رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

تلویزیون‌های جدید شارپ در راه بازار

پست های پیشنهاد شده

شارپ اعلام كرد كه به زودي چندين سري از تلويزيون هاي كواترون ص??حه بزرگ خود را با ويژگي هاي نوين روانه بازار خواهد كرد. بنابر اعلام اين شركت، اين تلويزيون ها كه در بيش از بيست مدل و چندين سايز توليد خواهند شد،LED بوده و از نظر ويژگي‌هاي تصويري كاملا ارتقاء يا??ته اند.

 

از جمله اين توليدات، يك LED سه بعدي هشتاد اينچي با نام LC-80LE844U است كه با كي??يت تصويري بالا، ويژگي‌هاي هوشمند پيشر??ته و طراحي جديد وارد بازار خواهد شد.

 

sharpsmartcentral-1.jpg

 

LC-80LE844U كه نوعFull array LED (تمام LED) و خالق تصاوير زنده سه بعدي با است??اده از تكنولوژي كواترون است، مي تواند سبب ر??ع كدري تصوير در ويدئوهاي با سرعت حركت بالا شود. جديدترين نوآوري رنگي به كار برده شده در اين تلويزيون ها يعني Quad Pixel Plus II كه مخصوص تكنولوژي كواترون است عامل حذ?? اين كدري ها بوده و سبب مي شود جابجايي هاي رنگي كاملا ملايم نمایش داده شوند. شارپ همچنين قصد دارد در سري 9 و با است??اده از ويژگي تمامLED بودن،كي??يت تصاوير را از اين هم بيشتر بهبود ببخشد و سطوح تيره و نسبت كنتراست را ضمن كاهش مصر?? انرژي، ارتقاء دهد.

 

FI_Front_Image.jpg

 

توليدات جديد شارپ همچنين قرار است اين امكان را به تماشگران بدهند كه انواع مختل?? و متنوعي از محتوا را مستقيما دريا??ت كنند و دسترسي كاملي به سايت ها و شبكه هاي اجتماعي چون Netflix®، Hulu™، Facebook®, CinemaNow® وYouTube™ داشته باشند؛ شارپ اين امکانات را با مشخصه SmartCentral كه يك اينتر??يس جديد با طراحي منحصر به ??رد است، ميسر شود.

 

ويژگي هوشمند ديگر اين محصول به نام AQUOS Beamzit كه يك رسانه به اشتراك گذاري است، به كاربران اين امكان را مي دهد كه عكس، موزيك و ويدئوها را از طريق Wi-Fi منتقل كنند. شارپ همچنين كوشيده است در سري جديد توليدات خود دست به نوآوري هاي زيبايي در بخش طراحي بزند. به عنوان مثال در سری 8 و AQUOS Quattron 7 لبه هاي تلويزيون ??وق العاده باريك شده و در انتها به يك مشكي براق با برق متاليك ختم مي شوند كه جلوه زيبايي به آنها بخشيده است.

 

مدل‌هاي AQUOS جديد كه به دليل مصر?? پايين انرژي (با وجود ص??حه نمايش بزرگ)، داراي برچسب استانداردENERGY STAR® مي باشند، از ماه آوريل 2012 در بازار عرضه خواهند شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...