژی روز تلویزیون سه‌بعدی آشنا شده و از نحوه عملکرد آن اطلاع یابند.

 

 

3d.jpg

۱- مهم‌ترین و بارز‌ترین خصوصیات تلویزیون‌های جدید سه‌بعدی
LG Sutter Glasses
مدل
LX9500
چیست؟

تلویزیون مدل INFINIA LX9500، اولین تلویزیون تمام LED سه‌بعدی در دنیاست.

- با وضوح تصویر ۱۲۰۰ LEDs (در مدل ۵۵ اینچ) مستقیما در پشت ص??حه نمایش مدل LX9500 تصاویر ??وق العاده روشن و ش??ا?? را ارائه داده و کی??یت تصاویری که در مقایسه با تلویزیون‌های LED معمولی بی‌نظیر است.

- به کمک تکنولوژی تروموشن ۴۸۰ Hz، مدل
تصاویری ش??ا?? و زنده که در واقع بدون تاری حتی با توالی سریع تصاویر ارائه می‌دهد.

- با طراحی مدلINFINIA با ضخامت ۲۲٫۳ میلیمتر، در نازکترین اندازه (۱۶ میلیمتر کمتر از نص?? مدل های معمول تلویزیون های LCD) مدل LX9500 تجربه ای عمیق‌تری از نمایش سه‌بعدی را به شما ارائه می‌دهد.

- ضمن پشتیبانی از ??ایلهای ??رمت MPF که در سال ۲۰۰۹ به عنوان تصویر سه‌بعدی استاندارد معر??ی شده، مدل LX9500 قابلیت پخش تصاویر سه‌بعدی گر??ته شده توسط سه دوربین را بدون نیاز بهPC دارد.

 

۲- چرا
LG
هر دو مدل
Shutter Glasses
و
Polarized Glasses
را ارائه می‌دهد و چه سیاست متمایزی دارد؟

- هر دو مدل دارای نقاط ضع?? و قوت در مقایسه با یکدیگر هستند به گونه‌ای که نمی‌توانیم بگوییم کدام مدل نسبت به مدل دیگر ارجحیت دارد. با این وجود از آنجائیکه در حال حاضر تلویزیون‌های سه‌بعدی مدل Polarized Glasses برای اغلب مشتریان بسیار گران خواهد بود اکثر تولید‌کنندگان اصلی وارد بازار تلویزیون های سه‌بعدی مدل Shutter Glasses شده اند.

- ضمن اینکهLG در مراحل اولیه، تلویزیون‌های مدل Shutter Glasses را به مشتریان بازار معر??ی می‌کند. همچنین ??راتر ر??ته و مشتریان مت??اوتی از نظر قیمت را مورد حمایت خود قرار می‌دهد. به این منظور LG تلویزیون‌های سه‌بعدی مدلPolarized Glasses را عمدتا در بازارهای B2B عرضه نموده و عرضه محدود‌تری در بازارهای B2C دارد .

 

45.jpg

۳- موضع
LG
در برابر بحث و گ??تگوهای جاری با رقبای خود که در خصوص کی??یت تصاویر تلویزیون های سه‌بعدی است، چه می باشد ؟

- تکنولوژی تمام LED شامل ۱۲۰۰ LEDs است که تصویری تولید می‌کند که برتری آن ش??ا??یت بالا و قابلیت مشاهده آن است. از آنجا که کی??یت نخستین تصویر، تعیین کننده مو??قیت سه‌بعدی است، LG مصمم بر عرضه محصول سه‌بعدی تمام LED با تصاویر سه‌بعدی نمونه و عالی است .حتی اگر این موضوع باعث شده توزیع در بازار بعد از محصول شرکت SUMSUNG صورت بگیرد.

- تبلیغات شرکت SUMSUNG اشاره به ۹۶۰ CMR دارد. ??ناوری که گ??ته می شود تصویری صا??‌تر از مدل تروموشن ۴۸۰ Hz دارد. اما ۹۶۰ CMR در حقیقت یک عبارت اختیاری است که هیچ ارتباطی با ۴۸۰ Hz ندارد. شرکت SUMSUNG تنها مو??ق به نصب ۲۴۰ Hz بر روی تلویزیون های سه‌بعدی شده و ادعای ۹۶۰ ??ریم در ثانیه تا کنون صحت نداشته و به اثبات نرسیده است.

- با یک قضاوت بی‌طر??انه کی??یت تصویر سه‌بعدی تلویزیون‌های LG در مقایسه با رقبای خود عالی‌تر و دارای ارجحیت است. همچنین گزارش رسانه‌ها حاکی از آن است که ۴۸۰ Hz تلویزیون‌های LG تاری کمتری نسبت به ۲۴۰ Hz رقبای خود دارد.

