رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
deltasina

تجاوز وحشتناک پسر نوجوان به دو دختر!

پست های پیشنهاد شده

پسر ۱۲ ساله به جرم تجاوز به یک دختر ۷ ساله و یک دختر ۱۱ ساله به چهار سال زندان محکوم شد …

به گزارش سیستان به نقل از سرویس حوادث جام نیوز بنا به گ??ته قاضی دادگاه لیورپول “این دو قربانی که یکی ۷ ساله و دیگری ۱۱ ساله بودند ،بعد از تجاوز از نظر روانی بشدت آسیب دیده اند. دختر ۷ ساله هر شب دچار کابوسهای وحشتناک می شود و دختر ۱۱ ساله نیز چندین بار قصد آسیب رسانی و خودکشی را داشته است. در مصاحبه ای با رئیس دادگاه، وی اظهار داشت: ??? این پسر، خانواده گسیخته بوده و با والدین خود هیچ گونه ارتباط عاط??ی نداشته چرا که خانواده او خودشان نیز باهم هیچ رابطه عاط??ی ندارند و همین کمبود حضور و علاقه والدین و نبود حد و مرز و کنترل بر روی کودک از سوی والدینش باعث بروز این ??اجعه شده است. قاضی دادگاه در ادامه گ??ت: ???این پسرک علاوه بر این تجاوزات ،سابقه شش اقدام به تجاوز نیز در گذشته را داشته است و همگی این قربانیان خود را با چرب زبانی و به بهانه پلیس بازی به جاهای خلوت کشانده و مورد تجاوز قرار می داده است.

بنا بر گزارش همسایگان نیز شکایتهای زیادی را از ??حاشی ها و ناسزا گوئی های وی به پلیس محله کرده بودند.

به گزارش دیلی میل “در یک سوی دادگاه پسرک در کنار مادر خود ایستاده بوده و گریه می کرد و در سوی دیگر قربانیان با سرهای رو به پائین و حالتی ناشی ازشرم در کنار والدین خود ایستاده بودند و درنهایت دادگاه با اکثریت آراء علاوه بر صدور حکم تحمل ۴ سال در مرکز اصلاح و تربیت، بمنظور اصلاح ر??تارش ، حکم متجاوز جنسی را برای ابد و دهر و تا آخر زندگیش در پرونده وی ثبت کرد.

قاضی دادگاه لیورپول همچنین اعلام کرد: ???من علت این ر??تارها را در والدین آنها میدانم و این حکم را بخاطر اطمینان دیگران از وجود عدالت صادر کردم و الا من والدین او را گناهکار میدانم???.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...