رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

نمایشگر جدید ViewSonic با تکنولوژی IPS

پست های پیشنهاد شده

ViewSonic-VX2336s-LED-Display-with-Xtreme-View-IPS.jpg

 

 

 

 

شرکت ViewSonic خبر از عرضه ی نمایشگر LCD جدید خود با نور پس زمینه ی LED داد. LED مدل VX2336s بر پایه ی تکنولوژی نمایش ??وق ش??ا?? تصاویر IPS جهت ارایه ی زاویه ی دید عریض تر و یکنواختی بهتر تصاویر ساخته شده است. این نمایشگر جدید دارای وضوح تصویرFull HD ۱۰۸۰×۱۹۲۰، نسبت کنتراست دینامیک بسیار بالای ۲۰،۰۰۰،۰۰۰:۱، نور پس زمینه ی LED، و سرعت پاسخ گویی ۲ میلی ثانیه می باشد. این نمایشگر با است??اده از پنل IPS، زاویه ی دید ۱۷۸/۱۷۸درجه را مهیا می کند.

 

این نمایشگر طوری طراحی شده که می توان آن را روی دیوار نیز نصب نمود و نیز سازگار با VESA در اندازه ی ۱۰۰mm× mm100 می باشد. در این دستگاه قابلیتی به نام Eco-Mode یا حالت اقتصادی در نظر گر??ته شده که دارای سه حالت استاندارد (۱۰۰ درصد)، بهینه (۷۵ درصد) و صر??ه جو (۶۰ درصد) است که امکان تنظیم روشنایی در وضعیت های مختل?? را به کاربر می دهد. با این قابلیت، نمایشگر قادر به تشخیص ش??ا??یت و تیرگی تصویر بوده و به صورت خودکار نور پس زمینه را به منظور به حداکثر رساندن محدوده ی رنگ نمایشگر تنظیم می نماید.

نمایشگر LED مدل VX2336s شرکت ViewSonic دارای ورودی های DVI و VGA می باشد. این دستگاه در بازار انگلستان به قیمت ۱۵۹ پوند در دسترس می باشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...