 

۴
lg-Accessories-AG-S100-Large.jpg

 

- آیا
LG
در نظر دارد همزمان عملکرد دو بعدی را به سه‌بعدی تغییر دهد ؟

- اگر چه LG تقریبا تبدیل عملکرد دو بعدی را به سه‌بعدی گسترش داده است اما این موضوع شامل ما که اولین مدل‌های سه‌بعدی(را به عنوان مثال LX9500,LX6500) داریم نمی‌شود. این مدل‌ها یا به زودی وارد بازار می‌شوند و یا اینکه تا کنون به بازار عرضه شده‌اند .به این منظور شرکت LG با نظر و عقیده تامین‌کنندگان چون ESPN و موسسه تحقیقات از قبیل موسسه تحقیقات ارتباطات و الکترونیک کره موا??ق و هم پیمان شده اند. آنها قویا بر این عقیده‌اند که تغییر عملکرد موجود موجب کم‌شدن و تضعی?? باور و انتظارات مشتریان نسبت به کی??یت تصاویر سه‌بعدی خواهد شد و این موضوع تاثیر من??ی بر توسعه صنعت سه‌بعدی و همچنین بازار آن خواهد گذاشت.

- در خصوص موضوع و مباحث همزمانی تبدیل دو بعدی به سه‌بعدی، شرکت LG همچنان بر این باور است که تصاویر تبدیل شده دو بعدی به سه‌بعدی به خوبی کی??یت محصول تولید شده از همزمان ابتدا نخواهد بود. به این دلیل ما نگران تماشاگران این محصول تغییر یا??ته هستیم که نسبت به کی??یت این محصول مایوس شده و انتظارات آنها برآورده نخواهد شد و موجب تردید و شک به این ??ناوری میشود.

- شرکت LG در نظر دارد تبدیل این ??ناوری را با درجات بالای استانداردها ارتقاء بخشد و حتی از رقبای خود نیز پیشی بگیرد. سپس به عرضه این محصول در بازار اقدام خواهد کرد.

 

۵- ویژگی‌های تلویزیون‌های سه‌بعدی
Shutter Glasses
در مقایسه با تولیدات رقابتی بازار چیست؟ قیمت آنها چند است؟

شرکت LG به خاطر مدل قبلی Shutter Glasses با مشکلاتی از قبیل استحکام کم، دوبار شارژ کردن مداوم، شکل ارگونومیک جدید که موجب سنگینی آن شده بود و همچنین ??رم شیشه‌ای آن مواجه است. شرکت LG کارشناسان و متخصصان صنعت شیشه را در بخش R&D استخدام نموده و اخیرا نیز با متخصصان و برندها و مارک های سراسر دنیا همکاری می کند.

شیشه‌های سه‌بعدی LG هر ج??ت ۱۲۹ دلار در آمریکا ??روخته خواهد شد و با قیمت‌های مشابه در بازارهای دیگر و در موعد مقرر مورد تائید قرار خواهند گر??ت. اقداماتی جهت کاهش قیمت شیشه‌ها در حال انجام است که با شکل گر??تن و پیشر??ت این ??ناوری به نتیجه خواهد رسید.

 

۶- چه زمانی
LG
در نظر دارد تلویزیون های سه‌بعدی را در بازارهای جهانی عرضه نموده و بازارهای هد?? اصلی کدامند ؟

- شرکت LG در نظر دارد به بازارهای خارجی اصلی در آمریکای شمالی و اروپا وارد شده و تا ماه آپریل عرضه محصولات خود را ??راهم آورد و مشتریان می‌توانند حداقل تا ماه می از سری کامل محصولات سه‌بعدی خریداری نمایند.

- شرکت LG قصد دارد ??راتر ر??ته و عرضه محصولات خود را در بازارهای قبلی با حجم زیاد ادامه بدهد. ضمن اینکه هر چه زودتر امکان دسترسی به بقیه بازارها را ??راهم خواهد کرد (در این مورد شما می توانید با د??تر مرکزی محلی RBL جهت دریا??ت جزئیات بیشتر و جدول زمانی توزیع و پخش تماس داشته باشید).

 

۷-
LG
چه اهدا??ی را از ??روش جهانی تلویزیون‌های سه‌بعدی دنبال می‌کند؟

- با وجود اینکه پیش‌بینی‌ها در مورد بازار احتمالی تلویزیون های سه‌بعدی مت??اوت است، LG بر این باور است که M/S حتی از اهدا?? ??روش هم بطور قابل ملاحظه ای بالاتر خواهد بود. با در نظر گر??تن این موضوع، LG در نظر دارد که هد?? ۲۵% M/S تلویزیون‌های سه‌بعدی‌ را تضمین کند.

- از آنجایی که به دست گر??تن بازار در مراحل اولیه تجارت اهمیت دارد، ال‌جی با هد?? ارائه بالاترین امتیازات به مشتریان راهکار متمایز را با توجه به تلویزیون های سه‌بعدی به کار بسته است.

 

۸
lg-tv-LX9500-Large.jpg

 

- برنامه
LG
در خصوص عرضه تلویزیون های سه‌بعدی پلاسما چیست ؟

شرکت LG قصد دارد در ماه آگوست مدل‌های سه‌بعدی اصلی پلاسما را به بازارهای جهانی ارائه دهد.

 

۹- برنامه
LG
برای عرضه محصولات دستگاه های دیگر (
۳D BDP, 3D HTS
) چیست؟

- LG یک برنامه کلی حل مسئله در مورد محصولات سه‌بعدی تهیه خواهد کرد که در آن تمام مدل‌های سه‌بعدی و دستگاه های جانبی آن معر??ی خواهند شد.

- دستگاه پخش دیسک های BDA-approved Blu-ray با HDMI 1.4 در ماه می توزیع خواهد شد.

- در حال حاضر LG در حال آماده سازی سیستم سینمای خانوادگی سه‌بعدی جهت عرضه در ماه سپتامبر است.

- اولین پروجکشن سه‌بعدی تمام HD در دنیا تا پایان ماه می عرضه خواهد شد.

 

۱۰- چه موضوعاتی جهت بالا بردن بیشتر صنعت سه‌بعدیباید مد نظر قرار گیرد ؟

- مشکلات مربوط به است??اده آسان، محدودیت دسترسی، سرگیجگی بیننده و احساس ناراحتی از زدن عینک باید برطر?? شوند. همچنین از آنجا که تمام محیط سه‌بعدی باید گسترش داده شود، شرکت‌ها، رسانه‌ها و دولت باید همکاری کرده تا در مورد گسترش استانداردهای صنعتی و توسعه بیشتر تکنولوژی سه‌بعدی به توا??ق برسند تا در مورد گسترش استانداردهای صنعتی و توسعه بیشتر تکنولوژی سه‌بعدی به توا??ق برسند .

- تولید کنندگان اصلی مایلند از بهترین زمان ممکن برای شروع محصولات سه‌بعدی اطمینان حاصل نمایند ضمن اینکه آنها تلاش زیادی برای بالا بردن و جلب نظر مشتریان به عمل می‌آورند که نتیجه‌ی آن بالا بردن شهرت و اعتبار محصولات سه‌بعدی است .

 

۱۱
lg-video-BX580-Large.jpg

 

-
LG
با وجود برخی مشارکتها پی در پی و مستمر چه برنامه‌های دیگری برای اشاعه مضمون سه‌بعدی دارد؟

- از قبل در بازارهای انگلیس و آمریکا برنامه‌های تستی سه‌بعدی از چندین کانال برنا مه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای پخش شده است. بمنظور ادامه و توسعه محتوی LG در حال گ??تگو و مذاکره جهت ایجاد استراتژی های همکاری و مشارکتی با بسیاری از شرکت های اصلی است.

 

۱۲- ارزیابی
LG
از شرکت‌های ژاپنی که پیشینه طولانی در توسعه صنعت تلویزیون‌های سه‌بعدی داشته و قصد باز پس گیری سهم از دست ر??ته خود در بازارهای هستند چیست ؟

- اگر چه شرکت‌های ژاپنی از قبیل سونی و پاناسونیک اولین تولید‌کننده و پخش‌کننده مجموعه تلویزیون‌های سه‌بعدی در بازار بوده اند اما شرکت LG و SAMSUNG هم تسلط خوبی در عرضه این محصولات دارند.

- همانطور که در ژاپن کارخانه‌ها‌ بی‌وق??ه در حال توسعه محصولات سه‌بعدی هستند ، بازار نیز در حال گسترش است و ضمن اینکه شرکت های سونی و پاناسونیک قصد باز پس گیری سهم خود از بازار ??روش تلویزیون‌های سه‌بعدی را دارند ، تولید‌کنندگان کره‌ای نیز به همان سرعت تلاش کرده و رقابت سخت و ??شرده‌ای را در پیش رو خواهند داشت.

 

۱۳- چه زمانی
LG
تلویزیون‌های
LED
51 اینچ را در سطح بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد؟ آیا در نظر دارد مدل‌های بزرگتری از
OLED
را ارائه کند؟

- در کره در ماه نوامبر توزیع تلویزیون‌های OLED 51 اینچ که بالاترین سایز در سراسر دنیاست ارائه شده و شرکت LG قصد دارد این محصول را در سه ماهه دوم سال جاری در بازار اروپا توزیع نماید.

- هم اکنون شرکت LG سیاستی اتخاذ نموده که بر اساس تحلیل و بررسی بازار تلویزیون‌های OLED می‌باشد. این شرکت قصد دارد امتیاز رقابتی خود را که توسعه تدریجی سایز های متوسط و بزرگ تلویزیون های OLED است را ح??ظ کند.

 

۱۴- واکنش بازار در مورد مارک
INFINIA
چه بوده است؟ برنامه بازاریابی آینده
LG
چیست؟

- پس از پرده برداری از CES در سال ۲۰۱۰، مارک
هنوز در مراحل اولیه است. با این حال پاسخ ها و عکس العمل‌های مصر?? کنندگان و کانال‌های توزیع بطور چشمگیری مثبت است.

- بمنظور ارج نهادن به مقام بالای مصر?? کنندگان با شعار “‌آزادی از طریق امکانات نامحدود‌??? LG در نظر دارد ??? دلایلی برای باور ??? بیشتر و بهتری با محصولات و پیشر??ت تکنولوژی ارائه نماید .

 

infina.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...